Jump to content

Yamaha YZ 250 F


Majster je pac majster

Recommended Posts

Majster je pac majster

Dober dan! 

Mene zanima kateri so vzroki da nek 4t motor zariba... pac js bi se vozu tk po travnikih, makedamu... in me skrbi da mi kje yz250f zariba... prosim nastejte mi vse vzroke zakaj 250 4t kroser lahko zariba.

Link to post
Share on other sites

Zariba ti lakho če:

-se razširi bat zaradi previsoke temperature

-zmanjka olja

-pride do kakšnega zloma/večje okvare (ojnica, gred, ležaji, ventili, poredko se kaj takega zgodi)

 

Če imaš take probleme z 2t motorjem ti 4t močno odsvetujem, namreč pri 2t lahko popraviš vse sam in ne rabiš nekega znanja če razumeš kako motor dela (razen mogoče sprešat gredi glih ne more vsak), učiš se sproti ko dajaš motor na kose,  to ni nek rocket science. Seveda se da tudi pri 4t ampak je dosti bolj komplicirano in rabiš več posebnega orodja, če gre kaj narobe pa je dosti dražje. Glede na to kaj si spraševal bi jaz na tvojem mestu kupil nek normalen 4t motor, ki ni navit, torej ne crf, kxf, yzf, rmz, sxf, excf in podobnih. Lahko pa se lotiš in popraviš hondo, če se voziš tako kot praviš lahko z minimalnimi stroški motor zdrži dokler se kaj res ne zalomi (zariba). Tudi jaz sem imel nekoč yz 80, potem sem jo dal bratu, pa sem v osmih letih samo enkrat menjal bat in dal pohonat cilinder, menjal sem še ploščice in zobniški set, to je to. Pri tako starih motorjih se ne izplača menjavati stvari preventivno, ker hitro postanejo kosi dražji kot je vreden cel motor. Ko se dokončno pokvari in so stroški večji kot nov rabljen motor ga pač pelješ na odpad. Je pa res da tako nikoli ne veš kdaj se bo kaj pokvarilo in je dosti več šravfanja, kot če vse naenkrat zamenjaš in imaš mir, dosti je tudi odvisno od sreče in tega kakšen motor si kupil. Jaz sem raje šravfal vsak vikend ker mi je bilo všeč, zdaj pa nimam časa in naredim to 1x na leto zaprav.

Link to post
Share on other sites
Majster je pac majster
pred 5 urami, squirrells pravi:

Zariba ti lakho če:

-se razširi bat zaradi previsoke temperature

-zmanjka olja

-pride do kakšnega zloma/večje okvare (ojnica, gred, ležaji, ventili, poredko se kaj takega zgodi)

 

Če imaš take probleme z 2t motorjem ti 4t močno odsvetujem, namreč pri 2t lahko popraviš vse sam in ne rabiš nekega znanja če razumeš kako motor dela (razen mogoče sprešat gredi glih ne more vsak), učiš se sproti ko dajaš motor na kose,  to ni nek rocket science. Seveda se da tudi pri 4t ampak je dosti bolj komplicirano in rabiš več posebnega orodja, če gre kaj narobe pa je dosti dražje. Glede na to kaj si spraševal bi jaz na tvojem mestu kupil nek normalen 4t motor, ki ni navit, torej ne crf, kxf, yzf, rmz, sxf, excf in podobnih. Lahko pa se lotiš in popraviš hondo, če se voziš tako kot praviš lahko z minimalnimi stroški motor zdrži dokler se kaj res ne zalomi (zariba). Tudi jaz sem imel nekoč yz 80, potem sem jo dal bratu, pa sem v osmih letih samo enkrat menjal bat in dal pohonat cilinder, menjal sem še ploščice in zobniški set, to je to. Pri tako starih motorjih se ne izplača menjavati stvari preventivno, ker hitro postanejo kosi dražji kot je vreden cel motor. Ko se dokončno pokvari in so stroški večji kot nov rabljen motor ga pač pelješ na odpad. Je pa res da tako nikoli ne veš kdaj se bo kaj pokvarilo in je dosti več šravfanja, kot če vse naenkrat zamenjaš in imaš mir, dosti je tudi odvisno od sreče in tega kakšen motor si kupil. Jaz sem raje šravfal vsak vikend ker mi je bilo všeč, zdaj pa nimam časa in naredim to 1x na leto zaprav.

Js zdaj trenutno mam hondo cr 80 le

tnik 2000 malo me je zanimalo o 4t motorjih.... js mam na moji hondi problem da mi olje ven teče, to samo moram menjati semering.... drgac pa vaga je tudi bol tk... ko se pa na njega usedem je pa avspuh skoraj na gumiju(to verjetno zaradi amortizerjev)... pa malo je blok počeni...

Edited by Majster je pac majster
Link to post
Share on other sites

Tisti semering lahko komot sam menjaš, samo izprazniš olje in snameš pokrov sklopke, naprej pa vidiš. Dosti stvari je tudi na youtubu in si iz tam lahko zelo pomagaš. Za vago je dokaj drago popravilo, tako da je tudi na moji yz proti koncu bilo že grdo videt koliko lufta je imela. Za to nisem prepričan če se lahko kaj še dosti bolj pokvari če ne menjaš. Da je počen blok je načeloma zelo slabo :D ampak če je majhna razpoka bi se po mojem dalo zavarit, odvisno kje je počen, moreš pa najti nekoga ki vari aluminij in ve kaj dela, najverjetneje pa bi moral razstaviti celo mašino. Vprašaj koga, če bo treba vse razstaviti bi jaz pustil nekaj časa, samo pazi da imaš vedno dovolj olja. Če dosti pušča pa čimprej zavarit. Za amortizer so tudi veliki stroški, najceneje bi po mojem bilo če bi dobil kje rabljenega, je pa problem da težko veš, če je tudi tisti fuč.

Link to post
Share on other sites
Majster je pac majster
pred 7 urami, squirrells pravi:

Tisti semering lahko komot sam menjaš, samo izprazniš olje in snameš pokrov sklopke, naprej pa vidiš. Dosti stvari je tudi na youtubu in si iz tam lahko zelo pomagaš. Za vago je dokaj drago popravilo, tako da je tudi na moji yz proti koncu bilo že grdo videt koliko lufta je imela. Za to nisem prepričan če se lahko kaj še dosti bolj pokvari če ne menjaš. Da je počen blok je načeloma zelo slabo :D ampak če je majhna razpoka bi se po mojem dalo zavarit, odvisno kje je počen, moreš pa najti nekoga ki vari aluminij in ve kaj dela, najverjetneje pa bi moral razstaviti celo mašino. Vprašaj koga, če bo treba vse razstaviti bi jaz pustil nekaj časa, samo pazi da imaš vedno dovolj olja. Če dosti pušča pa čimprej zavarit. Za amortizer so tudi veliki stroški, najceneje bi po mojem bilo če bi dobil kje rabljenega, je pa problem da težko veš, če je tudi tisti fuč.

Kaj pa ce semering in blok pustim na miru tako kot je pa ce dolivam olje in redno spremljam vsak dan bo vse v redu???? Danes grem ven pa vam poslikam blok.... isto vprasanje imam za vago in amortizerje.... lahko se dalje po travniku vozim normalno ce pac ma vaga prevec lufta ali se kaj zlomi? Pa js bi si napravo kako malo skakalnico da bi skocu pol metra ali se manj... pa se bojim da mi kaj lahko poci... prosim odgovorite na vsa vprasanja ker me res zanima......

Hvala ze vnaprej!

Edited by Majster je pac majster
Link to post
Share on other sites
Majster je pac majster
Ob 27. 2. 2018 ob 15:01, squirrells pravi:

Zariba ti lakho če:

-se razširi bat zaradi previsoke temperature

-zmanjka olja

-pride do kakšnega zloma/večje okvare (ojnica, gred, ležaji, ventili, poredko se kaj takega zgodi)

 

Če imaš take probleme z 2t motorjem ti 4t močno odsvetujem, namreč pri 2t lahko popraviš vse sam in ne rabiš nekega znanja če razumeš kako motor dela (razen mogoče sprešat gredi glih ne more vsak), učiš se sproti ko dajaš motor na kose,  to ni nek rocket science. Seveda se da tudi pri 4t ampak je dosti bolj komplicirano in rabiš več posebnega orodja, če gre kaj narobe pa je dosti dražje. Glede na to kaj si spraševal bi jaz na tvojem mestu kupil nek normalen 4t motor, ki ni navit, torej ne crf, kxf, yzf, rmz, sxf, excf in podobnih. Lahko pa se lotiš in popraviš hondo, če se voziš tako kot praviš lahko z minimalnimi stroški motor zdrži dokler se kaj res ne zalomi (zariba). Tudi jaz sem imel nekoč yz 80, potem sem jo dal bratu, pa sem v osmih letih samo enkrat menjal bat in dal pohonat cilinder, menjal sem še ploščice in zobniški set, to je to. Pri tako starih motorjih se ne izplača menjavati stvari preventivno, ker hitro postanejo kosi dražji kot je vreden cel motor. Ko se dokončno pokvari in so stroški večji kot nov rabljen motor ga pač pelješ na odpad. Je pa res da tako nikoli ne veš kdaj se bo kaj pokvarilo in je dosti več šravfanja, kot če vse naenkrat zamenjaš in imaš mir, dosti je tudi odvisno od sreče in tega kakšen motor si kupil. Jaz sem raje šravfal vsak vikend ker mi je bilo všeč, zdaj pa nimam časa in naredim to 1x na leto zaprav.

2t tudi lahko zariba če se zlomi ojnica, gred, ležaji, ventili,...?

 

Edited by Majster je pac majster
Link to post
Share on other sites

vsak motore glre če se zlomi ojnica, ok mogoče ne "zariba" ampak ga je potrebno konkretno obnoviti. 2T zaribajo zaradi drugačnih razlogov... napačna mešanica, navijanje ko je hladen, če ima avtomatsko mešanje, odpoved ventilča ki dela mešanico...

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!