Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
lucif3rka

Menjam furo

Recommended Posts

lucif3rka

Ok, priznam, res ste me pozitivno presenetili, sem pričakovala precej manj resnih odgovorov. Vsem ful hvala, se potrudim in dobite odgovore v naslednjih dneh (tisto k se spraviš odpret tako temo lih v največji gužvi v službi :blush:).

So pa vsi ti izleti trenutno premaknjeni na naslednji mesec, po zrihtanih vilicah in ostalih pomladnih opravkih. Če že avto odpove sodelovanje en dan, mora pa še motor naslednji, da ni preveč dolgcajt v življenju. ;) 

 

Ob Monday, April 09, 2018 ob 21:05, ciciban pravi:

Edina težava, ki jo vidim pri tem moto swinganju je tempo vožnje. Po večini smo si precej podobni. Taka nezahtevna in družabna bitja. V praksi pa težko najdeš dva, ki imata zares nek podoben stil in ritem vožnje. Ideja se mi drugače ne zdi slaba.

Ravno zato namenska tema, da družba vnaprej ve "v kaj se spravlja" in je pripravljena prilagajanju pri tempu, vsaj tisti popoldan. Pa tudi ni problem počakat tistih par minut na vrhu ta lepega odseka, da jih še drugi doživi v svojem ritmu. :)

Edited by lucif3rka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorty

Belokrajino sicer malo poznam ampak ne bi blo švoh videt še kej novega z lokalcem. Menjam za turo po južni Štajerski.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant

Nic ne menjam, lahko pa zapeljem v Rezijo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
Ob 14. 4. 2018 ob 19:11, r109 pravi:

Poznam in Prevozil veckrat tolele, :)

A to z letalom?:hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
r109
32 minutes ago, Joker said:

A to z letalom?:hmm:

Eh ja, si pa cvetka...
to ni pot. Oznaceno je podrocje, ki ga dobr poznam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GO_Tomi

Menjam jutrišnjo furo Nova Gorica - Kranjska gora (Most na Soči, Bovec, Predel, Tarvisio in nazaj) po krasnem vremenu, neprometni cesti v čudoviti naravi, za 2 kepice čokoladnega sladoleda. :)

Dostava FCO kavč, na katerem zdej ležim ko krava. Se mi ne da it PRESS 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
32 minutes ago, a79 said:

Ima kdo kaksen predlog za enodnevno furo? tm okol 500 km max? Slo ali hrv?

Plominka.... trajekt na Cres-Krk in nazaj, da ne bo samo nažiganje po ovinkih. Lahko pa v Plominu obrneš proti severu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
Pravkar, a79 pravi:

Bil prejsnjo sredo do Karlobaga...

od tam naprej je šele veselica...

istra je isto lepa, men je najbolje bluzit po hribih po sredini: Buzet-Cerovlje-Paz (utrdba in grad)-Učka-Plominka-Žminj (cerkev in stari grad)-Kanfanar-Rovinj-Limski zaliv (u enmu kafiču je ful seksi kelnarca)-Sveti Lovreč ali pa do Vrsarja (samo potem ne ob zahodni obali proti severu ker je dolgcajt za popizdit)-Karojba-Motovun

še zmer se pa 1x na let splača do Pule potegnt pa gladiatorje špilat...zgodi spomlad al pa jesen k ni več tok gužve

Buzet-Lupoglav-Boljunsko polje-Voziliči je pa fajn za testirat končno hitrost, isto tm po unih ravninah mem Motovuna :D

itak je malo morje teh vasic dol, rabiš kar parkrat it da vse obdelaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Endlich
Ob ‎9‎.‎4‎.‎2018 ob 16:02, lucif3rka pravi:

Sm skoraj zihr, da nimam edina teh težav - medtem ko Belo krajino poznam kot svoj žep in mi ni problema najt traso za dnevno furo, se recimo na Gorenjskem ne znajdem nič. :D Pa ne narobe razumet, velikokrat prav paše raziskovanje neznanega, al pa it kontra na neznanem križišču, zame definitivno eden od čarov motorizma. Ampak včasih je pa prav fajn, če nekdo vodi pa kaj lokalnega pokaže, pa tudi lažje je gledat kaj drugega k table (mogoče ostanek iz časov sopotništva? :P).

Skratka, predlog je sledeč: menjam družbo (in seveda lokalno vodenje) za kakšno popoldansko na izi furco proti jugu države (moj rajon), za kakšno na sever in vzhod države. :cool:

Zdravo

Ena ideja za Gorenjsko in malo izven: iz Kranja na Jezersko, potem do Železne kaplje v Avstriji imaš čudovit asfalt in ovinke, nazaj po isti poti, potem na preko Škofje loke v Sevško dolino in za Železniki na Davčo (odlična vijugasta cesta, skoraj brez prometa), naprej v Cerkno, Idrijo, Godovič, Logatec - zopet veliko lepih ovinkov...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
a79
pred 1 uro, Xebec pravi:

od tam naprej je šele veselica...

istra je isto lepa, men je najbolje bluzit po hribih po sredini: Buzet-Cerovlje-Paz (utrdba in grad)-Učka-Plominka-Žminj (cerkev in stari grad)-Kanfanar-Rovinj-Limski zaliv (u enmu kafiču je ful seksi kelnarca)-Sveti Lovreč ali pa do Vrsarja (samo potem ne ob zahodni obali proti severu ker je dolgcajt za popizdit)-Karojba-Motovun

še zmer se pa 1x na let splača do Pule potegnt pa gladiatorje špilat...zgodi spomlad al pa jesen k ni več tok gužve

Buzet-Lupoglav-Boljunsko polje-Voziliči je pa fajn za testirat končno hitrost, isto tm po unih ravninah mem Motovuna :D

itak je malo morje teh vasic dol, rabiš kar parkrat it da vse obdelaš.

Hvala, bom probal neki najdit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Shillien
      Point tistega citata je bil NEREGISTRIRANA MOTORNA VOZILA😂. In za njih kot je rekel prepoved velja že zdaj
    • maus
      glavne ceste so bivše magistralke neki tazga .. ne vem kateri predpis je zadnji (1) Državne ceste se kategorizirajo na: -        avtoceste, s skrajšano oznako AC, ki so namenjene daljinskemu prometu motornih vozil in so sestavni del avtocestnih povezav s sosednjimi državami; njihov sestavni del so tudi posebej zgrajeni priključki nanje; -        hitre ceste, s skrajšano oznako HC, ki so rezervirane za promet motornih vozil in s svojimi prometnotehničnimi elementi omogočajo hitro odvijanje daljinskega prometa med najpomembnejšimi središči regionalnega pomena; navezujejo se na avtoceste v državi in na cestne sisteme sosednjih držav; njihov sestavni del so tudi posebej zgrajeni priključki nanje; -        glavne ceste I. reda, s skrajšano oznako G1, ki so namenjene prometnemu povezovanju med pomembnejšimi središči regionalnega pomena; navezujejo se na ceste enake ali višje kategorije v državi in na cestne sisteme sosednjih držav; njihov sestavni del so tudi posebni priključki nanje, če so zgrajeni; -        glavne ceste II. reda, s skrajšano oznako G2, ki so namenjene prometnemu povezovanju med središči regionalnega pomena in navezovanju prometa na državne ceste enake ali višje kategorije; njihov sestavni del so tudi posebni priključki nanje, če so zgrajeni; -        regionalne ceste I. reda, s skrajšano oznako R1, ki so namenjene prometnemu povezovanju pomembnejših središč lokalnih skupnosti in navezovanju prometa na državne ceste enake ali višje kategorije; njihov sestavni del so tudi posebni priključki nanjo, če so zgrajeni; -        regionalne ceste II. reda, s skrajšano oznako R2, ki so namenjene prometnemu povezovanju središč lokalnih skupnosti in navezovanju prometa na državne ceste enake ali višje kategorije; -        regionalne ceste III. reda, s skrajšano oznako R3, ki so namenjene prometnemu povezovanju središč lokalnih skupnosti, za državo pomembnih turističnih (turistične ceste, s skrajšano oznako RT) in obmejnih območij ter mejnih prehodov z državnimi cestami enake ali višje kategorije, kadar po predpisanih merilih za kategorizacijo ne dosežejo višje kategorije. (2) Državne kolesarske poti se kategorizirajo na: -        daljinske kolesarske poti, s skrajšano oznako KD, namenjene navezovanju prometa kolesarjev na evropsko omrežje kolesarskih poti; -        glavne kolesarske poti, s skrajšano oznako KG, namenjene prometu kolesarjev do središč regionalnega pomena; -        regionalne kolesarske poti, s skrajšano oznako KR, namenjene prometu kolesarjev do pomembnejših središč lokalnega pomena, do pomembnih turističnih območij ali središč ter do območij izjemnih naravnih znamenitosti.
    • BlackDoc
      A ni prepoved za vsa neregistrirana motorna vozila že sedaj? Razen za cigote
    • maus
      MOgoče majćkeno pomoč pa le potrebujEŠ
    • GoBobi
      Ni potrebno, ker gre za Yamahino dopolnilno opcijsko opremo. Ajd!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!