Skoči na vsebino
SILVA MESOJEDEC

Izbira skuterja

Priporočene objave

SILVA MESOJEDEC    0
SILVA MESOJEDEC

Pozdravljeni.

Še ena novinka se obrača na vas. 

Vem, da ste veliko napisali o tem ampak bi vas res rada prosila, če mi svetujete. To bo moj prvi motor.

Odločam se med Yamahinimi modeli skuterja 50 ccm Neo's 2T ali 4T in Aerox 2T ali 4T.

Kaj mi vi svetujete glede modela in glede 2 ali 4 taktnega?

Sama sem  čista začetnica in nimam pojma, zato bi mi vsaka pomoč prišla prav. 

Hvala za vsak odgovor in nasvet.

Silva 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
The Lakl    3400
The Lakl

Zdravo. Bom jaz napisal, ko imam najmanj pojma o “sesalcih”, če ti drugi ne dajo informacij. 

Meni so pred davnimi leti svetovali takole: Prvo moraš vedeti zakaj ga boš uporabljala. Za mestno vožnjo je bolje 4T za periferijo in dalše razdalje pa 2 T. Kateri model boš pa izbrala je pa tvoja odločitev. Vzami tistega, kateri ti je bolj udoben in ti je bolj všeč.

:blush:

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
sesir    4716
sesir
pred eno uro, SILVA MESOJEDEC pravi:

Hvala za odgovor.

Lp Silva

Stroškovno vzameš 4t...manj pije in manj kvari a gre 45...

2t več stroškov,z lahkoto gre bolj...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
matteo462    0
matteo462

Si že izbrala favorita?

Glede dvotaktnih,...jih je čedalje manj zaradi ustreznega euro standarda.

Izogibaj se kitajskim strojem, vkolikor se ne želiš še za mehanika izučiti.

Sym in Kymco sta pa solidna Tajvanska proizvajalca, z preverjenimi mašinami, široko servisno mrežo in dobavljivimi rezervnimi deli.

Zanjimiv je tudi Peugeot Kissbee (okrog 1500eur novi) ima pa mašino od Sym.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
RobiRoberto    26671
RobiRoberto

Na žalost jaz s svojim SYM SYMPLY nisem zadovoljen, oziroma sem bil, dokler mi ni "zaribal", od takrat naprej mi ga pa na servisu ne morejo (ne znajo) popraviti, da bi deloval tako kakor je pred okvaro. Dokler je še deloval tako kakor mora, sem z njim naredil tudi nekaj precej več kakor 100 kilometrskih voženj, sedaj se pa z jim ne upam več peljati skoraj nikamor. Upam, da bojo mehaniki po prvem maju "v povezavi" uvoznikom odkrili, zakaj moj skuter ne pelje več tako, kakor je preden "mi je zaribal", za kar vzroka sploh ne vem. :blush:

Servisna mreža za SYM je pa v Sloveniji res zelo velika.

SYM.thumb.jpg.c7aefba7ef9962e93f37ba4ac08210c7.jpg

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
matteo462    0
matteo462

Uf nekaj cesar si nisem zelel prebrat preden dam 2jurja za moped :-) 

 

To je največji problem ko zariba motor, cilindra in bata ni problem zamenjat, tezava je zakaj je ze v startu zaribalo. 

Skoda, kupis nov moped, zato da ne bos imel tezav, na koncu se pa par mesecev ne vozis, zato da ugotovijo kaj sploh je narobe.

 

pa zanjimivo da ravno sym, ki se na veliko hvali kako imajo cilindre samo iz enega kosa in nek poseben namaz ki zmanjsa trenje. 

 

Kaj bi p ti vzel ce bi seenkrat kupoval do 2k€v

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!