Skoči na vsebino

Trajektne linije, rezervacije, relacije, cene, vozni red in vse kar je povezano s prevozom motorja na trajektu......


Priporočene objave

Vem za na Hvar iz Drvenika, kjer se da prehitevat kolono pri motorju pa naj nebi bil, čeprav nihče ne sitnari-ampak zakaj bi bil pri motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

štirikrat sem šel na Rab in vedno se šel mimo kolone....

na traekt te pa pošlje tja kjer je prostora le za motor (v kakšen kot)

nisem pa stal polek njega. res pa da sem ga imel stalno na očeh in to iz viška....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s trajekti, ki vozijo na otoke po Hrvaški? Lahko ostaneš spodaj na motorju tistih 20-30min? Je možno prehiteti kolono avtomobilov, prikolic in se malo vriniti, da ne čakaš ko neumen?

Iz dosedanjih izkusenj lahko komot ostanes pri motorju, ampak zakaja bi stal zraven motorja?? Prehiteti kolono je mozno bp, do sedaj mi se nihce ni tezil, zakaj grem pred kolono. Itak te postavi tja kamor avto ne more, tak,da ni nobene panike.

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šel dvakrat na pag in obakrat glede na to, da ni dolga vožnja počakal kar na motorju. Ni noben nič rekel. Mimo kolone se pa pelješ tako kot mimo vsake :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Mimo kolone se pa pelješ tako kot mimo vsake...

če je poanta v 'peljati mimo'... ok. drugače pa trdim, da tudi, če si prvi v vrsti, si odvisen od 'zelo pomembnih' nakladalcev trajekta, ki odločajo kam in kdaj bodo postavili motor/je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poanta je točno v tem kar sem napisal, da se komot pelješ mimo kolone in da lahko počakaš na/ob motorju (vsaj za na Pag), ker je nekdo to spraševal. Parkiraš pa tja kamor te usmerijo, normalno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolono prehitiš, kupiš karto in se postaviš na začetek vrste, ker motorje dajo v kote kjer avti ne morejo.

Na krajše proge (Pag, Rab, Cres, Drvrnik-Sučuraj, Orebič-Korčula, Mljet, Ugljan, Pašman,... ) počakaš lahko kar pri vozilu, na dajše proge

(Hvar, Brač, Vis, Dugi otok, Lastovo, Šolta,... ) pa moraš prostor za vozila zapustit, tam pa ostanejo delavci ladijarja, ki nadzorujejo-varujejo vozila, tako da ni nobenih težav, tudi če na motorju pustiš čelado ali tank torbo.

na nekatrih trajektih tudi iz palube vidiš prostror za vozila in imaš lahko motor na očesu.

Popravljeno . Popravil ftp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je napisano potem pa takole. Na bočno stojalo ali pa na glavno če ga notor ima. Pri "težjem morju" te pa tako opozorijo da motor pazi.

Pri poti na Korziko so nam motorje privezal. Če najdem sliko jo pripnem.

post-7865-1216488682_thumb.jpg

post-7865-1216488748_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg vseh že omenjenih pomembnih ukrepov pri vožnji z trajektom, bi dodal še nekaj.

NIKOLI ne postavljajte motorja v bližino rampe, oziroma vrat trajekta, čeprav marsikje ladijsko osebje to zahteva. Trajekti, ki vozijo po jadranu so slabi in dotrajani, vrat pa ponavadi ne zaprejo popolnoma, zato velikokrat kakšen večji val zalije vhod. Meni se je to že zgodilo, motor sem potem na prvi črpalki opral z sladko vodo, vendar vedno ni te možnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NIKOLI ne postavljajte motorja v bližino rampe, oziroma vrat trajekta, čeprav marsikje ladijsko osebje to zahteva.

Tudi pod oknom je bil motor soljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Ojla!

Predlagam. da se na enem mestu zbirajo informacije, ki so povezane s trajekti.

Morda je bila ta tema že obravnavana, a je ne najdem. Če je ža, se opravičujem in naj jo moderator prestavi ali zapre.

Rabim informacije za dva trajekta Zadar - Ancona in Palermo oziroma Trapani (Sicilija) - Cagliari (Sardinija).

Zanima me predvsem rezervacije, način plačila, kak vozni red in kakšna cena ali bilo kakšen nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Trajekta Zadar - Ancona in Trapani (Sicilija) - Cagliari (Sardijnija) imava rezervirane.

Ne najdem pa nikjer, ali je morda kje direktna povezava iz Korzike na Elbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razne trajekte povezave dobiš tu:

http://www.directferries.it/ in http://www.traghetti.com/CompagnieMarittime.html

Grčja http://www.anekitalia.com/ in http://www.minoan.it/index.shtml

Do sedaj nisem še rezerviral trajekta ( Grčija, Korzika, Sardenija ) in vedno našel mesto na trajektu po najnižji ceni, je pa res, da ne smeš prit zadnjo minuto pred odhodom trajekta, pol moraš kupit kar je.

Je pa res, da se moreš izognit trajektu med vikendom,ko so cene najvišje.

lp Marjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem šel jaz v Grčijo je šel trajekt iz Trsta. A zdej sam iz Benetk in Ancone vozjo?

iz Trsta še samo tovorni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

...Trajekt iz Trsta smo dobili nazaj... cena motor + motorist, enosmerna, izven sezone 108 €! Ugodno! Takole po hitrem izračunu "profitiraš" cca 40 do 50 €, kot če bi se peljal do Grčije!

http://www.minoan.gr/en

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem se še mal pozabaval z izračunom... TRAJEKT: Iz Štajerske do Trsta cca 200 km to pomeni 20 € bencina + 5 € obraba gum + 108 € trajekt = 133 € si v Grčiji!

odhod iz Trsta ob 5.30, prihod v Igumenico 8.30 naslednji dan.

VOŽNJA: 1150 Km = 105 € bencin + 22 € obraba gum + 15 € spanje nekje v južni Srbiji + cca 30 € cestnine (to je na pamet ocenjeno) = cca 170 € in si v Grčiji!

Zdaj pač vsak preračuna kaj mu bolj "paše".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepa novica, da spet pluje trajekt iz Slovenije :) tudi ure prihoda v Grčijo so solidne, le odhod je malo siten, ampak ok, se lepo nadremaš čez dan.

Trst je naš!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo pomembna stvar pri trajektih je, da vozilo (motor) ni zavarovano. Če se karkoli zgodi z vašim motorjem trajektna firma ne odgovarja čisto nič.

Zanimivo je prebrati drobni tisk ali zadnjo stran karte. To velja za vse trajekte od Hrvaške, Grčije, Tunizije, Francije, italije, Španije....

Če hočete zavarovati motor je edina možnost kasko zavarovanje.

Osebna izkušnja, ko je grški trajekt plul brez nadzora in se zaletel v albansko obalo. V luknjo ki je nastala v trajektu bi lahko zložil štiri velike šleparje. Trajekt je obstal na skalah, mi pa smo le gledali in poslušali navodila izključno v grščini. Nihče ni smel v prostore kjer so avtomobili, tovornjaki in motorji, kar je bilo zelo sumljivo, ker smo se v nadaljnem morali z rešilnimi čolni odpeljati do grških policiskih čolnov. Šušljalo se je da se je nekaj tovornjakov odpelo in se zapeljali po ladiji navzdol. Kar se je kasneje izkazalo kot resnica. Polno naloženi avtomobili so bili skrajšani iz cca 5 metrov do neverjetne dolžine enega metra. Svojim očem nisem mogel verjeti da je sploh to mogoče. Še bolj pa nismo mogli verjeti, ko smo vsi brali zadnje strani potniške karte. Motorji so bili parkirani v zadnjem delu trajekta tik za kamioni in približno kakšen meter pod gladino morja. Na mojo srečo je bil motor cel, le prekrit z debelo plastjo hidravlične tekočine. Motor sem lahko dobil šele po dveh dnevih, ko so trajekt dvignili z velikim dvigalom in ga brez turistov prepeljali v večje pristanišče.

Pluli smo iz Barija v Igumenico z velikim grškim trajektom (višine 10 nadstronega bloka) firme Medeteranian Lines. Leto kasneje je podobna napaka kapitana potopila trajekt na Parosu. Veliko ljudi ni imelo možnosti preživetja. Če želite vedeti kakšna panika ljudi nastane na ladiji je najboljši in natančni primer film Titanik.

In kaj sem se naučil?

Vedno plujem podnevi, če je le mogoče.

Spim na palubi, če je le mogoče.

Vrv za privez motorja vedno nosim sabo in se ne premaknem iz garaž dokler motor ni privezan.

Rajši vozim motor po dolgi cesti, kot da bi si skrajšal pot s trajektom.

:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem se še mal pozabaval z izračunom... TRAJEKT: Iz Štajerske do Trsta cca 200 km to pomeni 20 € bencina + 5 € obraba gum + 108 € trajekt = 133 € si v Grčiji!

odhod iz Trsta ob 5.30, prihod v Igumenico 8.30 naslednji dan.

VOŽNJA: 1150 Km = 105 € bencin + 22 € obraba gum + 15 € spanje nekje v južni Srbiji + cca 30 € cestnine (to je na pamet ocenjeno) = cca 170 € in si v Grčiji!

Zdaj pač vsak preračuna kaj mu bolj "paše".

Departures from Trieste will be on Monday, Wednesday and Saturday, while the voyage to Greece is estimated to be completed within 24 hours.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!