Jump to content
  • Sign Up
BigOne

Polaris Sportsman 1000XP

Recommended Posts

BigOne

Pozdravljeni! 

Ima morda kdo ta stroj? 

Mika me da bi prodal Mt07 in nabavo konkretnega atvja, malo za zabavo, pa malo zares (vožnja drv, pluženje..) 

Pri tej primerjavi, gladko pohrusta Polaris - Cam-ama.. 

Bi še v primerjalni krog lahko katerega umestil?

LP 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 24 minutami, BigOne pravi:

Pri tej primerjavi, gladko pohrusta Polaris - Cam-ama.. 

Spet primerjava kdo ma daljšega. Sem vozil oba sicer v švohnejših izvedbah.

Polaris bolj delovno naravnan. Lahko tudi dirkaš z njim, ampak je Outlander malenkost boljši. Polaris bolj robusten.

Vklop prednjega pogona je lahko avtomatski. Prednji diferencial je ob vklopu blokiran-pošperan vedno. Malo moteče ob določenih pogojih. Možen je tudi ročni vklop.  

Bil prva izbira ampak ga nisem kupil, ker so takrat še imeli vse vijake v colah. Da bom vse orodje novo kupoval mi je bilo brez veze. Kako je sedaj pa ne vem. Kdo je zastopnik in serviser sedaj ne vem.

Outlander drag za vzdrževat predvsem v garancijskem roku. Po mojem mnenju manj robusten od Polarisa.

Vklop prednjega pogona se vrši samo ob mirovanju pri Polarisu med vožnjo. Prave blokade prednjega diferenciala ni. Je Viscolock varianta, kjer manj obremenjeno kolo ko se zavrti v prazno prenese moč na tisto, ki ima boljši oprijem. Možena je tudi da imata obenem oba kolesa enako moč. Je pa tale Viscolock vsaj na prvih modelih bilo ob zelo hitrem vijuganju med kakimi drevesi prepočasno. Si se moral malo prilagoditi. Verjetno so tole že dodelali.

 

Skratka karkoli od teh dveh kupiš je to TOP kar je možno kupiti. Od začetka se boš moral na vožnjo navadit to ni motocikel. Potem boš vedno več poizkušal, kam in do kod gre. Nato boš odkrival kaj te moti na njem. Skratka čisto enako kot na motociklih.

Kupi uživaj, kar se Ti dopade. Vsak ima pluse in minuse. Če se prilagodiš in od stroja ne zahtevaš nemogoče je to en sam blatni užitek.

Moj prvi Bombardier Quest 500 med delom.

3ATV.thumb.JPG.308647467f3148285d26fb3674aab078.JPG

In Can-am 650 med uživanjem

AP1011750.JPG.0d2a4fa6fafb6ca8dd1f55f039818c9a.JPG

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigOne

Wow, pošten odgovor. Hvala za trud :D

Nekako se mi Polarisi najbolj dopadejo, zato sem se osredotočil na njih.

Po avtonetu gledam kaj obstaja pri nas na trgu in me zanima kakšna je razlika med temi: 
Polaris Sportsman 1000 XP Touring 15490€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11319494&display=Polaris Sportsman 1000 XP Touring

Polaris SPORTSMAN XP1000 14500€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12129914&display=Polaris SPORTSMAN XP1000- KREDIT

Polaris Sportsman 1000 XP T3b 14490€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11209129&display=Polaris Sportsman 1000 XP T3b

Gledam tudi šibkejšo verzijo 570, bom hitro začel pogrešat večjo moč 1000tke? 

Polaris Sportsman 570 - vrjetno brez eps? 8290€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10612467&display=Polaris Sportsman 570

Polaris Sportsman 570 EPS T3b - kaj je T3b? 8490€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10615141&display=Polaris Sportsman 570 EPS T3b

Polaris Sportsman 570 E 4x4 Forest - v čem je posebnost? 8490€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10760265&display=Polaris Sportsman 570 E 4x4 Forest - KRE...

Polaris Sportsman 570 Touring - bolj cestno naravnan? 8990€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11767633&display=Polaris Sportsman 570 Touring

Polaris Sportsman 570 X2 EPS -  predvidevam da je za 2 osebi? 10990€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10615184&display=Polaris Sportsman 570 X2 EPS

Želim si 1000, ampak cenovno mi bo, če prodam motor, šlo skos že letos, dodam nekaj malega in dobim novga 570.

Želim si offroad doživetij, blato, makedam, gozd.. nimam ga namena potapljat do polovice v vodo (kot gledam nekatere na youtube) 

No pa plac za sopotnico more bit :)

Kakšna je razlika pri atvjih med 1 in 2 cilindroma? kaj se bolše obnese in je udobnejše? 

Kakšni so okvirni stroški vzdrževanja teh strojev? Gume, garancijski servisi, poraba goriva? 

Hvala in lep pozdrav! 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Homologacija je prvi problem.

ATVji imajo pri nas lahko samo 15KW. Prvi problem. Ne bom naglas razglabljal kako je s 1000 ccm mašino in 15KW. Nekoč pomagal urediti Yamaho Grizzly 700 iz zablokiranega stanja 15 KW na normalno. Našel dodan krneki katalizator, na usisni loputi naliman kos pleha, najhuje pa štelanje-MAP mašine toliko spremenjen, da kljub popravkom ni nikoli deloval optimalno. Skratka homolomo je križ. (podobno kot na skuterjih). To kar vidiš na cesti je ponavadi odprto na normalno moč.

Drugi oglas ima tole navedeno. Tega včasih ni bilo.

HOMOLOGACIJA VOZILA T3 B - TRAKTOR 60km/h  

Kaj to pomeni. V Avstriji to poznajo ampak 60 km/h omejitev????

Ostalo pa se rajši obrni na kak Slo. ATV forum in si preber kaj tam povedo.

Bom pregledal ponudbe in pokomentiral. Tole sem opazil takoj.

 

WBC.si so že dolgo na tržišču. Povprašaj pri njih kaj pomeni homolomo pri njih in ali so blokade not itd...

Edited by Quest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred eno uro, BigOne pravi:

Gledam tudi šibkejšo verzijo 570, bom hitro začel pogrešat večjo moč 1000tke? 

Bom odgovoril s tistim kar sem probal.

Outlander 400  se odpelje

Quest 500 težji ampak gre za 10% bolj

Quest 650 že potegne da je užitek

Outlander 650 že kar znori ko ga stisneš do konca

Outlander 800 razlika do 650 je v tem da pri končni brzini dlje vleče. Potegne malenkost bolj kot Oty 650

Za OTY 1000 pa so moral spremenit variomat, da je od začetka malo bolj nežen pol pa vleče in vleče.

Vse te mašine so Rotax.

Polaris podobno. Vozil sem pa semizdi 800. Gre potegne tako kot OTY 800. Malo bolj malo manj.

Če se rad samo voziš je 500-650 ccm ziher dovolj. In da včasih malo ponoriš.

Če bi pa rad zviznu gas, da gate trga pol pa 650 ccm pa naprej. Tole gatetrga je mišljeno po terenu kjer so manjše brzine. Asfalt za tele stroje je pomoje brezveze. Jaz sem asfalt uporabil samo za transfer do hoste.

So pa tele mašine zelo štartne. Pa variomat vleče brezprestanka, tako da marsikateri špotak ostane v štartu zadaj. Potem je pa druga muska. ATVji pa tak niso namenjeni asfaltu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Hmmm. Če se odločaš med Polarisom in CanAm ti priporočam, da prej pokličeš oba generalna uvoznika ( enega boš dobil, drugega pa zelo težko ker ga ni-sivi uvoz) in povprašaj, če imajo -na zalogi, ceno, dobavni rok... na primer zadnjo osovino. Takoj ti bo jasno... ;)   Seveda, če te ne bo kdo zavajal z dobavo, ker, ko boš nekaj delov potreboval v resnici bo vozilo lahko nepremičnina zelo, zelo dolgo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigOne

Ja nekako moraš prit do pohorja, da lahko začneš raziskovat makedamske poti in kako gozno :D

S tem sem mislil za asfalt.. 

Zanima me še to, Can-Am in Bombardier sta isti al različni firmi? 

Pri nekaterih je: Can-am outlander in Can-am Bombardier outlander :bounce:(avtonet) 

Grem gledat v naslednjem tednu, kako zgledajo od blizu, pa da kako rečem v trgovini, kako je glede servisa in rezervnih delov za can-am.

Sem slišal da je pri novem prvi servis pri 200km, ki pa znaša 350€.. 

1000 zaenkrat dopade, zaradi cene, pa tudi nočem se preveč zaletet in bom potem prodajal novega, 

morda kasneje upgrade :D 

Vseeno me vse vleče na polarisa, tist video, kjer primerja vzmetenje med camam in polaris, je opazno videt kako boljše prenaša slab teren. Je pa treba preverit za uvoznika, rezervne dele, garancijo in servis. 

4kolesnik je uporaben čez celo sezono, z motorjem si malo omejen na tople in suhe dni :bike:

lp

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Bombardier je bil prej. Potem so se preimenovali v BRP Bombardier Recreational Products. V tej firmi so Ski-doo, Lynx,  Sea-doo, Envirude, Rotax, Can-am offroad, Can-am Spyder.

Yamaha Grizzly 700 itd... Homologiranega in odblokiranega tako, da je vse OK je potrebno iskati z lučjo.

Ob 18. 8. 2017 ob 9:33, Quest pravi:

ATVji imajo pri nas lahko samo 15KW. Prvi problem. Ne bom naglas razglabljal kako je s 1000 ccm mašino in 15KW. Nekoč pomagal urediti Yamaho Grizzly 700 iz zablokiranega stanja 15 KW na normalno. Našel dodan krneki katalizator, na usisni loputi naliman kos pleha, najhuje pa štelanje-MAP mašine toliko spremenjen, da kljub popravkom ni nikoli deloval optimalno.

Yamaha ima več modelov nad 400 ccm. Pod 400 ccm pa je Grizzly 350 bivše ime Bruin, ki v izvedbi 4x4 nima prednje blokade. Znanec ima Grizzly 660 -prejšnji model in ga goni v nedogled. Redno vzdržuje in goni. Edino zadnje ležaje v kolesih mora občasno menjat. Ima pa že bokvedi koliko delovnih ur. Njegove izkušnje so OK in vzdrževanje je ceneje kot ostali.

Kawasaki Bruteforce mogoče. Ne vem kdaj so bili nazadnje posodobljeni. Je pa bil dost požrešen.

Pa da še eno o porabi povem. Tukaj so porabe ob tiščanju velike. Iz prve roke. Vožnja po terenu in makedamu z 20-40 cm snega. Vklopljen 4x4 vseskozi. Poraba med udeleženci OTy650 10,5l-11l/uro , Oty800 podobno, Grizzly 660 12l/uro. Grizzly je še stari na dvojni furgazar.

Takole se gujdeka puca in odceja

DSC00211.thumb.JPG.ed99354914e2418138088f4fd2079517.JPG

Včasih srečaš pomembnejšo osebo kot si ti

IMG_0581.thumb.JPG.3446caca1f58975a12dd9edac9585a54.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

BigOne! 

Imam občutek, da me nisi razumel, zato bom povedal po domače. Za CaAm imaš miljon aftermarket delov na spletu in so takoj dobavljivi. Prav tako sem jih dobival (opremo in dele za prijatelje) pri uvozniku- najkasneje v enem tednu! 

Polaris nima generalnega uvoznika, ampak vsi trgovci prodajajo preko enega italjana, kateri je glavni diler za evropo. Delov od njih ne boš zlahka dobil in so cenovno primerljivi z CanAm ali dražji. 

Pri nakupu novega vozila so trgovci sladki in polni obljub a v resnici potem zatajijo v garancijskih popravilih ali nabavi delov. CanAm ima urejeno servisno mrežo in suport pri nabavi delov.

Še iz veliko bolj praktičnih vidikov ne bi imel nikoli Polarisa. Iz prakse in videnega. Video te naj ne zavede, ker ti sam lahko naredim takšnega, da Tomos v vseh pogledih premaga vse motorje.

Vidim, da sva blizu doma in te naj v naprej opozorim, da ne boš dolgo užival na Pohorju. Zlati časi off road voženj so mimo. Sedaj te bodo imeli vedno na očeh in hitro bodo ukrepali ob tvojem izletu iz uradne poti.Vožnja z zlobnimi očmi na hrbtu pa zame ni užitek.

Dobro se pozanimaj-predvsem pri uporabnikih omenjenih vozil in ne pri trgovcih. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jevi

Mimogrede: jaz vozim zdaj že drugi polaris, tokrat si lastim Sportsmana 850 in nobenih problemov, rezervnih delov sicer ne potrebujem potrošni material pa ni noben problem. Zanimiva bi bila še debata o ceni servisov...

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Ti si eden od normalnih uporabnikov in ti tudi tekoče vzdrževanje ni tuje. Oba veva, da ga 4kolesniki potrebujejo malce več. Servisi-ne bi o tem. Ne zagovarjam nobenega a vendar je vedno več odvisno od uporabnika vozila.

BTv. Sem bil na servisu prisoten (SS) ko je nek gospod pripeljal BRP Outlander 850 na servis. 3500 km prevoženih, sta pa niti leto dni. Potrgane tri manšete in v njih nič masti ter polno peska, zlomljena leva stranica in stopnica, pokrov variomata zlomljen, zlomljena leva luč, zvito krmilo. Ocena popravila na brzino nekaj čez 1500€. Lastnik je znorel!  Češ, da servis in popravilo ni vredno več, kot 300€!!! Naložil ga je nazaj na prikolico in odpeljal, ker so mu razložili, da bodo natančno cenitev poznali, ko razstavijo in detaljno pregledajo vozilo.  Popljuval jih je ter odšel. Verjetno je v prvi gostilni in v vseh nadaljnih naredil enako. 

Res so servisi dragi, zato sem jih izvajal v lastni režiji-razen prvega in drugega servisa zaradi garancije. Res pa da sem si sam najbolje naredil, ker mi je bilo to v veselje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigOne

Sicer je minlo malo dlje časa od načrtovanega.. ampak je končno atv pri hiši. 

Can-am outlander 570 max 2018

Nabavil sem še rabljeno prikolico, domače kvalitetne izdelave, ki ima kiper na vitlo. 

Vsak, ki je v dilemi, more to probat. Ne samo da je zelo zabavno, se vozit po brezpotjih, ampak mi je vozilo praktično tudi doma, 

za prevoz zemlje, gnoja, listja, peska, drvi (pa ne da pretiravaš) itd.. Tako, da se ga skoraj ne moreš naveličat.

Precej dlje traja, da ga dobro očistiš, vožnja po cesti ni zanima, tako, da imamo zdaj nove poti, da pridemo od A do B. 😅

 

 

57164069_10216882068757951_1293680691136954368_n.jpg

59784240_10217009397021078_7671599704269914112_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

JP

Dobr si izbral.

S Bombarier Quest 500 trgatev.

3ATV.thumb.JPG.4bfbcf825d4630b9390ee287b3ecbf5c.JPG

Pa mal naokrog z Outlander 650

AP1011750.JPG.8ab9ca17346936c78ec63b393bec21f3.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Roman AT
      By Roman AT
      2. Srečanje Lastnic in lastnikov Africa Twin motorjev, 25.05.2019 v Slovenski Bistrici.
       

    • gtgs
      By gtgs
      Še nikjer nisem zasledil te teme, če pa slučajno že kje obstaja, prosim moderatorja, da jo pravilno umesti.
      Včerajšnja popoldanska vožnja se je malo zavlekla ...



      Ne hodi v gozd brez motorke!



       
    • BIF
      By BIF
      Fantje na dveh kolesih to že obvladajo. Čas je, da še "traktoristi" poizkusimo....
      http://www.goeasttour.com/
    • marins
      By marins
      Zdravo,
       
      kot sem že prebiral forum, se na žalost strinjam z vsem napisanim glede "ne"kvalitete kitajskih ATV-jev.
       
      Kupil sem kitajski ATV 50ccm s centrifugalno sklopko (beri: zadeva je nova - manj kot 1 mesec star), na žalost se pa sine bolj malo vozi zaradi nenehno strgane vzmeti v sklopki.
       
      Iz servisa mi nenehno pošiljajo nove vzmeti, vendar se po cca. 15min. vožnje le-ta strga. Ker sem že malo obupal nad zadevo, tamal si pa zelo želi obdržati štirikolesnika, me zanima, če se da zadeva rešiti na kak način? Zakaj se vzmet trga?
       
      Ima kdo podobne izkušnje. S štirikolesnikom se od časa nakupa ni peljal več kot 2 ure, zaradi servisiranja.
       
      Hvala za odgovore.
       
      Lep pozdrav,
      Marin.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!