Skoči na vsebino

Honda ST 1300 Pan European


kalimero

Priporočene objave

Kaj mislite o tem motorju in izkušnje lastnikov čeprav imam občutek da jih ni prav veliko v sloveniji. Vsak podatek bi mi koristil.

post-3097-1159465315.jpg

Popravljeno . Popravil kalimero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite o tem motorju in izkušnje lastnikov čeprav imam občutek da jih ni prav veliko v sloveniji. Vsak podatek bi mi koristil.

Odličen potovalnik! In brezhiben agregat.

Škoda, da so jo umaknili iz proizvodnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odličen potovalnik! In brezhiben agregat.

Škoda, da so jo umaknili iz proizvodnje.

To pa prvič slišim da so jo umaknili iz proizvodnje saj so jo leta 04 ali 05 še nekaj prenovili in malo polepšali in da bi jo potem umaknili mi pa res ni jasno zakaj?Sem bil v AS Domžale pa jih nimajo na zalogi so pa mi rekli da jo lahko uplačam letos po akcijski ceni in jo dobim drugo leto marca in to letnik 2007.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klasa

RTja

FJRja

vsekakor dobra izbira :grim

P.S. Drugač bolj za penzioniste :devil:

pa brez zamere

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa prvič slišim da so jo umaknili iz proizvodnje saj ...

Pa dej mi pust ta vesele, :hmm: k nimam zanjo dost ganrja...:o :P :D

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite o tem motorju in izkušnje lastnikov čeprav imam občutek da jih ni prav veliko v sloveniji. Vsak podatek bi mi koristil.

Močno so se pregrevale, zato so eno sezono ustavili proizvodnjo in dobavo, da so zadeve porihtali.

Klasa

RTja

FJRja

P.S. Drugač bolj za penzioniste :devil:

Vsekakor se boljš pele od FJR-jke... Ni za penzjonerje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebne izkusnje:

motor se pri visji hitrosti (140+) prevec "maje" na AC napram FJR ali R-RT. kaj je bil vzrok se danes ne vem, ker tudi serviser ni ugotovil nic abnormalnega. domnevam, da kombinacija nastavitve vzmetenja, gum in velike prednje povrsine.

se pa to pojavlja veckrat, pri razlicnih voznikih, po pogovorih sodec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor se boljš pele od FJR-jke... Ni za penzjonerje.

Od kje pa teb te podatki? :hmm:

A ni FJR-ka boljš ocenjena v tem segmentu mopedov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kje pa teb te podatki? :hmm:

A ni FJR-ka boljš ocenjena v tem segmentu mopedov?

V bistvu je Panka mal večja ladja od fjrjke... FJR je bolj sportiva, žal pa je tut nizka plužna in zato ne upraviči najbolj slovesa športive-turistike... Panka je bolj klasa RT-ja ... Ma pa tut dost večjo mašino, bolj navorno in nižjeturažno... Bolj touring zadeva, ki se jo da pa hudo nagnt ... ni pa za zvočni zid luknjat, ker tam res plava ... zaradi stranskih štrlin in airflowa, ki jo začne zaradi tega ovijat kot hobotnica. je pa užitek slišat tisto singerico, sploh, če je neoriginal auspuh gor.

Popravljeno . Popravil brum brum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni FJR-ka boljš ocenjena v tem segmentu mopedov?

tudi v motorrad-ovem primerjalnem testu K 1200 GT, FJR 1300 ABS in Pan European 1300 ABS je pristala pan na "zadnjem" mestu.

zakaj je GT zmagala mi ni jasno (razen da je bmw :devil: ): je dalec najdrazja in najtezja. po tehnicni plati ji FJR zelo tesno sledi, Pan pa izgubi na racun "plavanja", ceprav ima najvecji "domet" z enim tankom (pri 28 l to ni tak problem :devil: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja hvala za vaša mnenja ,kej dost mi niste pomagali za kero bi se odloču, :? danes bil v celovcu in so imeli kot zanalašč fjr in pan skupaj da sem si ju lahko dobro pogledal in primerjal,samo kako so gor noro dragi motorji. :eek:

če še kdo kaj ve o tem motorju naj mi pove ,kajti testi so si tako različni da na to ne moreš gledat ,najbolj cenim lastnikove izkušnje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče Motorradovih testov, je pač tako, da hvalijo BMW(normalno, če je pa nemški...), isto kot pri Autobildu na testiranjih nekako prevladujejo nemški avti, - veš da boš kot trgovec hvalil svojo robo, pa čeprav je konkurenčna boljša... .)

Kar pa se konkretno Pan european tiče, pa :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, še boljše bi blo, če bi ti cenil lastno izkušnjo - pojdi nekam sprobat te motorje... Če imaš dnar v žepu, ni hudič, da se ne bi dalo. Potem boš izbral v skladu z lastno izkušnjo - tista je najbolj prava!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, še boljše bi blo, če bi ti cenil lastno izkušnjo - pojdi nekam sprobat te motorje... Če imaš dnar v žepu, ni hudič, da se ne bi dalo. Potem boš izbral v skladu z lastno izkušnjo - tista je najbolj prava!

Ni problema sprobat FJR saj jo ima kolega problem je pri STX ne poznam nikogar da bi jo imel ,v Sloveniji pa jo tudi ni nikjer na zalogi da bi človek to lahko sprobal.Sicer pa sem skoraj že odločen da bom kupil STX ker sem dobil zelo ugodno ponudbo za novo le barve sta le dve srebrna in črna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

No? Vtisi, zadovoljstva po enem letu? Poraba, vzdrževanje, težave?

Me wanna know :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No? Vtisi, zadovoljstva po enem letu? Poraba, vzdrževanje, težave?

Me wanna know :)

Motor sem prodal z njim naredil okoli 4000 km in bil z udobnostjo zelo zadovoljen za ovinkaste ceste in serpentine pa ta motor po mojih izkušnjah ni ravno primeren se pozna teža in pa velikost motorja tako da imaš kar dovolj dela z njim po ostrih ovinkih pač je motor delan za daljša potovanja in v ta namen tudi odlično služi tako vetrna zaščita kot udobnost vožnje malo pa je moteč piskajoč glas agregata (čista singerica) vendar se človek tudi temu privadi kar sem ga vozil z njim ni bilo nobenih težav poraba solidna (6.5l na 100km) pri potovalni vožnji .Postane pa zelo nemirna ko prekoračiš 160km/h z dvignjenim prednjim steklom takoj ko ga spustiš na najnižjo točko pa se motor umiri. Na splošno je to odličen potovalni motor za malce umirjene motoriste ki imajo željo po daljših potovanjih in po prevoženih 800km brez prestanka (razen za gorivo) vstanejo z motorja in se vprašajo ali sem se sploh kaj peljal z motorjem?

:worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 10 let pozneje...

Zdravo.

 

vlečem temo iz naftalina.

 

pred kratkim me je nesreča kolega toliko vrgla iz tira da sem prodal svojo CBF600 (2010 letnik). Sem mislil, da bom lahko zdržal brez motorja pa me vleče in vleče na avto.net za kaj kupit (in to tako zelo da bi bil za prvi šus že s skuterjem zadovoljen :s ). Sam sem bil res tisti turistični voznik, da sem imel motor za izlete/potovanja. Vedno sem hotel ta pravi turing motor in sedaj seveda pogledujem v ta segment.

Sem se seveda obesil na ST1300 vendar imajo v meni dosegljivem finančnem okvirju (do cca 6k€) vse že okoli 100kKM, vem pa da (zato tudi gledam ta model) veljajo za zelo zanesljive. Zanima me če je tukaj kakšen lastnik, ki ima izkušnje s tem modelov v njegovih ajde temu zrelih letih. Je 100kKm že malo preveč za zanesljiv motor ali to res pelje in  pelje?

 

(gledam tudi malo FJRjke, RTje, K-GT,....kaki boljši predlogi?)

Popravljeno . Popravil Motocaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!