Jump to content
  • Sign Up
hajoktejn

Hardenduro slike in reportaže

Recommended Posts

jskrablin
pred 2 urami, DenisEnduro pravi:

@jskrablin, si bil na treningu prejšnji vikend? Če ja, kaj se lahko pričakuje?, sploh v gozdnem delu? :)

Sem bil. So dali za bronze on neslavni spust skoz hosto po mokrih koreninah... sem se dol dvakrat zvrnil in razbil števec na motorju. Pol sem šal odpelat krog za 'višje kategorije' in pogruntal da je bila bistveno lažja od bronze 🤪 Po koncu treninga sem vložil uradno pritožbo pri organizatorju (žirovsko bando poznam že ene par let :D). Tako da v bronze na tekmi (tako kot lani)  ne bo onega norega spusta in bo s tem čisto lepo prevozen krog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DenisEnduro

Sem vozil v soboto v Žireh. Super je bilo. Za bronze kategorijo, (kot je zrihtal jskrablin) nismo imeli tistega velikega spusta z velikimi koreninami in je bila proga lepo prevozna in ne prenevarna. Na štartu nas je bilo če se ne motim 61, sem pa nekaj "zašuštral" ob znaku za štart in tako speljal kot zadnji 😕:D. Mi je bila pa zato dirka extra zanimiva, saj je sledilo veliko prehitevanja in izbire linij, ter vlečenje blatnih tearoffov z očal, da sem se v eni uri nekako prebil v ospredje. :) Mx del po progi je tudi bil super prevozen in z kar nekaj (če želiš večjimi) skoki. 
Lahko pa še potrdim nekaj ugotovitev ali izboljšav ki sem jih lani "pogruntal" po težavah na dirkah:
- vzadaj 18 colska felga namesto 19, in 140mm široka enduro guma + TUbliss zračnica + nizek tlak v gumah   =   super oprijem in absorbiranje kamenja in korenin, da ohraniš željeno smer vožnje :) 
Če bo komu prav prišlo, vzadaj sem imel 0.5 bara, spredaj 0.6 z navadno zračnico.
- tudi sistem za pitje kjer imaš šlaufek napeljan v čelado do ust je zakon, da lahko nemoteno voziš ko piješ, in obdržiš koncentracijo do konca dirke. V mehu sem imel 1 liter tekočine in sem ga spraznil že po 50 minutah.
- Ja, pa boljša kondicija oz. fizična pripravljenost je tudi prišla prav ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Ma ne vem če sem lih jaz zrihtal lažjo stezo... sam malo sem organizatorja spomnil, da jim mogoče ni v interesu da se kdo tam dol resno polomi 🙈

pred 18 urami, DenisEnduro pravi:

Lahko pa še potrdim nekaj ugotovitev ali izboljšav ki sem jih lani "pogruntal" po težavah na dirkah:
- vzadaj 18 colska felga namesto 19, in 140mm široka enduro guma + TUbliss zračnica + nizek tlak v gumah   =   super oprijem in absorbiranje kamenja in korenin, da ohraniš željeno smer vožnje :) 
Če bo komu prav prišlo, vzadaj sem imel 0.5 bara, spredaj 0.6 z navadno zračnico.

Hah, meni se ti tlaki zdijo kr zelo nizki. Sploh spredaj bi lahko komot vozil višji tlak, ker zgleda ni bilo nekih spolzkih spustov na glavo. Tubliss sem probal in zadnjič vrgel iz zadnje gume, ker je zadeva zelo občutljiva pri demontaži... in še vedno se lahko predre na terenu.

Trenutno spredaj in zadaj vozim mousse (X-Grip standard), ki je bil v štartu obupno pretrd, po nekih 30 urah rabe pa je zdaj ok. Zadaj verjetno pomaga tud dejstvo da je mousse širine 120 montiran v 140 gumo. Vsekakor naslednjič vzamem najmehkejši mousse v ponudi, ki še ni extreme... ko tisti pa pol za na progo niso. Že na tem zmehčanem moussu mi je na Ribniku ob močnem pospeševanju iz ovinkov občutno zvijalo zadnjo gumo. Kompromisi, kompromisi, pajsat vedno druge mousse za teren/progo v gumo mi pa spet ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bzk

Ni še reportaže, je samo slika....
Nova zadeva pri meni, Beta 350 RR racing, 2018...

Želja je bila 2T 300rr, samo morda je pa 350 bolj usojen zame,....

 

lp

 

 

USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1559710903043.jpg_1559710904930.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 19 minutami, bzk pravi:

Želja je bila 2T 300rr, samo morda je pa 350 bolj usojen zame,....

Ker? Vsi nekaj norijo s temi 2T mopedi sam v resnici za povprečnega voznika niso bogve kaj. Sam prej te skurijo...

Drugače pa čestitke :) Se bo treba enkrat kmal oglasit za kako primerjavo s Sherco 300 4T :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bzk

Pač....bila je želja. Ko si nekaj zaželiš, hočeš to imeti. 
Drugače pa bolj zaradi tega ker na "štantgasu" ne crkne in sama ciklistika mi je bila zelo všeč po nekaj kratkih vožnjah z kolegovo tristotko.
Sicer pa ja, treba bo it en krog v kratkem.

lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bzk

Kratek raport iz dve urne nedeljske vožnje.

 Jaz na svoji beti 350 in @compaq na 300rr.

Vožnja je bila po kozjih stezicah hribovja Krim z občasnim odpiranjem plina po "vlakah" ki vodijo na dotični hrib. 
Nekajkrat vmes sva si izmenjala motorja in moram reči da sem se bolj "domače" počutil na svojem motorju...Powerband tristotke je sicer hudo zasvojljiv, ampak vseeno mi je bil 4t bolj pisan na kožo. Morda zaradi samega položaja za krmilov, ne vem....
 

Na kratko je to-to. Morda kaj napiše še @compaq.

Lp

 

64484699_2173889752665266_1012525311532728320_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
compaq

JAz bom pa kar c/p s fb: 

Citiraj

Primerjalni test moje Bete 300rr (2016) in 350rr (2018) od Nejc Bezek.
Izredno pozitivno presenecen, kako hudo se 4t pelje. Moci in navora od hitrosti pesca skoz dovolj. Komot jo pelje zacetnik, saj ne cuka ali ruka, kot tudi izkusen enduro voznik. Le huligan, bo pogresal nekaj surove moci v visokih obratih na odprtih stezah. Zanj je pac le 450 krosa prava in edina izbira. 
Kaj se hvalim? Zvok. Pa lahkotnost. V rokah je kot moja 300 cvajtakt. 
Ko zdajle sedim in studiram, kaj se napisat, ugotavljm, da je to bolj vsestranski motor, kot moja 300ka. Z njim se komot tudi 50km/h lagano peljes na kafe v priljubljen lokal. Pa oce gre po solato na njivo. 300 pa je namenski stroj za plezat. Lepo se ne pusti peljat. Grgra, pokasljava,... Hoce da das gas! 

Ce me na koncu vprasate, a bi zamenjal za svojo 300rr? Maaaaa ne, ne bi. To bi mogla punca moja met, pa bi se vsake tolk zapeljal se jaz, oz. ce bi se na terenu ful vec vozil, bi raje kupil se en 4t kros motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 1 uro, bzk pravi:

Powerband tristotke je sicer hudo zasvojljiv, ampak vseeno mi je bil 4t bolj pisan na kožo. Morda zaradi samega položaja za krmilov, ne vem....

Podajanje moči. Sodoben 4T enduro je linearen ko ravna črta, ne preseneča in ne utruja. Če hočeš da skoči je treba sam malo bolj gas navit in pokuplat, pa skoči. Po drugi strani so 2T stroji precej bolj agresivni in za povprečnega voznika bolj utrujajoči. Kar se začne zelo poznati, ko si enkrat utrujen in na zahtevnem terenu... tam te 2T res po svoje vozi naokoli. Da ne omenim boljše trakcije 4T stroja na spolzkem terenu. Pa manj metanja na zadnje kolo. 2T ima bolj malo prednosti, pa še tisto so prednosti zgolj, če jih znaš izkoristit. Sam folk gleda Jarvise, Bolte, Younge, ipd... pa misli da rabijo 300 2T.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janezs

Ena nevmesna.

A če sem imel do sedaj gumo 80/100/21 spredaj lahko sedaj dam gumo 90/90/21? 

Kaj je boljše za enduro. Pomoje 90/90, ker je višja?

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Lahko daš. Pomoje neke hude razlike ne boš opazil. Če to kaj pomeni, jaz vozim skoz 90/90/21.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous
On 6/19/2019 at 1:28 PM, jskrablin said:

Kako to da prodajaš?

450 me mika. 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 12 urami, Janezs pravi:

Minitrack

A dejansko dovolijo velikim motorjem na minitrack? Včasih to ni bilo tako.

p.s. Več uporabljaj sprednjo bremzo. Precej več. Boš mel dosti manj 'chatterja' (in več kontrole) na zadnjem kolesu.

 

A gre kdo od tule na Day Off ta vikend? Šentvid pri Stični, vsaj za nas iz/okoli Lj ni lih daleč.  Priporočam, tud Jelen bo tam za kako pametno na temo tehnike vožnje povedat :)

65634651_2983696928337005_3717982995773128704_o.thumb.jpg.03493642f27ebe601823dda5f6b049b5.jpg

 

66365996_2980833731956658_1516002934410706944_o.thumb.jpg.d00e492c8a3f372e137748a31423757f.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janezs
pred 1 uro, jskrablin pravi:

A dejansko dovolijo velikim motorjem na minitrack? Včasih to ni bilo tako.

p.s. Več uporabljaj sprednjo bremzo. Precej več. Boš mel dosti manj 'chatterja' (in več kontrole) na zadnjem kolesu.

 

A gre kdo od tule na Day Off ta vikend? Šentvid pri Stični, vsaj za nas iz/okoli Lj ni lih daleč.  Priporočam, tud Jelen bo tam za kako pametno na temo tehnike vožnje povedat :)

65634651_2983696928337005_3717982995773128704_o.thumb.jpg.03493642f27ebe601823dda5f6b049b5.jpg

 

66365996_2980833731956658_1516002934410706944_o.thumb.jpg.d00e492c8a3f372e137748a31423757f.jpg

 

Nevem če pustijo. Jaz sem šel ene par krogov, ko smo čakali, da pošpricajo progo. Sem se pa takoj potem umaknil, ko so tamali začeli vozit, da kirga ne zbijem, pa da jim nisem prašil.

Bi rad uporabljal več prednjo bremzo ampak Xtrainer ima tako mehko vzmetenje, da se ga moraš navadit vozit po Xtrainersko. Če bremzaš na polno zmanjka hoda in potem je spredaj čist preveč trd. Začne te odbijat itd. Xtrainer ni glih za delat hitre kroge na MX progi, se pa da čist lepo zabavat. Tudi daljši skoki niso problem lepo absorbira pristanek.  

Itak moram kaj bolj resnega kupit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 3 urami, jskrablin pravi:

A dejansko dovolijo velikim motorjem na minitrack? Včasih to ni bilo tako.

p.s. Več uporabljaj sprednjo bremzo. Precej več. Boš mel dosti manj 'chatterja' (in več kontrole) na zadnjem kolesu.

 

A gre kdo od tule na Day Off ta vikend? Šentvid pri Stični, vsaj za nas iz/okoli Lj ni lih daleč.  Priporočam, tud Jelen bo tam za kako pametno na temo tehnike vožnje povedat :)

 

A Jermana se bo dalo najet privat, ker jaz bom rabil velik informacij :whistle::D...začetnikpato

Se bom pridružil poligona za otroke. hih

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, Janezs pravi:

Itak moram kaj bolj resnega kupit.

Lahko priporočam Sherco 300 SEF Factory :whistle: 2019 s KYB vzmetenjem 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Še ena kratka reportaža iz sobotnega dela Day Off dogodka... bilo je fino. Proga dobro označena (vozil sem samo enduro oz cross country), s parimi hakeljci da ni bilo lih preenostavno (kaki bolj začetniki so imeli na trenutke precej dela sami s sabo, oni malo bolj izkušeni pa smo kvečjemu pogrešali več kondicije) in spodobne dolžine cca 6 km - krog je bil zaradi hkratnega obratovanja MX proge nekoliko skrajšan. Na koncu kroga nas je čakal en zanimiv jarek (na zadnje pa gas) iz katerega sem enkrat motor vlekel, pol pa je šlo (malo na silo) čez. Edini resen problem je bila vročina, res nas je kuhalo od poldneva naprej. Oddelal sem 1:30h na motorju, ki je en teden prej prišel s servisa in je seveda delal kot švicarska ura. Se mi je pa dan prej splačalo malo poigrati s klikerji na vzmetenju - vse sem nastavil na najbolj soft varianto kar se je za izkazalo kot dobra izbira za hosto.

Prej ko kdo vpraša - seveda sem se parkrat zvrnil po tleh, enkrat kr solidno pod breg... pa sem moral motor zvrnit s proge v hosto in veselo naprej. Fotk tega dogodka na srečo ni :P 

V nedeljo nisem hodil na tekmo, ker družinske obveznosti. Je bila pa proga precej težja zaradi dežja ponoči.

1372617388_0R7A9245copy.thumb.jpg.c2485d65244e95445de4f1950745a900.jpg

Cel kup fotk dogodka iz obeh dni:

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 43 minutami, jskrablin pravi:

Še ena kratka reportaža iz sobotnega dela Day Off dogodka... bilo je fino. Proga dobro označena (vozil sem samo enduro oz cross country), s parimi hakeljci da ni bilo lih preenostavno (kaki bolj začetniki so imeli na trenutke precej dela sami s sabo, oni malo bolj izkušeni pa smo kvečjemu pogrešali več kondicije) in spodobne dolžine cca 6 km - krog je bil zaradi hkratnega obratovanja MX proge nekoliko skrajšan. Na koncu kroga nas je čakal en zanimiv jarek (na zadnje pa gas) iz katerega sem enkrat motor vlekel, pol pa je šlo (malo na silo) čez. Edini resen problem je bila vročina, res nas je kuhalo od poldneva naprej. Oddelal sem 1:30h na motorju, ki je en teden prej prišel s servisa in je seveda delal kot švicarska ura. Se mi je pa dan prej splačalo malo poigrati s klikerji na vzmetenju - vse sem nastavil na najbolj soft varianto kar se je za izkazalo kot dobra izbira za hosto.

Prej ko kdo vpraša - seveda sem se parkrat zvrnil po tleh, enkrat kr solidno pod breg... pa sem moral motor zvrnit s proge v hosto in veselo naprej. Fotk tega dogodka na srečo ni :P 

V nedeljo nisem hodil na tekmo, ker družinske obveznosti. Je bila pa proga precej težja zaradi dežja ponoči.

Cel kup fotk dogodka iz obeh dni:

Komaj čakam, da bom dovolj velik, da se vam bom lahko pridružil na progi. Do takrat bom pa pridno treniral :)

dsc3746-2.jpg

dsc3771-2.jpg

untitled-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez
Ob 6. 6. 2019 ob 11:57, jskrablin pravi:

Ker? Vsi nekaj norijo s temi 2T mopedi sam v resnici za povprečnega voznika niso bogve kaj. Sam prej te skurijo...

Drugače pa čestitke :) Se bo treba enkrat kmal oglasit za kako primerjavo s Sherco 300 4T :D 

Ja no, da se: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DinDiin
      Jaz sem spodaj fasal pri trgovini ob cesti... Lih za motor plac, pa mu je verjetno ze slinca potekla ko me je videl parkirat, ko odneses pete pa hopla iz sencke mal podelat in nazaj 😁
    • mcgiver
      Čeprav sem pred dvemi leti kupil kupil konkurenta MS, mi slednja še vedno ne da spati. Je kdo zainteresiran za kakšno furco z menjavo?
    • RobiRoberto
      Še nekaj, da si malo olajšam dušo.    Sestri sem pravkar poslal mail z naslednjim besedilom: najlepša hvala, da je bila mama v soboto "predristana" od kolen do prsi in škoda da je nisem fotografiral ... če ne bi bilo zore doma, je jaz v takem stanju sigurno ne bi znal in zmogel urediti ...
    • smasher
      Torej, kako se štuka kovinske zavorne cevi, oziroma popravlja? Je kakšno orodje za poštukat kovinske zavorne cevi pa da ni rpedrago. Ne morem it do majstra za zavore, ker je vozilo doma na klocnih in morem demontirat glavni zavorni cilinder, ampak kljub uporabi ključev za zavorne cevi en vijak ne popusti, oz se je obrnu in ni možnosti da bo ponovno uporaben. Torej čeprerežem cev za dobit dol zavorni cilinder, kakšne so opcije za poštukat doma ? Kaj lota se lahko te cevi?
    • CibaJr
      Recimo da je za V7 nekje 100€ manj če ima pol manj ventilov in 1.5l manj olja? Vidim v uradnem maintenance schedule se menja olje v menjalniku na 60k v kardanu pa na 20. Je na Stelviu to drugače?
  • Similar Content

    • hajoktejn
      By hajoktejn
      Odpiram temo (da ne svinjamo samo po GES temi ane  ) z današnjimi vtisi in upam da še kdo jutri kaj doda, jst nimam it časa tja ... 
      štartno - ciljna "arena"

      panorama

      tle gor je treba zlezt

      tle pa dol

      s stilom




      to je pa "manjši poligon"

      tek po strmini navzdol

      Aja, Špindler je bil drugi, Seleš peti, za ostale sm pa pozabu, ker sm mel preveč dela s pucanjem peska z otrok
       
       
       
      najmanjšadva pa v "največjem peskovniku na svetu"

       
      All in all morm najdt kontakt pa it tole probat z mojim krampom ... sm se odloču
       
       
       
       
       
       
       
       
      Zdej sm šele temo ki je že odprta naśel ... če je možno se lahko fotke prestavijo v tisto temo, ta nej se pa briše ...
    • Desert Soul
      By Desert Soul
      Preden pospravite motorje do naslednje pomladi, ne pozabite, da se počasi pričenja sezona puščavskih enduro avantur! Kako izgleda voziti motor v pesku?
      Sešel Production video 1'04"
      Produkcija Vomberger 4'20"
      ČakovecOnLine cela tura
      To sezono dodajamo že preverjeni 12-dnevni uspešnici januarja v tunizijski Sahari, daleč od muzejev in masovnih turističnih letovišč, še 14-dnevno enduro turo po Maroku v marcu: offroad čez Visoki Atlas in Anti-Atlas, mimo datljevih nasadov po dolinah saharskih rek do sipin Erg Chebbi ter po trasi relija Tuareg do zadnje karavanske postojanke pred dolgo potjo v Timbuktu, Zagore. Seveda spada zraven tudi ogled enega najbolj presunljivih mest v Maroku, Marakeša.
      Marca bomo ponovno prisotni tudi na reliju Tuareg v Maroku ter med 28. majem in 12. junijem na novem reliju od Aten do Gibraltarja, primernem tudi za težje enduro motocikle.
      Dobrodošli vsi z osnovnim znanjem offroada ali pa tudi zgolj izdatnimi izkušnjami s ceste in z željo po terenski vožnji. V Tuniziji bo skupina namreč razdeljena na dve težavnostni stopnji. Če se ne vidimo v pesku, bo pa kakšen video in fotografija objavljena tukaj.


    • Cufa
      By Cufa
      Zapišite na koledar – 7. decembra bo v Rollbaru (BTC, Ljubljana) na sporedu Motosvetova novoletna zabava.  
       
      Da ne bo zmanjkalo adrenalina, boste tudi letos lahko merili moči v dirki s karti (zadnje prijave ob 20. uri, prva dirka pa že uro kasneje, lahko pa se pofočkate tudi v tejle temi.)
       
      Na letošnjem MNZ-ju bomo razglasili zmagovalca nagradne igre Fotografija za avanturo.
       
      Tudi leto se bomo potrdili in vsem, ki boste prišli na zabavo z motorji, uredili možnost garažiranja motocikla do naslednjega dopoldneva – da se ne bi na cesti v zgodnjih jutranjih urah zgodila kakšna neumnost zaradi preutrujenosti.
       
      Torej – 7. 12. Od 20. ure dalje v Rollbaru nasproti Koloseja – žur do konca.
    • MotoKlubSchlossberg
      By MotoKlubSchlossberg
      Vsi zasavski (in tudi ostali) motoristi ste vljudno vabljeni na trening varne vožnje, ki bo to soboto (20.4.2013) pred dvorano Dolanka, na Dolu pri Hrastniku. Pričetek bo ob 10:00 uri.
       
      Povezava za prikaz lokacije: https://maps.google.si/maps/ms?msa=0&msid=203654854312409326109.0004da61d5e165a24bdc4
       
      Zaključek z manjšo pogostitvijo bo v prostorih MK Schlossberg.
       
      Vremenska napoved je obetavna, se torej vidimo!
       
      Srečno!
       
      http://www.mk-schlossberg.si/
       
       
    • trpin
      By trpin
      Mene pa zanima kje v Slo bi se lahko naučil malo off road vožnje. Sem sicer star biker, ki je po dolgih letih spet nabavil makino. Včasih, kot mulc sem bil bolj za cestake, danes mi pa bolj paše enduro. Mi pa manjka izkušenj in nasvetov sploh pa prakse na terenu izven asfalta. Če bom šel z mojim 'testirat' ga je škoda. Tolk keša pa spet nimam.

      Torej kje bi se lahko mal naučil tudi tega načina vožnje. Moped k ga mam, mi to sicer omogoča.

      Hvala in lp
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!