Skoči na vsebino

Hardenduro slike in reportaže


hajoktejn

Priporočene objave

pred 15 urami, Janezs pravi:

Naredil sem ene 50 km pa je bil tank prazen. Ene 2,5 ure. Nimam občutka. Sam vprašam, če je to normalna poraba.

Xtrainer ma 8.5 litra kesla. Če je bil ob začetku poln bi rekel, da je poraba prevelika. Moj 200 EXC je ob normalni vožnji z nekaj priganjanja vmes iz sebe spravil ene 80 kilometrov poti prej ko me je začelo skrbeti gorivo. Enkrat samkrat sem v Taru požgal 3/4 kesla na dobrih 30 kilometrov poti, sam tam je šlo skor cel enduro krog na polno.

Lahko da je problem v nastavitvi vplinjača. Če je višina plovca narobe nastavljena, ti že ob manjšem nagibu ščije bencin iz 'iberlavf' cevk. Jaz bi to najprej preveril. Motor na mestu (seveda z odprto pipico za bencin) nagibaš malo levo/desno in gledaš če iz cevk (ponavadi so nekje okoli zadnje nihajke) kaj priteče. Isto vajo ponoviš z nagibom naprej/nazaj. Se hitro pokaže če je kaj na to temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Joker pravi:

Če je to 50km vožnje in ne zaganjanja v težko prevozne bregove, potem je to zelo velika (prevelika) poraba.

Jaz z GasGas 300 stisniem več kot 100km z rezervoarjem (9,5l).

Ne to je vožnja malo ke pa sm, po hribih in zelo strmih slabih poteh. Ke k ne morš jit s Reno Clio 1.4 dizl. Vmes pa še makedama mal. Recimo polovico makedama.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo spomin na poletje. Pa bolj po penzionistično je šlo, ker sem komaj par ur prevozil odkar sem ga kupil in porihtal. In eno hudirmano drevo je bilo malo na poti :blush: Sem bil prehiter pri preskoku jarka in me je kar iz vlake odneslo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pucanje ja, mene tudi moti:blush: Jaz uporabim eno biolosko razgradljivo industrijsko cistilo Renoclin od Fucsa. Pospricam z cistilom, pocakam 5 minut, potem pa sperem z vodo, brez visokotlacnega cistilca. Gre vse dol, tudi verigo opere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, IZTOK pravi:

Pucanje ja, mene tudi moti:blush: Jaz uporabim eno biolosko razgradljivo industrijsko cistilo Renoclin od Fucsa. Pospricam z cistilom, pocakam 5 minut, potem pa sperem z vodo, brez visokotlacnega cistilca. Gre vse dol, tudi verigo opere.

Imaš kak link do Renocleana s kakšno ceno oz. kje nabavljaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V trgovini z avtodeli v Hocah - nasproti starih blokov ob soli. Kupis lahko po litrih, ima prepakirano na manjse kolicine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se en odgovor na temo porabe. Danes naredil uro in pol neprekinjene enduro voznje. Nic ustavljanja, padanja ali kakrsnega koli stanja. Vsi tereni, ozemanje in skoraj trial vlozki, ko motor lavfa na prakticno stangasu. Poraba: 4l ali 2.66l/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No prototip je končan.Sedaj pa test da vidmo če bo šipa zdržala(original od MT07 TRACER,)hvala lastnici...sicer še ne ve:lol1:Vijaki so povsod malo tanši kot so luknje da ne bo nepotrebnih pritiskov na šipo,vse sem podložil z gumicami da sem ublažil treslaje.Gre zgolj za zaščito Garmina pred direktnimi udarci,ter blatom...Po parih testnih urah sporočim kje so pomanklivosti.Dakar 2019 sem pa baje že zamudil:lol1:

šip1.jpeg

šip2.jpeg

šip3.jpeg

šip4.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 12. 2018 ob 19:32, lukec pravi:

No prototip je končan.Sedaj pa test da vidmo če bo šipa zdržala(original od MT07 TRACER,)hvala lastnici...sicer še ne ve:lol1:Vijaki so povsod malo tanši kot so luknje da ne bo nepotrebnih pritiskov na šipo,vse sem podložil z gumicami da sem ublažil treslaje.Gre zgolj za zaščito Garmina pred direktnimi udarci,ter blatom...Po parih testnih urah sporočim kje so pomanklivosti.Dakar 2019 sem pa baje že zamudil:lol1:

šip1.jpeg

šip2.jpeg

šip3.jpeg

šip4.jpeg

Miha pri tvojih nosilcih je težava ker ni prostora za cev prednje zavore (lajtnga). Ko se bo motor pri bremzanju posedel ti jo bo stisnilo v nosilce.

Drugače pa čakam kdaj gremo na tet :)

LP Tomaž 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, GULI pravi:

Miha pri tvojih nosilcih je težava ker ni prostora za cev prednje zavore (lajtnga). Ko se bo motor pri bremzanju posedel ti jo bo stisnilo v nosilce.

Drugače pa čakam kdaj gremo na tet :)

LP Tomaž 

Pozdravljen.Res je da jih malo potisne navzgor,vendar za izi enduriranje ni panike,za kaj bolj resnega pa to ni.Fajn da si opazu na pomanklivost,sem jih pa tudi poizkusil speljati čezen,tako da se še nisem odločil kje bodo speljane.Za TET se pa lohk zmenmo spomladi....??

exc nosilc1.jpeg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to slucajno  domaca proga, kjer Gajser trenira? :)

Popravljeno . Popravil axaQ4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, axaQ4 pravi:

A je to slucajno  domaca proga, kjer Gajser trenira? :)

:D ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bodoči 'gajserji', tapravi pa ne ;)

Moja je ona yamaha, pral sem precej dlje (še prikolo, opremo itd..) kot vozil. Takle mamo. Zelo čudna zmes peska in zemlje. Motor bi lahko direkt spohal, tolk ovoja je mel. Je pa proga v sivi coni obstoja in nekako dokler status ni urejen, se je ne razglaša, in tudi zadnja pridružena člana sva, mogoče nimava pristojnosti o njenem teoretičnem obstoju debatirat javno :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točna lokacija te proge naj ostane nepojasnjena, vsaj tule na forumu. Hvala.

pred 10 minutami, Hefic pravi:

Moja je ona yamaha, pral sem precej dlje (še prikolo, opremo itd..) kot vozil. Takle mamo.

Tak šport je to. Ene tolko pereš, čistiš, mažeš in vzdržuješ kot se voziš. Edino poleti se kdaj zgodi da ni treba... ko je podlaga suha. Če je prašno pa v vsakem primeru vsaj zračni filter zahteva nekaj pozornosti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, sem nov tukaj, na forum sem naletel čisto po naključju ko sem nekaj brskal v zvezi z hard endurom. :)Moram rečt da so mi zelo všeč takšne objave kot so tu, reportaže s terenov, dirk, ali nasveti tehnik vožnje. (Da ne berem samo po nekih tujih straneh :)).
Tako da sem se odločo da tudi jaz kaj svojih izkušenj delim z vami. Vozim se že dalj časa, po gošah, tu pa tam kakšna mx proga, no letos sem se pa začel bolj zanimat in ukvarjat z (hard) endurom. Poleti nabavo prvi enduro motor: KTM EXC 250 sixdays 2takt. Morem rečt da je meni ta motor zakon in mi zelo sede, za vse stile vožnje, kar mi je zelo pomembno.
Prvo sem bil v dvomih kako bo z velikimi MX skoki, in užitkom po mx progi nasploh, in sem ugotovil da je celo veliko boljše kot z prejšnjim mx motorjem hondo cr125. Predvsem ker je več moči lažje preskočim večje skoke, dopušča več napak. Pa še vseeno ga lahko teram pod visokimi obrati. Všeč mi je tudi bolj linearna porazporeditev moči, ni tistega velikega sunka ko se zvrti v višje obrate kot pri ostalih 2t mx motorjih.
Vzmetenje si preklikam bolj na trdo in je na mx progi čisto super. Sem probal voziti tudi yzf250 '16 in ni na mojem nič trši pristanek pri skokih. Kakšnih drugih malenkosti razlik pa nisem posebej čutil.
Glede enduro vožnje pa 100 proti 1 razlika od prejšnje 125ke. Klanci, sploh počasnejši (tehnični), veliko več oprijema, motor pleže pod niizkimi obrati komot, premagovanje hlodov in drugih tehničnih ovir je lažje kontrolirano in vzmetenje nastavljeno na mehko je top. Skratka js bi vsakemu ko rad vozi (hard) enduro in hkrati mx proge priporočal tak motor. Seveda če je 2 stroke fan :)
PS: nemorem preceniti tace, polprozornega rezervoarja, možnost rezerve na pipci, luči in ajnlaserja!!
 

fsg.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem tudi prvič šel na dirko. Odpeljal sem dve Enduro Cross Country dirki. Eno na Vranskem in drugo v Slovenj Gradcu.
Sem prebral par vaših reportaž za nazaj iz ecc dirk, ampak glih iz teh dveh kolikor sem zasledil ni bilo poročila.
Tako da lahko jaz malo poročam za nazaj če koga zanima :D .
No, na Vranskem je bilo zanimivo, predvsem ker je kmalu po štartu Bronze kategorije (v kateri sem tudi sam dirkal) začelo deževati. Ker sem se prvič soočil z takšnimi (za mene orng) koreninami me je dosti premetavalo in tudi v skoraj vsakem krogu je bil kak padec. Postalo je zelo blatno. Travnat del je bil pravi žlajs, po gozdu pa (kot je organizator poročal) extreme pogoji. Blato in korenine. Še dobro da ni bilo nekih klancev. Ena ura vožnje se je kar vlekla. Ko sem po prvih dveh krogih že bil malo zmatran, zategnjene roke in pogledam na uro ki kaže da je še 45 min za odvozit, je moj cilj postal samo: ne padi več, se umiri in vozi do konca. Zame je bila zelo fajna izkušnja, sploh za prvo dirko, in da sma jo jaz in motor odnesla brez poškodb.
jsPeace.thumb.jpg.a0a8dbefb6c370ae2707b1aa60a9c4a9.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poročilo z dirke Enduro Cross Country Slovenj Gradec 2018.
Podlaga je bila večinoma suha in trda, sončno vreme. Proga je bil kar razgibana. Del je bil speljan po MX progi, dosti zavojev na odprtem travniku, dva (za nekatere kar problematična) srednje velika hloda, in gozdni del z mnogo koreninami. Višje kategorije od Bronze so imele še en gozdni del s kamenjem. Hitrosti so bile večje kot na Vranskem, tudi par skokov je bilo. In bila je tudi zelo naporna dirka, ni bilo počitka. Bilo je tudi kar nekaj manjših klancev in spustov. Sem težje zdržal kot na Vranskem. In korenine so me spet precej zdelale in še bolj znižale rezultat kot na prvi dirki.
Po moji analizi teh dveh dirk, sploh te z Slo. Gradca sem prišel do nekaj ugotovitev. Največja je bila ta da sem naredil veliko napako ko sem pozabil pred dirko v Slovenj Gradcu primerna napumpati gume. Namreč imel sem jih napumpane na 14psi (to je malo več ko 1 bar če se ne motim), kar je čisto preveč za takšen teren. Resda je bilo par sekcij ko so bile kar velike hitrosti na travniku, vendar bi jih lažje prevozil z polovico manjšim tlakom, kot da me je po koreninah samo odbijalo, in me je bilo verjetno že čisto strah kaj bo ko sem se pelal prek korenin. Verjetno sem se zato peljal tudi počasneje, gledal premalo daleč naprej, kar je verjetno vodilo k temu da me je vsaka korenina še bolj odbila. Na Vranskem se spomnim da sem imel 10 psi tlaka. Boljše ampak še vseeno za tisto dirko bi verjetno bilo najboljše max 5psi, al nekaj takega. Plus da imam vzadaj 19 colsko felgo z mx gumo. V SG sem vozil sem tudi previko stoje, kar mi je vzelo dosti moči in tudi v ostrih ovinkih nisem bil dovolj okreten in hiter.
No nekaj mojih ugotovitev, napak in nasvetov (Popravite me če se motim kje):
- V planu imam nabavit 18 colsko felgo, dat gor 140mm enduro gumo in noter tubliss. Da bom lahk fural nižje tlake brezskrbi.
- Manj voziti stoje kjer ni potrebno, sploh v ovinkih, ter delat več na tehniki razporeditve teže nazaj pri bremzanju in naprej pri pospeševanju.
- Pri počasnih dirkah (kot na Vranskem), z koreninami, vzmetenje na soft.
- Več dihanja na motorju, sploh čez nos - zdaj delam na tem in pomaga pri armpumpu!
- Radiator guarde si morm zrihtat ker mi je v SG lepo zvilo levi kiler pri (verjetno) padcu na koreninah. Dobro da ne pušča.
- Padci ful vzamejo na času, kot tudi moč. Itak pa da so lahko poškodbe, telo kot motor. Polovico dirke z zarotirano balanco po enem večjem padcu po koreninah (verjetno zaradi preveč napumanih gum) ni bilo enostavno vozit
- Fajn bi blo it tisti vikend pred dirko ko je omogočen trening analizirat progo, potrenirat, najt hitrejše in lažje linije itd. Ne kr na puno v neznan teren na dirki :D Pa nadit optimalen tlak gum za grip, absorbiranje korenin,kamnov, povprečna hitrost, šibke točke itd..

sg.thumb.PNG.199430bda3f403572efe0e0790581eba.PNG

No upam da bo komu (tako kot bi meni pred pol leta) tole koristilo. Če sem kaj narobe napisal oz. svetoval me pa prosim popravite in kaj dodajte :)
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, jaz sem bil tudi na dirki v SG. kategorija Bronze. Sem pa zaradi utrujenosti počival cca 15minut pri kolegu, ki je stal ob progi gor v gozdu. Če črto potegnem je bilo kar uredu, samo kondicije pa takrat nisem imel nič

lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!