Skoči na vsebino

TET - TRANS EURO TRAIL


Ni3ous

Priporočene objave

On 8/5/2018 at 10:59 PM, smukec12 said:

Zaenkrat je predviden štart 16. zjutraj nekje pri Uncu, hrvaški del, če rata še kaj bosanskega, v nedeljo 19. povratek. Če lahko pomagam..

Uhh, tole sem pa čist spregledal. 

No vseeno hvala za dobro voljo. 

Glavno da je trip uspel. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Nič in tezko se bo do neke uporabne offroad faze. Tam je skoraj vse prepovedano kar ni asvalt.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi drugje jih znajo prepovedat, vsaj meni se ne zdijo higienične...plašenje divjih živali, vožnje po privat zemljiščih, narodnih parkih. Kros proge naj bi bile za taka izživljanja. Motor nikakor ne paše v hribe in neokrnjeno naravo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Tudi drugje jih znajo prepovedat, vsaj meni se ne zdijo higienične...plašenje divjih živali, vožnje po privat zemljiščih, narodnih parkih. Kros proge naj bi bile za taka izživljanja. Motor nikakor ne paše v hribe in neokrnjeno naravo.

Hribov in neokrnjene narave je v Belgiji npr res veliko. Grozno škodo se dela tudi na gozdnih (kategoriziranih) cestah ker je vsem jasno, da motorji dosti bolj strašijo živali kot motorke, kamioni, traktorji in avtomobili.

Najboljše da vsi poslušamo Messnerja in začnemo hodit sam še peš. Pa še ta je kr ornk hinavec, ker verjetno ni lih pešačil do vsakega brega na katerega je plezal.

Btw, preko Balkana se razteza ogromen kras, ki je skoraj v celoti nenaseljen. Preko vodijo makedamske poti. Kako škodo točno narediš če se z mopedom prek zapelješ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kapljica olja onesnaži kubik vode

če je tet po cestah, težav ne vidim, razen morda skozi neokrnjeno naravo, kjer je vožnja z motorjem objestna sama po sebi

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja TET-a je, da se uporabljajo samo legalne poti (tisto kar je v državi skozi katero poteka pot legalno) .

Drugače pa je tole z "neokrnjeno naravo" ena navadna hinavščina. En sam "gozdni traktor" uniči 1000x toliko "neokrnjenega gozda" kot vsi enduraši v tisti regiji skupaj. Komercialna raba je neproblematična (čeprav povzroča upostošenje) "hobi raba" je pa vir vsega zla...

Kdor ne verjame naj si gre enkrat pogledat, kaj ostane za enim "harvesterjem" (mene je "vrglo na rit" ) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne poznam, kje potekajo poti, lahko so res legalne. Mogoče je po državah bivše Jugoslavije malo drugače, ker je včasih bilo veliko državne lastnine. V Italiji vem, da so kmalu, ko zaviješ iz asfaltirane ceste, rampe in privato. Tudi ne vem, če je ravno smisel, da se z enduri dokazuje po urejenih makadamskih cestah, bolj zanimivo je verjetno po kakšnih kozjih stezicah ali pešpoteh. Pred leti sem v gozdu srečal dva Avstrijca, sta se vozila lepo po gozdu in sta bila kar daleč izven ceste. Verjetno sta si mislila, tu si lahko privoščiva. Ni čudno, da se kje najdejo kakšni razjarjeni lastniki, ki potem streljajo na kolesarje, motoriste...

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, franc pravi:

Ideja TET-a je, da se uporabljajo samo legalne poti (tisto kar je v državi skozi katero poteka pot legalno) .

Drugače pa je tole z "neokrnjeno naravo" ena navadna hinavščina. En sam "gozdni traktor" uniči 1000x toliko "neokrnjenega gozda" kot vsi enduraši v tisti regiji skupaj. Komercialna raba je neproblematična (čeprav povzroča upostošenje) "hobi raba" je pa vir vsega zla...

Kdor ne verjame naj si gre enkrat pogledat, kaj ostane za enim "harvesterjem" (mene je "vrglo na rit" ) .

lp

verjetno je gozdni traktor tam zaradi dela, spravilo lesa, lubadar itd se ne vozi za zabavo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče bi debato raje sem premaknili, ker v TETu nabijat je brezpredmetno in škoda mazat temo

ps. tudi vožnja po asfaltu onesnažuje okolje

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, vandrovec pravi:

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:

Ne boš verjel, ampak ti so najbolj navdušeni. Vabijo na malico, "rakijco" , če rabiš prostor za prespat, kakršno koli pomoč... Verjetno jim je hudičevo dolgčas, pa še pri "sosedih" se lahko pohvalijo, da so imeli motoriste na obisku.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

mogoče bi debato raje sem premaknili, ker v TETu nabijat je brezpredmetno in škoda mazat temo

Se strinjam.

pred 14 urami, franc pravi:

Ne boš verjel, ampak ti so najbolj navdušeni. Vabijo na malico, "rakijco" , če rabiš prostor za prespat, kakršno koli pomoč... Verjetno jim je hudičevo dolgčas, pa še pri "sosedih" se lahko pohvalijo, da so imeli motoriste na obisku.

lp

To se mi zdi podobno otročje, kot bi navihanček šel z umazanimi škornji v posteljo pa bi ga mamica, scartančka, še pohvalila.:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, vandrovec said:

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:

No, mogoče je čas, da razširiš obzorja, naložiš TET track v navigacijo in akcija.
V podpisu maš "gs", večina TET-a je prevozna s tem strojem.
Kot rečeno, TET gre po legalnih utrjenih poteh in mogoče je čas, da se osebno prepričaš v to večkrat zapisano trditev!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 4 urami, Dimen pravi:

Odpeljano

 

tudi meni je lepo. Vmes je pa en kup nekih primorskih cestic s primorskega konca, Nanos, Trnovski gozd (lep makedam in celo asvalt), ki sem jih prevozi z "navadnim" motorjem, a tudi vse to spada pod TET SLO, namreč nisem pregledoval rut, ampak ja , je zanimivo in izredno lepo, pa čeprav je asvalt in lep makedam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Super! Poklon za trud v snemanje in montažo. Veliko časa je potrebno za to!.

A bo kaka reportažica? Občutja, doživetja, to nas zanima še :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 7/16/2019 at 8:40 AM, Kugelschreiber said:

A je na 1.15 cerkev sv. nikolaja, na vipavski strani nanosa? 

Drži ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seas banda,

iščem sopotnika / sopotnike za TET Albanija, ČG, BiH (delno oz do kot pač pridem(o) ) 
štart je 07.09.s trajektom iz Benetk   Igoumenitsa in ponedeljek 09.09. na pot po TET v severno smer.
planiram ca. 10 dni vožnje (inkl. 2-3 dneva počitka) poTET-u, tam nekje do žačetka TET BiH s južne strani (torej Foča, Zelengora, mogoče Mostar)  plus pot nazaj v Slovenistan (1-2 dni)

če bi se nekdo hotel pridružit, se naj javi tukaj ali na ZS

lp, w_m 

p.s.: slika za lušte delat, s lanskega TET BiH :D 
 

1186857232_TETBiH.jpg.8dbc0f7d8ced9707b93d4b9ca43150bb.jpg


 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, zdravo.

Zahodni TET Slovenia je pod streho (minus Nanos). Najprej izredno hvala za track Ni3ous! POI točke so tudi izredno dobrodošle. Majhni obvozi za ta razgled, sploh na krogu do morja, so vredni.
 

Spoiler

 

Malo sem se v Juniju vozil po Suhi Krajini in sem mislil, da bo track podoben, samo sem šele na Krasu ugotovil, zakaj je TET Slo v čisto drugi ligi, kot moji makadami po gozdu. Razgledi so res ful dobri, za razliko od mojih tras, kjer si nonstop v temni šumi :(

Če komu kaj pomaga, začel/spal sem v Kobaridu (28€). Jutro sem preživel na lepih (asfalt), zavitih in praznih cestah okoli fronte. Na Kolovratu sem se malo raztegnil, potem spet na razgledni točki Predmeja. Vmes sem tudi izvajal trpinčenje živali, ko sta nekje v trnovskem gozdu vame prileteli dve srni. Vzdignil sem nogo, da prvo odrinem stran, jo pogledal in seveda začel pri 20-30kmh zavijat vanjo (fiksacija deluje). Seveda sem jo zgrešil, samo če bi me kdo videl, je izgledalo, kot da sem zavil v njo, da jo nabrcam :(

Od tukaj naprej sem užival čez Ajdovščino. Ko sem vozil ob Vipavi, prečkal tiste luštne majhne potočke, vzravnan na motorju, so me, prisežem, vse krave občudovale 100 na uro. Ko začne Vipava zavijat, sem pod Preserjami/Vrhom se malo ustrašil, ker sem srečal nasproti domačina na lažjem oranžnem motorju in boljšimi gumami. Malo sem ga pobaral pa me je takoj potolažil, še malo opisal pot in je šlo super. Jaz osebno sicer tam ne bi zvozil s težjim motorjem in kufri, za vas ostale pa verjetno ne bi bil problem. Ker sem bil še vedno užaljen, kako je TET lepši od mojih temnih dolenjskih makadov, sem malo raziskoval še ostale steze in je blo super! Ustavil sem dvema domačinoma, ki sta rihtala trte pa smo še mal po zemljevidu pogledali in sem dobil napotke za Vrh. Vmes sem našel en prašen del steze, ki pa sem ga pobrisal najprej s kolenom in potem še celim telesom. Ker sem mel vodo ob strani, jo je seveda počilo in sem po razmigavanju dvigovanja (elegantnih 15 minut) na Vrhu nadlegoval boge Krašovce za vodo. Ko sem spil na dušek liter vode, smo se še malo menili. Sosed je pristopil in omenil nek teran, pa sem rajši ušel nazaj na TET.

Celotna pot do Sežane je spet bila zakon, Škrbina, Komen, Dutovlje so res lepe zadeve.Zanka ob morju/Trstu je bila en lep razgled za drugim. Nato sem šel proti Vipavi in potem nazaj preverit Štanjel (dolgčas), nekaj pojedel v Braniku in našel sobo v Škrbini. S teranom sva se končno našla, tako da sem dobr spal :) Naslednje jutro, po zajtrku seveda, sem šel na Nanos preverit kako mi nove gume delujejo na asfaltu in šel najprej pogledat staro pošto potem pa še kačje in so gume boljše od mene, tako da sem super volje šel domov :)

 

Versys-x 300, Mitas E-07

Cel zahodni TET je bil super vozljiv po suhem, je pa v primerjavi s TET Estonija, TET Latvija, TET Litva in TET Vzh. Poljska to le težja zahtevnost (na TET Estonija sem imel eno uro povprečno hitrost 88kmh, pri nas cca 18kmh ;)

@Ni3ous Še enkrat hvala za track. Sploh si ne predstavljam koliko dela je vloženo in res HVALA. Motor sem si bolj ali manj kupil zaradi TETa Slovenija in čemprav sem čist brez denarja je bilo vredno :)

@Dimen Hvala za yt posnetke. Snemanje/montaža je čisto neka druga klasa, kot dajmo 360p kamero na tresočo čelado in veter v laseh :) Uporabljaš/poznaš kakšno kamero z optično stabilizacijo, pa da je ceneje od gopro-ja? cca 200€, ois, 1080p 60fps?

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, Lateen said:

Zdravo, zdravo.

Zahodni TET Slovenia je pod streho (minus Nanos). Najprej izredno hvala za track Ni3ous! POI točke so tudi izredno dobrodošle. Majhni obvozi za ta razgled, sploh na krogu do morja, so vredni.
 

  Reveal hidden contents

 

Malo sem se v Juniju vozil po Suhi Krajini in sem mislil, da bo track podoben, samo sem šele na Krasu ugotovil, zakaj je TET Slo v čisto drugi ligi, kot moji makadami po gozdu. Razgledi so res ful dobri, za razliko od mojih tras, kjer si nonstop v temni šumi :(

Če komu kaj pomaga, začel/spal sem v Kobaridu (28€). Jutro sem preživel na lepih (asfalt), zavitih in praznih cestah okoli fronte. Na Kolovratu sem se malo raztegnil, potem spet na razgledni točki Predmeja. Vmes sem tudi izvajal trpinčenje živali, ko sta nekje v trnovskem gozdu vame prileteli dve srni. Vzdignil sem nogo, da prvo odrinem stran, jo pogledal in seveda začel pri 20-30kmh zavijat vanjo (fiksacija deluje). Seveda sem jo zgrešil, samo če bi me kdo videl, je izgledalo, kot da sem zavil v njo, da jo nabrcam :(

Od tukaj naprej sem užival čez Ajdovščino. Ko sem vozil ob Vipavi, prečkal tiste luštne majhne potočke, vzravnan na motorju, so me, prisežem, vse krave občudovale 100 na uro. Ko začne Vipava zavijat, sem pod Preserjami/Vrhom se malo ustrašil, ker sem srečal nasproti domačina na lažjem oranžnem motorju in boljšimi gumami. Malo sem ga pobaral pa me je takoj potolažil, še malo opisal pot in je šlo super. Jaz osebno sicer tam ne bi zvozil s težjim motorjem in kufri, za vas ostale pa verjetno ne bi bil problem. Ker sem bil še vedno užaljen, kako je TET lepši od mojih temnih dolenjskih makadov, sem malo raziskoval še ostale steze in je blo super! Ustavil sem dvema domačinoma, ki sta rihtala trte pa smo še mal po zemljevidu pogledali in sem dobil napotke za Vrh. Vmes sem našel en prašen del steze, ki pa sem ga pobrisal najprej s kolenom in potem še celim telesom. Ker sem mel vodo ob strani, jo je seveda počilo in sem po razmigavanju dvigovanja (elegantnih 15 minut) na Vrhu nadlegoval boge Krašovce za vodo. Ko sem spil na dušek liter vode, smo se še malo menili. Sosed je pristopil in omenil nek teran, pa sem rajši ušel nazaj na TET.

Celotna pot do Sežane je spet bila zakon, Škrbina, Komen, Dutovlje so res lepe zadeve.Zanka ob morju/Trstu je bila en lep razgled za drugim. Nato sem šel proti Vipavi in potem nazaj preverit Štanjel (dolgčas), nekaj pojedel v Braniku in našel sobo v Škrbini. S teranom sva se končno našla, tako da sem dobr spal :) Naslednje jutro, po zajtrku seveda, sem šel na Nanos preverit kako mi nove gume delujejo na asfaltu in šel najprej pogledat staro pošto potem pa še kačje in so gume boljše od mene, tako da sem super volje šel domov :)

 

Versys-x 300, Mitas E-07

Cel zahodni TET je bil super vozljiv po suhem, je pa v primerjavi s TET Estonija, TET Latvija, TET Litva in TET Vzh. Poljska to le težja zahtevnost (na TET Estonija sem imel eno uro povprečno hitrost 88kmh, pri nas cca 18kmh ;)

@Ni3ous Še enkrat hvala za track. Sploh si ne predstavljam koliko dela je vloženo in res HVALA. Motor sem si bolj ali manj kupil zaradi TETa Slovenija in čemprav sem čist brez denarja je bilo vredno :)

@Dimen Hvala za yt posnetke. Snemanje/montaža je čisto neka druga klasa, kot dajmo 360p kamero na tresočo čelado in veter v laseh :) Uporabljaš/poznaš kakšno kamero z optično stabilizacijo, pa da je ceneje od gopro-ja? cca 200€, ois, 1080p 60fps?

 

Poglej Gitup2  ali Gitup3

Gitup2 ima odlično stabilizacijo cca 150 € z remote kontrolerjem(drugače je okoli 90€)...Sprobano...

Za gitup3 pa se še odločam... ima možnost slave kamere, samo pol snema 1080p 30fps...(ali25fps not sure).

 

Popravljeno . Popravil C eagle
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!