Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja 650 (2017)


DAMI34

Priporočene objave

posodobitve 2020 modela

- New and sharper Ninja family styling including LED lights
- New high-grade full colour TFT dash
- Smartphone connectivity with Kawasaki’s Rideology app
- New Dunlop Sportmax Roadsport 2 tyres for lighter handling
- Increased Passenger Comfort thanks to thicker seat
- Cleaner emissions

71676694_3154391414602715_4460861567449169920_n.jpg.b3825f5999301e590df0e82ccecc879b.jpg71875298_3154392454602611_1715226761962192896_n.jpg.dca1ad8e40f9a25158eb5ca0eca38f88.jpg72417623_3154393337935856_2914306653761306624_n.jpg.60ada1c5b7a949702cd4c42a7474c85a.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 10. 2019 ob 11:39, Ella pravi:

Noro! 

Tok je lepa! :wub:

Baby H2B)

Vem kaj bom januarja naročila...:whistle:

ti pa hitro menjaš :P 

boš dala za en krog? [puppyeyes] res je noro lepa :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, ligenjček pravi:

ti pa hitro menjaš :P 

boš dala za en krog? [puppyeyes] res je noro lepa :wub:

Ne menjam, ker bi se je naveličala...mi je bila preveč všeč ;)

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

ena mala hišna primerjava, in moram reči da se 100% strinjam, saj sem vozil oba (kar pa ni merilo ampak subjektiven vtis)

https://www.1000ps.de/testbericht-3006840-kawasaki-z900-gegen-kawasaki-z650-vergleich

Horvath's opinion for comparison Kawasaki Z650 vs Z900
When asked whether it is always the Great must be, I find a clear answer: No . The new Kawasaki Z650 presents itself as a pleasantly neutral naked bike, with which not only beginners but also experienced pilots will have a lot of fun. There is enough power and driving performance and with the new optics it looks more adult than ever. But I ask myself the question "May it be the bigger one?" , I have to say: yes please! Unbelievable how much motorcycle you get with the new Kawasaki Z900 and at a fair price. The bearded four-cylinder into a source of joy with which the suspension components have an easy game. Only the Quickshifter is missing in the package.

Poky's opinion for comparison Kawasaki Z650 vs Z900

The Z650 is in itself a really good and very mature motorcycle that doesn't have to hide from any opponent. The engine can convince in all situations without overwhelming the pilot for a second. As a result, the 650 Kawasaki, apart from ABS, does not require any electronic helpers. Finally, it throws the significantly (24 kg!) Lower weight into the weighing pan. But it all doesn't help: if you switch to your big sister, you don't want to go back. The Z900 is the full package: strong, fast, versatile. If you can finance the price difference of around 3,000 euros financially, it must be the big one in this case!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

hm? :) 

"vsestranski" igriv zabaven, je pač nekaj več za relativno malo doplačilo, oz razliko v ceni. Kar ne zmanjšuje vrednosti 650 razreda. Recimo temu, 900 naj bo za razvajene, take, ki pač hočejo stopnjo več, za ne preveč doplačila. Da se razumemo, so tudi kupci in bodo, ki jim 650 razred v popolnosti zadošča. Ampak če se že gremo primerjave, se jih pač pejmo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak beseda vsestranski pomeni, da je bolj uporaben...npr., da je bolj za off road, bolj uporaben za skok v trgovino, oz., širše uporaben...ne pa le večjo moč in hitrost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da je uporaben za off road, lahko potrdi @DAMI34.

Da je uporaben za v trgovino, v službo, na plažo, po opravkih, na kratke ali pa dolge vožnje, pa lahko potrdim jaz. Zame je uporaben za vse.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Po dobrem letu zadovoljen, dobil točno to kar sem pričakoval...

plusi: ninđa:wub:, izgled, cena, stroški vzdrževanja(in glede na pomanjkanje brutalne moči ne bi smelo prihajati do okvar-več o tem čez kake 40000), gume(cena), poraba, okretnost(motor je dobesedno igračka, tudi pri zelo nizki hitrosti), udobnost(za moje standarde, višje ročke in pozicija stopalk postaneta zelo dobrodošli na daljših turah), ...

minusi: višina(zame malo prenizek(178), primeren za manjše), veter(za turiste, mene ne moti), originalen nosilec tablice(grd), vzmetenje, prestavno razmerje, neudobno za sopotnika, ni el. pomagal(za tiste ki jih želijo)...

če povzamem, je motor, ki je vse, pa ni nič. Res ne bo trgal asfalta ko obrneš ročico, ampak ga bi z nadgradnjo vzmetenja njegova lahkotnost v ovinkih postavila ob bok sportašem, pri vrhu pa mu žal zmanjka... Na progi sicer ne bo pobiral kolajn, bo pa z njim vseeno veliko zabave. Za daljše ture z lahkoto, tank pa zdrži od 250-400km, odvisno od načina vožnje. Na makadamu sicer ni domač, ampak vseeno precej bolj kot SS. primeren tudi za kofetkar-motoriste, saj bo oblika ninje, in pa seveda zadnja luč(ta X mi je noro dober :D ) požela dosti pogledov. V glavnem motor ni v nobeni kategoriji na stopnjičkah, se pa v vseh odlično obnese. Če ne želiš imeti posebej motorja za adrenalin in drugega za potovanja, je to odlična kombinacija obojega, za zelo privlačno ceno. Bi priporočal vsem ki nimajo v žepu čez 20k za preseravanje, odsvetoval pa bi tistim, ki se veliko vozijo v dvoje. Če ima kdo kakšno specifično vprašanje, pa vedno rad pomagam ;) 

LP

Your favourite squid

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versys 650 je odlična alternativa :) 

Prej sem imel er6n, to je ninja 650r brez oklepa, pri nas tedaj er6f, predhodnik tvoje.

Kar sem pogrešal na er6, je imel versys :) dejansko za vse "priložnosti".

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa jz bi rekel, da je počasi @ligenjčekzdrel za SXa :D

pred 4 urami, Snečer pravi:

Versys 650 je odlična alternativa :) 

Prej sem imel er6n, to je ninja 650r brez oklepa, pri nas tedaj er6f, predhodnik tvoje.

Kar sem pogrešal na er6, je imel versys :) dejansko za vse "priložnosti".

 

če se smem mešat. Pri Versisu pridobi samo komoditeto. Vprašanje je če mu je stil , sedenje, pokončna drža itd všeč. Drugače je bolj logično nadaljevanje v smeri ST motorja.

Sicer smo zašli.

650 (vse kawe) so najboljši nakupi glede na vložen denar. Dovolj nudijo, dovolj zmorejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Snečer pravi:

Versys 650 je odlična alternativa :) 

Prej sem imel er6n, to je ninja 650r brez oklepa, pri nas tedaj er6f, predhodnik tvoje.

Kar sem pogrešal na er6, je imel versys :) dejansko za vse "priložnosti".

 

Hvala za predlog, preizkusil versysa 650 pa mi Ninja malo bolj paše ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

pa jz bi rekel, da je počasi @ligenjčekzdrel za SXa :D

če se smem mešat. Pri Versisu pridobi samo komoditeto. Vprašanje je če mu je stil , sedenje, pokončna drža itd všeč. Drugače je bolj logično nadaljevanje v smeri ST motorja.

Sicer smo zašli.

650 (vse kawe) so najboljši nakupi glede na vložen denar. Dovolj nudijo, dovolj zmorejo.

Bi bilo treba preizkusiti, r1 mi ni pasala, ker tam če nisem norel, sem trpel, in je bil moj izpit preveč ogrožen ?  bi pa najbrž priletel SX ali Z če nebi bil v planu velik projekt pa je zato padla cenejša varianta... Pa sem vseeno kar zadovoljen, bolj kot sem pričakoval.. se kar strinjam s tabo kar se 650 tiče ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zdravo, imam eno težavo. Veriga na motorju se je neenakomerno raztegnila, če jo zategnem na eni strani da je čisto napeta, je na drugi strani še vedno ohlapna, kaj narediti. Prav tako se mi nenormalno razteguje, po cca 2k km je iz zategnjene postala čisto ohlapna. Ali se komu sanja od česa bi to lahko bilo, in ali je še kakršnja koli druga rešitev, kot da menjam celoten zobniški set? In tudi kaj bi lahko naredil, da se v prihodnje to ne bi dogajalo. Močnejša veriga in zobnik, bolj pogosto mazanje, še kaj drugega?

hvala že vnaprej za vsak odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, ligenjček pravi:

Zdravo, imam eno težavo. Veriga na motorju se je neenakomerno raztegnila, če jo zategnem na eni strani da je čisto napeta, je na drugi strani še vedno ohlapna, kaj narediti. Prav tako se mi nenormalno razteguje, po cca 2k km je iz zategnjene postala čisto ohlapna. Ali se komu sanja od česa bi to lahko bilo, in ali je še kakršnja koli druga rešitev, kot da menjam celoten zobniški set? In tudi kaj bi lahko naredil, da se v prihodnje to ne bi dogajalo. Močnejša veriga in zobnik, bolj pogosto mazanje, še kaj drugega?

hvala že vnaprej za vsak odgovor.

Samo za v kanto. Daj novi najmočnejši set, pa redno mazanje, kaj drugega nimaš za narediti.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, ligenjček said:

In tudi kaj bi lahko naredil, da se v prihodnje to ne bi dogajalo.

Manj gasa pa bo veriga več zdržala... :P  Kakšno kilometrino si dosegel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, XTR pravi:

Manj gasa pa bo veriga več zdržala... :P  Kakšno kilometrino si dosegel?

ne bo držalo, na đukcu je naredila 45 kek, pa je bil skos sam gas, pa 2 osebe..ne vem če bo na 790 toliko zmogla.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ligenjček pravi:

Zdravo, imam eno težavo. Veriga na motorju se je neenakomerno raztegnila, če jo zategnem na eni strani da je čisto napeta, je na drugi strani še vedno ohlapna, kaj narediti. Prav tako se mi nenormalno razteguje, po cca 2k km je iz zategnjene postala čisto ohlapna. Ali se komu sanja od česa bi to lahko bilo, in ali je še kakršnja koli druga rešitev, kot da menjam celoten zobniški set? In tudi kaj bi lahko naredil, da se v prihodnje to ne bi dogajalo. Močnejša veriga in zobnik, bolj pogosto mazanje, še kaj drugega?

hvala že vnaprej za vsak odgovor.

menjaj oboje (vrednost verižnikov je zanemarljiva). Če nisi sam izvežban, daj mehaniku, da ne bo potem problemov.

Še ena modrosti, ki sem se je učil na lastni koži: bolje malo ohlapna veriga kot preveč zategnjena. Na tvojem je sicer predpisana neka vrednost verjetno 2,5 do 3,5cm ohlapnosti merjeno na tački, zlahka naj bo 4cm. Kawasaki velikokrat pretirava. Seveda je spet odvisno od načina merjenja. Običajno pa mora biti pod vilico za 1 prst lufta, če verigo do konca porineš navzgor (na sredi)

Redno mazanje z ne preveč lepljivimi spreji, občasno čiščenje tudi ne škodi. Še bolje je imeti oiler.

Na kettenmax.de maš pa verige. Jaz stavik EK enuma (tudi kave majo prvovgradnjoEK)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ligenjček pravi:

Zdravo, imam eno težavo. Veriga na motorju se je neenakomerno raztegnila, če jo zategnem na eni strani da je čisto napeta, je na drugi strani še vedno ohlapna, kaj narediti. Prav tako se mi nenormalno razteguje, po cca 2k km je iz zategnjene postala čisto ohlapna. Ali se komu sanja od česa bi to lahko bilo, in ali je še kakršnja koli druga rešitev, kot da menjam celoten zobniški set? In tudi kaj bi lahko naredil, da se v prihodnje to ne bi dogajalo. Močnejša veriga in zobnik, bolj pogosto mazanje, še kaj drugega?

hvala že vnaprej za vsak odgovor.

Na to si bil že v živo opozorjen :) 

Tako pač je s prvo verigo na er6/versys/z650/ninja650 agregatih

Montirana je najšibkejša d.i.d VX veriga (in še to 520 širina), agregat pa cuka in zavira in "trga" za razliko od 4valjnika.

Meni je original na obeh motorjih odslužil nekje do 20k km. Pa se je mazalo itd.

Iz mojih izkušenj s tem agregatom in verigo, je nakup močnejše verige rešitev, plus seveda skrb-mazanje.

https://www.kettenmax.de/did-kettensatz-kawasaki-ninja-650-bj.16-did-520-zvm-x-kette-stahl-alu-stealth-silent-50279.html?c=7739

jeklen verižnik+zobnik, ne alu...

lahko tudi kakšno drugo firmo, enuma itd., samo je močnejša verzija

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, XTR pravi:

Manj gasa pa bo veriga več zdržala... :P  Kakšno kilometrino si dosegel?

Lahko je rečt ? Japonci baje crkujejo če jih preveč šparaš ??

Počasi bo na 22k, problem sem pa opazil pri ene 19, pa sem mislil da je samo treba zategnit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

Na to si bil že v živo opozorjen :) 

Tako pač je s prvo verigo na er6/versys/z650/ninja650 agregatih

Montirana je najšibkejša d.i.d VX veriga (in še to 520 širina), agregat pa cuka in zavira in "trga" za razliko od 4valjnika.

Meni je original na obeh motorjih odslužil nekje do 20k km. Pa se je mazalo itd.

Iz mojih izkušenj s tem agregatom in verigo, je nakup močnejše verige rešitev, plus seveda skrb-mazanje.

https://www.kettenmax.de/did-kettensatz-kawasaki-ninja-650-bj.16-did-520-zvm-x-kette-stahl-alu-stealth-silent-50279.html?c=7739

jeklen verižnik+zobnik, ne alu...

lahko tudi kakšno drugo firmo, enuma itd., samo je močnejša verzija

 

 

Hvala še enkrat ? prej nisem niti pomislil, da bi se raztegnila neenakomerno... zdaj pa je v slabih 2k iz optimalno postala še bolj ohlapna kot takrat... Bo zgleda da treba res že pred zimo menjat .. upam da bo nova dlje zdržala ?

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

menjaj oboje (vrednost verižnikov je zanemarljiva). Če nisi sam izvežban, daj mehaniku, da ne bo potem problemov.

Še ena modrosti, ki sem se je učil na lastni koži: bolje malo ohlapna veriga kot preveč zategnjena. Na tvojem je sicer predpisana neka vrednost verjetno 2,5 do 3,5cm ohlapnosti merjeno na tački, zlahka naj bo 4cm. Kawasaki velikokrat pretirava. Seveda je spet odvisno od načina merjenja. Običajno pa mora biti pod vilico za 1 prst lufta, če verigo do konca porineš navzgor (na sredi)

Redno mazanje z ne preveč lepljivimi spreji, občasno čiščenje tudi ne škodi. Še bolje je imeti oiler.

Na kettenmax.de maš pa verige. Jaz stavik EK enuma (tudi kave majo prvovgradnjoEK)

 

To ni bilo več malo bolj ohlapna ? ne za en prst za celo nogo povesa ?

Hvala ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, ligenjček pravi:

Hvala še enkrat ? prej nisem niti pomislil, da bi se raztegnila neenakomerno... zdaj pa je v slabih 2k iz optimalno postala še bolj ohlapna kot takrat... Bo zgleda da treba res že pred zimo menjat .. upam da bo nova dlje zdržala ?

To ni bilo več malo bolj ohlapna ? ne za en prst za celo nogo povesa ?

Hvala ?

potem nimaš več kaj, kot menjat. Načeloma mora biti pravilna ohlapnost (po navodilih) na točki, kjer je najmanj ohlapna, kar pomeni, če je neenakomerno nategnjena, da ti bo skakala in potem postane nevarna. Je dala svoje skozi očitno.

dvovalci voženi v nizkih obratih bolj nabijajo po verigi, kot pa če bi moped vrtel nekoliko višje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!