Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bLuZoNdEr

Trajektne linije, rezervacije, relacije, cene, vozni red in vse kar je povezano s prevozom motorja na trajektu......

Recommended Posts

Lowrenc

Vem za na Hvar iz Drvenika, kjer se da prehitevat kolono pri motorju pa naj nebi bil, čeprav nihče ne sitnari-ampak zakaj bi bil pri motorju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
GETRIEBE

štirikrat sem šel na Rab in vedno se šel mimo kolone....

na traekt te pa pošlje tja kjer je prostora le za motor (v kakšen kot)

nisem pa stal polek njega. res pa da sem ga imel stalno na očeh in to iz viška....

Share this post


Link to post
Share on other sites
vuk76
Kako je s trajekti, ki vozijo na otoke po Hrvaški? Lahko ostaneš spodaj na motorju tistih 20-30min? Je možno prehiteti kolono avtomobilov, prikolic in se malo vriniti, da ne čakaš ko neumen?

Iz dosedanjih izkusenj lahko komot ostanes pri motorju, ampak zakaja bi stal zraven motorja?? Prehiteti kolono je mozno bp, do sedaj mi se nihce ni tezil, zakaj grem pred kolono. Itak te postavi tja kamor avto ne more, tak,da ni nobene panike.

Edited by vuk76

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Šel dvakrat na pag in obakrat glede na to, da ni dolga vožnja počakal kar na motorju. Ni noben nič rekel. Mimo kolone se pa pelješ tako kot mimo vsake :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER
...Mimo kolone se pa pelješ tako kot mimo vsake...

če je poanta v 'peljati mimo'... ok. drugače pa trdim, da tudi, če si prvi v vrsti, si odvisen od 'zelo pomembnih' nakladalcev trajekta, ki odločajo kam in kdaj bodo postavili motor/je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Poanta je točno v tem kar sem napisal, da se komot pelješ mimo kolone in da lahko počakaš na/ob motorju (vsaj za na Pag), ker je nekdo to spraševal. Parkiraš pa tja kamor te usmerijo, normalno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Kolono prehitiš, kupiš karto in se postaviš na začetek vrste, ker motorje dajo v kote kjer avti ne morejo.

Na krajše proge (Pag, Rab, Cres, Drvrnik-Sučuraj, Orebič-Korčula, Mljet, Ugljan, Pašman,... ) počakaš lahko kar pri vozilu, na dajše proge

(Hvar, Brač, Vis, Dugi otok, Lastovo, Šolta,... ) pa moraš prostor za vozila zapustit, tam pa ostanejo delavci ladijarja, ki nadzorujejo-varujejo vozila, tako da ni nobenih težav, tudi če na motorju pustiš čelado ali tank torbo.

na nekatrih trajektih tudi iz palube vidiš prostror za vozila in imaš lahko motor na očesu.

Edited by ftp

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Kot je napisano potem pa takole. Na bočno stojalo ali pa na glavno če ga notor ima. Pri "težjem morju" te pa tako opozorijo da motor pazi.

Pri poti na Korziko so nam motorje privezal. Če najdem sliko jo pripnem.

post-7865-1216488682_thumb.jpg

post-7865-1216488748_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Fingi_

Mogoče kdo od tukej? kkšn mesc nazaj, trajekt nazaj iz Paga :whistle: se mi zdi da sta bla obe CE tablice :)

post-11961-1216491197_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mr.Moto

Poleg vseh že omenjenih pomembnih ukrepov pri vožnji z trajektom, bi dodal še nekaj.

NIKOLI ne postavljajte motorja v bližino rampe, oziroma vrat trajekta, čeprav marsikje ladijsko osebje to zahteva. Trajekti, ki vozijo po jadranu so slabi in dotrajani, vrat pa ponavadi ne zaprejo popolnoma, zato velikokrat kakšen večji val zalije vhod. Meni se je to že zgodilo, motor sem potem na prvi črpalki opral z sladko vodo, vendar vedno ni te možnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
STAR
NIKOLI ne postavljajte motorja v bližino rampe, oziroma vrat trajekta, čeprav marsikje ladijsko osebje to zahteva.

Tudi pod oknom je bil motor soljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjazg

Ojla!

Predlagam. da se na enem mestu zbirajo informacije, ki so povezane s trajekti.

Morda je bila ta tema že obravnavana, a je ne najdem. Če je ža, se opravičujem in naj jo moderator prestavi ali zapre.

Rabim informacije za dva trajekta Zadar - Ancona in Palermo oziroma Trapani (Sicilija) - Cagliari (Sardinija).

Zanima me predvsem rezervacije, način plačila, kak vozni red in kakšna cena ali bilo kakšen nasvet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjazg

Trajekta Zadar - Ancona in Trapani (Sicilija) - Cagliari (Sardijnija) imava rezervirane.

Ne najdem pa nikjer, ali je morda kje direktna povezava iz Korzike na Elbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jezek19

Razne trajekte povezave dobiš tu:

http://www.directferries.it/ in http://www.traghetti.com/CompagnieMarittime.html

Grčja http://www.anekitalia.com/ in http://www.minoan.it/index.shtml

Do sedaj nisem še rezerviral trajekta ( Grčija, Korzika, Sardenija ) in vedno našel mesto na trajektu po najnižji ceni, je pa res, da ne smeš prit zadnjo minuto pred odhodom trajekta, pol moraš kupit kar je.

Je pa res, da se moreš izognit trajektu med vikendom,ko so cene najvišje.

lp Marjo

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider

Ko sem šel jaz v Grčijo je šel trajekt iz Trsta. A zdej sam iz Benetk in Ancone vozjo?

iz Trsta še samo tovorni...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

...Trajekt iz Trsta smo dobili nazaj... cena motor + motorist, enosmerna, izven sezone 108 €! Ugodno! Takole po hitrem izračunu "profitiraš" cca 40 do 50 €, kot če bi se peljal do Grčije!

http://www.minoan.gr/en

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

sem se še mal pozabaval z izračunom... TRAJEKT: Iz Štajerske do Trsta cca 200 km to pomeni 20 € bencina + 5 € obraba gum + 108 € trajekt = 133 € si v Grčiji!

odhod iz Trsta ob 5.30, prihod v Igumenico 8.30 naslednji dan.

VOŽNJA: 1150 Km = 105 € bencin + 22 € obraba gum + 15 € spanje nekje v južni Srbiji + cca 30 € cestnine (to je na pamet ocenjeno) = cca 170 € in si v Grčiji!

Zdaj pač vsak preračuna kaj mu bolj "paše".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Lepa novica, da spet pluje trajekt iz Slovenije :) tudi ure prihoda v Grčijo so solidne, le odhod je malo siten, ampak ok, se lepo nadremaš čez dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
basbas

Lepa novica, da spet pluje trajekt iz Slovenije :) tudi ure prihoda v Grčijo so solidne, le odhod je malo siten, ampak ok, se lepo nadremaš čez dan.

Trst je naš!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja

Zelo pomembna stvar pri trajektih je, da vozilo (motor) ni zavarovano. Če se karkoli zgodi z vašim motorjem trajektna firma ne odgovarja čisto nič.

Zanimivo je prebrati drobni tisk ali zadnjo stran karte. To velja za vse trajekte od Hrvaške, Grčije, Tunizije, Francije, italije, Španije....

Če hočete zavarovati motor je edina možnost kasko zavarovanje.

Osebna izkušnja, ko je grški trajekt plul brez nadzora in se zaletel v albansko obalo. V luknjo ki je nastala v trajektu bi lahko zložil štiri velike šleparje. Trajekt je obstal na skalah, mi pa smo le gledali in poslušali navodila izključno v grščini. Nihče ni smel v prostore kjer so avtomobili, tovornjaki in motorji, kar je bilo zelo sumljivo, ker smo se v nadaljnem morali z rešilnimi čolni odpeljati do grških policiskih čolnov. Šušljalo se je da se je nekaj tovornjakov odpelo in se zapeljali po ladiji navzdol. Kar se je kasneje izkazalo kot resnica. Polno naloženi avtomobili so bili skrajšani iz cca 5 metrov do neverjetne dolžine enega metra. Svojim očem nisem mogel verjeti da je sploh to mogoče. Še bolj pa nismo mogli verjeti, ko smo vsi brali zadnje strani potniške karte. Motorji so bili parkirani v zadnjem delu trajekta tik za kamioni in približno kakšen meter pod gladino morja. Na mojo srečo je bil motor cel, le prekrit z debelo plastjo hidravlične tekočine. Motor sem lahko dobil šele po dveh dnevih, ko so trajekt dvignili z velikim dvigalom in ga brez turistov prepeljali v večje pristanišče.

Pluli smo iz Barija v Igumenico z velikim grškim trajektom (višine 10 nadstronega bloka) firme Medeteranian Lines. Leto kasneje je podobna napaka kapitana potopila trajekt na Parosu. Veliko ljudi ni imelo možnosti preživetja. Če želite vedeti kakšna panika ljudi nastane na ladiji je najboljši in natančni primer film Titanik.

In kaj sem se naučil?

Vedno plujem podnevi, če je le mogoče.

Spim na palubi, če je le mogoče.

Vrv za privez motorja vedno nosim sabo in se ne premaknem iz garaž dokler motor ni privezan.

Rajši vozim motor po dolgi cesti, kot da bi si skrajšal pot s trajektom.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

sem se še mal pozabaval z izračunom... TRAJEKT: Iz Štajerske do Trsta cca 200 km to pomeni 20 € bencina + 5 € obraba gum + 108 € trajekt = 133 € si v Grčiji!

odhod iz Trsta ob 5.30, prihod v Igumenico 8.30 naslednji dan.

VOŽNJA: 1150 Km = 105 € bencin + 22 € obraba gum + 15 € spanje nekje v južni Srbiji + cca 30 € cestnine (to je na pamet ocenjeno) = cca 170 € in si v Grčiji!

Zdaj pač vsak preračuna kaj mu bolj "paše".

Departures from Trieste will be on Monday, Wednesday and Saturday, while the voyage to Greece is estimated to be completed within 24 hours.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Mozno tud to.....
    • Thundercat
      Jaz jih gledam sedaj, ta tvoja je boljša, ker ima višino normalno. Drugače jih je čuda po amazonu in ebayu. Sam višine so povsod za midgete. Če maš kako sliko tvoje se priporočam. Za tak denar se mi zdi čist ok. kako si pa dno naredil? Kako je s kondenzom? Kolk zdrži snega to, pri nekaterih piše 90kg/m2, ne vem pa kolk je to v praksi, pri nas v Postojni mora burjo in sneg preživet. Berem tudi, da so vrata bolj zanič, si jih kaj ojačal? hvala
    • Fadil
    • Thundercat
    • smasher
      @Thundercat, jaz sem si podobno sestavil (http://www.ilambienti.com/vrtna-hisica-10x10) samo da moja je brez + torej zunanje dimenzije strehe 3x3m in notri uporabnega cca 280cm. Je bila najcenejša s širino vrat 120. Torej, izpolnjuje funkcijo tudi "dovolj" placa okoli motorja imam za šraufat, ampak nizka cena privede tudi nekih poceni rešitev vsi vijaki so kniping in pločevina ima zatočkane luknje ki jih potem ciljaš. Navodila so uporabna samo da veš kir kos gre kam predlagani postopek pa katastrofa. Če misliš sam sestavljat se pripravi na preklinjanje. (in upaj na dan brez vetra, ne resno, dokler zadeva ni vsaj v U povezana jo rahel vetrič položi meni je ene parkrat steno dol vrglo, vogalni bedni vijakec 1, spoji obe steni in še strešno podkonstrukcijo, torej so si bedaki zamislili da postaviš vse stene, daš strešno podkonstrukcijo in šele potem vijak, vmes pa upaš da ne zapiha.)  Ne bom rekelda svetujem tako lopo pa tudi slaba ni, ampak dejstvo je da za ta denar deluje, preživela burjo, jugo in marsikatero neurje ko sem že mislil da bo drugo jutro samo podrtija, obvezno "sidranje", ker je za površino tako lahka da tudi ko je sestavljena jo pri nas na obali jugo vozi okoli.  Se opravičujem za tako dolg post, ampak sem imel obilo izbruhov čustev med sestavljanjem. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!