Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja 650 (2017)


DAMI34

Priporočene objave

3 minutes ago, Snecer said:

tracerka pri 115ps ima končno okoli 230 po knjigi, vendar kot vemo je zaradi slabe aerodinamike nevarna, mogoče je gtjka boljša

210 je koncna. Blokirana. Stevec kaze 226 sicer, mogoce se vec, ampak vemo kako kazejo stevci a ne. 

210 pise tudi v homologaciji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Snecer said:

tracerka pri 115ps ima končno okoli 230 po knjigi, vendar kot vemo je zaradi slabe aerodinamike nevarna, mogoče je gtjka boljša

Nove imajo elektronsko omejeno hitrost na 210. Moj XSR ima isti motor, ampak nisem se še peljal več kot 180, pa še to samo za sekundo in pol. Ni se mi zdelo fajn. Nimam vetrne zaščite ?

Hitra je ta Ninja, nimaš kaj.

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, krucymucy pravi:

210 je koncna. Blokirana. Stevec kaze 226 sicer, mogoce se vec, ampak vemo kako kazejo stevci a ne. 

210 pise tudi v homologaciji. 

akrapo ima hud zvok

tu je sicer model brez carbona in z grdo nalepko

 

 

ta je pravi

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, krucymucy pravi:

Vec kot moj saksofon. 

Caki....to je le NINJA?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. marec 2019 ob 19:37, Ella pravi:

Nisem še probala, ma bo šu...ziher :P

Ne mislim, da ne bo šlo. Moja pri 182 zelo opleta. (kufr givi 47 in višji tourer - kawasaki vetrobran, tekstilna jakna).

Drugač pa do 160 po AC tudi dve ure v enem kosu brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200 nariše števec, sicer pa itak nepomemben podatek. Tja do 150 da čimprej skoči, več je pa itak mučenje šoferja in motorja.

Recimo mene gladko boli qurtz a gre moj 250, al 280 ker nikoli toliko ne grem. GTja sploh še nisem zavrtel do konca, ker nisem bil na pisti in ker ni dirkalnik. ampak da skoči do 150 čimprej je pa fajn.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@dvokolesnik kufer je kriv ;)

Ne, ne, malo heca...realno gledano: kje bi ga pa poleg dirkališča lahko vozila 200? Naše ceste so vse prej kot to...meni je pomembno da je motor poskočen  pri hitrostih s katerimi običajno potujem.  Ker sem bolj ljubiteljica ovinkov kot podiranja hitrostnih rekordov, me končna hitrost niti ne žgečka kej dosti :D

@DAMI34 bi se moral pohvalit, da gre 250 še po ta zadnji, pol mu pa mal zmanjka, hihi :P:bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejmo se držat vsaj malo teme, ki je zapisana v naslovu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja izkušnja z NINJA 650 je dobra. Nabavil sem jo med prvimi v SLO. V osnovi je super motor za nabiranje motorističnih izkušenj za začetnike in za umerjene izkušene bajkerje, ki se vračajo v motosvet po letih premora. Motor je lahek, nizek in zelo lepo vodljiv. Ne poka od navora in moči. Če lepo pazljivo ravnaš z ročko za plin se ga da lepo brez tresljajev in cukanja peljati pod nizkimi obrati tudi v 5 ali 6 prestavi. Če pa je treba pa tudi skoči svojim konjem primerno. Moja ninja je iz trgovine potrebovala še roko izkušenega serviserja-motorista. Malo je naštelal ročico plina in po nekaj km še verigo, je bila absolutno preveč razštelana. Tako so bili tresljaji in cukanje, ki so značilnost dvovalnikov skoraj izničeni. Dodal sem višji potovalni vizir iz original kaw. dodatne opreme, crashpade, tank nalepko, tank torbo in zadnji kufr od givi. Sedaj je pravi mali SX. Primeren za dnevne fure, manjše izlete za eno osebo.

 

Popravljeno . Popravil dvokolesnik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@dvokolesnik tresljaji in cukanje? Pri novem motorju?  Govorimo o Ninji 650, l.2017? Zanimivo...moja je tko pridna, da težko verjamem. Resno, vožnja je smooth and silky as babys bottom. 

Tudi prej sem vozila dvovaljnika (gpz 500) pa ni bilo težav- sploh ne takih da bi rabila mehanika...malo bolj z občutkom, pa gre :blush:

Višji vizir je bil del tourer opreme, zaenkrat še ne vem ali ga potrebujem - je razlika občutna?

Zadnji kufri mi niso všeč zato sem vzela stranske torbe...podobne originalnim vendar lepše :) po priporočilu prijatelja  sem vzela SW motech Blaze https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/BLAZE/4052572048290.htm

Njihova je tudi tank torba https://sw-motech.com/en/bike/KAWASAKI/N650/2016/EX650K/products/luggage/tank+bags/EVO+tank+bag/4052572042809.htm 

O zadovoljstvu s torbami bom govorila, ko jih začnem uporabljat. 

P.s.Pokaži svojo žverco, tu imamo radi slike motorjev ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, sem že večkrat slišala da je moteče. 

Mogoče je razlika tudi v tem kako in kdo je motor sestavil in nastavil...

Če so ga znali kasneje lepše nastavit in je vožnja zato lepša, super ;)

Popravljeno . Popravil Ella
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, mogoče sem se pregrobo izrazil. Ko probaš štirivalnika občutiš razliko. Veriga je bila pa res težavna. Po prvih kilometrih se je čist razštelala sedaj je ok. Kolega je isti čas kupil novega versysa 650. Njegova se raztegovala kar pogosto. To je problem slabih verig in dvovalnika pod 1000 - takšna je razlaga serviserjev. Ročica je stvar okusa - jaz ne maram mrtvega hoda ročice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, dvokolesnik pravi:

 Ročica je stvar okusa - jaz ne maram mrtvega hoda ročice.

iz lastnih izkušenj ti povem, da je mrtvi hod .. vsaj 3 mm kr pametno imeti ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@dvokolesnik Eee, vidiš...tu mi pa manjkajo izkušnje...premalo motorjev sem vozila da bi lahko komentiral rzlike 2 in 4 valjnikov. Do zdej sem vozil le Hornetko 600, Mt07, Gpz-ja in sedaj Ninjo 650. 

Kar se verige tiče...meni jo je mehanik na težo nastavil...bom  malo bolj pozorna nanjo. Me zanima kako se bo obnašala :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Ella pravi:

Kar se verige tiče...meni jo je mehanik na težo nastavil...bom  malo bolj pozorna nanjo. Me zanima kako se bo obnašala :) 

na težo je napisala :lol1: 

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, maus pravi:

na težo je napisala :lol1: 

 

Ja...ne na krakter :P

Sem narobe napisala...ketna je bila nastavljena, ko sem sedela na motorju ;)

Popravljeno . Popravil Ella
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

iz lastnih izkušenj ti povem, da je mrtvi hod .. vsaj 3 mm kr pametno imeti ;)

 

sploh ko pojahaš kako lukno al pa voziš po kakem makedamu, pa hitro roka mal poskoči in obrne ročico a ne ane

Men se zdi da bolj kot cukanje zna biti on off efekt, ki ga ustvari moped

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Ella pravi:

@dvokolesnik tresljaji in cukanje? Pri novem motorju?  Govorimo o Ninji 650, l.2017? Zanimivo...moja je tko pridna, da težko verjamem. Resno, vožnja je smooth and silky as babys bottom. 

Tudi prej sem vozila dvovaljnika (gpz 500) pa ni bilo težav- sploh ne takih da bi rabila mehanika...malo bolj z občutkom, pa gre :blush:

Višji vizir je bil del tourer opreme, zaenkrat še ne vem ali ga potrebujem - je razlika občutna?

Zadnji kufri mi niso všeč zato sem vzela stranske torbe...podobne originalnim vendar lepše :) po priporočilu prijatelja  sem vzela SW motech Blaze https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/BLAZE/4052572048290.htm

Njihova je tudi tank torba https://sw-motech.com/en/bike/KAWASAKI/N650/2016/EX650K/products/luggage/tank+bags/EVO+tank+bag/4052572042809.htm 

O zadovoljstvu s torbami bom govorila, ko jih začnem uporabljat. 

P.s.Pokaži svojo žverco, tu imamo radi slike motorjev ;)

 

A obstajajo original stranski kovčki za Ninjo 650? Ima iste kot Versys/Z1000sx? 

Je pa velika prednost kovčkov napram torba to, da jih lahko zakleneš in so stvari notri relativno varne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!