Jump to content

SUZUKI GSX 1250 FA


Mfarjan

Recommended Posts

Živ.

Ali lahko kdo napiše kaj več o tem motorju, oziroma, ali je to Bandit z oklepom.

Na Avtonetu je takšen naprodaj, pa me kaj več zanima, sam pa nimam kaj veliko izkušenj.

Lp

Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gasperX

    11

  • skalar36

    11

  • Mfarjan

    7

  • brutal

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Brez kufrov. Težak je ja. Na mestu se mu pozna. Med vožnjo pa nič. Smerno stabilen kot vlak.  GS je primerjalni standard? No če je... Dobim jest cca 1. GSXFA, pa mi pa mi še ostane za eno fajn en

Mislim, da ne paše. GSX 1250 FA ima drugačen, malo večji hladilnik od GSF 1250 modela. Ima tudi dva ventilatorja za hlajenje, ki se stopenjsko vkljapljata, medtem, ko ima GSF 1250 samo en ventilator.

Vseeno sem zamenjal belanco. Naročil iz Luisa.Aluminjasta. 50 eur. Širina 76 ccm( originalna je 72 ccm). Rahlo bolj odprta je kot originalna. Ter precej lažja. Nobenih tžav pri kablih. 10 min pa je bi

Posted Images

gasperX ga je imel,ti lahko pove iz prve roke...

Am ja je bandit z oklepom ampak redizajn oklepov pa števec je od gsxr-ja...

Sam sem tudi gledal za tem motorjem ampak me je preveč motila teža motorja,ki je dobrih 250kg, ampak to sem pač jaz, imam rajši lazje motorje zato se nisem odločil, če bi bil pa lazji pa ne bi dvakrat razmisljal...

Ima ga pa tudi od prijatelja oče, motor ima prevoženih že nekaj čez 140.000km, brez enega samega problema, samo kar je na servisni interval za zamenjat...

Nema fixa bez gsxa :D

 

Link to post
Share on other sites

gasperX ga se vedno ima ;) Akups prodam sam uvozt ga mors v slovenijo ;)

Drugace pa ja vse je od bandita samo druge plastike in  drugi stevc. Pele se res fino sam sem od novega naredil nekje 27kkm 2015-2017.

Tezek je pa res ko pes mislim da ima celo po nekaterih podatkih polne teze z vsemi tekocinami  nekje 270kg.. sem ga pobiral na bencinski sm mislu da bom izdihnu.

Da se pa z njim lepo vljudno turing peljat kot tudi kolenckat.... Prejsne leto sem bil z njim na korziki. Poraba odvisno od tebe ampak 20 L tank nekje 300-340km v italiji na avtocesti Livorno-Villach bi jih skoraj 400km nacepal.

Link to post
Share on other sites
pred 15 urami, Mfarjan pravi:

Živ.

Pogledal, preizkusil.  Ni zame, za sopotnika še manj.

Za mlajše mogoče..

Iščem naprej!

Lp

 

 Prva izbira najboljša izbira !  Fjr je zakon !!!

Link to post
Share on other sites

Mogoče res. Glede na to, da sem  neizkušen in povrhu ziheraš, je rezultat trenutno takšen kot je.

Naslednji teden preizkusim še TDM 900, potem bom verjetno bližje končni odločitvi.

Vsemu nakljub, me pri FJR malce moti teža motorja, to govorim zaradi neizkušenosti in nekaterih mnenj na forumu.

Pravzaprav nisem pod nekim pritiskom, da moram kupiti motor, se bom začasno zadovoljil z obstoječim.

Lp

Link to post
Share on other sites
pred 51 minutami, Mfarjan pravi:

Naslednji teden preizkusim še TDM 900, potem bom verjetno bližje končni odločitvi.

Kaj pa Tracer...naslednik TDM, Triumph Tiger 1050...če so ti všeč motorji v tem segmentu?

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Ob 10. 3. 2018 ob 16:17, Mfarjan pravi:

Živ.

Pogledal, preizkusil.  Ni zame, za sopotnika še manj.

Za mlajše mogoče..

Iščem naprej!

Lp

 

Zakaj nebi bi bil zate?? Se mi zdi da ravno ta motor nima omejitve glede na starost voznika je lepo oglajen turer al pa zver ce ge na obratih teras... drugace pa 50-60 v 6ti prestavi sej sploh nerabs saltat. Tut na kolen gre ce hoces.... 

 

Moj poservisiran zdej pa v oglas in v prodajo... na zalost mam sam eno rit pa se sam z enmu vozm :D Zavarovanje za dva je pa v avstriji predrago... :(

IMG_20180328_175242.jpg

IMG_20180328_175251.jpg

IMG_20180328_175257.jpg

IMG_20180328_175308.jpg

Link to post
Share on other sites

Živ.

Nisva se razumela. Motor kot takšen je že v redu.

Vendar je potrebno vzeti v zakup moj emšo. Noge so preveč skrčene, za sopotnika mislim, kar pa ne pride v upoštev. Tudi teža ni problematična.

Sem uredil zadevo. Fjr.

Hvala za pomoč in informacije.

 

Lp

Link to post
Share on other sites
pred 23 minutami, Mfarjan pravi:

Živ.

Nisva se razumela. Motor kot takšen je že v redu.

Vendar je potrebno vzeti v zakup moj emšo. Noge so preveč skrčene, za sopotnika mislim, kar pa ne pride v upoštev. Tudi teža ni problematična.

Sem uredil zadevo. Fjr.

Hvala za pomoč in informacije.

 

Lp

Slika??? :)

Čestitam. A je sivo modre barve in odpeljan s terencem?

Link to post
Share on other sites

:bike:

pred 10 urami, Mfarjan pravi:

Hvala.

Sive barve, dostava na dom.

Slike kdaj drugič.

Lp

Sem upal da se boš prav odločil,saj  Fjr je  zakon !! :grupni:Srečno vožnjo ti želim,pa oglasi se pri meni ko boš v naših koncih:bike:

 

 

Link to post
Share on other sites
pred 14 urami, Mfarjan pravi:

Živ.

Nisva se razumela. Motor kot takšen je že v redu.

Vendar je potrebno vzeti v zakup moj emšo. Noge so preveč skrčene, za sopotnika mislim, kar pa ne pride v upoštev. Tudi teža ni problematična.

Sem uredil zadevo. Fjr.

Hvala za pomoč in informacije.

 

Lp

To se pa strinjam ja vse kar me moti so prevec pokrcena kolena glede na to da imam oba kolena fuc in bolijo ko.. 

Ampak desc srecno z novim motorjem in veliko varnih ovinkastih km!!!

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Nastavljal sem zračnost na vetilih mojega motora. In nisem prav gotov ko sem ga prvič sestavil skupaj da sem nastavil tajming pravilno mogoče sem se zmotil za en sornik. Sem naredil testno vožnjo mogoče vsega skup 6 km in ko sem prišel domov so se še vedno slišali ventili. Spet preverim zračnost in ugotovim da sta še dva na zgornji meji dam noter večje/pravilne podloške sestavim skup in ko puskušam vžgat mašino konkretno klenka na desni strani. še enkrat odprem in pogledam tajmin in zračnost in vse štima. Zanima ma če sem slučajno napačno nastavil tajming pri prvem poizkusi za en sornik ali sem lahko resno poškodoval mašino?

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, lovemasin pravi:

Nastavljal sem zračnost na vetilih mojega motora. In nisem prav gotov ko sem ga prvič sestavil skupaj da sem nastavil tajming pravilno mogoče sem se zmotil za en sornik. Sem naredil testno vožnjo mogoče vsega skup 6 km in ko sem prišel domov so se še vedno slišali ventili. Spet preverim zračnost in ugotovim da sta še dva na zgornji meji dam noter večje/pravilne podloške sestavim skup in ko puskušam vžgat mašino konkretno klenka na desni strani. še enkrat odprem in pogledam tajmin in zračnost in vse štima. Zanima ma če sem slučajno napačno nastavil tajming pri prvem poizkusi za en sornik ali sem lahko resno poškodoval mašino?

če bi malo pobrskal po sklopu SUZUKI, bi hitro ugotovil, da tema o dotičnem motorju že obstaja in bi tule postavil vprašanje. Taisto vprašanje lahko postaviš tudi v temi:

sam svoj mehanik

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Danes po dolgem casu zalaufu Suzukija... ga mal bol teram 3. .4. 5. vse mal bol na obratih in gasu se vedno ne pretirano..... se ustavim ob cesti in mi zmece hladilno tekocino.... sicer ne vso.... obrnu pelu domov (cca.70km) na koncu ze zacel na vsake toliko rdeco lucko prizigat..... 

Se je ze komu kaj takega zgodilo??? Se komu kaj sanja??? 

Link to post
Share on other sites
pred 16 urami, gasperX pravi:

Danes po dolgem casu zalaufu Suzukija... ga mal bol teram 3. .4. 5. vse mal bol na obratih in gasu se vedno ne pretirano..... se ustavim ob cesti in mi zmece hladilno tekocino.... sicer ne vso.... obrnu pelu domov (cca.70km) na koncu ze zacel na vsake toliko rdeco lucko prizigat..... 

Se je ze komu kaj takega zgodilo??? Se komu kaj sanja??? 

Vzrokov za izmet hladilne tekočine je lahko več, vsekakor pa se je motor pregreval, razen, če je res prebilo tesnilo glave. V tem primeru ti ob delujoči hladni mašini v ekspanzijski posodi vre (opaziš mehurčke, kot pri vreli vodi). Drugi možni vzrok je odpoved termostata, ki ne odpre pretoka skozi hladilnik in se zato hl. tekočina prekomerno segreje v samem motorju in posledično zavre, povišan tlak pa izmeče hl. tekočino. Naslednji najcenejši vzrok je okvara pokrovčka hladilnika. Ta ima funkcijo vzdrževanja povišanega tlaka v hladilnem sistemu in s tem dviga temperature vrelišča hl. tekočine.

Čudi me, da nisi omenil, da bi dolil izgubljeno hl. tekočino. Ob pomanjkanju le te, v sistemu začne krožiti zrak, ta pa bistveno zmanjša hlajenje motorja in posledično pride do pregrevanja. To pregrevanje ti je prižigalo rdečo lučko! RDEČA LUČKA pa v vsakem primeru pomeni STOP! Nadaljevanje vožnje je uničevanje stroja!

Link to post
Share on other sites

Ja vosu mi tut na kraj pameti ni padlo da bi dolil tekocino... Sicer se mi je lucka prizgala za vogalom nekih 300m od doma tako da upam da nisem se kj poslabsu stvar bom pa odpelu na servis in upam na najcenejse... 

Ni mi jasno da se kaj takega naredi pri dokaj novem motorju.... L.2015 zpri 28kkm

Link to post
Share on other sites

Nope nism prevereil..... 

Sem Pa danes nalil tekocino in zadevo zalaufu mal sosedom najedu da se je zadeva ornk ogrela.... Moje mneneje prebit hladilnik verjetno Mi je nekje kak kamencek priletu direkt v hladilnik.... Upam da je Samo to. Se lepo vidi kje pusca. 

IMG_20181013_111218.jpg

Edited by gasperX
  • Sad 3
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!