Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
wowman

Akrapovič izpušni sistemi

Recommended Posts

maus
pred 22 minutami, ukica pravi:

Ampak js se zdej nevem ce lahko unga akrapota vpisem v homologacijo? Haha :) 

daj model motorja, letnik .. pa ti poščem na Akrapo strani ... tam so številke napisane

mogoče je tale https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/11637/8f400d45b1f14b8abe58248b70f38065.pdf

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 22 minutami, maus pravi:

kaj in kako Akrapovič imenuje mi malo dol visi... očitno potrebujejo kakšnega slavista ;)

homologirano imam kot izpušni lonec ... kar je prav, ker tako se imenuje del motorja, ki je zamenjan

naslov navodil je ... preberi si "Izpušni sistem Akrapovič"

v navodilih je med drugim napisano:

ODSTRANJEVANJE TOVARNIŠKEGA IZPUŠNEGA SISTEMA: Postopek odstranjevanje originalnega izpušnega sistema se lahko med izpušnimi sistemi razlikuje. Originalni izpušni sistem odstranite skladno z navodili proizvajalca. Če se iz kakršnega koli razloga odločite drugače, upoštevajte, da je treba vsakršne informacije v tem priročniku obravnavati kot splošne informacije, ki so vam zgolj v pomoč. Podjetje Akrapovič ne prevzema nobene odgovornosti v povezavi z odstranitvijo obstoječega izpušnega sistema, garancijskim kritjem takšnega izpušnega sistema ali vozila ali njuno nadaljnjo primernostjo za uporabo.Če vašega izpušnega sistema Akrapovič ni dovoljeno uporabljati na določenih cestah ali v določenih razmerah, obdržite tovarniški ali drug izpušni sistem, ki ga boste lahko v takšnih okoliščinah zakonito uporabljali.

Na uradni strani proizvajalca je tudi navedeno, kaj pomeni ZX10RR Performance, kateri med rugimi vsebuje Akrapovic Exhaust - Carbon SBK Replica ... sj verjetno veš, kaj to pomeni ;)

 

Upam, da boš zraven, ko se bom z organom pregovarju o dušilcu ... on bo trdil da ga nimam, jaz pa da ga imam in mu ga s prstom kažem ... bod no resen :lol1:

Tebi malo dol visi. Ampak tista debela cev je še vedno dušilec. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Tebi malo dol visi. Ampak tista debela cev je še vedno dušilec. 

izpušni lonec je :ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

Dušilnik se reče... 

... Še enkrat:

DU-ŠIL-NIK...

😛

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
19 minutes ago, maus said:

daj model motorja, letnik .. pa ti poščem na Akrapo strani ... tam so številke napisane

mogoče je tale https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/11637/8f400d45b1f14b8abe58248b70f38065.pdf

Aprilia Tuono V4 2014

Ugibam da en od teh?

https://www.akrapovic.com/en/moto/products/Aprilia/TUONO-V4/2014?brandId=40&modelId=289&yearId=1552

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

prjautu .. izdana homologacija govori drugaće

e26 08039 G

EC Type-Approval Certificatefor non-original motorcycle exhaust

Type and version of exhaust:M-HZ043, M-HZ043 05CK, M-HZ043 05TK, M-HZ043 02TK, M-HZ043 02CK, M-HZ043 03TK, M-HZ043 03CK, M-HZ043 06TK, M-HZ043 06CK, M-HZ043 05C, M-HZ043 05T, M-HZ043 02T, M-HZ043 02C, M-HZ043 03T, M-HZ043 03C, M-HZ043 06T, M-HZ043 06C.

:panic: a je tok težko razumet :P

EX-HAU-ST ... :D

pred 2 minutami, ukica pravi:

tale je edini z homologacijo

https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/140/e564386ea0a94614bddcb8a73e9d1ec6.pdf

preveri številke

pazi, da ni dušilec namesto izpuha :P

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 3 minutami, ukica pravi:

e1*0617*(9)

Hvala @maus dobis za kufe :)

js tut kdaj pa kdaj jem :huh:

p.s.

upam, da je tapravi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
6 minutes ago, maus said:

js tut kdaj pa kdaj jem :huh:

p.s.

upam, da je tapravi ;)

Vem vidu, biu zravn :P 

Ma valda je.. ce pa ni, bomo pa nardil da je haha. Hec hec, bom pa se zmeraj vozil mivva ki se nad 6k obrati dere k zivau

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

Da ne bo kakšnih neprijetnosti, na sliki ( Ukica ) je dušilec z oznako e1 0617 ( 9 ),  kateri je homologiran  za RSV 4 in  Tuono V4, da bo izpušni sistem legalen za cesto, mora biti  za tvoj motor v naslednji konfiguraciji:

-originalne krivine ( skupaj z ventilom )

- povezovalna cev, katera mora vsebovati katalizator ( certifikat ti je prlimov Maus P-KAT-026 )  e1 0759 (5)

-in na koncu že prej zgoraj omenjen DUŠILEC 

Za legalizacijo moraš imeti oba certifikata !

P.S.: Maus tista konzerva, katero imaš pod motorjem se imenuje dušilec  ( ni katalizator ), je pa v njem med ostalo šaro ( razni prekati, cevni prehodi iz prekata v prekat, še kakšen ventil se najde notri ) tudi katalizator in ni nujno, da je samo eden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 4 minutami, Lipstick pravi:

P.S.: Maus tista konzerva, katero imaš pod motorjem se imenuje dušilec  ( ni katalizator ), je pa v njem med ostalo šaro ( razni prekati, cevni prehodi iz prekata v prekat, še kakšen ventil se najde notri ) tudi katalizator in ni nujno, da je samo eden.

kaj sem pol namontiral ... Akrapovič dušilec ali izpušni lonec :huh:

certifikat je izdan za EC Type-Approval Certificatefor non-original motorcycle exhaust

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
9 minutes ago, Lipstick said:

Da ne bo kakšnih neprijetnosti, na sliki ( Ukica ) je dušilec z oznako e1 0617 ( 9 ),  kateri je homologiran  za RSV 4 in  Tuono V4, da bo izpušni sistem legalen za cesto, mora biti  za tvoj motor v naslednji konfiguraciji:

-originalne krivine ( skupaj z ventilom )

- povezovalna cev, katera mora vsebovati katalizator ( certifikat ti je prlimov Maus P-KAT-026 )  e1 0759 (5)

-in na koncu že prej zgoraj omenjen DUŠILEC 

Za legalizacijo moraš imeti oba certifikata !

P.S.: Maus tista konzerva, katero imaš pod motorjem se imenuje dušilec  ( ni katalizator ), je pa v njem med ostalo šaro ( razni prekati, cevni prehodi iz prekata v prekat, še kakšen ventil se najde notri ) tudi katalizator in ni nujno, da je samo eden.

Aha no torej ugibam da bi zadeva morala biti ok:) 

 

Hvala za pojasnilo!

prodam race link pipe haha :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

:huh:

"Čestitamo vam za nakup izpušnega sistema Akrapovič. Izpušne sisteme Akrapovič proizvaja podjetje Akrapovič d.d., Malo Hudo 8a, 1295 Ivančna Gorica, Slovenija (v nadaljevanju: »Akrapovič«).

....

Izpušni sistem Akrapovič naj nameščajo izključno osebe, ki so temeljito seznanjene z namestitvijo in delovanjem izpušnih sistemov za motorna kolesa. Pred namestitvijo in uporabo izpušnega sistema Akrapovič pozorno preberite celotna navodila"

 

zahvaljujejo se pa zavajajo .. sploh nimam izpušnega sistema, temveč dušilec :cry:

še homologacija mi ne velja, ker je napsano izpušni lonec  :cry:

 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
11 minutes ago, maus said:

kaj sem pol namontiral ... Akrapovič dušilec ali izpušni lonec :huh:

certifikat je izdan za EC Type-Approval Certificatefor non-original motorcycle exhaust

 

Če si sam montiral bi že moral vedet kaj, mene ni blo zraven:

https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/120688/46e45121f8a648d5a28061f4297f0d18_Generated.pdf

verjetno komad pod št.: 2 mufler - dušilec, komad po št.: 19 je opcijska povezovalna cev s katero eliminiraš konzervo in vso šaro v njej, sam pol si nelegalen, pa še težavo z prerevno mešanco bencina si nakoplješ na glavo, rešitev zagate ni enostavna, nov ECU ( race ) sam pol luči ne gorije več, žmigavci ne utripajo, pa še kakšna zoprnija zraven ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 minuto, Lipstick pravi:

Če si sam montiral bi že moral vedet kaj, mene ni blo zraven:

nisem sam montiral .. dal sem ga montirat pooblaščenemu .. ne vem ali je prišel iz japonske ali od kje bližje :P

slovnično zelo zgrešeno ..  ker se zamenjuje izpušni lonec in kot tak je tudi homologiran, ne kot dušilec

potem homologacija ni prava, ker je izdana za izpuh ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
10 hours ago, ukica said:

Aha no torej ugibam da bi zadeva morala biti ok:) 

 

Hvala za pojasnilo!

prodam race link pipe haha :) 

Na povezovalni cevi bi morala biti laserska gravura !!! katera omenja  race, pa niso mišljene živalce ....., je pa napis za marsikoga moteč in veliko račkarjev išče načine kako to poradirat ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
1 hour ago, Lipstick said:

Na povezovalni cevi bi morala biti laserska gravura !!! katera omenja  race, pa niso mišljene živalce ....., je pa napis za marsikoga moteč in veliko račkarjev išče načine kako to poradirat ....

Ja sem videl. 

Prodajalec mi bo dal obe povezovalni cevi. Ena od teh ima gravirano “race use only” druga je pa s katalizatorjem in predvidevam da je ta za street legal.

Policaji ubistvu lovijo race? :O 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
6 hours ago, ukica said:

Ja sem videl. 

Prodajalec mi bo dal obe povezovalni cevi. Ena od teh ima gravirano “race use only” druga je pa s katalizatorjem in predvidevam da je ta za street legal.

Policaji ubistvu lovijo race? :O 

Po moje jim je čist vseen, samo da se " ku--ijo " z izplenom v €, je organ že večkrat namignil in podal rešitev........( ne delaj prekrškov )....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
5 hours ago, Lipstick said:

Po moje jim je čist vseen, samo da se " ku--ijo " z izplenom v €, je organ že večkrat namignil in podal rešitev........( ne delaj prekrškov )....

Sej vem. Ampak bodimo realni, homologiran izpuh brez katalizatorja in usega, ampak znotraj glasnosti. Bos dobil kazen?

pa pustimo to da takega izpuha nemore homologirat, oziroma vpisat..

 

Evo racke mode :P take racke bi morali policai loviti.. sigurno letiho prehitr :P 

1CE785D1-8BCA-41BB-8A14-65BFF0FCC7B1.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      800 ostane zaenkrat .
    • farang
      Se morda že ve kdaj bodo na voljo v salonih, da se ga vidi v živo, se usede nanj in morda celo zapelje?
    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!