Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • truckdriver
      Verjetno je tvoj EMŠO precej mlajši od mojega, zato razumem tisto o zadrževanju. Če to drži (EMŠO), verjemi, sem ti kar malo fouš. 
    • Loba
      Matr ej, v pisanju ste boljši kot vsak moto novinar, pa zastopnik bi vam tudi moral dati za provizijo, ker pri tako visokem obisku tega foruma in branju tako pristnih pričakovanj na nov motor si Kawasaki ne more želeti boljše promocije in to probono. Že sam sem čisto moker ob tem branju in bi sedaj najraje zajahal tega SX in ga malo sprobal, čeprav ne verjamem da bi se lahko zadržal samo do 6k....😃
    • truckdriver
      Hvala za nasvet! Bom upošteval. Sicer sem vozil po dokaj razgibani cesti, tako da so vrtljaji motorja nihali med 2k in 4,5k in tudi pretikanja je bilo dovolj. Več ga pa zaenkrat nisem "odpiral". Sem pa izjemno navdušen nad prožnostjo motorja, ki dobro vleče v 6. prestavi že pod 2k vrtljaji. Pa tudi menjalnik me je izjemno navdušil, saj je pretikanje gladko, lahkotno in natančno. Ergonomija za krmilom je kot nalašč zame in sem tudi izjemno navdušen nad položajem sedenja. Karakterja motornega kolesa se bom pa kot sedaj kaže, tudi kmalu navadil. Torej za enkrat sem zelo navdušen nad mopedom. Verjamem, da bo navdušenje z nabiranjem km samo še raslo.  Kot kaže vremenska napoved za naše kraje, ki je ugodna, bom izkoristil relativno topel vikend in naredil čimveč km. 
    • DAMI34
      za nas rokerje po duši    
    • DAMI34
      hvala za čestitke 1. ne ga konstantno držat na 4 jurje. Umirjeno ga odpri, najprej na 6 pa umirjeno nazaj, potem na 8 ščasoma 10 in lagano spusti. Razdalje naj bodo kratke. Ugasni moped, da se mal shladi pa spet ponovno. S tem ne bo agregat zamorjen in bo bolj elastičen, obročki pa enakomerno "udelani" po celi površini valja/srajce bata. Tako počnem že z 6 im motorjem, ki ga imam in vsi fino laufajo brez porabe olja.  ps. zadnjega dela zihr ne odnaša. Sicer pa tehnika počasne vožnje serpentine in podobno je porivanje krmila/motorja v nagib. S tem povečuješ nagib-ti so pokonci in zmanjšuješ rajdni krog. Ampak pozor, to je samo za počasno vožnjo, da zmanjšaš radius kroga, kot so počasna krožišča, serpentine, obračanje na mestu in podobno. 2. karakter SXa (torej da rabi malo začetne pomoči za padec v ovinek) je karakter, nekomu paše, nekomu ne, to je isto kot ima V2 mašina karakter, da pod milim bogom ne bo mehko laufala pri 1000 obratih. Zato ni motor slab, niti slabo vodljiv.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!