Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT LC od 2014


zoranv12

Priporočene objave

pred 26 minutami, Snečer pravi:

na tretji sliki se vidi korozija :) sicer pa če boš redno tako servisiral, bo v redu :) 

Ni korozija poglej sliko prej takoj ko sem odprl. Pol sem snel gumico in vse malo prebrisal pa je gor ostalo malo prahu, ki se nabere okoli gumice:jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ni narobe. Je manšeta odigrala svojo vlogo in kvalitetno tesnila. Jaz manšeto dodatno namažem z tesnilno maso LOCTITE SI 5926  https://www.vehicle-repair-solutions.com/en/products/mechanical-repair/gasketing-products/flexible-flanges/loctite-si-5926.html , kardan namažem z mastjo ELF MULTI MoS 2 https://www.rezervniavtodeli24.si/13626185-elf . Pri montaži kardana na kotno gonilo si pomagam z vrvico, katero navežem skozi križ kardana, ter z vrtenjem diska ulovim ribne. Ko manšeta dobro nasede na roko in je kotno gonilo fiksirano, tesnilno maso obrišem, da ni vidna izven gume.

Imam pa še eno vprašanje. Kako se ti šalta?  Na spletu sem zasledil spodnji text:

Objavljeno Maj 23, 2016 (popravljeno)
  Ob 23. 5. 2016 ob 9:57, HyperJack pravi:

Menjalnik je prve tri prestave - potem pa ajde recimo da +. Tako grobega menjalnika že dolgo ne. ob vsaki prestavi zaškrta. Al si odločen al pa ne, vsakič škrta, ajde se zgodi tudi praznik, da kdaj prešaltaš kot na Japoncu, ampak se redko zgodi. Se je treba kr navadit te nemške tehnologije. Dokler bo material - zobniki v notranjosti vse to zdržali, pol je OK :D

Poglej do kam so ti nalili olje v motorju! Menjalnik in quikshifter delata najbolje, ko je olja do polovice. Če ga je bolj proti vrhu se mu pozna pri prestavljanju. Menjalnik se s časom tudi malo uteče, počakaj na drugi servis in poglej naj ti nalijejo res samo do polovice okenca. Porabe olja tako ali tako ni, zato je nalivanje do vrha brez pomena. 

Ja, pa Quick shifterja ne uporabljaj med prvo in drugo in drugo in tretjo. Se da in dela lepo, če imaš dovolj obratov. Na cesti slišim kako se nekateri trudijo stalno voziti brez sklopke tudi v nizkih obratih. 

Bokserjev menjalnik potrebuje odločno nogo in močnejši čevelj. Ne bodi prenežen! 

Popravljeno Maj 23, 2016. Popravil motolover

 

Moti me škrtanje katero se največ sliši iz 2. v 3., včasih tudi a le redko v 4.. Iz N. v 1. prestavim pred zagonom motorja in zagon naredim s stisnjeno sklopko. Iz 1. v 2. je čisto lepo a pri nizkih obratih cca 3500. V 3. je najlepše nekje pri 50 km/h a še vedno čutim in slišim ko se psi ujemajo v gonilni zobnik, v kolikor želim hitro prestaviti zaropota da bo menjalnik razneslo. Najlažje je če z 2. bolj močno petegnem in pri 50 km/h srednje hitro prestavim. V 4. je le občasno zvok ujemanja psov z gonilnim zobnikom. V 5. in 6. gre brez problema. Zadnje dneve sem pozkušal tudi z manj olja, kot sem to prebral na 192 strani motosveta, a ne vem če je kaj dosti bolje. Quikshifter imam a ga ne uporabljam, ker vozim umirjeno v obratih malo nad 3000 in mi je vožna lepša in mehkejša če uporabljam sklopko.

Če pa mi lahko kaj svetuješ, pa ti bom hvaležen. Lahko pa se dobiva na pivu. Moja lokacija Cerklje na Gorenjskem.

Lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, wind1 pravi:

Nič ni narobe. Je manšeta odigrala svojo vlogo in kvalitetno tesnila. Jaz manšeto dodatno namažem z tesnilno maso LOCTITE SI 5926  https://www.vehicle-repair-solutions.com/en/products/mechanical-repair/gasketing-products/flexible-flanges/loctite-si-5926.html , kardan namažem z mastjo ELF MULTI MoS 2 https://www.rezervniavtodeli24.si/13626185-elf . Pri montaži kardana na kotno gonilo si pomagam z vrvico, katero navežem skozi križ kardana, ter z vrtenjem diska ulovim ribne. Ko manšeta dobro nasede na roko in je kotno gonilo fiksirano, tesnilno maso obrišem, da ni vidna izven gume.

Imam pa še eno vprašanje. Kako se ti šalta?  Na spletu sem zasledil spodnji text:

Objavljeno Maj 23, 2016 (popravljeno)
  Ob 23. 5. 2016 ob 9:57, HyperJack pravi:

Menjalnik je prve tri prestave - potem pa ajde recimo da +. Tako grobega menjalnika že dolgo ne. ob vsaki prestavi zaškrta. Al si odločen al pa ne, vsakič škrta, ajde se zgodi tudi praznik, da kdaj prešaltaš kot na Japoncu, ampak se redko zgodi. Se je treba kr navadit te nemške tehnologije. Dokler bo material - zobniki v notranjosti vse to zdržali, pol je OK :D

Poglej do kam so ti nalili olje v motorju! Menjalnik in quikshifter delata najbolje, ko je olja do polovice. Če ga je bolj proti vrhu se mu pozna pri prestavljanju. Menjalnik se s časom tudi malo uteče, počakaj na drugi servis in poglej naj ti nalijejo res samo do polovice okenca. Porabe olja tako ali tako ni, zato je nalivanje do vrha brez pomena. 

Ja, pa Quick shifterja ne uporabljaj med prvo in drugo in drugo in tretjo. Se da in dela lepo, če imaš dovolj obratov. Na cesti slišim kako se nekateri trudijo stalno voziti brez sklopke tudi v nizkih obratih. 

Bokserjev menjalnik potrebuje odločno nogo in močnejši čevelj. Ne bodi prenežen! 

Popravljeno Maj 23, 2016. Popravil motolover

 

Moti me škrtanje katero se največ sliši iz 2. v 3., včasih tudi a le redko v 4.. Iz N. v 1. prestavim pred zagonom motorja in zagon naredim s stisnjeno sklopko. Iz 1. v 2. je čisto lepo a pri nizkih obratih cca 3500. V 3. je najlepše nekje pri 50 km/h a še vedno čutim in slišim ko se psi ujemajo v gonilni zobnik, v kolikor želim hitro prestaviti zaropota da bo menjalnik razneslo. Najlažje je če z 2. bolj močno petegnem in pri 50 km/h srednje hitro prestavim. V 4. je le občasno zvok ujemanja psov z gonilnim zobnikom. V 5. in 6. gre brez problema. Zadnje dneve sem pozkušal tudi z manj olja, kot sem to prebral na 192 strani motosveta, a ne vem če je kaj dosti bolje. Quikshifter imam a ga ne uporabljam, ker vozim umirjeno v obratih malo nad 3000 in mi je vožna lepša in mehkejša če uporabljam sklopko.

Če pa mi lahko kaj svetuješ, pa ti bom hvaležen. Lahko pa se dobiva na pivu. Moja lokacija Cerklje na Gorenjskem.

Lp

 

Živjo

Ja iz N v 1 zaropora in mal okol pogledaš če je kakšen zobnik kje na tleh :cool: pa sm se tud to navadil nej ropota če mu tko paše.  Naprej pa ni nekega pretiranega ropotanja je pa seveda razlika napram Hornetki, ki jo vozi moja.  Katero olje imaš v motorju jest dajem Motu 7100 5W40.

Lahko se tudi dobiva en dan (delam v Sp. Brniku)

lp Aleš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, wind1 pravi:

Nič ni narobe. Je manšeta odigrala svojo vlogo in kvalitetno tesnila. Jaz manšeto dodatno namažem z tesnilno maso LOCTITE SI 5926  https://www.vehicle-repair-solutions.com/en/products/mechanical-repair/gasketing-products/flexible-flanges/loctite-si-5926.html , kardan namažem z mastjo ELF MULTI MoS 2 https://www.rezervniavtodeli24.si/13626185-elf . Pri montaži kardana na kotno gonilo si pomagam z vrvico, katero navežem skozi križ kardana, ter z vrtenjem diska ulovim ribne. Ko manšeta dobro nasede na roko in je kotno gonilo fiksirano, tesnilno maso obrišem, da ni vidna izven gume.

Imam pa še eno vprašanje. Kako se ti šalta?  Na spletu sem zasledil spodnji text:

Objavljeno Maj 23, 2016 (popravljeno)
  Ob 23. 5. 2016 ob 9:57, HyperJack pravi:

Menjalnik je prve tri prestave - potem pa ajde recimo da +. Tako grobega menjalnika že dolgo ne. ob vsaki prestavi zaškrta. Al si odločen al pa ne, vsakič škrta, ajde se zgodi tudi praznik, da kdaj prešaltaš kot na Japoncu, ampak se redko zgodi. Se je treba kr navadit te nemške tehnologije. Dokler bo material - zobniki v notranjosti vse to zdržali, pol je OK :D

Poglej do kam so ti nalili olje v motorju! Menjalnik in quikshifter delata najbolje, ko je olja do polovice. Če ga je bolj proti vrhu se mu pozna pri prestavljanju. Menjalnik se s časom tudi malo uteče, počakaj na drugi servis in poglej naj ti nalijejo res samo do polovice okenca. Porabe olja tako ali tako ni, zato je nalivanje do vrha brez pomena. 

Ja, pa Quick shifterja ne uporabljaj med prvo in drugo in drugo in tretjo. Se da in dela lepo, če imaš dovolj obratov. Na cesti slišim kako se nekateri trudijo stalno voziti brez sklopke tudi v nizkih obratih. 

Bokserjev menjalnik potrebuje odločno nogo in močnejši čevelj. Ne bodi prenežen! 

Popravljeno Maj 23, 2016. Popravil motolover

 

Moti me škrtanje katero se največ sliši iz 2. v 3., včasih tudi a le redko v 4.. Iz N. v 1. prestavim pred zagonom motorja in zagon naredim s stisnjeno sklopko. Iz 1. v 2. je čisto lepo a pri nizkih obratih cca 3500. V 3. je najlepše nekje pri 50 km/h a še vedno čutim in slišim ko se psi ujemajo v gonilni zobnik, v kolikor želim hitro prestaviti zaropota da bo menjalnik razneslo. Najlažje je če z 2. bolj močno petegnem in pri 50 km/h srednje hitro prestavim. V 4. je le občasno zvok ujemanja psov z gonilnim zobnikom. V 5. in 6. gre brez problema. Zadnje dneve sem pozkušal tudi z manj olja, kot sem to prebral na 192 strani motosveta, a ne vem če je kaj dosti bolje. Quikshifter imam a ga ne uporabljam, ker vozim umirjeno v obratih malo nad 3000 in mi je vožna lepša in mehkejša če uporabljam sklopko.

Če pa mi lahko kaj svetuješ, pa ti bom hvaležen. Lahko pa se dobiva na pivu. Moja lokacija Cerklje na Gorenjskem.

Lp

 

Fantje, ko se vam v menjalniku zobniki srečajo na boxerju in škrtajo, vidim, da ne veste o čemu govorite. Zobniki se v tem tipu menjalnika (constant mesh) nikoli fizično ne ločijo in NE MOREJO škrtat. Zato se tudi ne morejo obrabljat. To šklopotanje - ki ga slišite ker ne znate izenačiti obratov z medgasom (ni enostavno, ampak se da in deluje) - je prestavljanje vodil med eno in drugo enoto (po domače zaklep in zaklepišče, če že govorimo o artiljeriji). Malce pobrskajte na youtubu kako deluje sekvenčni costant mesh na motorju, da ne bo takšnih nebuloz. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo 

Nalivam Castrol Power 1 Racing 4t SAE 5W-40 API SL JASO MA2.  Pravkar sem bral tudi na spletu, da bi bila dobra zamenjava z 10W-50.

Se dobiva v zadnjem tednu julija. Trenutno so dopusti. Ali pa določi termin ki ti ustreza.

Lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam zoranv12. Tudi to sem napisal, da mi škrta, da se zaklep (pes) ujame z gonilnim. To čutim na nogi ker prestavna ročica podrhti in zvok pride iz menjalnika, kot bi poškrtali zobniki. Temeljito sem proučil slike in video posnetke katere si mi prilepil v prejšnjih postih. Še enkrat hvala. Mi je od takrat veliko bolj jasno kako deluje. Sem pa vozil drug motocikel letnik 2016 pa je bil zvok drugačen, oziroma se mi je zdel normalen z enakim stilom vožnje. Lahko ga primerjam s tem video posnetkom.

Bom poizkušal še z med gasom za lovitev obratov. Vsak nasvet mi je dobrodošel.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj besed informativno o olju: za ta tip motorja (točno tega, LC od 2014 dalje) je razvil na testih najboljše olje švicarski Motorex in v primerjavi z BMW brandiranim (Advantec) resnično deluje, tudi v višjih temperaturah in tudi do 10K km (tam nekje začne z originalnim olje še bolj ropotat menjalnik).  Razvito s pomočjo BMW tunning strokovnjakov AC SCHNITZER. BMW se je vseeno zaradi nižje cene odločil za slabše olje Advantec in to javno priznajo. 

 https://www.yogi.si/motorex-motorno-olje-boxer-5w40-1l

oziroma še ceneje: https://www.motornaolja.com/produkt/motorex-boxer-4t-5w-40/

Ne predlagam 10W50 za LC motor, ker bo v hladnih dneh sklopka dobila po pič..., LC model ima sklopko v olju in deluje optimalno s 5w40.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, wind1 pravi:

Se popolnoma strinjam zoranv12. Tudi to sem napisal, da mi škrta, da se zaklep (pes) ujame z gonilnim. To čutim na nogi ker prestavna ročica podrhti in zvok pride iz menjalnika, kot bi poškrtali zobniki. Temeljito sem proučil slike in video posnetke katere si mi prilepil v prejšnjih postih. Še enkrat hvala. Mi je od takrat veliko bolj jasno kako deluje. Sem pa vozil drug motocikel letnik 2016 pa je bil zvok drugačen, oziroma se mi je zdel normalen z enakim stilom vožnje. Lahko ga primerjam s tem video posnetkom.

Bom poizkušal še z med gasom za lovitev obratov. Vsak nasvet mi je dobrodošel.

Lp

Poskusi še z MOTOREX oljem, ki je bil posebej razvit za 2014-2016 modele (kasneje je bila narejena izboljšava v menjalniku in je manj tega nabijanja); Sicer pa se pelji s K1200GT, pa ti bo malce lažje, tisto je pa prava drvarnica od menjalnika. Navadno manj šklopoče, dokler se ne dvigne zunanja temperatura oziroma v hladnem vremenu. Motorex je pa ravno temu prilagojen, da se viskoznost ne spremeni s temperaturo, oznake na embalaži povedo samo skrajnje meje in ne vse resnice. 

 Razvito s pomočjo BMW tunning strokovnjakov AC SCHNITZER

https://www.yogi.si/motorex-motorno-olje-boxer-5w40-1l

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, wind1 pravi:

Živjo 

Nalivam Castrol Power 1 Racing 4t SAE 5W-40 API SL JASO MA2.  Pravkar sem bral tudi na spletu, da bi bila dobra zamenjava z 10W-50.

Se dobiva v zadnjem tednu julija. Trenutno so dopusti. Ali pa določi termin ki ti ustreza.

Lp

 

Ja lahko zadni teden julija sicer jest grem na dopust v drugi polovici avgusta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, wind1 said:

Pravkar sem bral tudi na spletu, da bi bila dobra zamenjava z 10W-50.

Sedaj imam kakih 7kkm Motul 7100 10w-50 pa ne opazim nobene razlike

7 hours ago, zoranv12 said:

Ne predlagam 10W50 za LC motor, ker bo v hladnih dneh sklopka dobila po pič...

V Italiji so tudi v LC na servisu dajali 15w-50 (vir it. BMW forum), pa še po par letih ni nihče objavil kakršno koli težavo. Tako da če se ne voziš v debelem temperaturnem minusu ni nobenih težav. Večinoma se redkejše olje uporablja zaradi okoljskih predpisov in ne dolgoživosti motorja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 6. 2021 ob 23:22, wind1 pravi:

Nabavil OBD link

kje pa maš kakšen link, ker tega je morje......Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 16. 7. 2021 ob 20:09, ALEŠ M pravi:

Ja lahko zadni teden julija sicer jest grem na dopust v drugi polovici avgusta.

Ta teden je hitro minil. Nekaj sem še dopustoval. Lahko greva danes pod Jenkovo lipo Dvorje. 

Če ti termin ustreza mi sporoči ali določi novega na 031589275

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 7. 2021 ob 12:59, zoranv12 pravi:

Poskusi še z MOTOREX oljem, ki je bil posebej razvit za 2014-2016 modele (kasneje je bila narejena izboljšava v menjalniku in je manj tega nabijanja); Sicer pa se pelji s K1200GT, pa ti bo malce lažje, tisto je pa prava drvarnica od menjalnika. Navadno manj šklopoče, dokler se ne dvigne zunanja temperatura oziroma v hladnem vremenu. Motorex je pa ravno temu prilagojen, da se viskoznost ne spremeni s temperaturo, oznake na embalaži povedo samo skrajnje meje in ne vse resnice. 

 Razvito s pomočjo BMW tunning strokovnjakov AC SCHNITZER

https://www.yogi.si/motorex-motorno-olje-boxer-5w40-1l

 

Malo je trajalo. Sem nalil Motorexa za box mašine. Iz 2. v 3. je pri toplem motorju še vedno problem. V danih momentih je ročka kot bi bila blokirana in ne spusti iz 2. . To rešim z med gasom bolj ali manj uspešno za malo glasnejšim pretikanjem. Pri hladnem motorju pa se prestavlja gladko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj menda res nisi kje verjel, da z menjavo olja lahko rešiš takšno mehansko težavo.

To je lepo fopanje bmwjašev, ko napišejo na embalažo "posebej za boxera" in še zgodba, kako so cele večere razvijalo posebej olje za boksera :)

Edino, kjer se pošteno pozna je cena, liter tega zlatega olja je preko 20 EUR.

Saj tu gor smo imeli nekega eksperta, ki dela v oljarni industriji in je povedal, da je vse precej podobno, takrat je priporočal Castrol.

Imel sem motorex, castrol, motul, shell, repsol = praktično vse popolnoma enako, le da je bil castrol polna sintetika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Da malo obudim to temo okoli menjalnika pri BMW R1200 RT LC kravi. Če ga primerjam s mojim starim Triumph Trophy-jem (2003) te malo mine, če pomisliš, da si za švabsko kravo odštel 20.000Eur+,menjalnik pa v prvih treh kloka kot stari Deutz. Glede na takšen dnar bi švabi morali narediti svoje delo boljše. Tu jih angleži peljejo hcat, kdaj se jim zljubi. Sam menjavam Bmw-ja navzgor z manj obrati do tretje potem pa normalno po gasu  do 6. prestave tudi brez sklopke( quick shift.) Isto nazaj do vključno 4. prestave, dalje navzdol pa s sklopko in medgasom, kar pa se mi ne zdi neki problem. V bistvu je to "edini" problem, ki me pri mojem Benjotu moti, ostalo lahko kar pohvalim. Predvsem handling, glede na težo motorja je res dober pri malih hitrostih. Pri samem speljevanju je Triumph bolj smooth in lahkotneje napram RT-ju (4.cilindri).

Še bolj kot ta malenkost s menjalnikom pa me moti odnos precej Bemvejašov do ostalih motoristov, ki vozijo ostale znamke motorjev. Žalostno in zame nesprejemljivo je dejstvo, da z motorjem za 23 jurjev in znamko propelerja, nekateri mislijo, da so zgrabili Boga za jajca. Revčki! :BUA: Zame to niso motoristi in nikoli ne bodo. :nono: To BMW-jevo čredno gonilo nebom nikoli razumel in mi gre na kozlanje, ko to opažam pri več kot  polovici lastnikov kao "prestižne" znamke. :slap::SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Rocky pravi:

Da malo obudim to temo okoli menjalnika pri BMW R1200 RT LC kravi. Če ga primerjam s mojim starim Triumph Trophy-jem (2003) te malo mine, če pomisliš, da si za švabsko kravo odštel 20.000Eur+,menjalnik pa v prvih treh kloka kot stari Deutz. Glede na takšen dnar bi švabi morali narediti svoje delo boljše. Tu jih angleži peljejo hcat, kdaj se jim zljubi. Sam menjavam Bmw-ja navzgor z manj obrati do tretje potem pa normalno po gasu  do 6. prestave tudi brez sklopke( quick shift.) Isto nazaj do vključno 4. prestave, dalje navzdol pa s sklopko in medgasom, kar pa se mi ne zdi neki problem. V bistvu je to "edini" problem, ki me pri mojem Benjotu moti, ostalo lahko kar pohvalim. Predvsem handling, glede na težo motorja je res dober pri malih hitrostih. Pri samem speljevanju je Triumph bolj smooth in lahkotneje napram RT-ju (4.cilindri).

Še bolj kot ta malenkost s menjalnikom pa me moti odnos precej Bemvejašov do ostalih motoristov, ki vozijo ostale znamke motorjev. Žalostno in zame nesprejemljivo je dejstvo, da z motorjem za 23 jurjev in znamko propelerja, nekateri mislijo, da so zgrabili Boga za jajca. Revčki! :BUA: Zame to niso motoristi in nikoli ne bodo. :nono: To BMW-jevo čredno gonilo nebom nikoli razumel in mi gre na kozlanje, ko to opažam pri več kot  polovici lastnikov kao "prestižne" znamke. :slap::SS

Je pri Goldah, Harlijih itd kaj drugače? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, solorider pravi:

Je pri Goldah, Harlijih itd kaj drugače? 

V bistvu se delno strinjam s teboj, ampak mi dnevne sobe na dveh kolesih in če malo pretiravam, ameriški polizdelki prav prisrčno dol visijo. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma tale čvek ni za to temo plis..prestavim v BMW razno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Lep pozdrav kupiti nameravam BMW R1200 RT pa me zanima do koliko prevoženih km se še splača kupiti gledam 05do08 letnik vsi so nekje 100000+ razen uvoženih iz ita ,ti me pa itak ne zanimajo ker italjanom ne zaupam.Kakšen nasvet bi bil dobrodošel,Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!