Jump to content
  • Sign Up
RobMayth

Vse na temo Piaggio MP3

Recommended Posts

sesir

Za olje se se nisem niti pozanimal...kupo 80km po menjavi...

Zaklep uporabim le ko parkiram in vedno ga dam na noge....drugace vozim ko mopi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
Pravkar, tommaazz pravi:

Se pravi ga čez noč pustiš z zaklenjenimi vilicami in na stojalu?

Nisem ga se poizkusil postavit nezakljenega na noge....prelahko se pripeljat...zaklent...sestopit...prijet drzalo sopotnika in stopit na nogo in vola....tricikl pociva...jz le to prakticiram...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tommaazz

Ja res je ...ko se enkrat navadiš je simpl ko pasulj, pa še past ti ne more po nesreči :) ...ti je že kdaj zaklep zafrkaval ali dela kot urca :)?

Edited by tommaazz

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Ker sem tri lete konkretno gledal in paklal sanjal..

V tujini jih kr nekaj prvih 250ccm z pokvarjenim za "mali" dnar...v bistvu baje vecina oglasov kjer na nogah je pol tu problem...tak pravijo...po oglasih kuk sem gledu pise pri opisu kdaj le za modele 2006 do 2009 z 100.000+ prevozenimi....je pa popravilo baje drago...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Promixer

Zdravo,

Na kaj pa biti pazljiv pri nakupu rabljenega MP3ja?

Spredaj kjer sta dva kolesa ima verjetno kak hidravljicen cilinder? Kdo ve koliko pride menjava le tega ce se kaj pokvari? Verjetno je ta del motorja najbolj kompliceran oz najdrazji.

Sesir, kako pa je vožnja v dvoje z 300ccm? Je pomankanje moci v klancu? Ker sam se bolj nagibam k 400ccm, 500ccm pa je predrag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Kot pri vsakem mopiju...

Se posebej ce ta zaklep dela kot mora...popravilo je baje med 500 in 800eu...pozabu zadnjic vprasat ko bil na Piaggio servisu....bom naslednjic in napisem!

S punco naredila manj ku 100km...jz res vozim po omejitvah in tu gre super...so bili pa valjcki potrebni menjave in sem kupil kar variomat polini na 9 valjckov...razlika o mirnosti in zvezdnosti voznje je zelo ocitna...

Ce se bos vec vozil v dvoje in po avtocesti vzemi 400...moras pa vedet,da vsaka stvar cca 50% drazje...in tudi zato sva midva vzela 300...pac vedela sva,da se vec ku 100 ne bo vozilo...baje sicer gre 130...ne vem...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Promixer

Sam tud nisem nek dirkac in imam prevec rešpekta do motorjev, tako da cez 100 tudi ne verjamem da se bo vozilo in izogib avtocestam, ker mi obcutek ni vsec ti 100kmh in vsi mimo tebe.

Kakšen si pa imel obcutek za klanec v dvoje?

Si pa 100% da so za 400ccm 50% drazji deli?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 2 urami, Promixer pravi:

Sam tud nisem nek dirkac in imam prevec rešpekta do motorjev, tako da cez 100 tudi ne verjamem da se bo vozilo in izogib avtocestam, ker mi obcutek ni vsec ti 100kmh in vsi mimo tebe.

Kakšen si pa imel obcutek za klanec v dvoje?

Si pa 100% da so za 400ccm 50% drazji deli?

Sva po prejsnjem vprasanju zdaj namerno sla z punco probat ...obstala pod hribom in v hrib spusto gas pri 85...je pa res,da zdaj z polini veliko lepse vlece...

Ja...registracija mislim 50eu,variomat zame 163eu za 400 ali 500 pa 241...valjcki zame 6komadov 10eu...6komadov mere za 400 ali 500 pa 27eu 6kom...zracni in oljni ista cena...zadnja guma 20eu...disk ploscice zame 12eu za 400 pa 22...

Mogoce kje kaj zmotu a vse pred nakupom pregledal in menil z frendi iz Italije,ki jih imajo...

Eden prisega na 300 zaradi stroskov...drugi noce druga ko 500,ker veliko v dvoje...

Masina 300 pase vse od 250ccm

Na 400 pa pase od 500...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
tommaazz

S svojo trikolesno makino sem naredil že skoraj 500 km...zaenkrat sem izredno zadovoljen, tako z močjo (čeprav ga še sploh nisem stisnil do konca-menda prvih 1000 km ne priporočajo, sem pa za trenutek probal, drugače pa nekje 6000 rpm držim) kot s samo vožnjo, udobnost, poraba zaenkrat okrog 3.6 l/100km (na roke),...ni mi žal, da sem ga vzel :) . Verjetno bom moral še pred koncem sezone (dokler me na motorju ne zebe :) ) na 1. servis, bomo videli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Dobro se bodo premesali. Alvaro v Hondo, Redding na Ducatija, Laverty k BMW, Toprak verjetno na yamaho, lows ali pucetti kawasaki, ali Honda z alvarom. Za drug hondin stol je v igri tudi Fores. Nic se ne omenja Camierja
    • marincspeedshop
      Ricks stator uporablja par mm krajse vijake. Ce jih nimas zraven jih dobis lahko pri meni.
    • Dr.SPEED
    • jetman
      Jaz sem pred cca 11 leti kupil RLS oiler od člana tega foruma po imenu Leteči, ki je sam zasnoval in izdelal mazalec verige. Par let sem se precej vozil, potem pa več let praktično nič. Zdaj sem imel motor na servisu pri 60.000 km in prva veriga še vedno ostaja na motorju. Jaz sem z mazalcem verige zelo zadovoljen. Prihranil mi je precej časa, ker se mi ni bilo treba ukvarjati z verigo pa še praktično en kompleten set verige in verižnikov sem privarčeval.
    • DAMI34
      ojej, ojej, a vso tut skrito dramo bi prebral? "as dobla sir?" Ne si ti dobla sir"...v tem stilu  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!