Skoči na vsebino

Trajektne linije, rezervacije, relacije, cene, vozni red in vse kar je povezano s prevozom motorja na trajektu......


Priporočene objave

Ob 26. 9. 2018 ob 8:19, tomash pravi:

Kako je kaj s trajekti, recimo iz Trsta ali Benetk, do Igoumenitse ali Patrasa. Je kdo šel? Cene, trajekti, kabine ...

Bi šel v eno smer po vodi v drugo pa po cesti, tak okoli 1.maja.

če sem falil temo, me prosim preusmerite.

 

Šele sedaj videl temo, ker se naslednje leto odpravljam na Škotsko, pa se je potrebno počasi pripraviti. ;)

Jaz sem šel dvakrat do Patrasa in enkrat do Igumenice. Šel sem z Minoan lines, karte sem pa kupil pri Avanturi na Ajdovščini v Ljubljani, zraven gostilne Šestica. Sem si pa tudi zrihtal njihovo kartico, da sem privarčeval kakšen euro pri nakupu pijače na trajektu, mislim pa, da jo upoštevajo tudi pri nakupu vozovnic. Šel sem konec aprila, v začetku maja, ko je že dovolj toplo, cene so pa še nizke, tako za trajekt, kot za bivanje  :worship:

Od Benetk do Igumenice vozi trajekt cca en dan, do Patrasa pa kakšnih šest ur več. Komot lahko vzameš karte za palubo, ker ni gneče in si lahko "postelješ" kje na hodniku, ali pa se čez noč parkiraš v kakšnega od salonov, kjer ti ne bo nihče sikal, je pa fajn, da se zjutraj spakiraš ven iz spalnice - salona, hehe.

Sámo opremo, čelado in škornje lahko pustiš pri motorju. Jaz sem čelado z zajlo zaklenil na krmilo, škornje sem pa postavil pod motor. S seboj sem vzel samo blazino, spalno vrečo, pribor za osebno higieno in hrano. Ostalo sem pustil na motorju. Osebje motorje pritrdi tako, da jih morebitno premetavanje ladje ne poškoduje. V garažo po začetku vožnje ne moreš več, ker jo zaklenejo, vrata odprejo malo pred prihodom v pristanišča. Tako imaš možnost iti v garažo v Anconi, Igumenici in v Patrasu, kjer moraš pa itak dol, ker je to končna postaja.

Na tej liniji pa plujeta sestrski ladji Cruise Europa in Cruise Olympia. Še link: https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:280629/mmsi:247286700/imo:9351505/vessel:CRUISE_OLYMPIA,

 https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/247273800

in https://www.minoan.gr/en/routes/italy

 

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vezanje motorja je najboljše poskrbeti kar sam.:hmm: Spomladi sem v Patrasu malo počakal pri motorju, da sem zraven ko ga vežejo, ostali motoristi so odšli iz garaže gor na trajekt......pa nič. Vprašam mornarja, pa mi pokaže na štrik in ga zvežem kar sam. Ko sem v Igoumenitsi šel preverit v garažo, je bil privezan le moj motor..:eek:.... Lansko leto iz Maroka so mornarji vezali, kot da bomo vzleteli.:worship:  

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trebor, xtzs, A je kdo od vaju zaplul do Kefalonije? Benetke pa igoumenitso sm enkat ze testiral, Kako je pa u patrasu? 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, na Kefaloniji nisem bil.

Naslednje leto planirava v aprilu, ali v začetku maja spet Grčijo. Če bo zneslo, bi šla na Kreto. Me pa zanima, kje se da dobiti karte za lokalni trajekt z juga Peloponeza, da ne bi bilo treba riniti v Pirej in od tam pluti ob vzhodni obali polotoka do Krete.

V Patrasu smo pristali 2016 in 2017, letos pa Igumenica, potem pa deset ur do Meteore, ki je oddaljena nekih 230 km.

Kaj te pa zanima na Peloponezu? Če te ture, ti povem kje smo se vozili. :)

2016: Lj, TS, Patras, Pirgos, Olimpia (spanje), Tripoli, Navplion, Tolo (spanje v hotelu Katerina), Epidavros, Mikene, Korint, Diakopto (spanje), Rion - Antirion bridge, Palairos, Lefkada, Nidri (spanje po nekaj peripetijah), Vasiliki (zajtrk), porto Katsiki, Prga, Igumenica, trajekt v Trst in nato domov. Bil sem z diversionko.

Plan poti: https://tinyurl.com/yazfzveh

 

2017: LJ, Benetke, Patras, Delphi, Parori (zgrešena pot, zato okoli riti v žep), Termopile, Meteora, Kastoria, Bitola, Gostivar, Tetovo, Šar Planina, Skopje, Kumanovo, Kriva Palanka, Kjustendil, Bazovitsa (zmanjkalo ceste, zato nazaj do Treklyano), Dolna Melna, Strezimirovtsi, Vlasotince, Leskovac, Jagodina (Radio Morava), Avala, avtocesta domov, ker sem moral čez vikend še v Paklenico, tako, da sem v 11 dneh naredil 3150 kilometrov. Aja, šel sem z R1. :)

Plan poti: https://tinyurl.com/y8vmxjbwhttps://tinyurl.com/yd3ya6bf

Po nasvetu prijateljev v Tetovu sva šla čez Bolgarijo zato, ker so se ravno takrat albanci v Makedoniji nekaj kregali in so srbi poslali vojsko na mejo. Pa sva "fronto" raje obšla. V bolgariji, od Kjustendila naprej so ceste obup. Sash je samo čakal, kdaj me bo odneslo in se bom na tistih razritih cestah ulegel po tleh, a se mu želja ni izpolnila, hahaha.

 

LP Robert

Popravljeno . Popravil trebor
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Neki razmišljam, da bi letos za prvomajske ubral:

Venice-Iguomentisa, pa mal zaokrožil po Grčiji, nato pa prek najlepšega dela Albanije nazaj. 

Kje je najbolje rezervirat trajekt, oziroma kateri so najhitrejši?

Nekaj sem že gledal tule: https://www.anek.gr/en/booking/#step1

je to to, ali je še kaj boljšega?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, DAMI34 said:

Neki razmišljam, da bi letos za prvomajske ubral:

Venice-Iguomentisa, pa mal zaokrožil po Grčiji, nato pa prek najlepšega dela Albanije nazaj. 

Kje je najbolje rezervirat trajekt, oziroma kateri so najhitrejši?

Nekaj sem že gledal tule: https://www.anek.gr/en/booking/#step1

je to to, ali je še kaj boljšega?

 

2X?+?️ =?

440427121_ScreenShot2019-01-07at20_59_51.thumb.png.8c9aae7d3e74d6ac99cb1932e3170a48.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Neki razmišljam, da bi letos za prvomajske ubral:

Venice-Iguomentisa, pa mal zaokrožil po Grčiji, nato pa prek najlepšega dela Albanije nazaj. 

Kje je najbolje rezervirat trajekt, oziroma kateri so najhitrejši?

Nekaj sem že gledal tule: https://www.anek.gr/en/booking/#step1

je to to, ali je še kaj boljšega?

 

Par dni nazaj j v eni drugi temi (en kratek potopis brez fotk) bilo nekaj govora in informacij točno o tem. Daj iz tiste teme prestavi sem, da bodo vse te info na enem mestu. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, izibajker pravi:

Par dni nazaj j v eni drugi temi (en kratek potopis brez fotk) bilo nekaj govora in informacij točno o tem. Daj iz tiste teme prestavi sem, da bodo vse te info na enem mestu. Hvala.

sej link je njegov, oziroma sem po njegovi povezavi gledal cene. ostalo je pa furca

ps. 2 osebi s kabino in moped nekaj čez 300€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj je dobro da sami privežete motor na trajektu tudi na kratkih progah!

Nekaj današnjih slik(portali) iz hrvaške obale.

Pri takšnem parkiranju je motor zvrnjen na tla ali še hujše položen na sosednji avto....pol se pa toži kdo je kriv. 

389487379_ScreenShot2019-01-09at11_43_07.png.f37ed41cd97e20236c3c0d30722b4505.png

1597076997_ScreenShot2019-01-09at11_42_57.thumb.png.052503b655588b71e2a5f0bb799f8b6f.png

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s kabinami? Je možno, da je najem kabine za dve osebi na relaciji Patras  _ Venice , preko 200€.

Ali pa ne znam pravilno kljukat. Recimo, trajekt v eno smer za dve osebi in motor je 214€, s kabino pa 450.

Ali je to možno?

Popravljeno . Popravil tomash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tiče privezovanja.

Običajno privežejo motor, ki stoji na stranski tački, ob bok ladijskega trupa. Na relaciji Split-Lastovo, pa je mornar vztrajal, da mora stati na centralnem stojalu in nato privezan (kar je po mojem mnenju povsem napačno). So kakšne posebne izkušnje s privezovanjem, in kaj je pravilno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več kot pol motorjev nima centralnega stojala...

IMG_0778.thumb.JPG.a00c76c122c5ed3b71fc07f922e3c9d4.JPG

14.junija 2018 med Sardinijo in Korziko, nisem bil prepričan, da bosta motorja še v stoječem položaju, ko prideva v "garažo". Je "ekipa" oba motorja ko sva odšla, privezala še na kamion na levi, seveda kamion je bil privezan na tisole rumeno "sidro" na tleh.

IMG_0781.thumb.JPG.ceaf7e4255cc04e1f88cb124ad565aab.JPG

V bifeju ni ostalo nič na mizah, vse je šlo po tleh. Stola sta se zaradi jaken prevrnila, ostalo pa so se "vozili" iz enega na drugi konec, čelade sva pa držala v rokah, da niso poletele. Kdor se je poskušal "sprehajat" npr. WC je občutil trdoto tal.

Pravi "vlakec smrti" ?. Glavno stojalo "malo morgen".

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, tomash pravi:

Kar se pa tiče privezovanja.

Običajno privežejo motor, ki stoji na stranski tački, ob bok ladijskega trupa. Na relaciji Split-Lastovo, pa je mornar vztrajal, da mora stati na centralnem stojalu in nato privezan (kar je po mojem mnenju povsem napačno). So kakšne posebne izkušnje s privezovanjem, in kaj je pravilno?

Na Jadranu mi ga še niso privezovali, čeprav bi ga marsikdaj morali. Zmeraj sem se spraševal, če bo motor še stal,  ko pridem. Ker imam zmeraj polno naložen motor, se le ta posede bolj kot običajno in zaradi daljših hodov bolj niha.

Zmeraj pred parkiranjem na trajekt naredim zadnji amortizer na najtršo pozicijo. S seboj si peljem 2 cm debel kos lesa za pod zadnjo kolo, da ga malo dvignem. Nimam centralca. In zmeraj, če se le da, zapeljem na levo stran na trajektu, saj le ta tam visi navzven in motor lepše stoji na stranski tački. Če pa ga moram peljati na desno, podložim les pod zadnje kolo. :)

Na trajektu za Anglijo so mi ga privezali z neko zarjavelo zadevo in ob izkrcanju ni bilo nobenega blizu. Nekaj časa sem poskušal gurtne razstaviti - ni šlo in že vlečem nož iz žepa, ko se od nekod pojavi delavec in mi pomaga - rja je letela daleč naokoli. :)

Motor veliko lepše stoji privezan na stranski tački.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vezanje čez kanal, kolegu na gski je gurtna piknila in so na pomoč priskočili angleški kolegi, ki imajo nož vedno pri roki :) @Scarabeo 500 je tudi sam izkusil :) 

WP_20160804_016.thumb.jpg.fb19e7cd182f0652588e30942502c0bb.jpg

na katamaranu privezano ob ogrado

WP_20160805_014.thumb.jpg.a86b31dbd36c6656916e1ec72c52659e.jpg

nazaj preko kanala pa je imel trajekt za motorje posebno šino

WP_20160808_014.thumb.jpg.69b679547968faae01736429d1c83c73.jpg

na Jadranu (NDH) mi še niso nikoli vezali, na stranski tački je bolje

na Korziko so vedno vezali, zadnje leto je tudi premetavalo ogromen trajekt kot za šalo, ampak motorji so itak v kleti in mislim, da bolj zadaj, tako da se to ne občuti na materialu

Na Jadranu, na poti v Grčijo so vedno zvezali, glede na velikost ladje in vreme ne bi bilo potrebno.

Nič bat.

Drugače pa glede trajekta do Grčije, glejte tudi Minoan (potoval 2x z njim, največji trajekt v sredozemlju)...

https://www.minoan.gr/en/italy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
pred 3 minutami, dlicen pravi:

Izpustil si Tizi n Test in Tizi n Tichka. Dobro bi bilo, da narediš kako pentljo po Atlasu. Splača se. Cesta ob Atlantiku je sicer luštna, ampak kar se vožnje tiče se ne primerja z notranjostjo. Lepih cest ob morju imaš na Jadranu dovolj, po mojem. 

Tisto je bilo okvirna pot, pot se je do sedaj ze kr mal spremenila, tako da tega nisem spustil 

 

Evo kupil karto sicer brez kabine ker s kabino me pride skoraj seenkrat vec..... bom ze zdrzal  tiste dve noci nekje odlezat.... 

Sicer premislujem ce bi storniral karto in vzem samo postlo v kabini? mi pa to ne disi kaj prevec... raj potrpim kot pa mi neznaci celo noc smrcijo v kvartetu 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut jest sm tega mnenja.... ce bi nas slo vec ok ni panike si porezdelimo tist kes za kabino.... tko pa sm reku ce grem sam lepo nekam v en kot pa u mizule

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, gasperX pravi:

tut jest sm tega mnenja.... ce bi nas slo vec ok ni panike si porezdelimo tist kes za kabino.... tko pa sm reku ce grem sam lepo nekam v en kot pa u mizule

prdanje, smrčanje, riganje, preplačaš tako kabino :) se pač prvi dan na kopnem malo jaće naspiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- dzizus, motor za 13.000 jurjev, za kabino pa ni :twak:

- men se je pot navzdol raztegnila na 3 noči, s trajekta so nas spustili šele zjutraj, ne pa zvečer

- ladja je dolgčas, po moji izkušnji: vsi kotički so polni ljudi, ki nimajo česa početi in se prekladajo po ladji, to je tako kot biti predolgo časa na letališču, nazadnje spičiš iz čistega dolgčasa gore denarja na hrani in pijači, če si sam boš moral ves čas pazit na robo itd. Med vožnjo ne moreš iti v garažo, vse, kar boš rabil boš moral vlačit s sabo. Lepo si napokaj hrano in par flaš pa knjigo al pa laptop za filme in uživaj kot car. Saj si odrasel človek, ki dela in si zaslužiš uživanski dopust. Karte ti ni treba stornirat, lepo jim mail napiši da bi rad dokupil storitev.

- snecer sicer vse ve in vse zna, izkusil pa je prekleto malo, vožnja na Korziko traja približno ene tok kot bo postanek tvojega trajekta v Barceloni ?

- ne sprašuj lastnika Versysa če se splača kak evro več dat, ker več kot očitno je presrečen z najbolj generičnim sranjem, samo da je cheap ?

Da boš vedel v kaki družbi si na ladji:

2113866917_2017Maroko042111.thumb.jpg.df71acf6d98f8ec57311edf784af5c53.jpg

1226033097_2017Maroko0427275.thumb.jpg.19910df4ef98eba841bdef882b35af0a.jpg

181060956_2017Maroko0428337.thumb.jpg.3395a7fa685e925ace4e1778d2666781.jpg

ne splača se preveč utrujen prit z ladje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sem mogoce kje napisal da nimam za kabino?? Ce nebi imel nebi sel na tak dopust verjetno. In vedno isto trobezlanje motor za tolk pol pa nima za to in ono blablabla buce.... 

Vsak ima svoje mnenje in tudi sam spostujem druga mnenja.... ampak vseeno raje nekje v enem kotu v miru spum z osebnimi stvarmi pod glavo, kot pa da mi celo noc nekdo smrci in riga in prdi, ker v takem primeru nebom zaspal pa niti pol ure in bom se bolj utrujen.

Je pa za premislit ;)  Vem pa da nesmem v garazo in da moram vse stvari ki jih bom rabil v teh dneh skos s seboj nosit ker drugace bom dobesedno v pi.... :D:D

 

Sem spal tako na trajektu do sardinije in nazaj pa mi ni blo hudega, je pa res da je sardinija le 8 ur to je pa malcek vec kot 8ur ?:P:lol1:

Mogoce pa najdem na ladiji kako fletno popotnico pa se bom k nej ustulil in bo kot Seruga sam da nam jambral ker nimam bmw-ja LOL 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, nejc74 pravi:

- dzizus, motor za 13.000 jurjev, za kabino pa ni :twak:

- men se je pot navzdol raztegnila na 3 noči, s trajekta so nas spustili šele zjutraj, ne pa zvečer

- ladja je dolgčas, po moji izkušnji: vsi kotički so polni ljudi, ki nimajo česa početi in se prekladajo po ladji, to je tako kot biti predolgo časa na letališču, nazadnje spičiš iz čistega dolgčasa gore denarja na hrani in pijači, če si sam boš moral ves čas pazit na robo itd. Med vožnjo ne moreš iti v garažo, vse, kar boš rabil boš moral vlačit s sabo. Lepo si napokaj hrano in par flaš pa knjigo al pa laptop za filme in uživaj kot car. Saj si odrasel človek, ki dela in si zaslužiš uživanski dopust. Karte ti ni treba stornirat, lepo jim mail napiši da bi rad dokupil storitev.

- snecer sicer vse ve in vse zna, izkusil pa je prekleto malo, vožnja na Korziko traja približno ene tok kot bo postanek tvojega trajekta v Barceloni ?

- ne sprašuj lastnika Versysa če se splača kak evro več dat, ker več kot očitno je presrečen z najbolj generičnim sranjem, samo da je cheap ?

Da boš vedel v kaki družbi si na ladji:

2113866917_2017Maroko042111.thumb.jpg.df71acf6d98f8ec57311edf784af5c53.jpg

1226033097_2017Maroko0427275.thumb.jpg.19910df4ef98eba841bdef882b35af0a.jpg

181060956_2017Maroko0428337.thumb.jpg.3395a7fa685e925ace4e1778d2666781.jpg

ne splača se preveč utrujen prit z ladje

Na Korziko sem plul 5x, nikoli kabin, vedno spal kot top, pa ene 4x v Grčijo in 1x nazaj, celo imel kabino 1x, ampak kolegice pač ne smrčijo in x krat trajekt reka-dubrovnik:) jaki problem, če bi trajalo še noč ali dve več.

Dolgčas je, če si nesposoben in se ne znaš zamotit, ma kakšni laptopi in podobno. Si pač nervozen in moraš nonstop nekaj met v lap... al pa da te nekdo animira, ko mali froci, ne paše ne to, ne ono.

Če uporabljaš notranje torbe, v kufer lepo pospraviš čelado in opremo in si eno torbo neseš na ladjo (not si pač daš, kar misliš da rabiš, ne kar drugi mislijo, da ti rabiš).  

Hrana in pijača je na trajektu, če imaš težave s hrano, da ješ na 3 ure, se pač prilagodiš in si nabaviš krme za svoje potrebe.

Razvajen BMW fahrer ti bo dajal nasvete, ko brez kufrov ne more niti do trgovine.

Ne delat problemov, kjer jih ni. Večinoma nastanejo zaradi slabe priprave in nesposobnosti.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!