Skoči na vsebino

TET - TRANS EURO TRAIL


Ni3ous

Priporočene objave

ko tole vidiš v FB grupi  TET292380109_2853433074965915_6922392246244497620_n.thumb.jpg.a57c0aedbb208841cd13d0e091558c33.jpg..potem ti postaja jasno, da ratuje zadeva "turistična" :D, al pa se tip znajde..lažje vleč tovor kot tovorit :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kapo dol za trplenje in pogum in pa lep zapis z norimi fotkami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Satao pravi:

@FrenkH…bravo..👏👏👏…jaz bi tudi šel….sam, sam glede na videno bi zmrznil v Albaniji…upam, da si ze celil rane..🙏

Glede na to koliko BiH si že preplužil (po slikah sodeč) ti je Albanija naslednja logična izbira, da se na GSju izvede quality check :P ... Meni ostane sedaj še južni del AL, pa Srbija, Makedonija... da nas ne bo strah gremo skupej ob prvi priliki lahko :D

Če bi bilo po moje bi gips že po treh dneh dol vzel, dohtarji pa še gledajo ali bo treba še kej operirat... upam vseeno, da konc septembra oz začetek oktobra še kako dinaric rally ruto iz prejšnjih let odvozim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, FrenkH said:

da se na GSju izvede quality check :P ... Meni ostane sedaj še južni del AL, pa Srbija, Makedonija... da nas ne bo strah gremo skupej ob prvi priliki lahko :D

 

si kar predstavljam dva KTM-a, pa vsiljivec F850GSA….😉..

hude fotke v stilu prilepljene..💪

F963BE96-47CA-4CC8-A1C5-1535E9BD8E9F.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 8. 2022 ob 9:20, Satao pravi:

si kar predstavljam dva KTM-a, pa vsiljivec F850GSA….😉..

hude fotke v stilu prilepljene..💪

F963BE96-47CA-4CC8-A1C5-1535E9BD8E9F.jpeg

Glej glej, redka slika brez kufrov :D drgač pa, važno je srce riderja 🤠...

brend motorja - da le služi svojemu namenu, če pa posamezniku za zraven zarad imena, znamke in izgleda še par kocin dodatno požene pa toliko bolje... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, FrenkH said:

Glej glej, redka slika brez kufrov :D drgač pa, važno je srce riderja 🤠...

brend motorja - da le služi svojemu namenu, če pa posamezniku za zraven zarad imena, znamke in izgleda še par kocin dodatno požene pa toliko bolje... 

ja pac z kufri je “next level”…sam ves kok se pozna met polne kufre gor na terenu…kaj mas pa ti za eno znamko torb..??

ce si dobil obcutek, da sem neki full nastrojen proti drugim znamkam…in da zagovarjam samo svojega…napacna presoja…jaz sem pomoje zadnji, ki bi lahko nekomu solil pamet o motorjih…jaz drugega kot svojega nisem fural…🤷🏼‍♂️

Popravljeno . Popravil Satao
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Satao pravi:

ja pac z kufri je “next level”…sam ves kok se pozna met polne kufre gor na terenu…kaj mas pa ti za eno znamko torb..??

ce si dobil obcutek, da sem neki full nastrojen proti drugim znamkam…in da zagovarjam samo svojega…napacna presoja…jaz sem pomoje zadnji, ki bi lahko nekomu solil pamet o motorjih…jaz drugega kot svojega nisem fural…🤷🏼‍♂️

ne, nisem te dojel kot nastrojenega proti drugim znamkam, narobe si me razumel, mišljeno je bilo posplošeno za vse nas v smislu nima veze kaj kdo vozi, oz da to ni razlog da se ne bi skupaj vozili v sranja in avanture... 

S pripadnostjo avto/moto izdelkom je podobno kot z religijo ali športnimi klubi, vsak ima svojega favorita za vse drugo na glas ali potiho mislimo da so nesmisli, šrot oziroma napačne odločitve, kar pa je vsekakor dobrodošlo če ne celo nujno za gostilniške debate, podjebavanja med prijatelji, sosedi, sodelavci ;) :)

okoli prtljage - mene na trenenu že 10kg prtljage hitro zmoti pri drsenju skozi ovinke, ozke prehode in prelete čez udarne jame in kucle, veliko raje vozim brez prtljage na offoadu če imam izbiro, bolj zabavno, osvobajajoče... 

Imel sem Enduristan Blizzard saddlebag-e na 690E, na 890R uporabljam Kriega OS24 adventure in 21brothers XL Rogal za večjo količino prtljage (kopija Giant Loop Coyote saddlebag-ov, z boljšim pritrjevanjem). Vse našteto je nepremočljivo, trpežno in nevsiljivo do voznika pri vožnji, če jih pritrdiš kot treba ne lezejo nikamor... Po moji izkušnji ima Kriega z modelu motorja namenjenim osnovnim sedlom za torbe najbolj "fiksirano" rešitev v spektru mehkih torb z enostavnim odstranjevanjem... Vse naštete torbe so tudi oblikovane tako da se teža prtljage pomakne proti sredini motorja torej med sprednjo in zadnjo os...

 V Rogal XL pa sem npr. spravil boga in pol prtljage na zadnjem TET-u - šotor, spalka, napihljiva podloga, stolček, cerada, 14inch prenosnik, "rambo" nož, dilco za rezanje salame, zložljiva ročna žaga, 21inch heavy duty zračnica, cca 3kg orodja, oblek za 1 teden, superge in japanke št. 45, dežni komplet, tubeless set za flikanje, pa še cca 8 litrov volumna v elektroniki, rezervnih gurtnah, špagi, kablih, kozmetiki, prvi pomoči, plus nekaj hrane itd... Od lokalcev sem dobil celo dve steklenici domače žganice "za slovo", ki sem ju cca en teden vozil sabo okoli, kljub nekaj offroad zdrsom in padcu na asvaltu so tako steklenice kot torbe in vsebina prišle do doma brez sledov poškodb...

Naslednjič vzamem 30l max, orodja ne rabim ker očitno se KTM ne kvari čeprav pravijo da moraš biti zanj R2R - ready to repair :D 

Tako zaradi varnosti (poškodbe nog ob morebitnem padcu s trdo prtljago), trpežnosti in tesnem prilagajanju sem torej pristaš mehkih saddle bag torb za offroad (brez laguage rackov), njihovo velikost lahko s stiskanjem prilagajaš glede na volumen prtljage, ne štrlijo ven med slalomiranjem med vozili v kolonah pri transferjih in prehitevanju na offroadu, težko jih boš preluknjal na kamnih, v primeru ko jih kam zatakneš se dovolj premaknejo, upognejo da jih ne odtrgaš iz motorja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uni poljaki prodajajo red mamut izdelke. lahko poguglas se za uradno red mamut stran pa preveris kje je ceneje stvari + postnina

sem kupil od njih tank torno expedition. kvaliteta vredu. featurji so tud okej. mas naprimer te gumice na vrhu, pa par zepkov in predalckov. vodotesna je na ta nacin, da ma noter rollbag zasit. torej zadrga ni vodotesna. tudi luknjice za polnilni kabel nima, ce primerjam npr z enduristanom.

edino kar me pa zelo moti. nacin pritrjevanja torbe je s plasticnimi zaponkami (ne vem izraza za to). sej ce se pogleda slika na uradni strani se vidi. to pomeni, da ti ta plastika riba po tanku in pusca odrgnine. zdaj mene povecini boli rit za motor in mi je vseeno. si pa predstavljam, da folk, ki lima nalepke na tank, da ga zasciti, bi pa cist popenil.

 

torej cez kvaliteto nimam kaj rect je pa zgresen design pritrjevanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Satao pravi:

jaz gledam moskomoto ali pa https://przezswiat.eu/…no opcija je tudi 

https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/295.html

Kriega sem pa ze fural na svojem..😆D88DE8B7-45F6-44D7-B02B-C5430B4A70B5.thumb.jpeg.50c24abdc0b7b3d1a2a7e9aa731d60d4.jpeg

pa sam ne vem za kaj bi se odlocil…🤷🏼‍♂️

 

 

Do danes še nisem videl Kiega OS36 kot dodatek k trem trdim kufrom :D 

Težko rečem kaj je najprimernejše zate oz tvoj motor, vse je odvisno brez česa vsega ne moreš od doma in kako komplicirano pripenjanje in modularnost si pripravljen prenašat...

Lahko pogledaš še 21Brothers, predvidevam da se nagibaš k prtljagi z uporabo stranskih nosilcev?

P.S. : zadnjih nekaj zapisov lahko admin komot prestavi v prtljagi primerno temo...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko je karkoli kamorkoli prestavljat, ker ko kdo vpraša, kako prtljago rabim za tet: je prava tema, ko kdo čveka bolj na široko, kake probleme ma s tank torbico in kako bi, će bi, je že druga tema. Ni mi lahko :P

Je pa res, da TET ali advenčr rajdanje ali lahki ali težji ofroad, je v osnovi vedno ista ali podobna pašta. Od light pakiranja, do vsega živega vključno s šotorjem in stoli.

moje iskušnje skozi leta voženj

1. stranski nosilci mehkih torb prihranijo motor, mehke torbe delujejo kot blazine

2. kreši spredaj so nujni

3. Več kot maš prtljage, bolj se boš jebal, ampak bolj boš komot, ko se ustaviš

4. pravilno radeljena prtljaga po motorju (po celi dolžini in čimnižje) je zakon

 

Trenutno ni ene pametne teme o" enduriranje in prtljaga", lahko pa temo odpremo. (pravzaprav bi bilo koristno)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/19/2022 at 8:12 PM, FrenkH said:

ne, nisem te dojel kot nastrojenega proti drugim znamkam, narobe si me razumel, mišljeno je bilo posplošeno za vse nas v smislu nima veze kaj kdo vozi, oz da to ni razlog da se ne bi skupaj vozili v sranja in avanture... 

S pripadnostjo avto/moto izdelkom je podobno kot z religijo ali športnimi klubi, vsak ima svojega favorita za vse drugo na glas ali potiho mislimo da so nesmisli, šrot oziroma napačne odločitve, kar pa je vsekakor dobrodošlo če ne celo nujno za gostilniške debate, podjebavanja med prijatelji, sosedi, sodelavci ;) :)

okoli prtljage - mene na trenenu že 10kg prtljage hitro zmoti pri drsenju skozi ovinke, ozke prehode in prelete čez udarne jame in kucle, veliko raje vozim brez prtljage na offoadu če imam izbiro, bolj zabavno, osvobajajoče... 

Imel sem Enduristan Blizzard saddlebag-e na 690E, na 890R uporabljam Kriega OS24 adventure in 21brothers XL Rogal za večjo količino prtljage (kopija Giant Loop Coyote saddlebag-ov, z boljšim pritrjevanjem). Vse našteto je nepremočljivo, trpežno in nevsiljivo do voznika pri vožnji, če jih pritrdiš kot treba ne lezejo nikamor... Po moji izkušnji ima Kriega z modelu motorja namenjenim osnovnim sedlom za torbe najbolj "fiksirano" rešitev v spektru mehkih torb z enostavnim odstranjevanjem... Vse naštete torbe so tudi oblikovane tako da se teža prtljage pomakne proti sredini motorja torej med sprednjo in zadnjo os...

 V Rogal XL pa sem npr. spravil boga in pol prtljage na zadnjem TET-u - šotor, spalka, napihljiva podloga, stolček, cerada, 14inch prenosnik, "rambo" nož, dilco za rezanje salame, zložljiva ročna žaga, 21inch heavy duty zračnica, cca 3kg orodja, oblek za 1 teden, superge in japanke št. 45, dežni komplet, tubeless set za flikanje, pa še cca 8 litrov volumna v elektroniki, rezervnih gurtnah, špagi, kablih, kozmetiki, prvi pomoči, plus nekaj hrane itd... Od lokalcev sem dobil celo dve steklenici domače žganice "za slovo", ki sem ju cca en teden vozil sabo okoli, kljub nekaj offroad zdrsom in padcu na asvaltu so tako steklenice kot torbe in vsebina prišle do doma brez sledov poškodb...

Naslednjič vzamem 30l max, orodja ne rabim ker očitno se KTM ne kvari čeprav pravijo da moraš biti zanj R2R - ready to repair :D 

Tako zaradi varnosti (poškodbe nog ob morebitnem padcu s trdo prtljago), trpežnosti in tesnem prilagajanju sem torej pristaš mehkih saddle bag torb za offroad (brez laguage rackov), njihovo velikost lahko s stiskanjem prilagajaš glede na volumen prtljage, ne štrlijo ven med slalomiranjem med vozili v kolonah pri transferjih in prehitevanju na offroadu, težko jih boš preluknjal na kamnih, v primeru ko jih kam zatakneš se dovolj premaknejo, upognejo da jih ne odtrgaš iz motorja..

Se popolnoma strinjam z opisanim.

Jaz sem prtljago zminimiliziral do skrajnega minimuma. Dve vodotesni vreči na strani motorja po 10l vsaka, razširljiva zadnja torba 20l ko je razširjena, tank torba za snemalno tehniko in na sedež pripnem še 25l vodotesen rollbag. Za dva tedna imam dovolj in ne pogrešam dodatnega prostora. Z leti se naučiš optimizirati stvari. Motor se pelje prazen in naložen praktično enako saj je težišče nizko in lepo porazdeljena.

 

255C814E-770D-42D7-BA67-74B4A95DEF2D.jpeg

CD451FCF-90A9-4999-A48C-4872BD58244E.jpeg

Popravljeno . Popravil SAR-Solo Adventure rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa okoli Ramskega jezera v BIH bo tudi kmalu asfalt :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, mladench said:

zdj k moped nabavu za v blat mi bojo pa vse pooasfaltiral :D :( 

Pridi do mene! Je bližje in šodra v izobilju😜😜😜pa še Štajerski konec boš dodobra zpoznal. Tako šodratne ceste kot tudi kulinariko🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx, vas bom vse ponucal 😃... tebe gor, enga dirkača v kočevju, eno skalo na gorenjskem 😆

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Satao pravi:

@mladench…muld ni…bom pa tam pelov…🤦🏻…katastrofa…to ni nikakvo…🤮

Boš pa z vzhodne strani uletu! Tam ne bodo asfaltirali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Joker pravi:

Boš pa z vzhodne strani uletu! Tam ne bodo asfaltirali...

:D tam pa zihr ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 8. 2022 ob 19:41, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Pridi do mene! Je bližje in šodra v izobilju😜😜😜pa še Štajerski konec boš dodobra zpoznal. Tako šodratne ceste kot tudi kulinariko🤣

.

... pridem 🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!