Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Vsako leto in vsakič isto... Pa kaj pomaga pasti mimo na ravnini, če je to to... Prednost na ravnini je slaba prednost. MM je na PI padel mimo Viñalesa na ravnini... Je kdo opazil, kako je ostal pred njim v preostanku kroga? Sprednja guma je oddrsavala v vsakem ovinku, šel je čez mejo in uspel ostat spredaj... Če to nebi bil MM, ampak kdorkoli drug bi zmagal Maverick... Tolk o tej prednosti po ravnini...  Jokanje v smislu, jaaa težko je prehitet, če te vedno pol na ravnini nazaj, bla bla bla... Te težave ima Rossi, že 7 let ne zna smiselno prehitet. Ne samo Ducatija in Honde, tudi Rinsa...  Težko je prit mimo Ducatija, pa ne zaradi top speeda, ampak zaradi kvalitete motorja na zaviranju...  Ta top speed mit se pojavlja že iz 2007 vsako leto posebej... Takrat je bila razlika očitna... 20kmh+... In pol vemo, kaj je bilo potrebno delat skozi ovinke, da je ostal spredaj, tudi, če je lahko vsakič na ravnini prehitel... V Mugellu, kjer mu pista ni pasala, je bil 4., kljub najdaljši ravnini. Ostalim Ducatijem celo sezono ni bilo pomoči, kljub 20kmh+ na ravnini. Capirex je zmagal šele v dežju.  MM dirke na PI ni dobil zaradi par kmh na ravnini, prav tako ne Misana, kjer je Fabia dol butnil na ravnini. Je pomagalo, ampak prehitel ga je tako, da je bilo takoj nekaj m razlike.. Enako v motegiju... In tudi na Tajskem... Fabio je rabil cel krog, da mu je nazaj približal... Če bi bil takoj zadaj bi ga že prej napadel... In potem bi v zadnjem krogu videli enako zgodbo v obratni situaciji...  Honda dobiva dirke zaradi MM, usmerili so nekaj več v moč motorja zato, ker je MM tako lažje.. Ampak plačuje davek v ovinkih... On ga lahko, ostali žal ne... S Stonerjem pri Ducatiju je bilo enako...  Nekaj več moči na ravnini žal uspeha ne more prinest, tko naj vam bo tako ali pa drugače jasno...  Aja še to dodam... Rins v Mugellu ni mel šans, ker so bili tam trije poleg... Če bi bil eden bi tudi s Suzukijem lahko zborbal z zmago na taki pisti, ker je bil v ovinkih najhitrejši... 3 v vsakem krogu je pa res mal težko prehitet... 
    • ligenjček
    • ligenjček
    • ligenjček
    • ligenjček
  • Similar Content

    • Roman AT
      By Roman AT
      2. Srečanje Lastnic in lastnikov Africa Twin motorjev, 25.05.2019 v Slovenski Bistrici.
       

    • gtgs
      By gtgs
      Še nikjer nisem zasledil te teme, če pa slučajno že kje obstaja, prosim moderatorja, da jo pravilno umesti.
      Včerajšnja popoldanska vožnja se je malo zavlekla ...



      Ne hodi v gozd brez motorke!



       
    • BIF
      By BIF
      Fantje na dveh kolesih to že obvladajo. Čas je, da še "traktoristi" poizkusimo....
      http://www.goeasttour.com/
    • marins
      By marins
      Zdravo,
       
      kot sem že prebiral forum, se na žalost strinjam z vsem napisanim glede "ne"kvalitete kitajskih ATV-jev.
       
      Kupil sem kitajski ATV 50ccm s centrifugalno sklopko (beri: zadeva je nova - manj kot 1 mesec star), na žalost se pa sine bolj malo vozi zaradi nenehno strgane vzmeti v sklopki.
       
      Iz servisa mi nenehno pošiljajo nove vzmeti, vendar se po cca. 15min. vožnje le-ta strga. Ker sem že malo obupal nad zadevo, tamal si pa zelo želi obdržati štirikolesnika, me zanima, če se da zadeva rešiti na kak način? Zakaj se vzmet trga?
       
      Ima kdo podobne izkušnje. S štirikolesnikom se od časa nakupa ni peljal več kot 2 ure, zaradi servisiranja.
       
      Hvala za odgovore.
       
      Lep pozdrav,
      Marin.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!