Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
hajoktejn

Hardenduro slike in reportaže

Recommended Posts

BRANE
pred 9 urami, svobodnaptica01 pravi:

Da se še tukaj pofočkam, če ima kdo veselje vzeti kdaj v brezpotja družbo, se priporočam za kak lahek do srednje težak teren. Plezanje preko hlodov in blata do riti je zaenkrat še pošten overkil. Občasno poskrbim (oz. bolje rečeno Pomaranča poskrbi) za dodatno FIS kulturo v disciplini skakanja po kurblu. Se odkupim s pijačo/jedačo.  Čez vikend sem navdušeno opazovala obilico poti  na območju Rakitne in Iške,  se kdo potepa kje tam, oz kje drugje okoli Ljubljane?

Za tiste ki solirate, imate na motorju opremo za reševanje iz kakšne luknje, blata?  Kaj uporabljate? Rada bi si sestavila sistem s škripcem ali dvema, pa če ima kdo že kakšno preverjeno varianto, prosim za deljenje modrosti :)

vedno je rucak, notri voda, pa malo daljša gurtna, pa telefon. In nikoli solo. na škripce nikoli nismo pomislili. če je huda jeba, vodo čuvam če mrcina slučajno hudo zakuha...

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750
pred 1 minuto, BRANE pravi:

vedno je rucak, notri voda, pa malo daljša gurtna, pa telefon. In nikoli solo. na škripce nikoli nismo pomislili. če je huda jeba, vodo čuvam če mrcina slučajno hudo zakuha...

Bral sem, verjetno na ADVRIDER, da ko je šel tip solo v nekaj Death valley-ju podobnega, da je vzel s seboj praktičen mali škripec z nosilnostjo dvojne teže motorja in vrv ala prusik, če bi že kje zdrsnil proti malinam. Kot primer si predstavljam reševanje ob neuspešno izpeljanem ovinku, ridi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 9 urami, svobodnaptica01 pravi:

Za tiste ki solirate, imate na motorju opremo za reševanje iz kakšne luknje, blata?  Kaj uporabljate? Rada bi si sestavila sistem s škripcem ali dvema, pa če ima kdo že kakšno preverjeno varianto, prosim za deljenje modrosti :)

Ko soliraš, se ne spuščaš v neznane in zahtevne terene. Razloga sta dva - solo res nočeš kam zaplezat. Pa če se kje fino sesuješ je dobro da vsaj nekdo približno ve kje te iskati. V večini primerov ni nek hud problem to, da se moped nekje zatakne... se lahko vedno na telefonu označi GPS koordinate in gre peš iskat pomoč. Jeba je, ko si kaj polomiš in moreš najti nazaj z polomljeno roko (kot en moj kolega par let nazaj). Dobro je imeti s sabo imeti nek osnoven komplet orodja, par vezic, kak kos žice, pa kako vrv oz gurtno za privezovanje. Če je kriza, se da s tem precej improvizirati.

Pa v kolikor ti teren naprej zgleda sumljivo se splača malo sprehodit in preverit kako kaže. Na pamet silit nekam te hitro spravi v težave.

pred 9 urami, svobodnaptica01 pravi:

Da se še tukaj pofočkam, če ima kdo veselje vzeti kdaj v brezpotja družbo, se priporočam za kak lahek do srednje težak teren. Plezanje preko hlodov in blata do riti je zaenkrat še pošten overkil. Občasno poskrbim (oz. bolje rečeno Pomaranča poskrbi) za dodatno FIS kulturo v disciplini skakanja po kurblu. Se odkupim s pijačo/jedačo.  Čez vikend sem navdušeno opazovala obilico poti  na območju Rakitne in Iške,  se kdo potepa kje tam, oz kje drugje okoli Ljubljane?

Se potepamo okoli Ljubljane. Se oglasim na zs ko bo namen kaj it pa pejdi poleg če ti znese. Zaenkrat mi ni lih po mokrem listju speeday vozit :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
pred 9 urami, svobodnaptica01 pravi:

Da se še tukaj pofočkam, če ima kdo veselje vzeti kdaj v brezpotja družbo, se priporočam za kak lahek do srednje težak teren. Plezanje preko hlodov in blata do riti je zaenkrat še pošten overkil. Občasno poskrbim (oz. bolje rečeno Pomaranča poskrbi) za dodatno FIS kulturo v disciplini skakanja po kurblu. Se odkupim s pijačo/jedačo.  Čez vikend sem navdušeno opazovala obilico poti  na območju Rakitne in Iške,  se kdo potepa kje tam, oz kje drugje okoli Ljubljane?

Za tiste ki solirate, imate na motorju opremo za reševanje iz kakšne luknje, blata?  Kaj uporabljate? Rada bi si sestavila sistem s škripcem ali dvema, pa če ima kdo že kakšno preverjeno varianto, prosim za deljenje modrosti :)

Kakšen Mokrc (proti Krvavi peči in okolica) je kar zanimiv (pa po mojih izkušnjah, manj obljuden) . Slovenija ni ravno velika in v najslabšem primeru, se sprehodiš do prvega traktorja (pa telefon zna biti uporaben (če imaš koga poklicati)) . In solo, ne rineš v kakšne ekstreme (greš prej peš pogledat, preden "skočiš" v kakšno "luknjo" brez izhoda) . Zložljiva "sadjarska" žaga je uporaben pripomoček (ravno debla ne prežagaš, se pa včasih da narediti "prehod" skozi podrto drevo) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750

V osrčne terene okoli Iškega Vintgarja, Mokreca, Kureščka, ... opažam, da pogledujejo in videl sledi kar resnih hard "pilotov".

Nekaj sem se tud že odpeljal tako, da imam vsaj malo predstave za kaj gre. Pričakujem v trenutnih razmočenih jesenskih razmerah (listje, mokro kamenje, ...) zadevo kr HARD tako, da se solo tja kot neizkušen nikakor ne bi podajal (globoki useki s strmim dostopom/izhodom). Periferija (gozdni makadami) je druga zgodba.

Nad Rakitniškim jezerom in v levo gre en dokaj blaten makadam.

Edited by gsxf750

Share this post


Link to post
Share on other sites
compaq
pred 10 urami, svobodnaptica01 pravi:

Da se še tukaj pofočkam, če ima kdo veselje vzeti kdaj v brezpotja družbo, se priporočam za kak lahek do srednje težak teren. Plezanje preko hlodov in blata do riti je zaenkrat še pošten overkil. Občasno poskrbim (oz. bolje rečeno Pomaranča poskrbi) za dodatno FIS kulturo v disciplini skakanja po kurblu. Se odkupim s pijačo/jedačo.  Čez vikend sem navdušeno opazovala obilico poti  na območju Rakitne in Iške,  se kdo potepa kje tam, oz kje drugje okoli Ljubljane?

Za tiste ki solirate, imate na motorju opremo za reševanje iz kakšne luknje, blata?  Kaj uporabljate? Rada bi si sestavila sistem s škripcem ali dvema, pa če ima kdo že kakšno preverjeno varianto, prosim za deljenje modrosti :)

Jaz sem tu doma. Ljubljansko barje, Rakitna, Krim. Poznam veliko poti, hlodi tudi zame niso. Rad plezam tja, kamor vem, da pridem in da ne bo treba motorja metat po tleh :cool: Recimo Krim po pespoti, je moj maksimum. V kratkem bom tudi svojo boljso polovico uvajal v enduro, ki pa je cista zacetnica,  tako da se komot pridruzis ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Basko

Vozim se sam in se poleg prej naštetih nasvetov držim tudi svojih pravil (ki jih včasih kršim in se potem spomnim zakaj jih imam):

  • nov teren raziskuješ v smeri navzgor (če se ne izide je lažje navzdol),
  • nikoli lačen na motor (takrat se zgodi da se eno uro mučim z motorjem),
  • telefon vedno v žepu jakne (za vsak primer ...),
  • če uporabljaš telefon za navigacijo, se bo verjetno izpraznil (spremljaj stanje baterije in izklopi navigacijo pravi čas),
  • raje zgodaj zjutraj kot prepozno (po temi je dosti težje).

Kot najdem kakšno pot (in ne vem kje sem) vklopim sledenje poti. Uporabljam Ride With GPS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

GPS ni slaba ideja. Če ga čisto zbluziš nekam v neznano se lepo po sledi pripelješ nazaj... iskati pot nazaj brez GPS-a zna biti precej zabavno :ninja: Sam uporabljam Garmin Oregon, ki je res kompaktna zadeva, nosilec se kr z vezicami pritrdi na balanco, baterije pa komot zdržijo cel dan. Na 690 pa imam še USB štekar za napajanje montiran.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
1 hour ago, jskrablin said:

GPS ni slaba ideja. Če ga čisto zbluziš nekam v neznano se lepo po sledi pripelješ nazaj... iskati pot nazaj brez GPS-a zna biti precej zabavno :ninja: Sam uporabljam Garmin Oregon, ki je res kompaktna zadeva, nosilec se kr z vezicami pritrdi na balanco, baterije pa komot zdržijo cel dan. Na 690 pa imam še USB štekar za napajanje montiran.

Kako dela v gozdu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 57 minutami, motolover pravi:

Kako dela v gozdu?

Dela b.p. Se mi še ni zgodilo da bi izgubil GPS signal... oz vsaj do sedaj tega še nisem opazil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Se zgodi, da izgubi signal, samo je to stvar sekund tako, da se običajno niti ne opazi (če greš gledat v podatke ali pa kakšne "špice" pri hitrosti, samo to naredi tudi brez gozda) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
7 minutes ago, franc said:

Se zgodi, da izgubi signal, samo je to stvar sekund tako, da se običajno niti ne opazi (če greš gledat v podatke ali pa kakšne "špice" pri hitrosti, samo to naredi tudi brez gozda) .

lp

Tekaški Garmin Forerunner 310, ki sem ga imel pred leti, v gozdu sploh ni delal. Na koncu je samo pokazal ravno črto, kjer si vstopil v gozd in kjer si izstopil iz njega. Ne hitrosti, ne poti vmes ni kazal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750

sicer bolj za v temo navigacija a naj ostane tu kot osebna izkušnja z navigacijsko opremo.

Trenutno uporabljam dva in istočasno:

- 595 LM kot motoristični (z velikim ekranom) priključen na moto napajanje

- GPSMAP 64S kot ročni, na običajne baterije z mnogo daljšo avtonomijo baterij

 

595

je nasledil ZUMO 550, ki je po 7ih leti brezhibne uporabe izdahnu lani na pol Bendura6 .

Krasen velik ekran na dotik (lažja priprava rute/sledi a slabo vidljiv v soncu in problem z baterijo. Na 550 je dejansko držala 4 ure (2 rezervni in ni bilo problema prit iz "šume") dočim na 595 nekje do pol ure (lani pod Bjelašnico ob prebitju gume (1 uro peš od kombija) je držala le 10min in sem bil praktično  brez!!! A aparat je bil ves dan v originalnem podstavku, kjer naj bi se baterija polnila - menda je že prepoznana tovarniška napaka konektorja baterije, pri člemer eden od pinov za podatek o stanju baterije zgublja stik in se baterija ne napolni, ...).

Sled na njem je HUDO slabo vidna v močni in tudi običajni svetlobi!

 

64S

je bil v osnovi mišljen za reševanje iz slepe ulice vsled baterije in dobrega sprejemnika a je zaradi mnogo boljše vidljivosti sledi na ekranu v močni svetlobi postal kot primarni aparat.

Mali ekran, a močnejše kot je sonce bolje je viden/berljiv. 

Baterija (klasična polnilna NIMH drži do 8h (2 kplta v nahrbtniku in ni problema za nekaj dni).

Je pa jeba na terenu narediti ruto/sled s pomikanjem kurzorja, ker ni ekran na dotik in še majhen je. 

Ima pa veliko anteno in zelo redko izgubi signal.

 

Karta:  v obeh aparatih sta ADRIA TOPO rutabilni karti.

 

 

pred 24 minutami, motolover pravi:

Tekaški Garmin Forerunner 310, ki sem ga imel pred leti, v gozdu sploh ni delal. Na koncu je samo pokazal ravno črto, kjer si vstopil v gozd in kjer si izstopil iz njega. Ne hitrosti, ne poti vmes ni kazal.

GPSMAP 64S-u se to ne dogaja. Ima veliko ven štrlečo anteno.

Pred uporabo sem ga dobil na test in se je to zadevno izkazal (v Bohinjskem hribovju je le redko kdaj ostal brez signala).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 22 minutami, motolover pravi:

Tekaški Garmin Forerunner 310, ki sem ga imel pred leti, v gozdu sploh ni delal. Na koncu je samo pokazal ravno črto, kjer si vstopil v gozd in kjer si izstopil iz njega. Ne hitrosti, ne poti vmes ni kazal.

Oregon dela brezhibno v gozdu pod krošnjami, ima precej občutljiv sprejemnik, poleg tega, da podpira sisteme GPS/GLONASS/EGNOS-WASS

Ne moreš tega primerjat z Garmin uro, drug svet... :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 18 minutami, motolover pravi:

Mogoče bi bil ta najboljša izbira: https://buy.garmin.com/sl-SI/SI/p/539722

Uporaben tudi v avtu, avtodomu, peš,..

 

 

dost folka na 4x4 je prisegalo na tale model (prejšnji), celo serijsko je bil na nekaterih

za off/enduro je po moje bolj primerna serija Oregon/Montana, ki ni takšen cigl in je touchscreen

@motolover  tvoji uporabljajo montano na mali GSA

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0140870EN/bmw-motorrad-navigator-adventure?language=en

Edited by Snecer

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
2 minutes ago, Snecer said:

dost folka na 4x4 je prisegalo na tale model (prejšnji), celo serijsko je bil na nekaterih

za off/enduro je po moje bolj primerna serija Oregon/Montana, ki ni takšen cigl in je touchscreen

Bi moral videti v živo, kako velik je. 590 sem imel montirano na CRFki in tudi na RRu in ni bila prevelika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
svobodnaptica01
pred 9 urami, Zivnorc pravi:

...ohooo...

... kdaj si pa ti presedlala iz asfalta na brezpotja?

Jaz hodim vsak vikend iz Iške na Krim... upam, da me kje ne zbiješ..  :P

...a tole ti kaj prav pride?

https://www.ebay.com/itm/12V-2000LB-Recovery-Electric-Winch-ATV-Rope-Wireless-Remote-Truck-Boat-Trailer/282720121770?epid=5003601247&hash=item41d36eb3aa:g:jtoAAOSwaSZZ~Sxl

:P

 

... sori za offtopic... ampak sem se oglasil, ker tudi mene mikajo brezpotja in da bi si omislil enduro....

... pa imam doma eno 58-kilsko oviro.

... sicer makadamske izkušnje z endurami imam ... in kaka lažja brezpotja.... v glavnem po Bosni... ampak proti vašim podvigom, je tisto malo slabši asfalt...  hahaa

Emm, avgusta. Bolj resno pa prejšnji teden, ko sem pocajtala ramo vsaj na 3/4.

Trenutno gledam, da bi si sestavila tak trail kit:

https://bestrestproducts.com/shop/recovery-gear-mrs-system/motorcycle-recovery-system-mrs/

pred 8 urami, gsxf750 pravi:

Bral sem, verjetno na ADVRIDER, da ko je šel tip solo v nekaj Death valley-ju podobnega, da je vzel s seboj praktičen mali škripec z nosilnostjo dvojne teže motorja in vrv ala prusik, če bi že kje zdrsnil proti malinam. Kot primer si predstavljam reševanje ob neuspešno izpeljanem ovinku, ridi.

Točno v takih primerih imam v mislih. Meni se žal pogosto zgodi, da motorja v klancu ne morem potisnit gor, oz. je moje manevriranje zelo omejeno. Pa tudi ko je bilo treba zadnjič delat obvoz zaradi hlodovja bi prišel prav, kljub temu, da sva bila dva.

pred 8 urami, jskrablin pravi:

Ko soliraš, se ne spuščaš v neznane in zahtevne terene. Razloga sta dva - solo res nočeš kam zaplezat. Pa če se kje fino sesuješ je dobro da vsaj nekdo približno ve kje te iskati. V večini primerov ni nek hud problem to, da se moped nekje zatakne... se lahko vedno na telefonu označi GPS koordinate in gre peš iskat pomoč. Jeba je, ko si kaj polomiš in moreš najti nazaj z polomljeno roko (kot en moj kolega par let nazaj). Dobro je imeti s sabo imeti nek osnoven komplet orodja, par vezic, kak kos žice, pa kako vrv oz gurtno za privezovanje. Če je kriza, se da s tem precej improvizirati.

Pa v kolikor ti teren naprej zgleda sumljivo se splača malo sprehodit in preverit kako kaže. Na pamet silit nekam te hitro spravi v težave.

Se potepamo okoli Ljubljane. Se oglasim na zs ko bo namen kaj it pa pejdi poleg če ti znese. Zaenkrat mi ni lih po mokrem listju speeday vozit :D 

V solo se neznanim terenom, ki niso od daleč taki, da vidim, da jih bom zmogla, izogibam. Ti se kar javi, če bo čas se z veseljem pridružim. Nove gume so že naročene :)

pred 5 urami, Basko pravi:

Vozim se sam in se poleg prej naštetih nasvetov držim tudi svojih pravil (ki jih včasih kršim in se potem spomnim zakaj jih imam):

  • nov teren raziskuješ v smeri navzgor (če se ne izide je lažje navzdol),
  • nikoli lačen na motor (takrat se zgodi da se eno uro mučim z motorjem),
  • telefon vedno v žepu jakne (za vsak primer ...),
  • če uporabljaš telefon za navigacijo, se bo verjetno izpraznil (spremljaj stanje baterije in izklopi navigacijo pravi čas),
  • raje zgodaj zjutraj kot prepozno (po temi je dosti težje).

Kot najdem kakšno pot (in ne vem kje sem) vklopim sledenje poti. Uporabljam Ride With GPS.

Pametno. GPS sem si pa tudi omislila (eTrex 25 od Garmina, le karto bo vrjetno treba naložit TOPO pro).

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

meni na misel ne pade da bi na hardenduro furi uporabljal razne gpsje. je tudi gušt se zgubit in pol iskat razgled na kak hrib...

Edited by BRANE

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Tak komplet ( "trail kit" ) je po mojem brez veze. Sam ga ne moreš uporabiti (razen če vlečeš motor po tleh, samo moraš biti pa res obupan za kaj takega) , če sta dva, ga pa že "spehaš" tudi brez tega. Kakšna vrv je seveda dobrodošla (običajno zato, da "pomagaču" ni treba v blato in ima bolši "grip" kje bolj na suhem) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750
pred 4 minutami, svobodnaptica01 pravi:

Točno v takih primerih imam v mislih. Meni se žal pogosto zgodi, da motorja v klancu ne morem potisnit gor, oz. je moje manevriranje zelo omejeno. Pa tudi ko je bilo treba zadnjič delat obvoz zaradi hlodovja bi prišel prav, kljub temu, da sva bila dva.

 

S škripcem potegnit motor pokonci in na kolesih v hrib si ne predstavljam, si pa ga potegnit po boku, ko je zdrsnil za kak meter prek robu ceste v primeru, ko se ga zaradi strmine brežine ne da postavit na kolesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 18 minutami, svobodnaptica01 pravi:

Pametno. GPS sem si pa tudi omislila (eTrex 25 od Garmina, le karto bo vrjetno treba naložit TOPO pro).

ta model (mali Oregon) je tudi ok in ugoden...karte pa seveda "kupit"

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750
pred 22 minutami, BRANE pravi:

meni na misel ne pade da bi na hardenduro furi uporabljal razne gpsje. je tudi gušt se zgubit in pol iskat razgled na kak hrib...

:OK: mal smo se oddaljil od teme. gpsi prav pridejo na enduriranju eno in več dnevnih

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Za hard enduro uporabljam zelo sofisticiran GPS: Gaaaas!!!! Ima tudi funkcijo trackback. Na vsakem razpotju potegnem špuro...:smoke:

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Skoraj, tako zgledam od te poti na jugjutri še, pol bo pa bolj pestro    
    • ciciban
      Eni radi šraufajo drugi ne. Nič narobe z enim in drugim. Meni je fajn. Servisiranje je zgolj 20 posto dela na motorju. 80 posto časa gre itak za sprotne stvari, za katere ravno tako rabiš neko osnovno orodje. Če znaš konec sezone odklopit in na začetku sezone priklopit akumulator, potem ga znaš tudi zamenjat. Z drugimi stvarmi je podobno. Daleč od tega, da nekdo ni "pravi" če ni ves masten. Vsakemu svoje. 
    • Kugelschreiber
      Moj cajt pr motorju je moj cajt za hobi. Ce se lotim, se mam  podobno fejst, med menjavo verige, al se pelat kratek giro.   Tud ce zapalim rostilj, se ne smatrm kot de delam v ostariji z grillom. Pac rad vrzem kos mesa na gardelo.  Ce sam vijacis izkljucno zaradi prihranka, pol je to drugo. Sm na podobnem. Precej je ze ustimano. Pravkar sm popisal material, da zaknaufam wc. Recimo, tle, pr fakin zidariji, svoj cajt prekeleto racunam zraven. Pr motorju pa ne.    
    • ciciban
      Ti jo vsaj dokončuješ. Lej kako moja trenutno izgleda. Počasi bo... Se ni preveč za secirat. Imam občutek, da ravno ko jo bom spravil skupi, si bo pa mali kakšne bobne ali pa fitnes umislil, in bom s5 šraufal na dvorišču na plastični pručki in kose zlagal na staro brisačo. 
    • jskrablin
      Edini način da ignoriraš lasten časovni vložek v vzdrževanje mopeda je da rečeš, da je tvoj čas vreden 0. Kar verjamem da ni res. To je poanta onega malo zamotanega zapisa. Btw, tud lastna garaža je daleč od zastonj. Lih eno dokončujem. Res daleč od zastonj 🙈
  • Similar Content

    • hajoktejn
      By hajoktejn
      Odpiram temo (da ne svinjamo samo po GES temi ane  ) z današnjimi vtisi in upam da še kdo jutri kaj doda, jst nimam it časa tja ... 
      štartno - ciljna "arena"

      panorama

      tle gor je treba zlezt

      tle pa dol

      s stilom




      to je pa "manjši poligon"

      tek po strmini navzdol

      Aja, Špindler je bil drugi, Seleš peti, za ostale sm pa pozabu, ker sm mel preveč dela s pucanjem peska z otrok
       
       
       
      najmanjšadva pa v "največjem peskovniku na svetu"

       
      All in all morm najdt kontakt pa it tole probat z mojim krampom ... sm se odloču
       
       
       
       
       
       
       
       
      Zdej sm šele temo ki je že odprta naśel ... če je možno se lahko fotke prestavijo v tisto temo, ta nej se pa briše ...
    • Desert Soul
      By Desert Soul
      Preden pospravite motorje do naslednje pomladi, ne pozabite, da se počasi pričenja sezona puščavskih enduro avantur! Kako izgleda voziti motor v pesku?
      Sešel Production video 1'04"
      Produkcija Vomberger 4'20"
      ČakovecOnLine cela tura
      To sezono dodajamo že preverjeni 12-dnevni uspešnici januarja v tunizijski Sahari, daleč od muzejev in masovnih turističnih letovišč, še 14-dnevno enduro turo po Maroku v marcu: offroad čez Visoki Atlas in Anti-Atlas, mimo datljevih nasadov po dolinah saharskih rek do sipin Erg Chebbi ter po trasi relija Tuareg do zadnje karavanske postojanke pred dolgo potjo v Timbuktu, Zagore. Seveda spada zraven tudi ogled enega najbolj presunljivih mest v Maroku, Marakeša.
      Marca bomo ponovno prisotni tudi na reliju Tuareg v Maroku ter med 28. majem in 12. junijem na novem reliju od Aten do Gibraltarja, primernem tudi za težje enduro motocikle.
      Dobrodošli vsi z osnovnim znanjem offroada ali pa tudi zgolj izdatnimi izkušnjami s ceste in z željo po terenski vožnji. V Tuniziji bo skupina namreč razdeljena na dve težavnostni stopnji. Če se ne vidimo v pesku, bo pa kakšen video in fotografija objavljena tukaj.


    • Cufa
      By Cufa
      Zapišite na koledar – 7. decembra bo v Rollbaru (BTC, Ljubljana) na sporedu Motosvetova novoletna zabava.  
       
      Da ne bo zmanjkalo adrenalina, boste tudi letos lahko merili moči v dirki s karti (zadnje prijave ob 20. uri, prva dirka pa že uro kasneje, lahko pa se pofočkate tudi v tejle temi.)
       
      Na letošnjem MNZ-ju bomo razglasili zmagovalca nagradne igre Fotografija za avanturo.
       
      Tudi leto se bomo potrdili in vsem, ki boste prišli na zabavo z motorji, uredili možnost garažiranja motocikla do naslednjega dopoldneva – da se ne bi na cesti v zgodnjih jutranjih urah zgodila kakšna neumnost zaradi preutrujenosti.
       
      Torej – 7. 12. Od 20. ure dalje v Rollbaru nasproti Koloseja – žur do konca.
    • MotoKlubSchlossberg
      By MotoKlubSchlossberg
      Vsi zasavski (in tudi ostali) motoristi ste vljudno vabljeni na trening varne vožnje, ki bo to soboto (20.4.2013) pred dvorano Dolanka, na Dolu pri Hrastniku. Pričetek bo ob 10:00 uri.
       
      Povezava za prikaz lokacije: https://maps.google.si/maps/ms?msa=0&msid=203654854312409326109.0004da61d5e165a24bdc4
       
      Zaključek z manjšo pogostitvijo bo v prostorih MK Schlossberg.
       
      Vremenska napoved je obetavna, se torej vidimo!
       
      Srečno!
       
      http://www.mk-schlossberg.si/
       
       
    • trpin
      By trpin
      Mene pa zanima kje v Slo bi se lahko naučil malo off road vožnje. Sem sicer star biker, ki je po dolgih letih spet nabavil makino. Včasih, kot mulc sem bil bolj za cestake, danes mi pa bolj paše enduro. Mi pa manjka izkušenj in nasvetov sploh pa prakse na terenu izven asfalta. Če bom šel z mojim 'testirat' ga je škoda. Tolk keša pa spet nimam.

      Torej kje bi se lahko mal naučil tudi tega načina vožnje. Moped k ga mam, mi to sicer omogoča.

      Hvala in lp
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!