Skoči na vsebino

KTM 1090 ADVENTURE in R 2017


Kmet2

Priporočene objave

pred 12 urami, Kmet2 pravi:

Vrjem da bi ti bilo zadosti tudi 98hp ,to so drugačni konji kot na Japoncih .....pojdi zapeljat 990ADV pa mi povej če mu manjka kakšen hp .....

 

A ven gre :cool:, poglej oba , če boš imel možnost ......to je isti motor  in vsi deli pašejo na njega . Ven gre samo za ovce:D , marketing jim dela , podpora ne ......

 

1. 1050 ne izdelujejo več, nadomestil ga je 1090. Če mi na uradni strani najdeš 1050, kapo dol:

http://www.ktm.com/it/travel/

2. Kakšni so Japonski konji in kakšni Avstrijski sicer ne bi vedel, ti pa lahko povem, tako kot sem napisal, v defoltu (serijski) 1050 je rahlo medel (zame). S predelavami, kot si jih naredil , pa pridobi prijeten karakter.

3. ker smo v temi 1090, ki je zamenjava za 1050, verjamem da ima kup enakih kosov kot 1050, vendar več konjev. Kar pomeni, da se nekako poskbeli za primanklaj , ki ga je imel 1050.

4. in ker že mamo po zobeh 1050, ti lahko povem, da od vseh 1050 imam najraj Kawasakijev SX s 1049ccm :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

1. 1050 ne izdelujejo več, nadomestil ga je 1090. Če mi na uradni strani najdeš 1050, kapo dol:

http://www.ktm.com/it/travel/

2. Kakšni so Japonski konji in kakšni Avstrijski sicer ne bi vedel, ti pa lahko povem, tako kot sem napisal, v defoltu (serijski) 1050 je rahlo medel (zame). S predelavami, kot si jih naredil , pa pridobi prijeten karakter.

3. ker smo v temi 1090, ki je zamenjava za 1050, verjamem da ima kup enakih kosov kot 1050, vendar več konjev. Kar pomeni, da se nekako poskbeli za primanklaj , ki ga je imel 1050.

4. in ker že mamo po zobeh 1050, ti lahko povem, da od vseh 1050 imam najraj Kawasakijev SX s 1049ccm :P

 

Oprosti Miško , ker sem se oglasil , namreč jaz nevednež nisem vedel da je 1090 popolnoma nov model z drugo platformo , sam sem mislil da ima samo par hp več ,druga barva in druga oznaka , še enkrat se opravičujem !

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ma kdo to za test? Nihče ni omenil slabših komponent na navadnem, brez R (tu govorim predvsem o vzmetenju). Kakšne so še druge razlike? Oranžni crash padi in kolesa, še kaj?

Ima kdo v Sloveniji to na ZALOGI in omogoča test? Če nima, kje se lahko zmenim? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, NejcZ pravi:

Ma kdo to za test? Nihče ni omenil slabših komponent na navadnem, brez R (tu govorim predvsem o vzmetenju). Kakšne so še druge razlike? Oranžni crash padi in kolesa, še kaj?

Ima kdo v Sloveniji to na ZALOGI in omogoča test? Če nima, kje se lahko zmenim? :)

Kupi si 1050 ki je popolnoma isti motor , samo da boš dal za njega pol manj :)

Med R in navadnim je tako kot si rekel , vzmetenje  ima daljši hod , sprednje platišče 21 namesto 19 in še par malih dodatkov .........

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodaš? 1090 R gledam bolj zato ker bi mogoče novega vzel, sicer pa tudi 1050 ni ravno na na voljo kar se rabljenih tiče. Imeli so 1290 testnega zadnjič nekje, samo to mi je pa brezveze testirat ker ga nimam namena kupit.. Škoda da 1090 ni obdržal elektrotnskih bonbončkov od 1190.

 

Ta kao prihranek teže je larifari, dajo centralca dol in napišejo kako so na teži prišparal.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar sem jaz vozil 1050 (sicer Kmetov mal nafriziran), 1190, 1290 so razlike res minimalne, pa nočem govoriti o opremi, tam so, ampak o dimenzijah, fun factorju, uživanju na mopedu. 

Da boš pa kje testnega dobil, pa bolj težko, na KTM meetingu je bil 1290 za testirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

Da boš pa kje testnega dobil, pa bolj težko, na KTM meetingu je bil 1290 za testirat.

Poskusi v Avstriji, kjer trgovci običajno imajo testne mopede...

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 6. 2017 ob 19:02, NejcZ pravi:

Ma kdo to za test? Nihče ni omenil slabših komponent na navadnem, brez R (tu govorim predvsem o vzmetenju). Kakšne so še druge razlike? Oranžni crash padi in kolesa, še kaj?

Ima kdo v Sloveniji to na ZALOGI in omogoča test? Če nima, kje se lahko zmenim? :)

Sam sem bil pred enako dilemo, zaradi trgovcev namesto 1290R vzel R1200GSA....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, poggy pravi:

Sam sem bil pred enako dilemo, zaradi trgovcev namesto 1290R vzel R1200GSA....

in nikol ne boš zvedu, kako bi bilo če bi si lastil 1090 Adventure R :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, poggy said:

Sam sem bil pred enako dilemo, zaradi trgovcev namesto 1290R vzel R1200GSA....

Kot je že zapisal Dami: zato nikoli ne boš vedel, kaj zamujaš...:P

Tudi sam ne bi nikoli kupil motocikla brez testne vožnje. Ali se je težko peljati v Avstrijo in preiskusiti moped, ki te zanima? Morda ga dobiš v Avstriji celo ceneje? Ali pa v Nemčiji, kjer so KTM že kupili neketeri? Če nas bo to naredilo več, bomo morda tudi pri nas dočakali testne KTM motocikle. Kot so jih - npr. -  že pred leti imeli nekdanji prodajalci - Laba...

Ali pa raje kupi BMW GSA, kot Poggy, ki jih skoraj že "mečjo" za kupci...

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Dark said:

 

Ali pa raje kupi BMW GSA, kot Poggy, ki jih skoraj že "mečjo" za kupci...

Malo si v temo brcnil s tole prijavo...

Kupci cakajo v vrsti, da ga dobijo, kot vcasih za Yugota.

Docim KTM pimpa svoj marketing do obisti, da bi si priboril kos pogace v segmentu velikih potovalnih allarounderjev vendar mu ne uspeva najbolj. Zal je kljub temu, da je kobajage vsak drug motor na cesti GS, BMW-jeva kravetina se vedno institucija v tem razredu, pa je lahko na KTM-ju vsaka sprikla "ready to race "in ma 200konjev pa se cornering zmigavce gor nalimane gratis.

IMHO

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW Adventure z letošnjo dobavo ne moreš več naročiti. Vem, ker sem ravno ta petek vprašal, da bi naročil novega za dobavo novembra ali decembra. Zdaj smo sredi junija... Res jih mečejo za kupci! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, motolover pravi:

BMW Adventure z letošnjo dobavo ne moreš več naročiti. Vem, ker sem ravno ta petek vprašal, da bi naročil novega za dobavo novembra ali decembra. Zdaj smo sredi junija... Res jih mečejo za kupci! 

Dej spokej se ti s tem tvojim bmfom v primerno temo ! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Nearrain pravi:

Malo si v temo brcnil s tole prijavo...

Kupci cakajo v vrsti, da ga dobijo, kot vcasih za Yugota.

Docim KTM pimpa svoj marketing do obisti, da bi si priboril kos pogace v segmentu velikih potovalnih allarounderjev vendar mu ne uspeva najbolj. Zal je kljub temu, da je kobajage vsak drug motor na cesti GS, BMW-jeva kravetina se vedno institucija v tem razredu, pa je lahko na KTM-ju vsaka sprikla "ready to race "in ma 200konjev pa se cornering zmigavce gor nalimane gratis.

IMHO

 

 

včeraj sem bil v ita in moram rečt, da sem videl veliko KTMov, od gtjev, tistega novega grdega SA z lučjo iz star wars, kot da bi imeli kakšen test

ne vem kakšne so številke, ampak očitno je tega vedno več na cestah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, motolover pravi:

BMW Adventure z letošnjo dobavo ne moreš več naročiti. Vem, ker sem ravno ta petek vprašal, da bi naročil novega za dobavo novembra ali decembra. Zdaj smo sredi junija... Res jih mečejo za kupci! 

saj tudi kravaskijevega Zja ne morš dobit, kar pa še ne pomeni da je ohinsploholala.

Kawa EU je zagotovil premal kvot. Isto je pri BMW, mogoče ne sfolgajo nardit tolko jugotov, kot bi jih folk rad kupil :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Snecer pravi:

včeraj sem bil v ita in moram rečt, da sem videl veliko KTMov, od gtjev, tistega novega grdega SA z lučjo iz star wars, kot da bi imeli kakšen test

ne vem kakšne so številke, ampak očitno je tega vedno več na cestah

točno tako.(jaz jih vedno več na jadranki opažam, GTja sta baje že 2 v Sloveniji, nekdo bi rekel 100% dvig prodaje v segmentu superduke GT :P )

Sicer pa tale tema je 1090 Adventure, dajmo se držat rdeče niti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

saj tudi kravaskijevega Zja ne morš dobit, kar pa še ne pomeni da je ohinsploholala.

Kawa EU je zagotovil premal kvot. Isto je pri BMW, mogoče ne sfolgajo nardit tolko jugotov, kot bi jih folk rad kupil :D

 

S 300 kosi prodanimi na leto v Sloveniji, ne vštevši privatnega uvoza in rabljenih, ne moreš primerjati z nekim Zjem, ki ga ni, ker pač ni povpraševanja. Nesposobni prodajalci pač ne znajo narediti povpraševanja. Uvoznik bi nabavil tri GTje ali kake 1090, da ne gremo izven konteksta, in naredil testne vožnje, enduro fure, Grobnik, Marof, Raceland, marsikaj se da narediti za marketing. Tega ni, zato ga kupi res samo tisti, ki si to vpiči v glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

S 300 kosi prodanimi na leto v Sloveniji, ne vštevši privatnega uvoza in rabljenih, ne moreš primerjati z nekim Zjem, ki ga ni, ker pač ni povpraševanja. Nesposobni prodajalci pač ne znajo narediti povpraševanja. Uvoznik bi nabavil tri GTje ali kake 1090, da ne gremo izven konteksta, in naredil testne vožnje, enduro fure, Grobnik, Marof, Raceland, marsikaj se da narediti za marketing. Tega ni, zato ga kupi res samo tisti, ki si to vpiči v glavo.

to pa definitivno.

Eden od prijemov prodaje je testno vozilo, neglede na znamko. (sploh pa če govorimo o dražjih mopedih)

ps. Z ma prevelko povpraševanje in Kawa EU je naročila premal enot :P

Dejmo reči, da se premika tudi na tem področju, Axel, kot sem omenil je mel testnega 1290 superadvenčerja.

Sicer pa za take, ki ste v penziji, pa mate čas, bi bilo fino nabavit par mašin, pa izposojat, z ozirom, da bi velik folka imelo rado testne. :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, Nearrain said:

Malo si v temo brcnil s tole prijavo...

Kupci cakajo v vrsti, da ga dobijo, kot vcasih za Yugota.

Docim KTM pimpa svoj marketing do obisti, da bi si priboril kos pogace v segmentu velikih potovalnih allarounderjev vendar mu ne uspeva najbolj. Zal je kljub temu, da je kobajage vsak drug motor na cesti GS, BMW-jeva kravetina se vedno institucija v tem razredu, pa je lahko na KTM-ju vsaka sprikla "ready to race "in ma 200konjev pa se cornering zmigavce gor nalimane gratis.

IMHO

 

 

Ali pa raje kupi BMW GSA, kot Poggy, ki jih skoraj že "mečejo" za kupci...

Nerrain, res sem malo brcnil s svojo objavo, ker sem dreznil (nehote) v svetost BMW GSA. (verjetno si opazil, da ves čas ponavljam, da je dober moped). Da pojasnim: s prispodobo "mečejo" za kupci, sem imel v mislih odlično prizadevanja BMW-ja za pridobivanje kupcev tako s testnimi motocikli (sam sem ga imel čez vikend), kot z izjemno prožnostjo pri menjavi staro za novo (baje, da BMW nameni za sofinanciranje nakupov staro za novo 10 milionov E letno  - KTM pa vlaga raje v Moto GP)... in verjetno še kaj... Vendar, kot je zapisal Dami, to ni nit BMW-ja...

KTM (mislim, da ne naši trgovci) je pri testnih motoociklih mogoče malo manj "radodaren" in nima cele palete testnih modelov: npr. Axel ima ravnokar testni 1290 S... So pa trgovci KTM-ov manj prožni pri nakupih staro za novo. Npr. diler BMW-ja vzame brez težav v račun KTM 1290 SA s 50.000 km, čeprav ga nato prodaje skoraj pol leta...

Nearrain, o tej temi sva v zadnjih letih že večkrat debatirala. Kljub vsemu: dobro za BMW, da kupci stojijo za GS-a, kot včasih za Yugota. In manj dobro za KTM, če mu ne uspava v segmentu velikih potovalnih endur... Slednje pa mi je kar všeč, saj se NPR. ne more zgoditi, da bi se pred OMW v Postojni zmotil in se vsedel na napačni motocikel, ker je večina parkiranih tako BMW GS.

KTM-ov marketing mi je zelo všeč. Vendar na mojo odločitev - za vnovični nakup KTM-a - pred dvema letoma ni bil pomemben. Odločilno pa je bilo (te bom kar parafriziral), da je BMW kravetina in da je lahko na KTM vsaka sprikla "ready to race" in ima 200 konjev in pa še cornering žmigavce gor nalimane... In da je KTM 1290 SA izjemno vodljiv in udoben. In da ima v Mariboru serviserja, ki mu popolnoma zaupam... In da mi je bela barva zelo všeč (z soprogo imava oba bela avtomobila...)

Bodi dobro, Tvoj Dark

P.s.: Ob priložnosti vabim na kavo?

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
Ob 19. 6. 2017 ob 12:15, Dark pravi:

Ali pa raje kupi BMW GSA, kot Poggy, ki jih skoraj že "mečejo" za kupci...

Nerrain, res sem malo brcnil s svojo objavo, ker sem dreznil (nehote) v svetost BMW GSA. (verjetno si opazil, da ves čas ponavljam, da je dober moped). Da pojasnim: s prispodobo "mečejo" za kupci, sem imel v mislih odlično prizadevanja BMW-ja za pridobivanje kupcev tako s testnimi motocikli (sam sem ga imel čez vikend), kot z izjemno prožnostjo pri menjavi staro za novo (baje, da BMW nameni za sofinanciranje nakupov staro za novo 10 milionov E letno  - KTM pa vlaga raje v Moto GP)... in verjetno še kaj... Vendar, kot je zapisal Dami, to ni nit BMW-ja...

KTM (mislim, da ne naši trgovci) je pri testnih motoociklih mogoče malo manj "radodaren" in nima cele palete testnih modelov: npr. Axel ima ravnokar testni 1290 S... So pa trgovci KTM-ov manj prožni pri nakupih staro za novo. Npr. diler BMW-ja vzame brez težav v račun KTM 1290 SA s 50.000 km, čeprav ga nato prodaje skoraj pol leta...

Nearrain, o tej temi sva v zadnjih letih že večkrat debatirala. Kljub vsemu: dobro za BMW, da kupci stojijo za GS-a, kot včasih za Yugota. In manj dobro za KTM, če mu ne uspava v segmentu velikih potovalnih endur... Slednje pa mi je kar všeč, saj se NPR. ne more zgoditi, da bi se pred OMW v Postojni zmotil in se vsedel na napačni motocikel, ker je večina parkiranih tako BMW GS.

KTM-ov marketing mi je zelo všeč. Vendar na mojo odločitev - za vnovični nakup KTM-a - pred dvema letoma ni bil pomemben. Odločilno pa je bilo (te bom kar parafriziral), da je BMW kravetina in da je lahko na KTM vsaka sprikla "ready to race" in ima 200 konjev in pa še cornering žmigavce gor nalimane... In da je KTM 1290 SA izjemno vodljiv in udoben. In da ima v Mariboru serviserja, ki mu popolnoma zaupam... In da mi je bela barva zelo všeč (z soprogo imava oba bela avtomobila...)

Bodi dobro, Tvoj Dark

P.s.: Ob priložnosti vabim na kavo?

 

Ce me ze ravno omenjate... :) niti me ni toliko zmotilo to, da ni bilo testnega motorj. Najbolj me je zmotilo to, da sem tako Axlu kot Selesu veckrat pustil telefonsko stevilko, mail itd... marca nihce od njihu ni vedel kdaj dobita sploh kaksnega R-a (1090 ali 1290), kaksna bo cena itd. Tudi ko so motorji ze priceli prihajati v salona ni nikomur bilo vredno dvigniti slusalke in resnega kupca o tem obvestiti...

KTM: zagotovo odlicen motor, ki bi v trenutkih norosti in zelje po “terenu” pricaral zelo velik nasmeh na obraz kar malo pogresam...

se pa z resnim kupcem motorja za 20.000€ ne ravna tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, poggy pravi:

Ce me ze ravno omenjate... :) niti me ni toliko zmotilo to, da ni bilo testnega motorj. Najbolj me je zmotilo to, da sem tako Axlu kot Selesu veckrat pustil telefonsko stevilko, mail itd... marca nihce od njihu ni vedel kdaj dobita sploh kaksnega R-a (1090 ali 1290), kaksna bo cena itd. Tudi ko so motorji ze priceli prihajati v salona ni nikomur bilo vredno dvigniti slusalke in resnega kupca o tem obvestiti...

KTM: zagotovo odlicen motor, ki bi v trenutkih norosti in zelje po “terenu” pricaral zelo velik nasmeh na obraz kar malo pogresam...

se pa z resnim kupcem motorja za 20.000€ ne ravna tako...

to bi že sodilo objaviti v temo: KTM servisi in poprodajna podpora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

to bi že sodilo objaviti v temo: KTM servisi in poprodajna podpora

Se strinjam in zato te debate na tem mestu ne bom nadaljeval :D

Pa da ne bom off-topic, če da kdo 1090R za kak krog se priporočam :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, poggy pravi:

Se strinjam in zato te debate na tem mestu ne bom nadaljeval :D

Pa da ne bom off-topic, če da kdo 1090R za kak krog se priporočam :D

Lahko tudi 1290R :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!