Skoči na vsebino

Vse na temo Piaggio MP3


RobMayth

Priporočene objave

Za olje se se nisem niti pozanimal...kupo 80km po menjavi...

Zaklep uporabim le ko parkiram in vedno ga dam na noge....drugace vozim ko mopi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, tommaazz pravi:

Se pravi ga čez noč pustiš z zaklenjenimi vilicami in na stojalu?

Nisem ga se poizkusil postavit nezakljenega na noge....prelahko se pripeljat...zaklent...sestopit...prijet drzalo sopotnika in stopit na nogo in vola....tricikl pociva...jz le to prakticiram...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je ...ko se enkrat navadiš je simpl ko pasulj, pa še past ti ne more po nesreči :) ...ti je že kdaj zaklep zafrkaval ali dela kot urca :)?

Popravljeno . Popravil tommaazz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem tri lete konkretno gledal in paklal sanjal..

V tujini jih kr nekaj prvih 250ccm z pokvarjenim za "mali" dnar...v bistvu baje vecina oglasov kjer na nogah je pol tu problem...tak pravijo...po oglasih kuk sem gledu pise pri opisu kdaj le za modele 2006 do 2009 z 100.000+ prevozenimi....je pa popravilo baje drago...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Na kaj pa biti pazljiv pri nakupu rabljenega MP3ja?

Spredaj kjer sta dva kolesa ima verjetno kak hidravljicen cilinder? Kdo ve koliko pride menjava le tega ce se kaj pokvari? Verjetno je ta del motorja najbolj kompliceran oz najdrazji.

Sesir, kako pa je vožnja v dvoje z 300ccm? Je pomankanje moci v klancu? Ker sam se bolj nagibam k 400ccm, 500ccm pa je predrag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pri vsakem mopiju...

Se posebej ce ta zaklep dela kot mora...popravilo je baje med 500 in 800eu...pozabu zadnjic vprasat ko bil na Piaggio servisu....bom naslednjic in napisem!

S punco naredila manj ku 100km...jz res vozim po omejitvah in tu gre super...so bili pa valjcki potrebni menjave in sem kupil kar variomat polini na 9 valjckov...razlika o mirnosti in zvezdnosti voznje je zelo ocitna...

Ce se bos vec vozil v dvoje in po avtocesti vzemi 400...moras pa vedet,da vsaka stvar cca 50% drazje...in tudi zato sva midva vzela 300...pac vedela sva,da se vec ku 100 ne bo vozilo...baje sicer gre 130...ne vem...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam tud nisem nek dirkac in imam prevec rešpekta do motorjev, tako da cez 100 tudi ne verjamem da se bo vozilo in izogib avtocestam, ker mi obcutek ni vsec ti 100kmh in vsi mimo tebe.

Kakšen si pa imel obcutek za klanec v dvoje?

Si pa 100% da so za 400ccm 50% drazji deli?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Promixer pravi:

Sam tud nisem nek dirkac in imam prevec rešpekta do motorjev, tako da cez 100 tudi ne verjamem da se bo vozilo in izogib avtocestam, ker mi obcutek ni vsec ti 100kmh in vsi mimo tebe.

Kakšen si pa imel obcutek za klanec v dvoje?

Si pa 100% da so za 400ccm 50% drazji deli?

Sva po prejsnjem vprasanju zdaj namerno sla z punco probat ...obstala pod hribom in v hrib spusto gas pri 85...je pa res,da zdaj z polini veliko lepse vlece...

Ja...registracija mislim 50eu,variomat zame 163eu za 400 ali 500 pa 241...valjcki zame 6komadov 10eu...6komadov mere za 400 ali 500 pa 27eu 6kom...zracni in oljni ista cena...zadnja guma 20eu...disk ploscice zame 12eu za 400 pa 22...

Mogoce kje kaj zmotu a vse pred nakupom pregledal in menil z frendi iz Italije,ki jih imajo...

Eden prisega na 300 zaradi stroskov...drugi noce druga ko 500,ker veliko v dvoje...

Masina 300 pase vse od 250ccm

Na 400 pa pase od 500...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

S svojo trikolesno makino sem naredil že skoraj 500 km...zaenkrat sem izredno zadovoljen, tako z močjo (čeprav ga še sploh nisem stisnil do konca-menda prvih 1000 km ne priporočajo, sem pa za trenutek probal, drugače pa nekje 6000 rpm držim) kot s samo vožnjo, udobnost, poraba zaenkrat okrog 3.6 l/100km (na roke),...ni mi žal, da sem ga vzel :) . Verjetno bom moral še pred koncem sezone (dokler me na motorju ne zebe :) ) na 1. servis, bomo videli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi raje vzel MP3, ker je že dolgo časa zunaj, se pravi da je načeloma dodelan, pa tudi dopade se meni osebno bolj kot pa Metropolis...Po testih sem tudi gledal in je MP3 boljši za vozit (poglej teste na YT)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, tommaazz pravi:

Jaz bi raje vzel MP3, ker je že dolgo časa zunaj, se pravi da je načeloma dodelan, pa tudi dopade se meni osebno bolj kot pa Metropolis...Po testih sem tudi gledal in je MP3 boljši za vozit (poglej teste na YT)

Imel sem dva mp3 že, italijan kot italijan s svojimi napakami, zdaj pa mi je Metropolis bolj všeč, je bolj motorski in moški, haha.....ima boljše vzmetenje in zavore, moti me le, da ima 10KS manj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne pa si imel težave/napake? Me zanima, ker jaz ga imam pa prvič :). Če ti je Metropolis všeč potem tak nimaš kaj razmišljati, vzami pa je :) ...meni, če je nekaj všeč bolj kot kaj drugega je to to, sam ne bi imel VW(SEAT, ŠKODA) nikoli naprimer :) ,ker mi enostavno niso všeč, drugi bi te pa za takšne besede najraje križali... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem opazil, da pri sprednjih gumah, če so napumpane na 1,7 bar, kot predlaga proizvajalec, je potem takšen čuden občutek občasno kot da sprednji del spodnese...ko sem dal na 2 bar je veliko boljše in ta občutek skoraj izgine...ne vem zakaj je tak občutek, čeprav ni varijante da bi padel, je pa čudno :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, tommaazz pravi:

Sem opazil, da pri sprednjih gumah, če so napumpane na 1,7 bar, kot predlaga proizvajalec, je potem takšen čuden občutek občasno kot da sprednji del spodnese...ko sem dal na 2 bar je veliko boljše in ta občutek skoraj izgine...ne vem zakaj je tak občutek, čeprav ni varijante da bi padel, je pa čudno :) 

Verjetno se ti zdi zdaj spredaj "lahek"...tako tud mora biti....in kot si sam opazil se "oversteer" zmanjsa oz ga ni...jz preizkusil do 2.5 bara od 1.6 po 0.1bara...men se zdi res najboljse zdaj pri 2.3...verjem da spredaj drzi ko pes....zadnjo gumo pa niti ni tako tezko spodnest...no tvoj ima TC in...

Zadaj se nisem tuk igral ker me zanimala razlika spredaj...a dvignu zadaj mislim na 3 in guma 2.5 bara..Ko bil dvignjen na 2 me motilo pozibavanje a le motece absolutno ne nevarno...

Vmes sem z glavne ceste zavil desno v hrib....spregledal,da vse polno peska ...in me kljub pocasnosti odneslo vec ku meter in z kateremkoli mopedu bi lezal...tle le nasmeju in bil vesel,da se vozim pocasi...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še sam poskusil spredaj dvigniti na 2.1 bar pa da vidim kaj bo, zadnjo gumo imam napumpano na 2.6 pa se mi zdi OK. Zadnje vzmetenje imam zaenkrat na 2, na več še nisem preizkusil, bom še probal 3, 4 se mi zdi da zna bit preTRDO :) ...zdi se mi da včasih trdo reagira (te nabija) na naše luknjaste ceste, na vzmetenju 1 pa bolj plava...drugače sem se ga že kar navadil, v ovinke se zmeraj lepše peljem. Sedaj imam 730 km pa motor še na malo bolj vrtim (cca. 6500 rpm) in gre zelo lepo :) ...ostalo mi je še cca. 1200 rpm, ki jih še nisem stestiral :) ...se bojim da bom potem hotel še več ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

0.1 tezko sploh kaj opazis...

Mnenje...mp3 je preokoren spredaj in ker ima bolano dober grip spredaj lahko napumpamo gume,da dobimo na lahkotnosti...in tako sem sam poizkusil kje mi ze pretrdi oz prevec cutim nase popolne ceste in to blo 2.5...spusto na 2.4 nisem opazu razlike....2.3 pa mi vse kot mora biti...

Jz mojega vozim nekje na 6000 najvec poizkuso 7000...vec nikoli se nisem...

Poraba 3.33 l pridni je

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti  pisati vse v nedoločniku? 

Jaz imel MP3 napunpan, kot proizvajalec zapovedati, pa MP3 dobro peljal se. Če želeti voziti motor dirkalni, potem takega kupiti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, sesir said:

0.1 tezko sploh kaj opazis...

Mnenje...mp3 je preokoren spredaj in ker ima bolano dober grip spredaj lahko napumpamo gume,da dobimo na lahkotnosti...in tako sem sam poizkusil kje mi ze pretrdi oz prevec cutim nase popolne ceste in to blo 2.5...spusto na 2.4 nisem opazu razlike....2.3 pa mi vse kot mora biti...

Jz mojega vozim nekje na 6000 najvec poizkuso 7000...vec nikoli se nisem...

Poraba 3.33 l pridni je

Ti imaš 400 kubičnega? Ker moj ima največji navor pri 6500, 400 kubični pa pri 5000. Največjo moč pa ima moj na 7750 rpm, tako več ga tako nima smisla terat...za končno hitrost na 7750 za hitre pospeške pa na 6500 pa je ?...nisem mu še dal gas do konca bom počakal do 800km potem ga bom pa normalno vozil. Ima pa res lep zvok, glede na to da je samo 300 kubikov, nad 6000 rpm,drugače je zelo tih. Nad to mejo pa nekako "popizdi"?...poraba nekje 3.5l...v glavnem sem super super zadovoljen ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini velik minus mi je, da niso dali full led luči pri teh novih modelih, že tako ni poceni pa bi lahko vsaj to še spremenili...vse je led razen dolgih pa kratkoh...predvsem ko se zjutraj peljem v službo me zelo motijo te navadne halogenke...

Tole pride pa 2020 od Quadrota...futuristično ?

https://www.quadrovehicles.com/en/nuvion 

Popravljeno . Popravil tommaazz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Andrejcer pravi:

 

Jaz imel MP3 napunpan, kot proizvajalec zapovedati, pa MP3 dobro peljal se. Če želeti voziti motor dirkalni, potem takega kupiti. 

Kot vecina uporabnikov,ki si niti je predstavlja kaj to motor je in si kupi ta tricikl vozn z B in si misli,da zdaj pa ima motor in motorist...

Veza tricikla z dirkalnim motorjem?se koles nimata isto...

V glavnem z bolj napumpanimi prednjimi gumami se mp3 lepse pelje!In tle se nikakor ne gre za kak divjanje ali karkoli takega pac pa za vsakdanjo uporabo tako v mestu ko v urbanem okolju....

300 kubov mam...ce das poln gas se sicer obratomer ostavi na 7000rpm in pospesuje do tja....vendar jz ga nad 6000 ne vozim,ker ne cutim nobene potrebe...no zaradi zvoka,ki ga omenjas sem tudi menju variator in zdaj do 6500 lepo tihi...ti variomati kao niso priporocljivi,ker se motor suče višje....a moj se suče točno toliko kot mu dam gasa...in zdaj mi vsec,ker je pri cca 1000obratov manj ista hitrost....se pravi ko se vozim cca85 masina lepo tiho lavfa,obrati pa nizki kot prej pri 70...

Samo mnenje....skuter masine so dobre in preizkusene piaggio in gilera...osebno ne bi odkrival tople vode...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, sem pogledal specifikacije motorja starega 300 in tega novega HPE (+5 konjev) in je razlike točno 500 rpm (največji navor in moč sta 500 rpm višje) v korist novega. Jaz bom variomat in valjčke menjal pri 10.000 ko bo treba menjati še jermen. Tudi jaz ga ne mislim tiščati do onemoglosti, tako kot sem rekel...za pospeševanje na 6500, ker ima tam največji navor in pa za hitrost do 7800, ker ima tam največjo moč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!