Skoči na vsebino

Hardenduro slike in reportaže


hajoktejn

Priporočene objave

pred 10 minutami, compaq pravi:

Pol ne bi smel bit nek strah in trepet za zacetnika. Kar niti 300rr ni ;) 

Če mi ne rata lih kmal prodat 200 EXC se z njim enkrat oglasim na furo. Ker ajd... al mi 2T res ne leži, al sem totalna p*čka (kar ni izključeno) al pa je tista mala kubatura, ki se zelo rada vrti res precej bolj agresivna ob Beta variant. Me res zanima mnenje lastnika/ov Beta 300 kubičnih strojev. Sej pred menjavo na Sherco sem se ga začel navajati sam za moje pojme je bistveno preveč on/off pri podajanju moči. Za skoz na polno gonit nimam ne znanja, kondicije... ali jajc ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 12. 2018 ob 18:16, Janezs pravi:

Po ponesrečenem dealu s KTM-om včeraj prpelu novo BETO 300 2takter. Danes sem jo že umazal in že sneg je vidla. Slik z vožnje nimam, ker sem pozabil telefon.

0.thumb.jpg.81d7ab10196fd3f57dd16fe0c9a60a5a.jpg

 

 

Priporocam, oz. nujno je kupit karbonsko zascito za krivino izpuha. Recimo tole: http://motomali.com/si/product/beta-carbon-exhaust-guard/ Ko bo prvic prevrnil motor na desno stran, se ti bo investicija izplacala ;) 

Zelo dobra zadeva je tudi radiator guard in pa zascita rock ;)

Ob 10. 12. 2018 ob 14:11, jskrablin pravi:

Če mi ne rata lih kmal prodat 200 EXC se z njim enkrat oglasim na furo. Ker ajd... al mi 2T res ne leži, al sem totalna p*čka (kar ni izključeno) al pa je tista mala kubatura, ki se zelo rada vrti res precej bolj agresivna ob Beta variant. Me res zanima mnenje lastnika/ov Beta 300 kubičnih strojev. Sej pred menjavo na Sherco sem se ga začel navajati sam za moje pojme je bistveno preveč on/off pri podajanju moči. Za skoz na polno gonit nimam ne znanja, kondicije... ali jajc ?

Midva sva se ze pred dooolgo casa menila, da bova enkrat sla na furo, pa se potem nisva do konca zmenila. Ce zelis, komot gremo in probas Beto. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, compaq pravi:

Midva sva se ze pred dooolgo casa menila, da bova enkrat sla na furo, pa se potem nisva do konca zmenila. Ce zelis, komot gremo in probas Beto. 

Po novem letu enkrat... oz ko bo vreme primerno in bom mel kaj časa. Tale vikend bo Rab na vrsti pol pa odvisno od lokalnega vremena. Bi me pa zanimalo Beto malo zapelat, nazadnje ko sem to 'testiral' sem bil čisto preveč začetnik da bi kaj pametnega odnesel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Dimen pravi:

Zanimiv, da vsi na dirki sedijo. Noben ne vozi stoje.

To je bila tehnika pred 25 leti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, TTONE pravi:

To je bila tehnika pred 25 leti...

Ne sam tehnika vožnje, tudi tehnika na splošno je nekaj čisto drugega. Sicer nisem lih nek poznavalec 'old skul' enduro motorjev, sam meni jih večina zgleda kot velikih (500, 600, 650 kubikov) enocilindrašev, vmes se občasno sliši samo ena dvotaktna čebelica (pa tudi tisto zveni kot solidna kubatura). Danes vidiš na enduro dogodkih 250/350/450 4T in 125/250/300 2T hard enduro motorje, ki so ene 50 kil lažji. O vzmetenju pa sploh nima smisla debatirat... ker je v primerjavi s temi motorji s posnetka iz drugega planeta. Veliko se je spremenilo v 25 letih... danes bi temu rekli GEM :)

Sam teren vsaj glede na posnetke tudi ni kaj pretresljivega, dandanašnji je vsaka lokalna cross country tekma (razen mogoče Ribnika) speljana po precej bolj zahtevnem terenu. So se meli pa fino in na koncu je to tisto kar šteje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celo za tiste čase se mi tole zdi vse kaj drugega, kot resna enduro dirka. Bolj srečanje lastnikov TT, DR in XR. Kajti tud v tistem obdobju je bilo v Sloveniji kar veliko (na Hrvaškem najbrž malo manj) hard enduro motorjev, v večini Husqvarne 610 in 350 pa KTM LC4 600 pa še kaj. Celo v mojem majhnem kraju sva bila dva, ki sva imela enduro specialke (poleg moje Huse je imel prijatelj KDX250R-a...)

Tudi na tem posnetku je videti kakšno Husqvarno pa LC4 in ti so bili verjetno spredaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 12. 2018 ob 17:09, Joker pravi:

Celo za tiste čase se mi tole zdi vse kaj drugega, kot resna enduro dirka. Bolj srečanje lastnikov TT, DR in XR. Kajti tud v tistem obdobju je bilo v Sloveniji kar veliko (na Hrvaškem najbrž malo manj) hard enduro motorjev, v večini Husqvarne 610 in 350 pa KTM LC4 600 pa še kaj. Celo v mojem majhnem kraju sva bila dva, ki sva imela enduro specialke (poleg moje Huse je imel prijatelj KDX250R-a...)

Tudi na tem posnetku je videti kakšno Husqvarno pa LC4 in ti so bili verjetno spredaj.

zmagovalec je vozil TT 600

?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎13‎.‎12‎.‎2018 ob 9:21, jskrablin pravi:

Ne sam tehnika vožnje, tudi tehnika na splošno je nekaj čisto drugega. Sicer nisem lih nek poznavalec 'old skul' enduro motorjev, sam meni jih večina zgleda kot velikih (500, 600, 650 kubikov) enocilindrašev, vmes se občasno sliši samo ena dvotaktna čebelica (pa tudi tisto zveni kot solidna kubatura). Danes vidiš na enduro dogodkih 250/350/450 4T in 125/250/300 2T hard enduro motorje, ki so ene 50 kil lažji. O vzmetenju pa sploh nima smisla debatirat... ker je v primerjavi s temi motorji s posnetka iz drugega planeta. Veliko se je spremenilo v 25 letih... danes bi temu rekli GEM :)

Sam teren vsaj glede na posnetke tudi ni kaj pretresljivega, dandanašnji je vsaka lokalna cross country tekma (razen mogoče Ribnika) speljana po precej bolj zahtevnem terenu. So se meli pa fino in na koncu je to tisto kar šteje...

50 kil lažji ravno niso če primerjaš npr. 4t z 4T, novejši dvotaktni pa tudi niso veliko lažji od takratnih. Moja Husqvarna TE 610 je tehtala ca 120 kil z kompletno zaščito motorja in ročk, torej 7 kil manj od sedanjeka KTM EXC 530 ali 14 kil manj od novega EXC 500 od 2017 naprej. Je pa res, da imaš sedaj električni zagon, jaz pa sem skakal po kurblu :blush: Pa motor je bil drugačnega značaja, dolgohodni enovaljnik in bistveno manj razgrajaški, menjalnik pa je imel za čuda dolgo prvo + drugo prestavo in je bilo po zahtevnih strminah preko korenin in kamenja kar težko zlesti, brez zaleta se je na nizkih vrtljajih rad zadušil. In ta razlika pomeni ogromno, pa boljše vzmetenje. Tistih par kil ni toliko važno. Sedanja 530 ka splazi čez vse praktično pri 2000 vrt/min, lahko voziš zelo počasi v strmino, če ne gre hitro, če pa potegneš gor pa vzmetenje pobere praktično vse, motor pa je super odziven. Pa če ti le crkne in se ujameš pritisneš na gumb :) in vruuuum. Zdaj pa si zamisli, da ti motor zatrokira in ga na strmini kurblaš, ko spustiš zadnjo zavoro greš itak rikverc po bregu in se zvrneš. Pa še tisti filing v nogi si moral imet, drugače ga nisi zagnal kar tako. Pa kurbl je bil na levi, jaz pa imam levo nogo dobesedno levo. Če si bil zverziran si na bregu z desno stal na bremzi in z levo pohodil kurbl, tako, da je bil z razlogom na levi. Je bilo kar zabavno na momente, bistveno večkrat sem kje obtičal in preklinjal, vozili pa smo se ravno tako. Po dveh letih sem že počel skoraj vse, kar počnem sedaj, le na drugačen način.

Specifikacije, 117 kil brez dodatne opreme

https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/honda/husqvarna-te-610-1993

Točno takšna je bila, fotka pa je z neta

411003677897446.jpg

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, bzk pravi:

Janez, privošči si kakšne ščitnike rok, te bo maj zeblo :D

 

Jaz sem šel tudi na eno krajšo vožnjo, vendar je snega premalo da bi zares užival!

 

 

IMG_20181215_150508.jpg

Ja čakam Božička. Čeprav me presenetljivo ni zeblo v roke. Sam to sem sam jest. Mam kolega, ki ga peški zebe v rokavicah, medtem ko mam jaz tople roke brez rokavic. Morda je v hrani razlika. Pozim je treba ocvirke jest, pa nimam 60 let d bi to govoril. Kar poglejte Inuite na severu, večinoma jedo mastno. Drgač pa ščitniki rok so v planu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to 50km vožnje in ne zaganjanja v težko prevozne bregove, potem je to zelo velika (prevelika) poraba.

Jaz z GasGas 300 stisniem več kot 100km z rezervoarjem (9,5l).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!