Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

Kawasaki Ninja 650 (2017)

Recommended Posts

krucymucy
3 minutes ago, Snecer said:

tracerka pri 115ps ima končno okoli 230 po knjigi, vendar kot vemo je zaradi slabe aerodinamike nevarna, mogoče je gtjka boljša

210 je koncna. Blokirana. Stevec kaze 226 sicer, mogoce se vec, ampak vemo kako kazejo stevci a ne. 

210 pise tudi v homologaciji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin
4 minutes ago, Snecer said:

tracerka pri 115ps ima končno okoli 230 po knjigi, vendar kot vemo je zaradi slabe aerodinamike nevarna, mogoče je gtjka boljša

Nove imajo elektronsko omejeno hitrost na 210. Moj XSR ima isti motor, ampak nisem se še peljal več kot 180, pa še to samo za sekundo in pol. Ni se mi zdelo fajn. Nimam vetrne zaščite ?

Hitra je ta Ninja, nimaš kaj.

Edited by Vin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, krucymucy pravi:

210 je koncna. Blokirana. Stevec kaze 226 sicer, mogoce se vec, ampak vemo kako kazejo stevci a ne. 

210 pise tudi v homologaciji. 

akrapo ima hud zvok

tu je sicer model brez carbona in z grdo nalepko

 

 

ta je pravi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella
pred 1 uro, Vin pravi:

@Ella, fajn motor. A gre 200? ?

Nisem še probala, ma bo šu...ziher :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 1 uro, krucymucy pravi:

Vec kot moj saksofon. 

Caki....to je le NINJA?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stripy66

Čestitam, užiwaj, sam gasa pa srečno, ne bo ti žal, ?, naj ti služi.  Ninja power :yea1:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dvokolesnik
Ob 19. marec 2019 ob 19:37, Ella pravi:

Nisem še probala, ma bo šu...ziher :P

Ne mislim, da ne bo šlo. Moja pri 182 zelo opleta. (kufr givi 47 in višji tourer - kawasaki vetrobran, tekstilna jakna).

Drugač pa do 160 po AC tudi dve ure v enem kosu brez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

200 nariše števec, sicer pa itak nepomemben podatek. Tja do 150 da čimprej skoči, več je pa itak mučenje šoferja in motorja.

Recimo mene gladko boli qurtz a gre moj 250, al 280 ker nikoli toliko ne grem. GTja sploh še nisem zavrtel do konca, ker nisem bil na pisti in ker ni dirkalnik. ampak da skoči do 150 čimprej je pa fajn.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

@dvokolesnik kufer je kriv ;)

Ne, ne, malo heca...realno gledano: kje bi ga pa poleg dirkališča lahko vozila 200? Naše ceste so vse prej kot to...meni je pomembno da je motor poskočen  pri hitrostih s katerimi običajno potujem.  Ker sem bolj ljubiteljica ovinkov kot podiranja hitrostnih rekordov, me končna hitrost niti ne žgečka kej dosti :D

@DAMI34 bi se moral pohvalit, da gre 250 še po ta zadnji, pol mu pa mal zmanjka, hihi :P:bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec

pol ni za jadranko al kk? :huh:

novi radarji baje merjo sam do 250, jst sm do nadaljnega že odpisal jadranje, sintisajzer ni dost glasn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

@Xebec boš pred mano vozil, da bom zavetrje koristila in se malo pošlepala :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Dejmo se držat vsaj malo teme, ki je zapisana v naslovu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dvokolesnik

Moja izkušnja z NINJA 650 je dobra. Nabavil sem jo med prvimi v SLO. V osnovi je super motor za nabiranje motorističnih izkušenj za začetnike in za umerjene izkušene bajkerje, ki se vračajo v motosvet po letih premora. Motor je lahek, nizek in zelo lepo vodljiv. Ne poka od navora in moči. Če lepo pazljivo ravnaš z ročko za plin se ga da lepo brez tresljajev in cukanja peljati pod nizkimi obrati tudi v 5 ali 6 prestavi. Če pa je treba pa tudi skoči svojim konjem primerno. Moja ninja je iz trgovine potrebovala še roko izkušenega serviserja-motorista. Malo je naštelal ročico plina in po nekaj km še verigo, je bila absolutno preveč razštelana. Tako so bili tresljaji in cukanje, ki so značilnost dvovalnikov skoraj izničeni. Dodal sem višji potovalni vizir iz original kaw. dodatne opreme, crashpade, tank nalepko, tank torbo in zadnji kufr od givi. Sedaj je pravi mali SX. Primeren za dnevne fure, manjše izlete za eno osebo.

 

Edited by dvokolesnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

@dvokolesnik tresljaji in cukanje? Pri novem motorju?  Govorimo o Ninji 650, l.2017? Zanimivo...moja je tko pridna, da težko verjamem. Resno, vožnja je smooth and silky as babys bottom. 

Tudi prej sem vozila dvovaljnika (gpz 500) pa ni bilo težav- sploh ne takih da bi rabila mehanika...malo bolj z občutkom, pa gre :blush:

Višji vizir je bil del tourer opreme, zaenkrat še ne vem ali ga potrebujem - je razlika občutna?

Zadnji kufri mi niso všeč zato sem vzela stranske torbe...podobne originalnim vendar lepše :) po priporočilu prijatelja  sem vzela SW motech Blaze https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/BLAZE/4052572048290.htm

Njihova je tudi tank torba https://sw-motech.com/en/bike/KAWASAKI/N650/2016/EX650K/products/luggage/tank+bags/EVO+tank+bag/4052572042809.htm 

O zadovoljstvu s torbami bom govorila, ko jih začnem uporabljat. 

P.s.Pokaži svojo žverco, tu imamo radi slike motorjev ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Nekateri motoristi cukanje dvovaljnikov zelo močno občutijo, drugi so na to imuni B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

Res je, sem že večkrat slišala da je moteče. 

Mogoče je razlika tudi v tem kako in kdo je motor sestavil in nastavil...

Če so ga znali kasneje lepše nastavit in je vožnja zato lepša, super ;)

Edited by Ella

Share this post


Link to post
Share on other sites
dvokolesnik

Ja, mogoče sem se pregrobo izrazil. Ko probaš štirivalnika občutiš razliko. Veriga je bila pa res težavna. Po prvih kilometrih se je čist razštelala sedaj je ok. Kolega je isti čas kupil novega versysa 650. Njegova se raztegovala kar pogosto. To je problem slabih verig in dvovalnika pod 1000 - takšna je razlaga serviserjev. Ročica je stvar okusa - jaz ne maram mrtvega hoda ročice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 3 minutami, dvokolesnik pravi:

 Ročica je stvar okusa - jaz ne maram mrtvega hoda ročice.

iz lastnih izkušenj ti povem, da je mrtvi hod .. vsaj 3 mm kr pametno imeti ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

@dvokolesnik Eee, vidiš...tu mi pa manjkajo izkušnje...premalo motorjev sem vozila da bi lahko komentiral rzlike 2 in 4 valjnikov. Do zdej sem vozil le Hornetko 600, Mt07, Gpz-ja in sedaj Ninjo 650. 

Kar se verige tiče...meni jo je mehanik na težo nastavil...bom  malo bolj pozorna nanjo. Me zanima kako se bo obnašala :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 minuto, Ella pravi:

Kar se verige tiče...meni jo je mehanik na težo nastavil...bom  malo bolj pozorna nanjo. Me zanima kako se bo obnašala :) 

na težo je napisala :lol1: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella
pred 23 minutami, maus pravi:

na težo je napisala :lol1: 

 

Ja...ne na krakter :P

Sem narobe napisala...ketna je bila nastavljena, ko sem sedela na motorju ;)

Edited by Ella

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, maus pravi:

iz lastnih izkušenj ti povem, da je mrtvi hod .. vsaj 3 mm kr pametno imeti ;)

 

sploh ko pojahaš kako lukno al pa voziš po kakem makedamu, pa hitro roka mal poskoči in obrne ročico a ne ane

Men se zdi da bolj kot cukanje zna biti on off efekt, ki ga ustvari moped

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 2 urami, Ella pravi:

@dvokolesnik tresljaji in cukanje? Pri novem motorju?  Govorimo o Ninji 650, l.2017? Zanimivo...moja je tko pridna, da težko verjamem. Resno, vožnja je smooth and silky as babys bottom. 

Tudi prej sem vozila dvovaljnika (gpz 500) pa ni bilo težav- sploh ne takih da bi rabila mehanika...malo bolj z občutkom, pa gre :blush:

Višji vizir je bil del tourer opreme, zaenkrat še ne vem ali ga potrebujem - je razlika občutna?

Zadnji kufri mi niso všeč zato sem vzela stranske torbe...podobne originalnim vendar lepše :) po priporočilu prijatelja  sem vzela SW motech Blaze https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/BLAZE/4052572048290.htm

Njihova je tudi tank torba https://sw-motech.com/en/bike/KAWASAKI/N650/2016/EX650K/products/luggage/tank+bags/EVO+tank+bag/4052572042809.htm 

O zadovoljstvu s torbami bom govorila, ko jih začnem uporabljat. 

P.s.Pokaži svojo žverco, tu imamo radi slike motorjev ;)

 

A obstajajo original stranski kovčki za Ninjo 650? Ima iste kot Versys/Z1000sx? 

Je pa velika prednost kovčkov napram torba to, da jih lahko zakleneš in so stvari notri relativno varne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • skalar36
      Koncept denarja ubije otroka v nas, ki je pa nujno potreben, da včasih naredimo kako bedarijo brez razloga in smo ob tem srečni. Za odrasle ljudi mora vse imeti razlog, upravicenje in racionalnos... Pa sej nismo roboti... Ali pa. Zato jest svet gledam skozi izkusnje ne skozi stroške. Je moj sin prejsni teden prestrigu karto za avtobus, hahaha, zena me je sparašvala kaj mu je blo, kje je razlog. Ga ni. On je otork in svet vidi skozi radovedne otroške oci, koncept denarja mu se ni poznan. Jest sm se samo smeju... Ker sm jo jest tud 2x. 
    • DAMI34
      ne ne, je točna (ampak bizarno smešna) za 20 kek (namesto zneska lahko vstaviš spremenljivko X) sem prekleto premišljeval kter avto, pa kok me stane, za moped sem kot sem zapisal mal poškilil na en uč in pritisnil "plačaj"  sam tistih 10% ko je zginilo s trrja sem pa že opazil  (ne verjemi vsega nabijam) Enako velja za ostalo, ti za flex razmišljaš, jaz a naj dam nov pomivalc v bajto al bomo še starega gulili, a je res nujno potrebno prebeliti...itd itd.. Prioritete, kaj nam je nujno in kaj ne, kje si lahko privoščim zapravljati in kje ne, se spremenijo, če si moto odvisnik. Pa da se ne bom samo hvalil, s polno ritjo je lahko srat, oziroma če skasiraš dobro odškodnino. Verjetno pa tudi v nasprotnem (torej cel in brez odškodnine) ne bi opustil motorizma, le bolj star moped bi vozil, ampak še vedno bi, do zadnjega, do zadnjega diha, do zadnje kaplje krvi.  
    • Kugelschreiber
    • Kugelschreiber
      Ta mi je všeč, ker je resnična.   Opposite of Microsoft Office is Macrohard Onfire 
    • Fadil
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!