Skoči na vsebino

Hardenduro slike in reportaže


hajoktejn

Priporočene objave

pred 9 urami, bzk pravi:

 

 

Meni je na prejšnji Hondi crf450 2014 počil zadnji obroč. Potem sem ga menjal za Takasago Excel obroč ker A60 nisem dobil. Pa nisem neki blazno zlorabljal motorja, samo kot kaže je popustil material....

 

ps: @Janezs te je kaj zeblo?

ps: @Iztok, jaz sem si malo po svoje naštimal vzmetenje....problem je v tem ker sem pretežak za svoje centimetre in sem zadnji feder dokaj dobro zategnil, samo še zmeraj ni to-to! Prednje vzmetenje imam "napumpano" na neko vmesno varianto med začetnikom in profijem, klikerje na vilcah in zadnjem fedru pa po lastnem filingu. Izhajal sem pa iz raznoraznih testov na netu, predvsem iz "motocross action magazina"

Nasprotno, čist sem švicnu. Pa ene 150 u/min pulza. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, bzk pravi:

Prednje vzmetenje imam "napumpano" na neko vmesno varianto med začetnikom in profijem, klikerje na vilcah in zadnjem fedru pa po lastnem filingu. Izhajal sem pa iz raznoraznih testov na netu, predvsem iz "motocross action magazina"

Zadaj nastavi pravilen sag/posed. Ti piše v manualu kaj pa kako. Če si med onimi s težjimi kostmi boš moral za stopnjo ali dve tršo vzmet vgradit. Se splača. AER spredaj pa napumpaš da deluje v 'sihnronizaciji' z zadnjim delom. Če ne voziš nekega norega MX-a lahko klikerje lepo odpreš na soft varianto pol pa se malo igraš z njimi. Jaz mam na enduro motorju čisto odprte, pa tudi na (manjših, ker velikih ne maram) skokih ni neke panike da bi motor odbijalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zabava na kvadrat :)

Nic vec obracanja pred hlodi, jarki in na videz neprehodnimi stezicami. Primes, pa prestavis al pa neses ?

 

20181207_124550.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, svobodnaptica01 pravi:

Nic vec obracanja pred hlodi, jarki in na videz neprehodnimi stezicami. Primes, pa prestavis al pa neses ?

Preko tele vejice bi pa lahko s trialom zlezla no :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj imaš to za eno kobilico? 

Nekaj takega iščem, da me sovaščani spoznajo še z druge plati:bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, The Lakl pravi:

Kaj imaš to za eno kobilico? 

Trial z extra keslom da kaj več ko kako uro potepanja po terenu zdrži. Beta nekaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, jskrablin pravi:

Preko tele vejice bi pa lahko s trialom zlezla no :P

pred 8 minutami, The Lakl pravi:

Kaj imaš to za eno kobilico? 

Nekaj takega iščem, da me sovaščani spoznajo še z druge plati:bounce:

To je bilo namesto stenderja, ker sem mogla it pogledat, ce se cez naslednje podrtje da prit se kam naprej. V drugem poskusu je slo ;) res pa pri teh mokrih hlodih ful cvikam past zaradi kolena. Ce nisem 100% da bo slo prvo kolo (in jaz cez) ga raje na roke cez poguncam. Zdej vem kako je vam velikim z enduro. Ni treba skoz razmisljat, a bo tukaj slo, kako bom motor gor spravila in kje tocno bom lahko obrnila :)

 

Beta Evo 125 2t. Z long range tankom.

 

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kratka reportaža brez slik :)

Včeraj sva šla sz @compaq en krog "nahitrco". Jaz z SX-F450, on z Beto 300rr. Vožnja je bila več ali manj po okoliških hrobih,  z občasnim zaganjanjem v kakšen res naporen klanec. Oba na musih in z novimi gumami. Navkljub razmočenemu terenu je bilo oprijema nenormalno veliko.  Zadaj imam nataknjeno mivkarco (dunlop mx12) ki se v takih razmočenih razmerah odlično izkaže. Vožnja je potekala dokaj pozno, štartala sva šele ob 15:30....Tako da sva morala čimprej prevozit vse..

No, uglavnem....uživancija na polno, tako kot ponavadi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

300 2T bo kr terapija za začetnika ? Po drugi strani pa hja, nov motor je (poleg res preverjenega rabljenega s par urami) edini resen garant za vožnjo brez nekih presenečenj. Naj ti dobro služi ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr je to bl lušnu k po asfaltu.

Te prpelje na kraje. Prjatu nima tačke pa je mogu skoz tako držat.

20181209_153728.thumb.jpg.fad31cea0029c6b6421ef9b8eb51eb71.jpg

20181209_153702.thumb.jpg.509cb76452d0e7b577f670bfe5fe987f.jpg

 

 

Popravljeno . Popravil Janezs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 12. 2018 ob 18:16, Janezs pravi:

Po ponesrečenem dealu s KTM-om včeraj prpelu novo BETO 300 2takter. Danes sem jo že umazal in že sneg je vidla. Slik z vožnje nimam, ker sem pozabil telefon.

0.thumb.jpg.81d7ab10196fd3f57dd16fe0c9a60a5a.jpg

 

 

Čestitam! Sem velik 2T fan in upam, da ti bo ustrezal!

Si ga kupil v Zagorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem @Tamau spravila prvič na enduro motor, in je rekla, da to niti slučajno ni zadnjič :)

Danes sem imela pa možnost se it valjat po blatu in mokrem listju z enim pravim hard endurašem, ki je premogel veeeliko potrpljenja, da smo šli na soft. Zame je bilo kar precej naporno, sem se pa veliko naučila, odvozila par zadev, ki sem mislila, da jih ne bom, in se zložila na parih, kjer sem mislila, da se ne bom. Predvsem navzdol ?. Pred koncem mi je crknila še sklopka, tako da je bilo spuščanje po blatu v konsistenci marmelade precej zabavno. 35 km, in me je ubilo čist. Vozili smo se seveda po "lipi njihovi" čez mejo, nekje tam pri Zagrebu, se razume, ker se pri nas ne sme ;) . Ker pa to vseeno ni tako daleč od Ljubljane, če bi kdo imel GPX, naj se javi. 

47574872_10218174846021791_7739989409121959936_n.thumb.jpg.b5a6dc6e521084a0e3a8a51d2a857294.jpg

47580150_10156818020391788_2173464308900429824_n.jpg.852ac3766a546b9cf55009d213e886e2.jpg

47683643_10156818021396788_155316909460422656_n.jpg.4abe0cc409fabe0c2c7a15df2498ddaa.jpg48319185_10156818014531788_4237097490769248256_n.jpg.4d9def6f7eeb832883851f0bdc6fd68a.jpg

48164574_10156818014026788_8388214228808368128_n.jpg.f598d27a30516778b3445342dfbbc21f.jpgfura.jpg.94be4e1ce73cc1793216d35f8130c648.jpg

 

48357172_10156818019546788_5569442315023417344_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Joker pravi:

Čestitam! Sem velik 2T fan in upam, da ti bo ustrezal!

Si ga kupil v Zagorju?

Ja, v Zagorju, zadnji kos, znižana. Lepo pelje ta mašina. Prva in druga brzina je čist k reduktor, to kar pelje. Mal me skrbi pumpa za olje d ne bo kar nenkrat crknila ali pa da se ne bo staknila kšna cevka in tako mašina ne bo dobila olja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Janezs pravi:

Ja, v Zagorju, zadnji kos, znižana. Lepo pelje ta mašina. Prva in druga brzina je čist k reduktor, to kar pelje. Mal me skrbi pumpa za olje d ne bo kar nenkrat crknila ali pa da se ne bo staknila kšna cevka in tako mašina ne bo dobila olja. 

Na Beti jo lahko odklopiš in delaš mešanco sam če hočeš biti 100%. Sicer so te pumpe precej zanesljive, kolker sem online raziskoval je najbolj pogost problem če se motor obrne na glavo in pride zrak v cev za dovod olja. Cevi lahko sicer vedno s kovinskimi objemkami ali vezicami dodatno zavaruješ. In seveda redno kontroliraš ob vsakem čiščenju da ni kakih presenečenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke za Beto, jaz se kar vidim na njem za hard enduro metanje po tleh :P

Pumpo bi jaz odklopil in odmontiral, bi bil najbolj siguren na dolgi rok. pa lepo sproti delaš mešanico in si miren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, bzk pravi:

Čestitke za Beto, jaz se kar vidim na njem za hard enduro metanje po tleh :P

Pumpo bi jaz odklopil in odmontiral, bi bil najbolj siguren na dolgi rok. pa lepo sproti delaš mešanico in si miren.

No, tole ni čisto res. S tem zj...eš nastavitve (razmerje zrak /gorivo) . Pri vplinjačih je potrebno menjati šobe...

"Avtomatsko" mešanje ima svoje prednosti (prilagajanje količine olja različnim režimom delovanju motorja) , problem je edino, če ne deluje pravilno.

V glavnem, če se lotiš "spreminjati" , moraš spremeniti vse.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 12. 2018 ob 22:11, jskrablin pravi:

300 2T bo kr terapija za začetnika ? Po drugi strani pa hja, nov motor je (poleg res preverjenega rabljenega s par urami) edini resen garant za vožnjo brez nekih presenečenj. Naj ti dobro služi ?

A jest to prav vidim in je tole X-Trainer? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, compaq pravi:

A jest to prav vidim in je tole X-Trainer? 

 

pred 29 minutami, bzk pravi:

Glede na izpuh je tole Xtrainer, ja.

 

Ja X-trainer je. Soft-hard enduro. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, compaq pravi:

Pol ne bi smel bit nek strah in trepet za zacetnika. Kar niti 300rr ni ;) 

Sej ni strah. Zelo nadzorljiv motorček. Čeprou meni se je zdel tud KTM 350F nadzorljiv sam večji pa mal težji. Nisem pa čist totaln trot v off roadu vse moje motoriranje se je začelo po neutrjenih poteh. Pa tud znamo ga žgat s kolesi po trailih. To vse pomaga, pa fizična kondicija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!