Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ni3ous

TET - TRANS EURO TRAIL

Recommended Posts

Ni3ous
On 8/5/2018 at 10:59 PM, smukec12 said:

Zaenkrat je predviden štart 16. zjutraj nekje pri Uncu, hrvaški del, če rata še kaj bosanskega, v nedeljo 19. povratek. Če lahko pomagam..

Uhh, tole sem pa čist spregledal. 

No vseeno hvala za dobro voljo. 

Glavno da je trip uspel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Tudi drugje jih znajo prepovedat, vsaj meni se ne zdijo higienične...plašenje divjih živali, vožnje po privat zemljiščih, narodnih parkih. Kros proge naj bi bile za taka izživljanja. Motor nikakor ne paše v hribe in neokrnjeno naravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Tudi drugje jih znajo prepovedat, vsaj meni se ne zdijo higienične...plašenje divjih živali, vožnje po privat zemljiščih, narodnih parkih. Kros proge naj bi bile za taka izživljanja. Motor nikakor ne paše v hribe in neokrnjeno naravo.

Hribov in neokrnjene narave je v Belgiji npr res veliko. Grozno škodo se dela tudi na gozdnih (kategoriziranih) cestah ker je vsem jasno, da motorji dosti bolj strašijo živali kot motorke, kamioni, traktorji in avtomobili.

Najboljše da vsi poslušamo Messnerja in začnemo hodit sam še peš. Pa še ta je kr ornk hinavec, ker verjetno ni lih pešačil do vsakega brega na katerega je plezal.

Btw, preko Balkana se razteza ogromen kras, ki je skoraj v celoti nenaseljen. Preko vodijo makedamske poti. Kako škodo točno narediš če se z mopedom prek zapelješ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

kapljica olja onesnaži kubik vode

če je tet po cestah, težav ne vidim, razen morda skozi neokrnjeno naravo, kjer je vožnja z motorjem objestna sama po sebi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Ideja TET-a je, da se uporabljajo samo legalne poti (tisto kar je v državi skozi katero poteka pot legalno) .

Drugače pa je tole z "neokrnjeno naravo" ena navadna hinavščina. En sam "gozdni traktor" uniči 1000x toliko "neokrnjenega gozda" kot vsi enduraši v tisti regiji skupaj. Komercialna raba je neproblematična (čeprav povzroča upostošenje) "hobi raba" je pa vir vsega zla...

Kdor ne verjame naj si gre enkrat pogledat, kaj ostane za enim "harvesterjem" (mene je "vrglo na rit" ) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Ne poznam, kje potekajo poti, lahko so res legalne. Mogoče je po državah bivše Jugoslavije malo drugače, ker je včasih bilo veliko državne lastnine. V Italiji vem, da so kmalu, ko zaviješ iz asfaltirane ceste, rampe in privato. Tudi ne vem, če je ravno smisel, da se z enduri dokazuje po urejenih makadamskih cestah, bolj zanimivo je verjetno po kakšnih kozjih stezicah ali pešpoteh. Pred leti sem v gozdu srečal dva Avstrijca, sta se vozila lepo po gozdu in sta bila kar daleč izven ceste. Verjetno sta si mislila, tu si lahko privoščiva. Ni čudno, da se kje najdejo kakšni razjarjeni lastniki, ki potem streljajo na kolesarje, motoriste...

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 urami, franc pravi:

Ideja TET-a je, da se uporabljajo samo legalne poti (tisto kar je v državi skozi katero poteka pot legalno) .

Drugače pa je tole z "neokrnjeno naravo" ena navadna hinavščina. En sam "gozdni traktor" uniči 1000x toliko "neokrnjenega gozda" kot vsi enduraši v tisti regiji skupaj. Komercialna raba je neproblematična (čeprav povzroča upostošenje) "hobi raba" je pa vir vsega zla...

Kdor ne verjame naj si gre enkrat pogledat, kaj ostane za enim "harvesterjem" (mene je "vrglo na rit" ) .

lp

verjetno je gozdni traktor tam zaradi dela, spravilo lesa, lubadar itd se ne vozi za zabavo

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

mogoče bi debato raje sem premaknili, ker v TETu nabijat je brezpredmetno in škoda mazat temo

ps. tudi vožnja po asfaltu onesnažuje okolje

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
pred 23 minutami, vandrovec pravi:

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:

Ne boš verjel, ampak ti so najbolj navdušeni. Vabijo na malico, "rakijco" , če rabiš prostor za prespat, kakršno koli pomoč... Verjetno jim je hudičevo dolgčas, pa še pri "sosedih" se lahko pohvalijo, da so imeli motoriste na obisku.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 14 urami, DAMI34 pravi:

mogoče bi debato raje sem premaknili, ker v TETu nabijat je brezpredmetno in škoda mazat temo

Se strinjam.

pred 14 urami, franc pravi:

Ne boš verjel, ampak ti so najbolj navdušeni. Vabijo na malico, "rakijco" , če rabiš prostor za prespat, kakršno koli pomoč... Verjetno jim je hudičevo dolgčas, pa še pri "sosedih" se lahko pohvalijo, da so imeli motoriste na obisku.

lp

To se mi zdi podobno otročje, kot bi navihanček šel z umazanimi škornji v posteljo pa bi ga mamica, scartančka, še pohvalila.:naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dimen
18 hours ago, vandrovec said:

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:

No, mogoče je čas, da razširiš obzorja, naložiš TET track v navigacijo in akcija.
V podpisu maš "gs", večina TET-a je prevozna s tem strojem.
Kot rečeno, TET gre po legalnih utrjenih poteh in mogoče je čas, da se osebno prepričaš v to večkrat zapisano trditev!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Someone12
pred 2 urami, Dimen pravi:

Odpeljano

 

Ker ni bil dost knof "Všeč mi je" nujno še komentar...

Res res odličen kratek filmček za SLO TET.

Super!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 urami, Dimen pravi:

Odpeljano

 

tudi meni je lepo. Vmes je pa en kup nekih primorskih cestic s primorskega konca, Nanos, Trnovski gozd (lep makedam in celo asvalt), ki sem jih prevozi z "navadnim" motorjem, a tudi vse to spada pod TET SLO, namreč nisem pregledoval rut, ampak ja , je zanimivo in izredno lepo, pa čeprav je asvalt in lep makedam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Super! Poklon za trud v snemanje in montažo. Veliko časa je potrebno za to!.

A bo kaka reportažica? Občutja, doživetja, to nas zanima še :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
On 11/12/2018 at 12:30 PM, Dimen said:

Odpeljano

 

A je na 1.15 cerkev sv. nikolaja, na vipavski strani nanosa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dimen
On 7/16/2019 at 8:40 AM, Kugelschreiber said:

A je na 1.15 cerkev sv. nikolaja, na vipavski strani nanosa? 

Drži 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
worship_mud

seas banda,

iščem sopotnika / sopotnike za TET Albanija, ČG, BiH (delno oz do kot pač pridem(o) ) 
štart je 07.09.s trajektom iz Benetk   Igoumenitsa in ponedeljek 09.09. na pot po TET v severno smer.
planiram ca. 10 dni vožnje (inkl. 2-3 dneva počitka) poTET-u, tam nekje do žačetka TET BiH s južne strani (torej Foča, Zelengora, mogoče Mostar)  plus pot nazaj v Slovenistan (1-2 dni)

če bi se nekdo hotel pridružit, se naj javi tukaj ali na ZS

lp, w_m 

p.s.: slika za lušte delat, s lanskega TET BiH :D 
 

1186857232_TETBiH.jpg.8dbc0f7d8ced9707b93d4b9ca43150bb.jpg


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lateen

Zdravo, zdravo.

Zahodni TET Slovenia je pod streho (minus Nanos). Najprej izredno hvala za track Ni3ous! POI točke so tudi izredno dobrodošle. Majhni obvozi za ta razgled, sploh na krogu do morja, so vredni.
 

Spoiler

 

Malo sem se v Juniju vozil po Suhi Krajini in sem mislil, da bo track podoben, samo sem šele na Krasu ugotovil, zakaj je TET Slo v čisto drugi ligi, kot moji makadami po gozdu. Razgledi so res ful dobri, za razliko od mojih tras, kjer si nonstop v temni šumi :(

Če komu kaj pomaga, začel/spal sem v Kobaridu (28€). Jutro sem preživel na lepih (asfalt), zavitih in praznih cestah okoli fronte. Na Kolovratu sem se malo raztegnil, potem spet na razgledni točki Predmeja. Vmes sem tudi izvajal trpinčenje živali, ko sta nekje v trnovskem gozdu vame prileteli dve srni. Vzdignil sem nogo, da prvo odrinem stran, jo pogledal in seveda začel pri 20-30kmh zavijat vanjo (fiksacija deluje). Seveda sem jo zgrešil, samo če bi me kdo videl, je izgledalo, kot da sem zavil v njo, da jo nabrcam :(

Od tukaj naprej sem užival čez Ajdovščino. Ko sem vozil ob Vipavi, prečkal tiste luštne majhne potočke, vzravnan na motorju, so me, prisežem, vse krave občudovale 100 na uro. Ko začne Vipava zavijat, sem pod Preserjami/Vrhom se malo ustrašil, ker sem srečal nasproti domačina na lažjem oranžnem motorju in boljšimi gumami. Malo sem ga pobaral pa me je takoj potolažil, še malo opisal pot in je šlo super. Jaz osebno sicer tam ne bi zvozil s težjim motorjem in kufri, za vas ostale pa verjetno ne bi bil problem. Ker sem bil še vedno užaljen, kako je TET lepši od mojih temnih dolenjskih makadov, sem malo raziskoval še ostale steze in je blo super! Ustavil sem dvema domačinoma, ki sta rihtala trte pa smo še mal po zemljevidu pogledali in sem dobil napotke za Vrh. Vmes sem našel en prašen del steze, ki pa sem ga pobrisal najprej s kolenom in potem še celim telesom. Ker sem mel vodo ob strani, jo je seveda počilo in sem po razmigavanju dvigovanja (elegantnih 15 minut) na Vrhu nadlegoval boge Krašovce za vodo. Ko sem spil na dušek liter vode, smo se še malo menili. Sosed je pristopil in omenil nek teran, pa sem rajši ušel nazaj na TET.

Celotna pot do Sežane je spet bila zakon, Škrbina, Komen, Dutovlje so res lepe zadeve.Zanka ob morju/Trstu je bila en lep razgled za drugim. Nato sem šel proti Vipavi in potem nazaj preverit Štanjel (dolgčas), nekaj pojedel v Braniku in našel sobo v Škrbini. S teranom sva se končno našla, tako da sem dobr spal :) Naslednje jutro, po zajtrku seveda, sem šel na Nanos preverit kako mi nove gume delujejo na asfaltu in šel najprej pogledat staro pošto potem pa še kačje in so gume boljše od mene, tako da sem super volje šel domov :)

 

Versys-x 300, Mitas E-07

Cel zahodni TET je bil super vozljiv po suhem, je pa v primerjavi s TET Estonija, TET Latvija, TET Litva in TET Vzh. Poljska to le težja zahtevnost (na TET Estonija sem imel eno uro povprečno hitrost 88kmh, pri nas cca 18kmh ;)

@Ni3ous Še enkrat hvala za track. Sploh si ne predstavljam koliko dela je vloženo in res HVALA. Motor sem si bolj ali manj kupil zaradi TETa Slovenija in čemprav sem čist brez denarja je bilo vredno :)

@Dimen Hvala za yt posnetke. Snemanje/montaža je čisto neka druga klasa, kot dajmo 360p kamero na tresočo čelado in veter v laseh :) Uporabljaš/poznaš kakšno kamero z optično stabilizacijo, pa da je ceneje od gopro-ja? cca 200€, ois, 1080p 60fps?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
C eagle
19 minutes ago, Lateen said:

Zdravo, zdravo.

Zahodni TET Slovenia je pod streho (minus Nanos). Najprej izredno hvala za track Ni3ous! POI točke so tudi izredno dobrodošle. Majhni obvozi za ta razgled, sploh na krogu do morja, so vredni.
 

  Reveal hidden contents

 

Malo sem se v Juniju vozil po Suhi Krajini in sem mislil, da bo track podoben, samo sem šele na Krasu ugotovil, zakaj je TET Slo v čisto drugi ligi, kot moji makadami po gozdu. Razgledi so res ful dobri, za razliko od mojih tras, kjer si nonstop v temni šumi :(

Če komu kaj pomaga, začel/spal sem v Kobaridu (28€). Jutro sem preživel na lepih (asfalt), zavitih in praznih cestah okoli fronte. Na Kolovratu sem se malo raztegnil, potem spet na razgledni točki Predmeja. Vmes sem tudi izvajal trpinčenje živali, ko sta nekje v trnovskem gozdu vame prileteli dve srni. Vzdignil sem nogo, da prvo odrinem stran, jo pogledal in seveda začel pri 20-30kmh zavijat vanjo (fiksacija deluje). Seveda sem jo zgrešil, samo če bi me kdo videl, je izgledalo, kot da sem zavil v njo, da jo nabrcam :(

Od tukaj naprej sem užival čez Ajdovščino. Ko sem vozil ob Vipavi, prečkal tiste luštne majhne potočke, vzravnan na motorju, so me, prisežem, vse krave občudovale 100 na uro. Ko začne Vipava zavijat, sem pod Preserjami/Vrhom se malo ustrašil, ker sem srečal nasproti domačina na lažjem oranžnem motorju in boljšimi gumami. Malo sem ga pobaral pa me je takoj potolažil, še malo opisal pot in je šlo super. Jaz osebno sicer tam ne bi zvozil s težjim motorjem in kufri, za vas ostale pa verjetno ne bi bil problem. Ker sem bil še vedno užaljen, kako je TET lepši od mojih temnih dolenjskih makadov, sem malo raziskoval še ostale steze in je blo super! Ustavil sem dvema domačinoma, ki sta rihtala trte pa smo še mal po zemljevidu pogledali in sem dobil napotke za Vrh. Vmes sem našel en prašen del steze, ki pa sem ga pobrisal najprej s kolenom in potem še celim telesom. Ker sem mel vodo ob strani, jo je seveda počilo in sem po razmigavanju dvigovanja (elegantnih 15 minut) na Vrhu nadlegoval boge Krašovce za vodo. Ko sem spil na dušek liter vode, smo se še malo menili. Sosed je pristopil in omenil nek teran, pa sem rajši ušel nazaj na TET.

Celotna pot do Sežane je spet bila zakon, Škrbina, Komen, Dutovlje so res lepe zadeve.Zanka ob morju/Trstu je bila en lep razgled za drugim. Nato sem šel proti Vipavi in potem nazaj preverit Štanjel (dolgčas), nekaj pojedel v Braniku in našel sobo v Škrbini. S teranom sva se končno našla, tako da sem dobr spal :) Naslednje jutro, po zajtrku seveda, sem šel na Nanos preverit kako mi nove gume delujejo na asfaltu in šel najprej pogledat staro pošto potem pa še kačje in so gume boljše od mene, tako da sem super volje šel domov :)

 

Versys-x 300, Mitas E-07

Cel zahodni TET je bil super vozljiv po suhem, je pa v primerjavi s TET Estonija, TET Latvija, TET Litva in TET Vzh. Poljska to le težja zahtevnost (na TET Estonija sem imel eno uro povprečno hitrost 88kmh, pri nas cca 18kmh ;)

@Ni3ous Še enkrat hvala za track. Sploh si ne predstavljam koliko dela je vloženo in res HVALA. Motor sem si bolj ali manj kupil zaradi TETa Slovenija in čemprav sem čist brez denarja je bilo vredno :)

@Dimen Hvala za yt posnetke. Snemanje/montaža je čisto neka druga klasa, kot dajmo 360p kamero na tresočo čelado in veter v laseh :) Uporabljaš/poznaš kakšno kamero z optično stabilizacijo, pa da je ceneje od gopro-ja? cca 200€, ois, 1080p 60fps?

 

Poglej Gitup2  ali Gitup3

Gitup2 ima odlično stabilizacijo cca 150 € z remote kontrolerjem(drugače je okoli 90€)...Sprobano...

Za gitup3 pa se še odločam... ima možnost slave kamere, samo pol snema 1080p 30fps...(ali25fps not sure).

 

Edited by C eagle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Ne pozabi na prometni znak delo na cesti, kjer je diskriminacija na polno; moški dela in to težaško delo, ženska pa verjetno brusi kremplje v pisarni s kofetom na mizi. 
    • jskrablin
      @ligenjček - pridi pa zvozi pentljo iz Lj obvoznice na štajersko AC pri 200 km/h. Al pa taisto, s katere je on nesrečni kamionar odletel. Pogoj je edino relativno povprečen avto, ki spravi skup 200 km/h. Do prometnih nesreč prihaja zaradi neupoštevanja pravil. Bi si upal trditi da je izredno malo nesreč, pri katerih so vsi storili vse prav, pa je prišlo do sranja zaradi nekega popolnoma objektivnega zunanjega faktorja. Ovi avto na posnetku se ni peljal 60km/h. Niti 80 km/h. Da takole s smeri zbiješ vozilo, ki je nekajkrat težje od tvojega, se je treba kr malo potruditi. Pa tudi razmere niso bile zelo slabe, dežja je že par dni dovolj, morebitna umazanija je že zdavnaj oprana s ceste. Če pa tja not vletiš ko da je suho in sredi poletja, so pa hitro težave. Btw, razlika med max hitrostjo večine kamionov na AC in teboj pri 200 km/h je tam nekje med 100 - 110 km/h. To je veliko. Po prazni AC gre tud 300 (dokler te kaka zjebana dilatacija na viaduktu ne izstreli v zrak), po AC z ostalim prometom je 200 km/h izzivanje usode. Slej ko prej te nekdo bo spregledal in ne bo prostora za reagirat. Spektakularen rezultat je garantiran. Pa tudi kolker so do sedaj delali simulacij ti vožnja, ki je bistveno hitrejša od ostalega prometa ne prinese kaj veliko časovne prednosti. Kar je logično, prav dosti hitreje od povprečja ostalih na malo bolj zasedeni cesti pač ne gre. 
    • Kmet2
      Uf super, spet bo razpis napisan za določeno osebo in z posebnimi pogoji, ki bodo pasali le dotični osebi ,,,,top in to vse za varnost In namesto, da bi vlagali v prometno infrastrukturo tam kjer je to potrebno "Šivilja" blodi o semaforjih z žensko podobo svetlobnega telesa na semaforju za pešce, da ne bi bilo diskriminacije........osebno mislim spet kraja državljanov na grotesken način. če res nimamo drugih problemov v cestni infraskrukturi pa naj bojo še kiklce na semaforjih za prehod pešcev čez cesto.......jebe lud zbunjenog ......
    • J.a.m.e.s
      🤢 https://www.slovenskenovice.si/kronika/na-tujem/clanek/pozor-vznemirjajoc-video-migrant-na-dvoriscu-spolno-zlorabil-psa-248947
    • bobi1001
      ILirska bistrica je raj za migranTE
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!