Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Snečer

Izlet članov MS na Veliki Zvon (Grossglockner)

Veliki Klek (Grossglockner)  

84 members have voted

  1. 1. Ali se bom udeležil desanta MS na Veliki Klek?

    • Komaj čakam, ni druge
      43
    • Niti pod razno
      24
    • Kaj je to?
      17


Recommended Posts

C eagle

OK, se pravi se za datum še dogovarjate-mo...

V primeru normalne vožnje, sem tudi jaz zraven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 7 minutami, sesir pravi:

Verjamem,da se boste odlično imeli...ampak na motorju spredaj ali zadaj pri 70 ni druga kot muka...no ko pomislim pri 13 letih je blo fajn vozit apn a ne po cesti...bil prepočasni...

če te bo 70 peljal v serpentino, se ne bomo tako hitro spet srečali...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 25 minutami, Snecer pravi:

če te bo 70 peljal v serpentino, se ne bomo tako hitro spet srečali...

No še manj...

Nisem bil popotnik z motorjem,ker se nisem rad vozil po nepoznanih cestah...

Pri mopiju pač,če že enmu to drugmo to sede in ga zato ima!Jz recmo od nesreče,da ga gledam kavi...ninje niti prižgal od nesreče,hjuso pa isto ne od dneva nakupa...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Časovnica predvidenih postankov:

Rateče - poln benz tank

Mokrine - kratka pavza brez obiskov lokalov (5min) (pri 50km)

Šmohor - nakup vstopnic (pri 67km)

pri izviru Jungfern - kratek postanek (pri 155km)

Franc Jožef Hohe - postanek (pri 176km) (ne dolgo)

Shutdorf - postanek za obed (pri 228km) in tankanje (Shell, Lidl, Mcdonalds) (ne predolgo)

obrat nazaj

Edelwessspitze - kratek postanek (pri 259km)

Lurnfeld - postanek ob slovanskem svetišču (pri 354km)

Rateče - cilj, razhod ( pri 400km)

-----------

 

pred 6 minutami, sesir pravi:

No še manj...

Nisem bil popotnik z motorjem,ker se nisem rad vozil po nepoznanih cestah...

Pri mopiju pač,če že enmu to drugmo to sede in ga zato ima!Jz recmo od nesreče,da ga gledam kavi...ninje niti prižgal od nesreče,hjuso pa isto ne od dneva nakupa...

ja če še nisi nikoli bil na GGju, potem pa sploh moraš it, verjetno najbolj znana cesta v Evropi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 minutami, Snecer pravi:

Časovnica predvidenih postankov:

Rateče - poln benz tank

Mokrine - kratka pavza brez obiskov lokalov (5min) (pri 50km)

Šmohor - nakup vstopnic (pri 67km)

pri izviru Jungfern - kratek postanek (pri 155km)

Franc Jožef Hohe - postanek (pri 176km) (ne dolgo)

Shutdorf - postanek za obed (pri 228km) in tankanje (Shell, Lidl, Mcdonalds) (ne predolgo)

obrat nazaj

Edelwessspitze - kratek postanek (pri 259km)

Lurnfeld - postanek ob slovanskem svetišču (pri 354km)

Rateče - cilj, razhod ( pri 400km)

-----------

 

čak sam mal...pol ne bo dirkanja čez Obertauern/moto autobahn? :P969839_526640560738834_1007390835_n.jpg.a01bbea0043427a165c288e80b4c2a1d.jpg

944805_526640557405501_523032667_n.jpg.f53628876f68238c38bdfc475e2002bb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr.looney

A ni ena figa ce naredite postanek lepo v Hermagorju ko kupite karte. Ne pa enga v Nassfeldu pol pa cez par km se enga..... :panic:

Pa to mislite v enem dnevu odpeljat? Kot skupina.... veliko sreče. :cool: Pol boste ziher divjali..... :ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
53 minutes ago, C eagle said:

OK, se pravi se za datum še dogovarjate-mo...

V primeru normalne vožnje, sem tudi jaz zraven.

Kar sem se jaz vozil v skupinah sploh ni bil nikoli problem.

Hitrejsi so sli naprej, jaz sem jih dohitel pa ob postankih oz. ko so pojedli in popili.

Snecer je napisal vse kam in kako, celo se vse postanke, tako da tukaj ne vidim problema.

 

Tako da ce si pocasnejsi privarcujes dvakrat, pri policiji in pri hrani oz. pijaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, dr.looney pravi:

A ni ena figa ce naredite postanek lepo v Hermagorju ko kupite karte. Ne pa enga v Nassfeldu pol pa cez par km se enga..... :panic:

Pa to mislite v enem dnevu odpeljat? Kot skupina.... veliko sreče. :cool: Pol boste ziher divjali..... :ras:

ustavljanje do 15 minut ni postanek, boljše da tam polulajo okolico kot pa v okolici oamtc :) 

Edited by Snecer

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

GG se da komot v enem dnevu, prav tako Maltatal in to čisto po pravilih s cijazenjem postanki itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, Xebec pravi:

400km...to si do južne že nazaj doma

Pred leti sem peljal skupino versačev po slo delu. Dobili smo se ob 10ur in že na štartu stali eno uro ter se gledali. Na mangartu gor in dol itak ni nekih brzin. Spet se je na črpalki stalo eno uro, ker se je pač nekdo spomnil, da bi tankal, pol spet v kobaridu več kot uro, so se drli pred kostnico, potem je še en na Vršič padel (nič resnega, pesek), se eno uro stalo itd... Za 140km sicer neugodnih cest se je stalo 5-6 ur :) res pa je grupa imela 20+...

Kdor bo želel normalno odpeljati, bo vozil s pastirjem, kdor se bo pa nacejal s kavami in afnal, bo pa priključeval.

400km pomeni s postanki povprečje okoli 50km na uro na teh cestah, 9-10 ur, torej prihod na cilj okoli 18. ure. (Garmin, ki ima nižje povprečje računa 6ur 30). Iz Rateč si po AC na katerkol Slovenije v 2 urah eazy vožnje...

Dan je pa dolg tak da se ne bo divjalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
basbas
pred 2 urami, Snecer pravi:

https://drive.google.com/open?id=1gxvO16gwlKFxENR_W3gcpjwtTo-O9FzQ&usp=sharing

akano2.thumb.jpg.35f170ff98bbd2a34ad46f98de985eb5.jpg

Pripravljeno, v priponki datoteke.

Dobili se bomo ob 8:30 na Petrolovi črpalki v Ratečah.

https://goo.gl/maps/BT4JXKWz2xu

Vožnja turistično-ekološko umirjena, postanki vnaprej določeni in časovno omejeni :) 

VK-GG GPX.gpx

VK-GG KML.kml

VK-GG.gdb

A veš kakšna je cesta čez Mokrine iz italijanske strani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, vandrovec pravi:

So nečlani tudi dobrodošli zraven?

 

Kdo pa ve, da niso :) itak

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

GG se da komot v enem dnevu, prav tako Maltatal in to čisto po pravilih s cijazenjem postanki itd..

plust tega še ene tri prelaze v Dolomitih zraven :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr.looney
pred 9 minutami, Snecer pravi:

ustavljanje do 15 minut ni postanek, boljše da tam polulajo okolico kot pa v okolici oamtc :) 

..... :lol1:......

 

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

GG se da komot v enem dnevu, prav tako Maltatal in to čisto po pravilih s cijazenjem postanki itd..

.... noben ne pravi da se ne da..... tut Gerlos se da odpeljat v enem dnevu.... pa Nockalm..... vse se da..... ce so max 3 motorji in uigran tim...... vse ostalo je mucenje.....:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
C eagle
Just now, vandrovec said:

So nečlani tudi dobrodošli zraven?

 

Zakaj?

A ti kot član MS imaš izkaznico :lol1:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, basbas pravi:

A veš kakšna je cesta čez Mokrine iz italijanske strani.

asfaltirana ja

lani sem se peljal pa predlani, malo je ožja, ampak nič posebej zahtevna, serpentine kot serpentine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 8 minutami, Xebec pravi:

400km...to si do južne že nazaj doma

Jst mam do Rateč 174 km v eno smer. To je dodatne 3 ure vožnje. 

Jaz bom letos šel. V grupi al pa sam. Snecerjeva mapa mi je všeč. 700 km za en dan je dovolj.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 minuto, dr.looney pravi:

..... :lol1:......

 

.... noben ne pravi da se ne da..... tut Gerlos se da odpeljat v enem dnevu.... pa Nockalm..... vse se da..... ce so max 3 motorji in uigran tim...... vse ostalo je mucenje.....:cool:

če pogledaš časovnica, sta not dva odseka vsak po cirka 100km, ki se bosta odpeljala brez pavze...

torej polovico izleta odpelješ v 2:30 ure recimo, na eazy...

če pa ne bo šlo pa se bo podrl svet a ne? več variant, razpustiš, prespiš, klečiš ob poti in jokaš...morda še kakšna

Share this post


Link to post
Share on other sites
basbas
pred 2 minutami, Snecer pravi:

asfaltirana ja

lani sem se peljal pa predlani, malo je ožja, ampak nič posebej zahtevna, serpentine kot serpentine

Lansko leto je bilo vse nekaj razbito ,pa semafor na semafor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, vandrovec pravi:

plust tega še ene tri prelaze v Dolomitih zraven :P

čeprav jaz bi raje 2 dnevno turo naredil. 

1. dan GG, Edelwajs, pa dol  pa do slapu Krimml, prespat nekje v Kaprunu

2. obertaueren do in na Maltatal in domov.

Zakaj, najprej bi se lahko ob večernih hlapih različnih opojnih substanc pogovorili, kdo je najbolj zaviral in kdo diual :P recimo temu spoznavni večer. 2 dni pa zato, da pogledaš vsaj ta lepše dele, ko si že tam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, Quest pravi:

Jst mam do Rateč 174 km v eno smer. To je dodatne 3 ure vožnje. 

Jaz bom letos šel. V grupi al pa sam. Snecerjeva mapa mi je všeč. 700 km za en dan je dovolj.:cool:

Jaz imam do Rateč 194km za ogrevanje po A Koroški... Že vozil, saj pravim, ko sem tisto grupo vozil, sem prevozil tisti dane 650, ker so cijazli...nazaj pač na AC 

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

čeprav jaz bi raje 2 dnevno turo naredil. 

1. dan GG, Edelwajs, pa dol  pa do slapu Krimml, prespat nekje v Kaprunu

2. obertaueren do in na Maltatal in domov.

Zakaj, najprej bi se lahko ob večernih hlapih različnih opojnih substanc pogovorili, kdo e najbolj zaviral in kdo diual :P recimo temu spoznavni večer. 2 dni pa zato, da pogledaš vsaj ta lepše dele, ko si že tam.

 

v primeru 2 dnevnega pa je zgodba lahko drugačna, možno da se spremeni, zavisi od udeležbe in želje

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 minutami, dr.looney pravi:

..... :lol1:......

 

.... noben ne pravi da se ne da..... tut Gerlos se da odpeljat v enem dnevu.... pa Nockalm..... vse se da..... ce so max 3 motorji in uigran tim...... vse ostalo je mucenje.....:cool:

cca 8 motorjev, 2 začetnici na mopedih, popolnoma po PS in s kosilom smo odpeljali Maltatal.  Je res da je GG dalje, ampak meni ni, če grem čez Italijo.

pred 2 minutami, Snecer pravi:

Jaz imam do Rateč 194km za ogrevanje po A Koroški... Že vozil, saj pravim, ko sem tisto grupo vozil, sem prevozil tisti dane 650, ker so cijazli...nazaj pač na AC 

v primeru 2 dnevnega pa je zgodba lahko drugačna, možno da se spremeni, zavisi od udeležbe in želje

bolj smiselno se mi zdi, manj trpeljena in več vidiš. Pa čas imaš. Kar je pri prelazih zelo dobrodošlo, ker se veliko ustavljaš pa slikaš. Dirka se drugje :D

Ena sobota in nedelja pa je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • maus
      sem spregledal ... ker včasih so bila neregistrirana motorna vozila ... razni tomosi - 4-ke, pony expresi, avtoma6tiki ... ... ampak ok .. zdaj tega ni več ... sicer ne vem pod kaj spadajo neregistrirana električna vozila  
    • vandrovec
      Verjetno sem ravno ta dva prehitel en dan prejšnji teden, morda petek, bila sta že blizu Plavam. Držala sta se za skale ob cesti, ko so ju prehitevala vozila, potem sta se verjetno pognala cik cak naprej po cesti.   Kolesarji se tudi vozijo tam po tisti cesti...sicer so jih že kar nekaj povozili.
    • Shillien
      Point tistega citata je bil NEREGISTRIRANA MOTORNA VOZILA😂. In za njih kot je rekel prepoved velja že zdaj
    • maus
      glavne ceste so bivše magistralke neki tazga .. ne vem kateri predpis je zadnji (1) Državne ceste se kategorizirajo na: -        avtoceste, s skrajšano oznako AC, ki so namenjene daljinskemu prometu motornih vozil in so sestavni del avtocestnih povezav s sosednjimi državami; njihov sestavni del so tudi posebej zgrajeni priključki nanje; -        hitre ceste, s skrajšano oznako HC, ki so rezervirane za promet motornih vozil in s svojimi prometnotehničnimi elementi omogočajo hitro odvijanje daljinskega prometa med najpomembnejšimi središči regionalnega pomena; navezujejo se na avtoceste v državi in na cestne sisteme sosednjih držav; njihov sestavni del so tudi posebej zgrajeni priključki nanje; -        glavne ceste I. reda, s skrajšano oznako G1, ki so namenjene prometnemu povezovanju med pomembnejšimi središči regionalnega pomena; navezujejo se na ceste enake ali višje kategorije v državi in na cestne sisteme sosednjih držav; njihov sestavni del so tudi posebni priključki nanje, če so zgrajeni; -        glavne ceste II. reda, s skrajšano oznako G2, ki so namenjene prometnemu povezovanju med središči regionalnega pomena in navezovanju prometa na državne ceste enake ali višje kategorije; njihov sestavni del so tudi posebni priključki nanje, če so zgrajeni; -        regionalne ceste I. reda, s skrajšano oznako R1, ki so namenjene prometnemu povezovanju pomembnejših središč lokalnih skupnosti in navezovanju prometa na državne ceste enake ali višje kategorije; njihov sestavni del so tudi posebni priključki nanjo, če so zgrajeni; -        regionalne ceste II. reda, s skrajšano oznako R2, ki so namenjene prometnemu povezovanju središč lokalnih skupnosti in navezovanju prometa na državne ceste enake ali višje kategorije; -        regionalne ceste III. reda, s skrajšano oznako R3, ki so namenjene prometnemu povezovanju središč lokalnih skupnosti, za državo pomembnih turističnih (turistične ceste, s skrajšano oznako RT) in obmejnih območij ter mejnih prehodov z državnimi cestami enake ali višje kategorije, kadar po predpisanih merilih za kategorizacijo ne dosežejo višje kategorije. (2) Državne kolesarske poti se kategorizirajo na: -        daljinske kolesarske poti, s skrajšano oznako KD, namenjene navezovanju prometa kolesarjev na evropsko omrežje kolesarskih poti; -        glavne kolesarske poti, s skrajšano oznako KG, namenjene prometu kolesarjev do središč regionalnega pomena; -        regionalne kolesarske poti, s skrajšano oznako KR, namenjene prometu kolesarjev do pomembnejših središč lokalnega pomena, do pomembnih turističnih območij ali središč ter do območij izjemnih naravnih znamenitosti.
    • BlackDoc
      A ni prepoved za vsa neregistrirana motorna vozila že sedaj? Razen za cigote
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!