Jump to content

Rusija 2017 (Kmet edition)


Kmet2

Recommended Posts

Kmet. Ne vem zakaj spite, še tiste tri ure ven spustite, pa po gasu. Bi lahko že bili doma :lol1:.

Glej, dokler ropota je vse vredu, potem pa :panic:.

Uživajte.

Link to comment
Share on other sites

kadarkol grem s Kmetom kam, vedno KTM nekaj ruži ampak domov pa vedno pridemo :D

 

Link to comment
Share on other sites

Glavno da si začasno rešil. Pozanimaj se za transibirsko železnico, če te vzamejo s "prtjago" nazaj :)

Po moje zdaj ne bo več tehničnih težav.

 

Link to comment
Share on other sites

Vrhunsko rešena težava s ključem.t2728.gif

A si probal obrnt brez konice. Ključ mal ven pa not potiskaj in obenem obračaj. Mogoče ti uspe.(saj vem da si probal ampak vseeno). Čep od tanka pa zamašek gobavc notri ziher ga imajo v trgovinah. S silvertejpom pa pokrov fiksiraj da ne opleta. 

Problem če ostane tisti košček zahaklan not v ključavnici.

Ma bi rad samo pomagal nič drugega.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Quest pravi:

Vrhunsko rešena težava s ključem.t2728.gif

A si probal obrnt brez konice. Ključ mal ven pa not potiskaj in obenem obračaj. Mogoče ti uspe.(saj vem da si probal ampak vseeno). Čep od tanka pa zamašek gobavc notri ziher ga imajo v trgovinah. S silvertejpom pa pokrov fiksiraj da ne opleta. 

Problem če ostane tisti košček zahaklan not v ključavnici.

Ma bi rad samo pomagal nič drugega.

Ni blo šans ....vrjemi d sem sredi ničesar poizkusil vse ......

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, Kmet2 pravi:

Ni blo šans ....vrjemi d sem sredi ničesar poizkusil vse ......

Kmet, tole naslednic spakiraj. http://pascofix.si  neverjetno lepilo. Pa ko bote v nekem civiliziranem kosu fure, bos kluc vzel ven in ga dal kopirat, ne? 

 

 

vtis z dnevne voznje je bazanski. Moja oldiegoldie recesijska fighterka spet fila baterijo. Juris na 140 000. 

Edited by Cartman
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, BIF said:

Če je motor kolikor toliko normalen in ni letnik 1927 ne bo s kopijo nič. Škoda časa. Samo kopiranje ni dovolj. Motor je treba priheftat na računalnik in ključ sprogramirat. Lahko pa naredi kopijo, pa pol s kopijo žoka po čeladi....:OK:

Za odklepanje in zaklepanje tanka verjetno ne rabi kode, vsaj to bi rešil.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami, BIF pravi:

Če je motor kolikor toliko normalen in ni letnik 1927 ne bo s kopijo nič. Škoda časa. Samo kopiranje ni dovolj. Motor je treba priheftat na računalnik in ključ sprogramirat. Lahko pa naredi kopijo, pa pol s kopijo žoka po čeladi....:OK:

Imel isti problem na hondi vfr 800 l.2005...

Rešitev do prodaje ko sem pač vse menjal....

Na isti obesek dal polomljen ključ kot neprogramirano kopijo!Tako 100% deluje!

Problem je ker je v ključo v plastiki programiran del in v kopiji plastika nima prostora za ta programiran del...že za kopijo (pravilni surovec) ni blo enostavno najdit ključavničarja...vem,da so me poslali v Celje v nek trgovski center...ne vem več točno!

In tam so imel in naredili kopijo in sem pač dokler sem si ga lastil imel polomljen in kopijo na enmu obesku!

Edited by sesir
Link to comment
Share on other sites

Jap, dobra fora. Magnet za zapisom se skriva v zaliti plastiki ključa.

S kopijo se da, samo polomljen ključ oziroma obesek mora biti poleg.

Sem enkrat pri avtu menjal ključ oz celo ohiše pa nič jasno, zakaj ne vžge..v starem ohišju je bil košček magneta, kjer je zapis in sem ga spregledal. Magnet pa niti ni v fizičnem stiku s samim ključem.

Tako kot je opisal @sesir mora špilat s kopijo. Potem pa lahko majstru iz KTMa javiš...

Edited by Snecer
Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, Kmet2 pravi:

Danes je bil en tak lušten dan

Stari končno :D

DRAMA, AKCIJA, KRIMINALKA, TRILER...to sm čakal, da te tako berem kot sedaj...fak noro (za bralca seveda)

Srečno do konca..itak.

pred 46 minutami, XTR pravi:

Za odklepanje in zaklepanje tanka verjetno ne rabi kode, vsaj to bi rešil.

tank odpreš s šraufcigrom :P to sploh ni problem..se pa dobro spomnim zakaj je @menihšel po Južni ameriki s staro hondo, KTM je pa ostal doma.

Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami, Snecer pravi:

Jap, dobra fora. Magnet za zapisom se skriva v zaliti plastiki ključa.

S kopijo se da, samo polomljen ključ oziroma obesek mora biti poleg.

Sem enkrat pri avtu menjal ključ oz celo ohiše pa nič jasno, zakaj ne vžge..v starem ohišju je bil košček magneta, kjer je zapis in sem ga spregledal. Magnet pa niti ni v fizičnem stiku s samim ključem.

Tako kot je opisal @sesir mora špilat s kopijo. Potem pa lahko majstru iz KTMa javiš...

ps...s ključem se ne popravlja čelade...bi bil nauk zgodbe :D (prazaprav ničesar)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne vem kako je z motorji sicer....ampak, če lahko voziš s kopijo priheftano na plastiko originala ....je to malce zaskrbljujoče.

Na štirikolesniku BRP to ni bilo možno....ker je sam ključ vseboval zapis kode...ključavnica je delovala kot čitalec. Torej samo pooblaščeni serviser-računalnik in programiranje...ni druge.

Kakorkoli....hardware te zgodbe je, da se s klučem ne žoka po helmi...žal je to @Kmet2, spoznal na težji način....čeprav je to šele začetek naukov...po moje. Je pa po moje že zdaj kristalno jasno, zakaj na resnih adventure potovanjih ni najdeš...fancy full electronicali gadget motociklov. Ne bi omenjal znamk, ampak nekateri tako opevani modeli so fajn za starejše gospode, ki radi potujejo po zahodnih državah in se držijo asfalteka....vse ostalo je filmsko-reklamna produkcija.

Edited by BIF
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, BIF pravi:

Ne vem kako je z motorji sicer....ampak, če lahko voziš s kopijo priheftano na plastiko originala ....je to malce zaskrbljujoče.

Na štirikolesniku BRP to ni bilo možno....ker je sam ključ vseboval zapis kode...ključavnica je delovala kot čitalec. Torej samo pooblaščeni serviser-računalnik in programiranje...ni druge.

Kakorkoli....hardware te zgodbe je, da se s klučem ne žoka po helmi...žal je to @Kmet2, spoznal na težji način....čeprav je to šele začetek naukov...po moje. Je pa po moje že zdaj kristalno jasno, zakaj na resnih adventure potovanjih ni najdeš...fancy full electronicali gadget motociklov. Ne bi omenjal znamk, ampak nekateri tako opevani modeli so fajn za starejše gospode, ki radi potujejo po zahodnih državah in se držijo asfalteka....vse ostalo je filmsko-reklamna produkcija.

Gre tudi z novejšimi stroji. Ga moreš pa dobro poznat in šravfat sam. Drugače je kr svašta. Na Advrider je en tip, ki s 690 okoli sveta pegla. Se je naučil tudi injektor spucat na terenu, brez specialnih orodij.

 

@Kmet2 - super report sicer, direkt na gobec kot se spodobi :worship: Čimmanj zapletov pa veliko doušesnih nasmehov od tu naprej :) Btw, glede zadnje bremze pa - en malo tanjši izvijač v roke, pa zbezat umazanijo iz zadnje čeljusti in ploščic. Pa se bo vse skup sprostilo in ne bo več kurilo zadnjega diska...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, BIF said:

Ne vem kako je z motorji sicer....ampak, če lahko voziš s kopijo priheftano na plastiko originala ....je to malce zaskrbljujoče.

Kopija ključa ter originalna 'plastika' v bližini (niti ni nujno, da je del kopije ključa) deluje brez težav - vsaj pri Tenerejki.

@Kmet2 A ti si konico ključa prilepil tudi s kakšnim lepilom ali pa samo sestavil skupaj z izolirnim trakom? Če si uporabil samo trak in če imaš opcijo, da dobiš ključ ven v enem kosu, kupi kje dvokomponentno lepilo in tisti košček zalimaj skupaj. Ne vem... ampak od neprestanega obračanja ključa ob vžiganju ter ugašanju motorja se ti verjetno lahko izolirni trak zamakne ali celo pretrga in tista konica, ki je le provizorično zalimana z izolirnim trakom, odlepi ter ostane v ključavnici.

Edited by Ivana
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, BIF pravi:

Na štirikolesniku BRP to ni bilo možno....ker je sam ključ vseboval zapis

Pri Yamahi rabiš samo "kodirni - master" ključ.

pred 6 urami, Snecer pravi:

Jap, dobra fora. Magnet za zapisom se skriva v zaliti plastiki ključa.

Ni samo "navaden" magnet je malo bolj zapletena zadeva...

@Kmet2 Si pravi MacGyver, zajebeš pa tudi "popraviš".

Srečno vam želim še naprej!

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, MiNa said:

Pri Yamahi rabiš samo "kodirni - master" ključ.

Gre tudi brez njega.
Meni je kopijo ključa na podlagi navadnega (črnega, ne rdečega master) ključa delal šarlatan v neki vasi sredi ničesar v Indiji in je ključ svojo funkcijo opravljal brez težav. Je pa, povsem logično, v neposredni bližini kopije ključa moral biti še originalni črni ključ z zapisom.

Link to comment
Share on other sites

takle, tule ma @Kmet2že odprt svoj HELP topic, predlagam, da se mu kar tule daje nasvete, da ne bomo preveč kracali po Vtisih...

http://motosvet.com/tabla/topic/37532-na-pomoč-težave-na-poti/?tab=comments#comment-1976887

Link to comment
Share on other sites

To je to...kar boš moral po vrnitvi še vse napisati in spraviti v res lep potopis. Pa mene spusti ven pri zahvalah, kr tiste 2 naslova ki sem jih poiskal zna vsak mulc. :P

Bom pa nekaj na hitro vprašal, kaj etape so namensko tako dolge, da se je vse toliko forsiralo, ali je omejenost s časom, ker večje kot so etape, večje so možnosti za napake. in tule jih je kar nekaj nepotrebnih (nam bralcem seveda zanimivih) tebi pa verjetno ne tako zanimivih.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!