Skoči na vsebino

Husqvarna VITPILEN 701+ SVARTPILEN 401


Ni3ous

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Ob 28. 2. 2018 ob 11:53, Nightmare pravi:

701 je res zanimiu. Z mojo se že pogovarjava kako bo 701 zame in 401 zanjo. :D

 

 

Lp, Samo

Mislš rečt duke 790 zate in 401 zanjo? :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, KilleRBee said:

Mislš rečt duke 790 zate in 401 zanjo? :smoke:

Ne vem kolk sm kej navdušen nad vrstnim dvocelindrašom. Se bojim, da je kle Duke mal zgubil na tej svoji preprostosti in igrivosti in je postal preveč resen motor. Mi je tudi Seles učer reku, da zdej me čaka pa 790ka sam nism čist prepričan, da se bom kdaj odloču zanga.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak vsakemu svoje.

Če te še vedno navduši ko zajahaš 690 nimaš kej drekat. :)

 

Aia 401 je pa že v živo na voljo na ogled na Brezovici pri MotoXgeneration...

image.png.1eeef7807a6d6ceba490c8fc8340e9de.png

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, KilleRBee said:

Itak vsakemu svoje.

Če te še vedno navduši ko zajahaš 690 nimaš kej drekat. :)

Pa ja, se pa malo na njem poigram pa kaj "dodelam" pa je spez zabavno za nekaj časa. 

 

Ko bodo razmere primerne za vožnjo se mormo kej dobit. :beer2:

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmere so primerne - prlet. :D -> ni panike kar poklič in obratno ko bom pičil kj čez hrib, spomlad kličem.

suza.PNG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem si v živo ogledal 401... pa je kr malo meh. Moped je res majhen in v živo ne deluje lih prepričljivo. Sedež za sopotnika je kr WTF. Ajde, dva 50 kilska špageta se verjetno spravita nekak gor. Za začetnike, punce, one, ki jim je narava res kratko odmerila noge... in imajo malo poseben okus za mopede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 let pozneje...

Kava v centru Ljubljane, Kremšnita na Bledu, Trojanski krof na Trojanah, Ričet s klobaso na Mirni gori ali Indijski lignji nekje na Jadranski magistrali…

…jeans hlače, pozerska »usnjena« jakna, tekstilni kombinezon ali enodelni kombinezon. Za vse to je narejen ta motor in se odlično znajde v vseh situacijah.

Izlet okoli sveta pa vsekakor odsvetujemo. Je motor, ki se ga s ponujenim udobjem in praktičnostjo lahko uporabljamo za dnevne opravke, čez vikend pa pretegnemo še ostale konje, ki čakajo v hlevu. Konjičkov res ni veliko, tudi prostornina agregata je bolj začetniško naravnana ampak nisem zato nič manj užival.

Ko sem sprejel motor na test sem imel realna pričakovanja in nisem točno vedel, kaj 373 cc in 32 kW lahko ponudi. Po prevoženih 550 kilometrih lahko samo rečem, da me je moped neverjetno pozitivno presenetil.

Agregat enovaljni 373 cc, 32 kW, 37 Nm navora, 6 prestav…nikoli nisem kaj dosti dal na »performance« veliko več dam na uporabniško izkušnjo. Papir vse prenese, ampak občutek med nogami…to je tisto pravo,  ki ti reče to je to.

Zaradi euro norm, je motor izjemno tih, na hitro spominja na električni motor. V prostem teku enovaljni agregat proizvaja vibracije, ki se jih čuti na krmilu in stopalkah. Ko spelješ pa je vibracij manj…veliko manj. Motor presenetljivo miren. Godernjati beri vibrirati začne šele pri višjih obratih. Agregat se izjemno lepo zavrti, podajanje moči je konstantno in linearno, kar mi je še posebej všeč, saj je s tem vožnja prijetnejša. Manj utrujajoča. Agregat vredno pohvalit. 32 kW lepo izkoriščenih.

Menjalnik je natančen, lepo se prestavlja. Ugotovil sem, da se veliko lepše prestavlja če se ročico za sklopko stisne povsem do ročke. V kolikor upravljaš s ročico samo z dvema prstoma, kot to počnemo na enduro motociklih, potem je včasih prestavljanje nekoliko bolj glasno ampak nič kritičnega.

Položaj za krmilom…hmm če si manjše rasti…tako kot jaz, je položaj idealen, sproščen, mogoče za odtenek športno naravnan.  Motor za voznike in voznice od cca 165 – 180 cm. Okvir motorja izjemno ozek, kar daje dober občutek ko stiskamo motor z nogami. S tem je izboljšana okretnost in vodljivost. Kratka medosna razdalja in nizka teža sta pripomogla k temu, da je motor skozi kratke zaprte ovinke vodljiv bolj kot kateri koli drugi motor. Osebno sem se bal, da bodo prej omenjene prednosti omejevale hitro vožnjo skozi dolge odprte vendar vzmetenje odlično kompenzira vodljivost. Sedež udoben in nudi dovolj opore za 300 km dnevne izlete. Sopotnica se s sopotnikovim sedežom ne bi pomojem strinjala. Če zdrži do prvega kafiča, pomeni, da te ima zelo rada.

Vzmetenje…z eno besedo waaaauuu! WP vzmeti so za moje pojme najboljša stvar na Svartpilnu. S tovarniškimi nastavitvami je motor cestno naravnan. Odlično pobira nepravilnosti na cesti pri nizkih in višjih hitrostih. Pri »majhnih« motorjih se največkrat bojim nestabilnosti pri višjih hitrostih, tako skozi ovinek kot tudi po ravnini. WP.ji na Svartpilnu delujejo popolno! Motor pri vseh hitrostih skozi kateri koli ovinek drži svojo smer in ti vliva zaupanje! Tako dobrega stock vzmetenja na motorju še nisem vozil.

Vetrna zaščita za naked bike pričakovana. Avtocesta 110 km/h.. to je to.

Digitalna plošča oz. števec po domače je sicer pregledna ampak tudi nepregledna. Številke in ostali podatki so na števcu izjemno majhni. Če nimaš 100 % vida nisem prepričan, če številke za prevožene kilometre in ODO lahko sploh vidiš. Števec bi rekel, da je tam bolj za okras in toliko, da vsake toliko pogledaš. Tipke na števcu so izjemno trde in jih je med vožnjo skoraj nemogoče varno pritiskati. To je glavni minus na motorju.

Spredaj samo en zavorni kolut ampak s svojimi 300 mm več kot dovolj za močno zaviranje. Na trenutke dobiš občutek, da bi lahko konkuriral Bagarošu :D.

Da na kratko povzamem. Če nisi zahteven in nimaš previsokih pričakovanj, te bo tale motor izjemno presenetil. Včasih pač le ni vse v velikosti.

Če sem še na kaj pozabil ali pa te kaj zanima mi napiši.

 

DSC_9020.jpg

DSC_9022.jpg

DSC_9023.jpg

DSC_9032.jpg

DSC_9033.jpg

DSC_9037.jpg

DSC_9038.jpg

DSC_9040.jpg

DSC_9053.jpg

DSC_9061.jpg

DSC_9063.jpg

DSC_9064.jpg

DSC_9065.jpg

DSC_9066.jpg

DSC_9067.jpg

DSC_9068.jpg

DSC_9069.jpg

DSC_9074.jpg

DSC_9076.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, HyperJack pravi:

 

DSC_9064.jpg

 

Zanimiv motorček. Hipstersko-milenijski mi deluje. :D Edino ne vem, kaj naj bi bil tale zmazek sredi okvirja. WTF??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...premalo uporaben, brez zadka ni za sopotnika in prtljago, izpušna krivina zgleda zmečkano...škoda, da so namerno pokvarili motor...:)

...številke na tanku zgledajo kot napis HDI...dizel :)

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, vandrovec pravi:

...premalo uporaben, brez zadka ni za sopotnika in prtljago, izpušna krivina zgleda zmečkano...škoda, da so namerno pokvarili motor...:)

...številke na tanku zgledajo kot napis HDI...dizel :)

Zakaj je treba vsak motor z GS.om primerjat?

Zadek ima kot tudi sopotnikov sedež. Res pa da nima blatnika takoj za sovoznikovim sedežom ampak je pač za nihajko..

Očitno vam ni jasno kakšen je stil kafe motorja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Snečer pravi:

to bo najbrž original?

2020 KTM 390 Duke for sale in Maple Ridge, BC. Maple Ridge ...

Pravi tip na parkirišču enemu kolegu: Vidiš tistega zelenega Volva tam?

Ja, Kaj je z njim?

Točno tako Škodo bom jaz kupil, Samo, da bo rumena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, vandrovec pravi:

...premalo uporaben, brez zadka ni za sopotnika in prtljago, izpušna krivina zgleda zmečkano...škoda, da so namerno pokvarili motor...:)

...številke na tanku zgledajo kot napis HDI...dizel :)

Vsekakor bolj uporaben kot moj Kawasaki za Superbike :) 

Pač specifičen motor za specifične voznike. Če bi že iskal original, bi prej pomislil na Nine T (vsaj stranska linija) ampak očitno so kavni dirkači podobnih oblik, sicer ne bi bili to.

Kakšna je razlika med črno in belo puščico (svartpilen - vitpilen)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, HyperJack pravi:

Zakaj je treba vsak motor z GS.om primerjat?

Očitno vam ni jasno kakšen je stil kafe motorja.

Dober si, da se ti da ?

IMG_20190524_180528.thumb.jpg.2150bf37be8a600a08b6b34dcb74447d.jpg

1129878766_IMG_20190524_180936(2).thumb.jpg.94e1ac9a55968b5b69883116ee50157e.jpg

modelno l. 2019

Igračka :wub:

Menjalnik in QS (up&down) na 701 top!

Popravljeno . Popravil 3nity
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

kot kaže bo kmalu tudi Svartpilen 801, na sliki je sicer prototip.

 

428514354_25244017965196593_1883072435186363121_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

181 kg (nism vagal :P ) 105 vrancev :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
6 hours ago, DAMI34 said:

181 kg (nism vagal :P ) 105 vrancev :D

 

 

Slabo, Duke 890R 166kg, 121KM.
185kg s polnim tankom goriva in kar nekaj dodatne opreme. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!