Skoči na vsebino

Skuter trokira po zimskem spanju


rookie007

Priporočene objave

Živjo!

Sem čist padel ven iz skuterskih voda...

Ženskih Kymco agility 50 4takten je pred zimskim spanjem deloval dokaj normalno, zdaj pa, ko ga vžgem, še nekako dela pod štant gasom, ko pa dodam gas, trokira!

Nikakor ne razvije obratov!

Fergazer razkopan, spucan, svečka nova...

Dajmo ven z idejami!

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, rookie007 pravi:

Živjo!

Sem čist padel ven iz skuterskih voda...

Ženskih Kymco agility 50 4takten je pred zimskim spanjem deloval dokaj normalno, zdaj pa, ko ga vžgem, še nekako dela pod štant gasom, ko pa dodam gas, trokira!

Nikakor ne razvije obratov!

Fergazer razkopan, spucan, svečka nova...

Dajmo ven z idejami!

Hvala!

Zracni filter oz.dovod zraka...da ni kaj prezimilo tam notri :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ravno razmišljal v tej smeri, bil je celo zimo zunaj na terasi, pod streho, pokrit s cerado.

Vse pogledal,sam to ne...

Je možno tudi cdi ali tuljava?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Rey pravi:

Zracni filter oz.dovod zraka...da ni kaj prezimilo tam notri :hmm:

Skor edino mozno...sem že prej razmišljal a sem predvideval,da sčistu filter,ce že uplinjač spuco...jz ne vem kva bi blo možno druga ko zrak...

Če prej šel normalno ne mislim,da krivo nekaj v zvezi z zrakom...svečka premokra?

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Se strinjam, butelj sem, zmeraj vse pomislim, razen najbolj enostavnega... :)

Sem se razvadil na motorju, le sedi in vozi...

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, rookie007 pravi:

Se strinjam, butelj sem, zmeraj vse pomislim, razen najbolj enostavnega... :)

Sem se razvadil na motorju, le sedi in vozi...

Točno iz tega vzroka sem poceni kupil nazaj moj skuterček...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno preveril, nič v filtru. 

Dodam gas, trokira in duši, na konc crkne... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Totalno neuspešno, nič, vse še enkrat razstavil, spucal, dodatno še spucal filter za gorivo, popravil počeno cev za zračno črpalko, ki gre na pumpo za gorivo...

Svečka je črna, suha...

Ne vem, ko vžge, pod štant gasom dela ok, ob didanem gasu drn drn drn, bi, pa ne more.

Kaj je še lahko, cdi, špula, ventili, rinki fuč?

Ne vem, obupal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čim ugasge in pred zino delal je iskra ok.Svečka mogoče....premalo bencina dobi? Ne vem...

Neki v finih nastavitvah....to kak star avtomehanik 5min rabi...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, Zok pravi:

Najprej menjaj bencin.

Misliš, da bi bil tolk fuč?

Bilo je pol in še pol svežega sem natočil.

V Versysu je celo zimo poln rezervoar in ni problema, a ta je tolk bolj občutljiv?

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni ni nikoli bilo nic narobe - se prejsnji teden sem kosil z lanskim bencinom - tako z vrtno kosilnico kot z motornimi skarjami (celo 2T, torej lanska mesanica!).

Se mi je pa zgodilo na Kawasakiju ZZ-R, da je cez zimo moped bolj ali manj stal, le nekajkrat sem se peljal par kilometrov. Potem pa je naenkrat ugasnil, ni vec vzgal, domov sem ga moral potiskati. Bencin je bil star nekaj mesecev. Potem sem izcrpal kar je bilo notri in natankal 10 litrov frisne stotke, in vsi problemi so izginili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Zok pravi:

Pri meni ni nikoli bilo nic narobe - se prejsnji teden sem kosil z lanskim bencinom - tako z vrtno kosilnico kot z motornimi skarjami (celo 2T, torej lanska mesanica!).

Se mi je pa zgodilo na Kawasakiju ZZ-R, da je cez zimo moped bolj ali manj stal, le nekajkrat sem se peljal par kilometrov. Potem pa je naenkrat ugasnil, ni vec vzgal, domov sem ga moral potiskati. Bencin je bil star nekaj mesecev. Potem sem izcrpal kar je bilo notri in natankal 10 litrov frisne stotke, in vsi problemi so izginili.

Iz obupa, lahko še to poskusim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen,

Če ste očistili upljinjač in zračni filter, vzrok pa je enak je lahko problem še z ventili ali elektriko natančneje z CDI enoto.

Za nastavitev ventilov potrebujete merilne lističe, z katerimi natančno raztavite razmak med ventilnim stebrom in odmično gredjo . Za večino 50 kubičnih 4 taktnih motorjev je nastavitev razmaka enaka. Pri vašem modelu bi bil razmak SESALNEGA ventila 0.10mm IZPUŠNEGA pa 0.15mm. Ventile nastavljajte takrat ko je motor mrzel, ko je še materijal skrčen. Paziti je pa treba tudi da je bat na "mrtvi točki" prav tako tudi odmična gred. Če se ventili nastavijo narobe lahko pride do velike škode agregata. Če v tem niste spretni, ga odpeljite nekomu ki se z tem ukvarja.

Problem je lahko tudi z enoto vžiga CDI. Pri tem delu ni kaj veliko za popravljati vendar ga je mogoče samo zamenjati z novim. Vendar tudi pri izbiri CDI enote morate biti pazljivi saj jih je veliko vrst. Obstajajo z blokado ali brez blokade in različnimi priključki itd. V glavnem jih je malo morje.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Marko Jermen pravi:

Pozdravljen,

Če ste očistili upljinjač in zračni filter, vzrok pa je enak je lahko problem še z ventili ali elektriko natančneje z CDI enoto.

Za nastavitev ventilov potrebujete merilne lističe, z katerimi natančno raztavite razmak med ventilnim stebrom in odmično gredjo . Za večino 50 kubičnih 4 taktnih motorjev je nastavitev razmaka enaka. Pri vašem modelu bi bil razmak SESALNEGA ventila 0.10mm IZPUŠNEGA pa 0.15mm. Ventile nastavljajte takrat ko je motor mrzel, ko je še materijal skrčen. Paziti je pa treba tudi da je bat na "mrtvi točki" prav tako tudi odmična gred. Če se ventili nastavijo narobe lahko pride do velike škode agregata. Če v tem niste spretni, ga odpeljite nekomu ki se z tem ukvarja.

Problem je lahko tudi z enoto vžiga CDI. Pri tem delu ni kaj veliko za popravljati vendar ga je mogoče samo zamenjati z novim. Vendar tudi pri izbiri CDI enote morate biti pazljivi saj jih je veliko vrst. Obstajajo z blokado ali brez blokade in različnimi priključki itd. V glavnem jih je malo morje.

Lep pozdrav!

Hvala Marko!

Tudi sam sem pomislil na cdi, ker sem lani menjal za neki kitajski jajc(verjetno).

Škoda, ker nimam kje kakšnega za probo, da bi bil ziher, da je cdi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri ali je zadosten pretok goriva. Preko zime ti je morda zaskocil izpustni ventil na rezervoarju. Ponavadi je vakumsko krmiljen in se kaj zasuši ali zatakne, posledično ni dovolj pretoka goriva. Zmanjsan pretok zadostuje za prosti tek, a daje premalo goriva pri obremenitvi. To so simptomi pri tebi.

Edit: Pa še suha svečka nakazuje na pomanjkanje goriva.

 

Popravljeno . Popravil Lunatic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Lunatic pravi:

Preveri ali je zadosten pretok goriva. Preko zime ti je morda zaskocil izpustni ventil na rezervoarju. Ponavadi je vakumsko krmiljen in se kaj zasuši ali zatakne, posledično ni dovolj pretoka goriva. Zmanjsan pretok zadostuje za prosti tek, a daje premalo goriva pri obremenitvi. To so simptomi pri tebi.

Edit: Pa še suha svečka nakazuje na pomanjkanje goriva.

 

Živjo!

Misliš, tista pumpica pod rezervoarjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kako ima tvoj motor izvedeno. Pac preveri vod goriva od rezerovarja do vbrizga. Ventile, cevke, membrane... Če imas pumpico bi morala ob kontaktu brizgati gorivo. Snami cevko in preveri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen,

Med današnjim dnem sem malo razmišljal kaj bi lahko bilo če enota CDI nebi bila pokvarjena. Preveriš lahko sicer membrano v upljinjaču, da se material ni omehčal ali pa da membrana ni počila.

Ta membrana sicer drži iglico, reagira pa na podtlak (vakuum), ki se ustvari v upljinjaču z dodajanjem plina. Če je ta membrana poškodovana, igle ne dviguje pravilno in igla skače in zato motor ne doseže svojih končnih obratov in ga duši.

Izgleda pa takole:

membrana-uplinjaca-16mm-gy6-50-4t-139qma-139qmb.jpg.3f394a747ac86bfc6abd7ee4c9bfb10d.jpg

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Marko! 

To sem preveril, izgleda normalno in tudi, ko sem pihnil zadaj, kjer dobi zrak za podtlak, lepo vzdigne bat in iglo. 

Verjetno bom ravno moral kupit cdi in preizkusit. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Toliko, da javim. 

Nisem še uspel rešit zadeve, ker ne najdem časa za skuter. 

Bo pa v kratkem. 

Hvala! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 10. 5. 2018 ob 22:18, Marko Jermen pravi:

Pozdravljen,

Med današnjim dnem sem malo razmišljal kaj bi lahko bilo če enota CDI nebi bila pokvarjena. Preveriš lahko sicer membrano v upljinjaču, da se material ni omehčal ali pa da membrana ni počila.

Ta membrana sicer drži iglico, reagira pa na podtlak (vakuum), ki se ustvari v upljinjaču z dodajanjem plina. Če je ta membrana poškodovana, igle ne dviguje pravilno in igla skače in zato motor ne doseže svojih končnih obratov in ga duši.

Izgleda pa takole:

membrana-uplinjaca-16mm-gy6-50-4t-139qma-139qmb.jpg.3f394a747ac86bfc6abd7ee4c9bfb10d.jpg

Lep pozdrav!

Kako lahko to preverim?

Na ok izgleda ok in če pihnem zadaj se lepo premakne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen,

Načeloma če se pri vpihu vse lepo premakne bi to pomenilo da je vse v redu. Lahko poskusiš tudi vzeti ven ter jo obrniti tako da stoji na membrani. Membrana bi mogla stati čisto normalno, če pa začne padati oz. Ne stoji kakor mora je lahko material že omehčan in ne zadržuje vakuuma. Pri sestavljanju membrano dobro "uleži" v kanal da nebo puščalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Včeraj sem spet po dolgem času nekaj poskušal s skuterjem.

Nekako ga vžgem in dr dr dr dr, dodam gas in enako dr dr dr dr, pogledam spodaj kjer že kaplja gorivo.

Izgleda kot bi šlo v vplinjač in namesto v mašino, direkt ven skozi vplinjač.

Ok, morda sem kater vijak preveč zategnil pri čiščenju,morda tistega od pumpice pri vzvodu lopute ali katerega ki regulira pretok goriva.

Tudi membrana se mi zdi, kot bi bila otrdela, se premika, če pihnem zadaj, ampak morda je ravno ona kriva...

Vglavnem, občutek pri prižganem skuterju je, kot da nebi dobival goriva...

Obstaja varianta, da kupim vplinjač pri kitajcih(keihin za 20 eu) enak na sliki kot moj vendar odprtina v cilinder 18 ali 19, na mojem 18,5 mm izhodna. V čem je razlika med 18-18,5-19mm?

https://www.aliexpress.com/item/Keihin-18mm-GY6-50cc-SCOOTER-MOPED-PD18J-CVK-CARBURETOR-CARB-139QMB-139QMA-ATV-QUADS-GO-KARTBUGGY/32828921568.html?spm=2114.10010108.1000013.1.211c2b9c2h8IGD&scm=1007.13339.90158.0&scm_id=1007.13339.90158.0&scm-url=1007.13339.90158.0&pvid=5509a7bd-6293-4471-95ab-bfd774ad84cc&_t=pvid:5509a7bd-6293-4471-95ab-bfd774ad84cc,scm-url:1007.13339.90158.0

Bi kupil samo membrano, a je 3x dražja kot vplinjač!

Predlogi?

Hvala!

Lp Aleksander 

 

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mati imajo za v službo enak skuter in je po vsaki zimi identična težava kot jo opisuješ. Jaz rešim tako, da ga pustim laufat na štant gasu par minut in počasi probam dodajat gas. Ko ga zamori nazaj spustim gas. To delam cca pol ure in nekako pride do točke kjer dela. Vmes mi tud parkrat crkne ampak mu ne pustim počivat :D Na koncu, k mam občutek da dela grem še 2h na izlet in to je to, pol laufa celo poletje bp :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!