Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
a79

Chip tuning

Recommended Posts

sesir

Mi dali na "novem" peugeot 2.2d  poraba malo padla in lepše potegne...frend dal na "novem" vw pasat tdi...avtomatik lepše menjal...ko sem vprašal za rabljen avto so se smejali "kaj hočem sam šravfat še..."

Vsi čip za cca 500eu...

Drugo je "čipiranje" mitsubishi lancer evo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 6 minutami, a79 pravi:

Bi dal v V60 s 150k km prevozenih... 

Podobno vprašal za vw tdi in mi mehaniki odsvetovali...

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
29 minutes ago, sesir said:

Podobno vprašal za vw tdi in mi mehaniki odsvetovali...

Razlog? Vztrajnik? Kateri motor, 2.0 tdi? 

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
boych

Že 100 kkm leti čipirani BMW 116d ko sneta sekira brez vsakih problemov. 

Je pa res, da imata 116d (116 KM) in 120d (170 KM) enaka motorja in so konji samo software-sko zaprti...

Čipiranje je bilo narejeno z zamenjavo software-a ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 1 uro, XTR pravi:

Razlog? Vztrajnik? Kateri motor, 2.0 tdi? 

Vprašal za 2.0tdi 101 konj...aja reku,da turbina bo hitro šla,ker že 180.000 km...nisem pavful neki ker brez veze bleknik...moje mnenje je,da predrago za na rabljen avto že brez,da kaj crkne...se na na peugeot pozna finančno,ker poraba 1l nižja...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
Just now, sesir said:

Vprašal za 2.0tdi 101 konj...

Za ta motor ne bi vedel. 2.0 TDI 120KM  (Audi A4 - 2011) pa dela brezhibno zadnjih 100kkm (na 150kkm podlage). Odprt je na 155KM in 348 Nm navora. Po optimizaciji je drug avto. V osnovi ima predolge prestave za tako majhno moč motorja in se je vlekel kot megla. Samo 155KM pa zaradi lažnega preplaha, ker naj bi "drsela sklopka". Očitno se je sama popravila.. :)  

2 hours ago, a79 said:

Bi dal v V60 s 150k km prevozenih... 

Predlagam ti Tunerc-a. Meni je naredil ok na obeh, na kolnkišti (1.9 TDI Touran) in na A4. Naredi meritev na valjih pred in po posegu.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
26 minutes ago, sesir said:

Vprašal za 2.0tdi 101 konj...aja reku,da turbina bo hitro šla,ker že 180.000 km...nisem pavful neki ker brez veze bleknik...moje mnenje je,da predrago za na rabljen avto že brez,da kaj crkne...se na na peugeot pozna finančno,ker poraba 1l nižja...

Jaz sem dal Tourana pri 200kkm. Turbina je bila že menjana (2x do 90kkm, tretja je bila pa očitno dobra). Vztrajnik-enomasni, menda sta že dva pred tem odpovedala, pa avto ni bil navit. Koliko je avto potem zdržal pa ne vem, ker sem ga prodal po 7kkm. Ni bilo nobenih zadržkov pri optimizaciji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zan0088

Nekateri pojasnijo, da nekih zamasenih krip iz katerih se ze zdaj vse kadi ni smotrno cipirat. Ce pa ti ves, da je avto bil lepo vozen, da ne zalivajo sobe, da ne kadi, da je poraba normalna, ne zre olja in so ''vitalni znaki'' OK, potem nima veze, tudi ce jih ima 200kkm. Se je pa treba zavedat da potem ni dobro podn gas tiscat v 1,2,3 prestavi in se izzivljat, itak parkrat probas pa ni panike, potem te pa itak mine, se zacnes lepo vozit z obcutkom, navdusen nad malo vec navora, kjer ti ga je manjkalo, vidis lepso porabo in to je to. Boljsa izbira pa sigurno je tuning od boxa, ker je individualen, in to tuning pri takem, ki ima valarje, da vidi feedback.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
a79

Ce se odlocim, ga bo dobil Tunerc v roke, mi je zadnc v detajle razlagal o cipiranju... Najbrz obvlada, tud marskaj dobrega sem na ostalih forumih prebral od njega, pa se drago ni (300€)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mazda6

Pozdrav!

Naj povem....poznam lastnika Renault Lagune L 2010. Pri nakupu je imela cca 100kkm in je že bila čipirana iz 150ks na 200ks...sedaj jih ima 250kkm...nobenih kakršnih koli težav!!  (ne sklopka, vztrajnik, turbo....NIČ!!)  Res pa je, da se vozi zmerno-normalno...brez izživljanja!

Sam sem na tem, da si čipiram Mazdi 6 2010L 2,2D, 129ks....na 200ks!  :P   Ima 182kkm...vozim povsem normalno!  Je/bo pa fajn,ko bo nekoliko več moči in navora....za prehitevat!

Seveda imam pomisleke glede vzdržljivosti mehanskih delov...   kajti 200ks je plafon!  Pa mislim, da je še vedno v notranjih mejah vzdržljivosti-kolikor dopušča tovarna. Saj čez "rob" itak nebi šel "čipmajster".   Bo pa fajn, ker bo "neomejeno" moči/navora....pri mojem stilu vožnje! :D   

Še en primer Mazda CX 5, L 2014, 175ks  automatik, diesel...čipirana na 210ks...poraba manjša za 1L (povedal lastnik avta)

Sam se tudi nagibam k Tunercu! Je sosed dal k njemu prejšnjo in bo tudi zdejšno mazdo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
a79

Iz 129 na 200 pa ne vem, ce bo slo. Vprasanje, ce ti bo hotel pri tej kilometrini cipirat. 

Sicer pa je meni cipiral iz 136KM na 169KM volva v60. Lahko recem, da sem zadovoljen z njegovim delom, cipirano imam vec kot leto. Porabe ne morem komentirat, ker sem ga dal njemu kmalu po nakupu, pri cca 154k km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gasperX
      Doktorat iz fizike in kemije in matematike so nekateri naredili v vecih temah   Misls da se je se en najdu k se je zajebu al kva 
    • Darko3g
      Še vedno iščem posnetek, kjer bi kdo vozil štirikolesnika po enem kolesu (najprej nagne na stran in nato še na zadnje), če je sploh možno.
    • smasher
      Take ki se vozijo po Istri na tak način se dostikrat vozijo po Parencani in so za  , sicer zgleda zabavno ampak če si pešec ali kolesar in prišibajo mimo 3je taki s seveda malce oblj odprtimi avspuhi magari še starejši 2T, te zadimijo in oglušiš in seveda ignorirajo tablo o prepovodi vožnje z motornimi vozili.   No da ne bom jaz zašel offtopic v temi ki sem jo začel, sem upal na kakšno zgodbo v stilu, Jawa 350 ali MZ 250..... motor ki ga še vedno sanjam SR250  
    • Scarabeo 500
      Jaz sem bil vesel, če sem v tem obdobju sploh videl motor, ki je peljal mimo mene . V celi dolini je bil samo eden BMW k 100.  Imel pa sem Rogovega drkalca na 5 prestav.
    • Darko3g
      Ko sem jaz začel leta 2007 je bil Louis bistveno cenejši. Kupil sem čelado za 50 €, Bundo sem imel od Andraža (nepremočljivo, malce močnejšo), pa planinske čevlje in kavbojke. potem pa sem našel polvisoke čevlje za 30 €, pa usnjene hlače tudi za 30 €, rokavice so bile 10, poletni moto čevlji 20 in podobno. Čakal sem razprodaje in iskal določene artikle. Imeli so sedelne torbe iz pravega usnja za 50 €, pa sprednjo majhno torbico za orodje za 8 €. Občutek imam, da je danes vse vsaj dva - trikrat dražje. Leta 2009, ob krizi je še bencin stal precej pod en evro.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!