Jump to content

Malo na jug (BIF edition)


BIF

Recommended Posts

pred 17 minutami, BIF pravi:

Hvala za Šalco...mi smo generacija...iz istega mesta in okolja....vsi malo fukjeni...pa v teh letih, ko se nam debelo fučka, kaj si kdo misli o nas. Pa ni nam treba nič olepševat...povemo tako kot je...

 

Hvala pravljicnemu bitju, da vas je se nekaj takih. :winkiss:

Tut jest se trudim v tej smeri. :whistle:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kar sem se naučil na tem trip-u....najprej sem želel sam pri sebi razčistit, če sploh to še zmorem. Še uspem hendlat z izzivi ali ne? Sem zmožen vozit tudi dlje, ali je to preveč?...ugotovil sem, da še zmorem....da bi tudi dlje šlo, veliko dlje, da pa je fajn, če lahko tempo prilagodiš sebi....da te nihče spredaj ne vleče ali pa tišči od zadaj, zato je izjemno pomembno če greš skom...da veš kdo je ta. Zato ne vozim praktično z nikomer razen z Lakl-om in svojim sinom.

Sem pa tudi ugotovil, da sem veliko lepega izpustil....moji naslednji trip-i bodo bolj skoncentrirani na posamezno državo....pa tam bolj intenzivno in podrobno. Dve do tri države na leto...kakor bo čas in volja....pa lepo vsako luknjo pretaknit....

Edited by BIF
Link to comment
Share on other sites

Nasmejal si me, užival in živo sem si predstavljal, določene odseke tripa,  čvekov ob dunji, čvekov z lepoticami itd...namazan jezik imaš in beseda je tekoča, da bralca potegne. 

Čestitam.

ps. kar pa se tiče potovanj, vedno je 1x prvič al plansko al pa neplansko. Še nihče ni ostal na mestu, razen, če se mu je zgodila nesreča, pa da se je kam zakantal. Pa še tam vsaj običajno posmrtne ostanke vrnejo v domovino :D

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, BIF pravi:

Sem pa tudi ugotovil, da sem veliko lepega izpustil....moji naslednji trip-i bodo bolj skoncentrirani na posamezno državo....pa tam bolj intenzivno in podrobno.

Imam isto idejo, samo me ubija transfer do tja (in tega trasferja je zmerom več... ) .

lp

Link to comment
Share on other sites

Pri meni je tega "transferja" za 2-3 dni v eno smer (več kot 400-500 km na dan ne gre, pa že to me "ubija" . 200-300 km /dan je meni "normalno" . Kar pa pomeni da potrebujem veliko časa... ) .

lp

Link to comment
Share on other sites

Kar se mene tiče, so ure bolj relevanten podatek. Divjanje po AC 8 ur ali drsanje sklopke v 1 ali drugi prestavi enak čas pač nista primerljiva...

Da pa ne bom samo off topic: Res sem se zabaval ob prebiranju tvojega potopisa. Škoda, da tudi zadnjih dni nisi začinil v slogu prejšnjih...

Link to comment
Share on other sites

Ob 7/26/2017 ob 18:38, BIF pravi:

to je EU???....pa Bosna je New York proti tem capinom.

:lol1:

 

Vrhunsko, hvala za ta potopis :OK:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 31. 7. 2017 ob 13:27, BIF pravi:

.... Sicer pa okrog 300-km. dnevno...včasih manj, včasih več....ker mi res ni samo za nabijanje kilmetrov. Raje kje malo posedim, kaj pogledam, pojem...v glavnem potovanje naj bo užitek, ne mučenje....

@BIF, podpišem tele tvoje besede. Pa odličen potopis si delil z nami soforumaši... :worship:. Glede bolj ali manj dolgočasnih transferjev, ki te verjetno čakajo na tvojih bodočih furah. Si se morda kaj pozanimal, če se da najti kakšno varianto npr. v smislu "motor na vlak pa v spalniku prenočiš in se drugi dan zbudiš spočit 800km stran v drugem rajonu..." Samo ugibam...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sem. Pred dvema letoma sem iskal avto vlak do Srbije...vsaj. Ni šanse. Pri naših železnicah sploh ne poznajo tega več...v takšne namene kot bi mi recimo uporabljali. Potem sem preko znanca brskal varianto s tovornim vlakom...bi šlo...tako med prsti (bolj po vezah)...ampak...vedno je ampak...ker je to tovor, SŽ dela neke zbirnike, pa carinski postopki itd....v glavnem 4cikl bi prišel dol nedefinirano kdaj...lahko da tudi 14 dni za menoj...pol pa jebi ga.

Edina opcija, ki sem jo preizkusil in deluje je z ladjo iz Trsta v igoumenitzo (Grčija)...pa potem dalje. Ta je bila ok....ampak je treba iz Štajerske prit do Trsta....pol pa tak spet kurac...še malo potegnem pa sem doli.

Ti transferji res ubijajo...ampak očitno ne gre drugače.

Septembra bom spet malo šmrknil nekam....mogoče vseeno razmislim ponovno o ladji. Za drugo leto se malce poigravam z idejo o Iran-u...Gruzija...Armenija....takrat pa definitivno ladja do Patras-a in potem dalje.

Link to comment
Share on other sites

Če resno razmišljaš o Iranu je opcija tudi, da jeseni narediš nekaj transferja proti jugu, motor parkiraš kje v Bolgariji ali Turčiji recimo in potem spomladi nadaljuješ naprej.
Je pa to mogoče bolj opcija za starejši motor, ki ni vreden ravno veliko.

Link to comment
Share on other sites

Jah...skoraj raje ne bi. Vseeno se mi zdi, da je fino, če doma vse lepo popakiraš, motor porihtša v miru...in potem kreneš. Ta opcija z ladjo mi je še najbolj pri srcu. Krenem iz Trsta v 28-ih urah sem v Patras-u...spočit...in potem proti Turčiji in dalje. Me pa zanima ako ima kdo kakšno izkušnjo z trajektom iz Grčije v Turčijo....recimo iz Aten do Izmir-ja...mogoče Cesme...ali kaj podobnega. Ta bi bila tudi dobra. Ali pa iz Romunije v Turčijo...tudi bi bila dobra.

Link to comment
Share on other sites

Upam, da ne smetim. Avtovlaki grejo sever-jug (enkrat sem se peljal do Hamburga, meni je vredno vsakega centa) . Na vzhod ali zahod pa jaz nisem našel povezave (edino trajekti) .

Jaz resno razmišljam v smer, da si kupim avtodom (pa "rampa" ali prikolica) . Parkiram "odvozim kar me zanima" naložim in se prestavim... Staram se pa mi je zmerom bolj pomembno "udobje" (ktm690, transfer(ji) in udobje ne gre skupaj, ima pa 690 svoje "svetle trenutke" , ko si enkrat "tam" ) .

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, franc pravi:

Upam, da ne smetim. .....

Zakaj bi smetil...vsako mnenje in nasvet sta dobrodošla. Podobno kot ti, sem z leti prišel do teh spoznanj. Neke potovalne kravetine mi ne dišijo, ker me potem omejujejo na poteh, ki mene zanimajo. Tako tvoja 690-ka kot moja Tenerejka, sta motorja, ki omogočata veliko...tudi transfer...sicer manj udoben in zmeren ampak ok. Ampak me ubija misel, da se "drkam" dan-dva da pridem do destinacije, ki me zanima.

Mogoče predlog, ki sem ga že prizkusil. Avtodom je strošek...avto in prikolica...bistveno manj. Naložiš motor...se odpelješ do destinacije in se z lokalci zmeniš (kakšen kmečki turizem ali kaj podobnega), da boš pri njih pustil avto in prikolico (ponudiš tudi kakšno plačilo, čeprav nihče nič noče...je pa vljudno), in potem lepo 7 ali 10 dni krožiš z motorjem naokoli. Se vrneš "domov"...pri gostiteljih zapraviš kak cvenk, mogoče prespiš...nabašeš motor in domov.

To sem jaz že naredil...pri popolnih tujcih...se je obneslo super...vsi zadovoljni in seveda sem vedno dobrodošel...

Link to comment
Share on other sites

Bif, tudi v to smer sem razmišljal. Samo mi stroškovno kaj bistveno ne spremeni, potem bi "počasi" moral menjati avto (letnik 1995) , ki ni več za kakšne ekstreme. Pri avtodomu pa je problem, da večino leta nimam kaj početi z njim. Ko bom to enkrat razčistil ( "preračunal" + - ) ...

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, franc pravi:

Jaz resno razmišljam v smer, da si kupim avtodom (pa "rampa" ali prikolica) . Parkiram "odvozim kar me zanima" naložim in se prestavim... Staram se pa mi je zmerom bolj pomembno "udobje" (ktm690, transfer(ji) in udobje ne gre skupaj, ima pa 690 svoje "svetle trenutke" , ko si enkrat "tam" ) .

Večji kombi z nekaj dodelave po lastnem okusu ni slaba ideja. Al pa običajen potniški kombi + zaprta prikolca. Uporabno vsak dan,  placa zadosti, da se predelat v modularen mini bivalnik če se lih kam v vukojebine odpravljaš. Prikola pa zaprta da se ne vidi kaj je gor + orodje, bencin in ostale stvari, zraven katerih ni lih prijetno spati se pospravi not.

Meni čisto solidno služi kombinacija avto + prikolica. 690 še zaenkrat nisem tlačil gor, 200 je pa bil pa kr naokoli... najdlje na Rabu do sedaj.

Link to comment
Share on other sites

S tako idejo sem štartal. Samo, ker nimam namena kupiti novega ampak rabljenega, je to tam tam. Rabljen kombi je ali predrag ali "zgonjen" . Kot gledam je lažje dobiti dobro ohranjen avtodom. Te domače predelave pa so bolj za "mladino" . Meni so zmerom manj všeč. Je pa to zaenkrat samo ideja (ki bi jo finančno sicer lahko izpeljal, samo je tako kot pri vseh "igračah" . Koliko dejansko rabim (uporabljam) in kako hitro se naveličam... ) .

lp

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, franc pravi:

Bif, tudi v to smer sem razmišljal. Samo mi stroškovno kaj bistveno ne spremeni, potem bi "počasi" moral menjati avto (letnik 1995) , ki ni več za kakšne ekstreme. Pri avtodomu pa je problem, da večino leta nimam kaj početi z njim. Ko bom to enkrat razčistil ( "preračunal" + - ) ...

lp

Popolnoma te razumem. Z vsemi podobnimi kombinaciji se tudi sam poigravam....ampak še nimam pametne rešitve. Trenutno sem prišel le do ladje ali pa, da si pač transfer poskušam naredit znosnejši...kar bi še šlo sicer, ker je vedno dovolj stranpoti...ampak časa, ki bi ga za to zapravil, pa ne morem nadomestit...nenazadnje je to vseeno le transfer.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!