Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bLuZoNdEr

Trajektne linije, rezervacije, relacije, cene, vozni red in vse kar je povezano s prevozom motorja na trajektu......

Recommended Posts

bLuZoNdEr

OK po dobri uri ubadanja z iskalnikom (a je ze kdo probal v iskalnik napisat besedo trajekt in VSE prebrat?! men ni ratal :P ) sem odprl novo temo!

Zanima me predvsem stabilnost motorja na trajektu, kako ga parkirat (tacka,stender,... ), kam ga parkirat (kam, ob strani ali v sredo med avte,... ) a je kdo ze kdaj svoj motor privezal s strikom?

Malo sem premisljeval in se spraseval, kaj se mora dogajati z motorjem, ce je morje malce slabe volje in se skoz malo razburja (predvsem na kaki daljsi furi v stilu Trst-Krf), a je kdo ze nasel svoj motor prevrnjen, a kufre puscate na motorju, ali jih je treba zaradi prostorske stiske dol pobrat?

No pa ce je se kaka posebnost ali varka v zvezi s trajekti z besedo na dan, mogoce ma kdo kak uporaben link, karkoli.....! :D

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči
OK po dobri uri ubadanja z iskalnikom (a je ze kdo probal v iskalnik napisat besedo trajekt in VSE prebrat?! men ni ratal :P ) sem odprl novo temo!

Zanima me predvsem stabilnost motorja na trajektu, kako ga parkirat (tacka,stender,... ), kam ga parkirat (kam, ob strani ali v sredo med avte,... ) a je kdo ze kdaj svoj motor privezal s strikom?

Malo sem premisljeval in se spraseval, kaj se mora dogajati z motorjem, ce je morje malce slabe volje in se skoz malo razburja (predvsem na kaki daljsi furi v stilu Trst-Krf), a je kdo ze nasel svoj motor prevrnjen, a kufre puscate na motorju, ali jih je treba zaradi prostorske stiske dol pobrat?

No pa ce je se kaka posebnost ali varka v zvezi s trajekti z besedo na dan, mogoce ma kdo kak uporaben link, karkoli.....! :D

LP

Parkiram na tačko ker štenderja nimam.Da se bo prevrnu se ni treba bat ker trajekt glih nima ne vem kakih pospeškov in pojemkov :D

Parkira se ga ponavadi v kak vogal, ob strani, pač tam kjer avto ne gre notri, sicer ti pa un stric na trajektu pokaže kam parkiraj.Kufre pustiš gor, saj si plačal prevoz, če pa jim kaj ne paše naj uvedejo razrede po širinah in dolžinah vozil kot majo to za avtomobile s prikolico.

Štrikov res ni treba s sabo vlačit da boš motor privezoval ker če bo tako grozna burja trajekt ne bo vozil pa ti verjetno tudi ne.

Skratka brez panike.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

No sam kaka nocna nevihta te pa lahko ujame na trajektu ki 20 ur vozi, lani vem da sem zjutraj na straniscu malo videl morje malo pa ne :blink: , ker nas je tako gor-dol gonilo (saj ves ko trajekt zajaha val in potem ko doseze dno vala). Res pa je da nikoli do sedaj nisem bil pozoren na motorje :ph34r: .

No ce je kdo imel kako zanimivo izkusnjo naj jo napise .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoristek

Meni se je lani zgodilo na relaciji Cesme-Shios, da so mi motor prevrnili na ladji.Bilo je malce vetrovno in sem rekel onemu turku, da bom stal pri motorju bolj me je teral v kabino.Ni preteklo pol ure že je prišel notri z dvigjenimi rokami in jaz sem že vedo za kaj se gre. :hmm:

Tudi leta 2000, ko smo šli v Tunizijo so nam dobro zvezali motorje ne brez razloga.Ladjo cca 180m dolgo je premetavalo kot barčico.Zato mislim, da treba kar dobro poskrbeti za svoj motor.Tudi sama Korzika, vožna traja 4ure, ti motor zvežejo.Lp :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gothmorg
Tudi sama Korzika, vožna traja 4ure, ti motor zvežejo.Lp :rolleyes:

Kreta, 10 ur trajekta, vsi motorji, kar sem jih videl, privezani ob ograjo. Z razlogom. Zjutraj je kopno dobesedno valovilo pod nami zaradi zibanja na ladji prejsnjo noc.

LP,

Andrej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoran

Tudi sam sem nameraval postaviti enako vprašanje..Prosil pa bi(saj nimam izkušenj z trajekti na daljše relacije),kaj konkretno pomeni karta za avionske sedeže?Ali to pomeni da prenočuješ zunaj?Smešno bi bilo po moje, da prodajajo takšne karte za vožnjo tudi pozimi.Sam bi želel na Patras in Kreto nekje aprila-maja, vendar iščem najcenejše karte za trajekt(hkrati pa da ne zmrznem).Hvala Zoran

Share this post


Link to post
Share on other sites
superblackbird

Ejejej Leteči, verjetno si se vozu s trajektom le do Cresa, a ne ? Na vsaki malce daljši relaciji ( 3 urce in več) je zelo priporočljivo zvezat moped, vsekakor k ograji. Za prevrnit polno obtežen motor ni potrebno dosti razburkano morje. Ni treba s sabo štrika vlečt, ker jih majo dovolj na trajektu. Zelo prav pa pride šotorka, katero daš na sedež, saj ti ponavadi štrik tam čez zategnejo in jih praske kaj dosti ne zanimajo. Če ti ne pustijo samemu zvezati, je še najbolje biti zraven, ko se fantje lotijo zategovanja. Ker se ponavadi eden od kovčkov nasloni na steno ali kako cev na trajektu pride spet prav kaka idealna rešitev, recimo kak copat. Mogoče smešno ampak kovček ostane cel.

Zoran, jaz sem dosedaj na palubi trajekta zasledil le par klopi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoristek

To pomeni palubni potnik.Spiš kje koli samo v kabini ne.Avijonski sedeži, če lahko spiš na njih sedečki je vredu, če pa nemoreš pa na tleh.Lp :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči
Ejejej Leteči, verjetno si se vozu s trajektom le do Cresa, a ne ? Na vsaki malce daljši relaciji ( 3 urce in več) je zelo priporočljivo zvezat moped, vsekakor k ograji. Za prevrnit polno obtežen motor ni potrebno dosti razburkano morje. Ni treba s sabo štrika vlečt, ker jih majo dovolj na trajektu. Zelo prav pa pride šotorka, katero daš na sedež, saj ti ponavadi štrik tam čez zategnejo in jih praske kaj dosti ne zanimajo. Če ti ne pustijo samemu zvezati, je še najbolje biti zraven, ko se fantje lotijo zategovanja. Ker se ponavadi eden od kovčkov nasloni na steno ali kako cev na trajektu pride spet prav kaka idealna rešitev, recimo kak copat. Mogoče smešno ampak kovček ostane cel.

Zoran, jaz sem dosedaj na palubi trajekta zasledil le par klopi.

Ja v glavnem sem se vozu po Jadranu kjer ni bilo nikoli kake krize glede tega, če je bilo tak vetrovno da bi bilo treba motor privezovat pa itak trajekt ponavad sploh vozu ni.

Sam mora bit hudo razburkano morje da ti moped prevrne, vsaj po mojem mnenju, upam da tega ne bom v živo videl :D

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
hector

..pred dvema letoma sta dva kolega potovala v Afriko. Njuni dokaj težki "kravi" (BMW 1150 in Varadero) sta se na trajektu prevrnili po sistemu domine kot za šalo. Nekaj sta kasneje poskušala urejati preko zavarovalnice za nastalo škodo, vendar brez uspeha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Motor obvezno privezat. Na nekaterih trajektih za to poskrbi posadka, ki ti motor priveže ob boku ladije, pod gurtne ti pa dajo zaščito da se na laku nič ne pozna. Motor obvezno postaviti na stransko tačko. Najbolje je imeti kakšno gurtno tudi s seboj. Pa priporočljivo je imeti s seboj močno elastiko, da zavežeš ročico prednje zavore ( kot bi ročno zategnil pri avtu ). Če je pa posadka super, ti pod zadnje kolo težkih krav dajo še železne cokle ( nekaj takega kot jo imajo tovornjakarji ). Take so moje izkušnje s trajektnimo prevozi in nisem imel nikoli problemov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

no take info sem iskal.....torej strika ni treba s sabo vlacit je pa priporocljivo <_<

no da se odgovorim za avionske sedeze, kjer jih prodajajo imajo na trajektu posebno sobo (kot kak manjsi kino) kjer so avionski sedezi in ker si ga kupil ti je vedno na voljo, na njem lahko spis, ali pa tudi ne(lazje je na tla spalko raztegnit pa je), vsekakor pa se lahko vedno nanj vsedes, sedezi pa so, kot sem ze napisal, v notranjosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc

Privezovanje je tako ali tako obvezno na trajektih(daljše ture), priporočljivo pa je biti zraven ali si privezati motor sam. Biti zraven je priporočljivo predvsem ker grkške posadke(ali druge) najprej fiksirajo šleperje z ketnami, pol pa grejo še na motorje in zgubijo občutek za silo :blink: :blink: :angry: :angry: !

Pri letalskih sedežih pa to, plačaj jih ne lahko jih pa uporabiš, nihče ti nič ne reče ali gleda vsaj kar se Anek lines tiče!

Pa še to, vzami s sabo vse stvari ki jih rabiš za bivanje na trajektu(spalka, toaleta...pijača..) takoj po vkrcanju, ker zvečer samo 1x odprejo garaže pa še to ne veš točno kdaj.

LP Bobo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

Tudi sam sem kar nekaj km že naredil na Aneku, pa ti svetujem, da se izogibal tistih avio zicov, ker so približno enako mučenje, kot je kak 767 al pa podobna "širokotrupna (my ass) letala", kjer te nasardinajo kot ... sardine.

Po par minutah ti bo dolgcajt skoz v enaki poziciji sedet, pa se boš okrog obrnu in videl, da v sosednejm salonu tipi&tipice lepo v spalkah na tleh spijo (ja, vsaj ko sem bil jaz tam so bila tla v spodnji palubi popoldne še čista in predvsem lepo s tepihi podložena). Ti bo sigurno takoj žal za tisto, lastnik aneka se bo pa skoz do banke smejal, ko bo tvoj denar ke nesel. Če že kupuješ, kup kabino, pa še to samo v španoviji in predvsem za prtljago spravit, da lahko potem v miru po palubi haraš.

lp

Rudi

p.s.

Dober nasvet, ključe od kabine dej kakemu kolegu, ki zaradi verskega prepričanja ne pije in ne zvija, je boljše, ko zjutraj kjluče iščeš povsod.

Edited by rudib

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

ko smo pelal motor v kombiju sm zvedu par for za zvezat motor:

motor naj bo na stranski tacki. zavezi rocico prednje zavore, da bo drzala kolo zablokirano. ko zvezes motor prek sedeza, se vsedi nanj, da stisnes zadnje vzmetenje (pomaga ce mas dost kil), nekdo drug naj zategne, in ko bos sel dol z motorja, bo vzmetenje drzalo motor na mestu. dobr je, ce mas kako krpico s seboj, ce kam naslonis moped, da ga ne opraskas. dobro je tud met s seboj kako leseno descico v velikosti diskete, da jo das pod stransko tacko, ker tla niso povsod 100% ravna, dobro pa jo je met tud za primer, ko parkiras kje na travi, pesku, zemlji,... , da se tacka ne ugrezne in motor zvrne. dobro je tudi, ce kje dobis kak kos lesa, da podkajlas kolesi, da se motor ne more premikat naprej/nazaj. ko vezes proti nagibanju, je dobro, ce zavezes vrvi/gurtne (karkoli ze mas) za konca balance, tako preprecis, da bi lahko vrv, ki gre enostavno brez vozla preko tanka, drsela, saj to motorju nebi nudilo dovolj stabilnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladzo
no take info sem iskal.....torej strika ni treba s sabo vlacit je pa priporocljivo <_< 

no da se odgovorim za avionske sedeze, kjer jih prodajajo imajo na trajektu posebno sobo (kot kak manjsi kino) kjer so avionski sedezi in ker si ga kupil ti je vedno na voljo, na njem lahko spis, ali pa tudi ne(lazje je na tla spalko raztegnit pa je), vsekakor pa se lahko vedno nanj vsedes, sedezi pa so, kot sem ze napisal, v notranjosti.

Ne vlači seboj štrika za na trajekt. Na trajektih imajo majstri , ki te usmerjajo na ladjo in primerno prkirišče, cel kup pripomočkov in tudi izkušenj kako zavarovati vozilo, saj pri plovbah, pri katerih ne moreš biti ob vozilu, oni odgovarjajo za vozilo. Do zdaj imel dobro izkušnjo, so mi vedno privezali moped na ograjo.

post-6-1076951709.jpg

Edited by bladzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mustang

Motor je priporočljiveje vezati predvsem na manjših trajektih, saj jih valovi bolj mečejo.

Npr. na Aneku (Venizelos, Sofokles...) se ladja ni kaj dosti zmenila za slabo vreme, medtem ko na manjših trajektih po grških otokih, je bil pa cel ringelšpil. Je pa posadka poskrbela za privez (itak sem jaz potem sam vse natančneje prevezal :rolleyes: ). Zgodilo se je pa nekaj bolj neprijetnega, namreč kasneje mi je tovornjak med manevriranjem zadel v motor :angry: Ni govora o opravičilu, kaj šele o kakšni odškodnini...

Pri hrvaških trajektih pa še nisem doživel, da bi poskrbeli za privez motorja, kljub temu, da jih kar konkretno meče.

Srčno priporočam odstranitev vse prtljage iz motorja. Prav tako se mi zdijo letalski sedeži dokaj draga in neudobna varianta. Jaz sem vedno spal kot dojenček na spalki na tleh, medtem ko so se na letalskih sedežih premetavali, kašljali, nekateri tam žurajo in ne spijo...itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jjk

Po mojih izkušnjah so motor na trajektu Moby lines (Korzika) privezali tako, da se revež ni premaknil niti milimeter, seveda je dobro mali zaščitit stol, da ga ne riba štrik, kovček pa da se ne nasloni na kakšno cev.

Na trajektu Jadrolinije, pa so bili motorji privezani bolj po "partizansko", tako da smo jih ponoči ob malo bolj razburkanem morju sami vezali bolj trdo.

Kar se pa prask tiče, ti kakšen spominek iz potovanja lahko ostane!

Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoristek

Sam mora bit hudo razburkano morje da ti moped prevrne, vsaj po mojem mnenju, upam da tega ne bom v živo videl

Ne bodi tako prepričan, neveš kako hitro pade :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
fazerer

bom pa se jest ene par svojih izkusenj izkasljal.

na trajektu za korziko sem se neizkusen s trajekti svojo ljubico postavil na centralni stender in pol jo je mojser privezal cez sedez in cez balanco ob steno na neke rore. seveda mi njegovo vezanje ni bilo vsec in sem za njim popravil (zascitil sedez in lak). ker je bil motor na centralnem stenderju ga je zasukalo kljub mirni plovbi in trdni privezanosti strikov za cca 30st. vzrok so bile vibracije trajekta. posledica zasuka pa je bila manjsa praska na centralnem kufru.

na trajektu od napolija do palerma (cca 10ur) pa sem motor parkiral na stranski stender (osel gre samo enkrat na led). motor je bil v prvi prestavi in ker ima vsaka prestava malo hoda (5-10cm na gumi) sem ga postavil tako, da hoda naprej ni bilo, hod nazaj pa je motor dodatno "sponal" nazaj. potem pa so prisli mojstri, ki so lubico dvakrat privezali in sidrali v tla in motorju se porinili klocen pod zadnje kolo. tako privezana se ni mogla premaknit niti za milimeter. na tej relaciji vozita dve firmi in sicer je na eni mozno kupit avio sedez ali kabine, na drugi pa imajo samo kabine. zanimivo pri vsem je, da so kabine pri drugi firmi za cca 10 EUR cenejse od avio sedezev pri prvi firmi. spali smo kot mali otroci...

Na hrvaskih malih lupincah pa ti pri mirnem morju ni potrebno vezati motorja, pusti ga v prvi prestavi in obvezno na stranskem stenderju. ce pa morje ni ravno mirno pa stoj tiste pol urce ob motorju in ga poskusaj "sponati" proti tlem na stran stranskega stenderja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FRENKI

:afro1: Kolk traja trajekt trst- grčija( najbližja luka). Da vem načrt nardit

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči
:afro1: Kolk traja trajekt trst- grčija( najbližja luka). Da vem načrt nardit

Hvala

Tam okol 24 ur

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thor

Kako je s trajekti, ki vozijo na otoke po Hrvaški? Lahko ostaneš spodaj na motorju tistih 20-30min? Je možno prehiteti kolono avtomobilov, prikolic in se malo vriniti, da ne čakaš ko neumen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
    • marincspeedshop
      Predno ste sli podret...se zmeri kompresija in naredi leak down test. Kaj kadi, olje ali hladilno tekocino?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!