Skoči na vsebino

85ccm cross, 2 takten


Majster je pac majster

Priporočene objave

Živjo, mene pa zanima če se pri cross motorju 85ccm 2 taktnemu kaj hitro pokvari ce se normalno po zemlji vozis pa se tu pa tam zdignes na zadnjega... ce se po zemlji navadno peljes pa tu pa tam se zdignes na zadnjega je moznost, da se kaj pokvari ( npr. treba menjat bat, na 15h menjat olje, ...)? V glavnem js bi mel cim manj popravil, sraufanja, servisov in tega vsega. Js bi se samo doma vozu z 85ccm 2t po travi, se tu pa tam na zadnjega zdignu. Pa vsak dan nekje po pol ure bi se vozu. Zj mi pa vi povejte ce je tu kaka moznost da se kj pokvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi same vožnje po zadnjem se motor nič bolj ne kvari!Sploh 2t pri 4t pa imaš pa vedno skoraj na maximalno olja v mašini...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neobstaja mašina,ki ne bi bila pokvarljiva...nova ali stara....z rednimi servisi in vzdrževanjem pač podaljšaš živlkensko dobo materiala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ne bi rad dosti sraufal, si kupi nek normalen 4T motor - recimo Tomosov 125, yamaha xt 125, suzuki dr 125 ali podobno zadevo z nezahtevnim agregatom - pa tudi tam ne bo slo brez rednih servisov. ...vse kar je primarno namenjeno tekmovanju (kar cross je), je narejeno za izdatno vzdrzevanje, in brez tega bos kaj hitro pocakal. Niso servisni intervali pri dirkalnih strojih kar za hec toliko pogosto doloceni. In tudi "tankaj in vozi" na dolgi rok ne obstaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 7. 2017 ob 20:58, Zok pravi:

Ce ne bi rad dosti sraufal, si kupi nek normalen 4T motor - recimo Tomosov 125, yamaha xt 125, suzuki dr 125 ali podobno zadevo z nezahtevnim agregatom - pa tudi tam ne bo slo brez rednih servisov. ...vse kar je primarno namenjeno tekmovanju (kar cross je), je narejeno za izdatno vzdrzevanje, in brez tega bos kaj hitro pocakal. Niso servisni intervali pri dirkalnih strojih kar za hec toliko pogosto doloceni. In tudi "tankaj in vozi" na dolgi rok ne obstaja.

Koliko pa ti servisi stanejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Majster je pac majster pravi:

Koliko pa ti servisi stanejo?

Od kakih 10€ za menjavo olja v menjalniku (če menjaš sam), do par sto € če ga zaradi poceni vzdrževanja ribneš/polomiš kaj v motorju. Pol je pa vmes še vse ostalo - vzmetenje, gume, ležaji, zavore. Pa ker se špara, se ponavadi že v osnovi nabavi kak totalno podrt jajc. Pol pa v jok pa ne drevo ko nikol prav ne lavfa.

Na kratko, 85 ccm kros ni lih optimalen stroj za tankaj in vozi. Ti je @Zok lepo napisal. Za malo fijakat naokoli je kak ne lih navit 125 ccm 4T stroj boljša izbira. Vsak moped je pa slej ko prej precej drag, če se varčuje pri rednem vzdrževanju. Načeloma velja pravilo da če si vzdrževanja ne moreš privoščiti, pol si tud mopeda ne moreš. Ne glede na to, da maš denar za nakup. Tam se komaj začne. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 13. 7. 2017 ob 13:35, jskrablin pravi:

Od kakih 10€ za menjavo olja v menjalniku (če menjaš sam), do par sto € če ga zaradi poceni vzdrževanja ribneš/polomiš kaj v motorju. Pol je pa vmes še vse ostalo - vzmetenje, gume, ležaji, zavore. Pa ker se špara, se ponavadi že v osnovi nabavi kak totalno podrt jajc. Pol pa v jok pa ne drevo ko nikol prav ne lavfa.

Na kratko, 85 ccm kros ni lih optimalen stroj za tankaj in vozi. Ti je @Zok lepo napisal. Za malo fijakat naokoli je kak ne lih navit 125 ccm 4T stroj boljša izbira. Vsak moped je pa slej ko prej precej drag, če se varčuje pri rednem vzdrževanju. Načeloma velja pravilo da če si vzdrževanja ne moreš privoščiti, pol si tud mopeda ne moreš. Ne glede na to, da maš denar za nakup. Tam se komaj začne. 

A veš mogoče kako spletno stran, kjer se lahko dobijo skoraj vsi deli za kawasaki kx 250 f 4t ali pa yamaha yz 250 f 4t ali pa za honda cr 250 f ? Tk vprašam kr me zanima

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
pred 38 minutami, Majster je pac majster pravi:

To je zelo narobe ali se lahko normalno dalje vozim?

Pač olje glej,da ne zmanjka v mašini...če te ne moti,da vse masno...semering stane par eu...treba ga menjat...

Semering...gumijasto tesnilo...

images (1).jpeg

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 1. 2018 ob 20:58, sesir pravi:

Pač olje glej,da ne zmanjka v mašini...če te ne moti,da vse masno...semering stane par eu...treba ga menjat...

Semering...gumijasto tesnilo...

images (1).jpeg

Aha tako da ce pazim na olje bo vse v redu??? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, Majster je pac majster pravi:

Aha tako da ce pazim na olje bo vse v redu??? 

Pač ti boš masten...olje v mašini 2t mopija maže zobnike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!