Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dreja_123

Pomoč : Prelazi okrog Cortine

Recommended Posts

dreja_123

Pozdravljeni,

načrtujem 1 dnevni izlet v Dolomite. Štartal bi zgodaj zjutraj od doma, šel do Cortine (cca 3 ure in 200km iz NG). Tam bi prevozil kakšen prelaz, lahko tudi krožno - ter se vrnil.

Katere prelaze predlagate, da je cesta dovolj široka z lepimi ovinki (recimo kot Nockalmstrasse), pa da niso slučajno zaprti ( baje je en prelaz določene dneve samo za kolesarje ) ?

Hvala in LP Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey

Mi smo lani to odpeljali v enem dnevu -štart iz Kopra. 7 lepih prelazov. Pa še preko prelaza San Boldo smo šli.

 

prelazi cortina.jpg

Edited by Rey

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 14 urami, Rey pravi:

Mi smo lani to odpeljali v enem dnevu -štart iz Kopra. 7 lepih prelazov. Pa še preko prelaza San Boldo smo šli.

 

prelazi cortina.jpg

Za en dan z izhodiščem v Cortini je to po mojem optimalna varianta. Prevozno tudi z avtobusom...:)

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

Krog, ki ga je opisal Rey, jaz naredim v enem dnevu iz Bleda. Preko Trbiža mimo Tolmezza do  Cortine, potem obdelujem prelaze v smeri urinega kazalca, vracam se preko Dobiacca, Lienza in Spitala do Beljaka, čez Korensko in domov. Vedno se vracam preko Avstrije, ker je za nazaj, ko si ze malo utrujen, tista raaaavnaaaa cesta od Spitala do Korenskega sedla manj utrujajoča.

Pri  meni je vse povezano s stevilko sedem.  Ob sedmih grem od doma, sedem prelazov, ob sedmih zvecer doma in ene 7sto kilometrov se nabere. In pol vsaj sedem dno nocem motorja niti videt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukec
pred 23 urami, dreja_123 pravi:

Pozdravljeni,

načrtujem 1 dnevni izlet v Dolomite. Štartal bi zgodaj zjutraj od doma, šel do Cortine (cca 3 ure in 200km iz NG). Tam bi prevozil kakšen prelaz, lahko tudi krožno - ter se vrnil.

Katere prelaze predlagate, da je cesta dovolj široka z lepimi ovinki (recimo kot Nockalmstrasse), pa da niso slučajno zaprti ( baje je en prelaz določene dneve samo za kolesarje ) ?

Hvala in LP Andrej

mal preveri tisoč in ene kolesarske dirke,ker skoz neki zapirajo te prelaze....

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc74

Pa druge polovice julija in prve polovice avgusta :) al pa kar cel julij in avgust.

*po mojem mnenju so dolomiti poleti tako polni vseh vrst in oblik turistov, da se tja ne splaca it zaradi voznje. Pogledat ja, ampak uzitna voznja zame to ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dreja_123

Pozdravljeni, včeraj sem maximalno užival.

Sem sin geografa, samo tega ne pravit okrog, ker sem malo zalutal :(

Namen sem imel odpeljati predlagan krog v smeri ure, torej Cortina, Giau, Fedaia, Pordoi, Sella, Gardena, Valparola, Falzarego, Cortina...

Ker sem imel v zanjih dneh precej dela, si nisem imel časa natančno pogledat odcepov. Zanašal sem se na to, da so prelazi itak označeni. V skrajnem primeru sem se zanašal na telefon.

Tako da je zgodba mojega izleta naslednja:

Od doma sem štartal 6.40 in do Tolmezza pičil po AC - rezultat: Prišparan čas, vendar še bolj poglobljena "Piščančja črta" :D na zadnji gumi. Po praznih cestah (za Italjane je bilo še prezgodaj) sem nadaljeval sem skozi Ampezzo, Forni, čez prelaz Mauria, Auronzo ter čez prelaz Tre Croci do Cortine:IMG_20180719_094815.thumb.jpg.4f20ff1021c0f830db5d823a11eea5e6.jpg

Tam imajo črpalko, ki ima večji del opreme iz preteklosti. Imajo pa zato cene iz prihodnosti :)

IMG_20180719_095753.thumb.jpg.f05f9886a843b8032eb05e5e782acb42.jpg

Od tam sem lepo prišel na Passo Giau:

IMG_20180719_102313.thumb.jpg.f92e25d6e37cc6d3959e7579d103a7aa.jpg


Spustil sem se v dolino, ter zaman čakal tablo za Passo Fedaia :( Ker sem ob 10h štartal iz Cortine, sem imel časa dovolj in se nisem kaj dosti razmišljal, saj sem vendar prišel uživat v ovinkih :D

Nato sem zagledal tablo za Passo Staulanza, in sem si mislil, da je morda kje na poti in v predlogu ni bil označen, ker je pač manjši. Pičim preko njega, pa še enkrat nazaj gor - vprašanje, kdaj bom spet tukaj :OK:

IMG_20180719_103839.thumb.jpg.2561e058d4c7b24d06d3df2bc992bcc0.jpg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dreja_123

Gneča ni bila pretirana, tako da se je dalo uživat :OK:

Naklepal sem 638 km, domov sem se vrnil po 13tih urah :)

Meni lep odsek je tudi na Passo Mauria (iz obeh strani), kjer je celo nov asfalt.

Vzpon na Passo Sella je precej zoprn. Polovica je asfaltirana, polna katrana in kamenčkov. Druga polovica pa je nižja, tako da nekateri vozijo po "tvojem" pasu.

Spust iz Passo Gardena je poln (svežih) zalivk.

Ob glavni cesti ni dreves, zato se bolj ali manj vozi stalno po soncu (vročina). Kar posledično pomeni, da je tudi manj senčnih kotičkov, kjer bi se lahko na hitro ( v miru ) ustavil.

Je pa treba biti previden, turisti in domačini sicer gledajo, vendar vidijo vse drugo kot cesto:

1. Šjora v Auronzu je kar zavozila pred mene, brez pogledat - dobro, da sem vozil 30-40km/h (naj bo, ker se je full opravičevala) :)

2. Nazaj zopet v Auronzu vozim v koloni (cca 40km/h), držim varnostno razdaljo. Gospa nasproti zavija levo (ok, zavrem), ampak nato takoj obrne desno, dobesedno čelno vame - zapelje z enim kolesom na pločnik pred lokal :BUA:

3. Ljudje (tudi lokalni avtobus) ne gledajo v stranska ogledala in hkrati "zaidejo" na nasprotni pas, ko jih prehitevaš (pa vejo, da je motorist, ker sem vozil nekaj časa za njimi).

 

Edited by dreja_123

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keiko

Moj nasvet - še vedno se najbolj in povsod obnese karta (tudi geografka ;) ). Kupiš jo lahko na skoraj vsaki večji bencinski. Pomaga tudi če si na list napišeš (če maš tank torbo z okencem) večje kraje na poti ker Italijani majo na dosti krajih res čudne oznake :)  ... nekaj km maš table za nek kraj, ki nato "čudežno" izginejo in se čez par deset km spet pojavijo ...  vmes pa v križiščih - znajdi se :D oziroma po orientaciji in po opornih točkah - večjih krajih v začrtani smeri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

Kot je rekla Keiko.....karta je zakon. Jaz sem bil na poteh, ki si jh obdeloval vceraj, vsaj ene 8x, pa ce  povem po pravici....ce bi šel na pamet, bi tud "zalutal". 

Saj se zavedas, ane, da se je prava avantura začela tedaj, ko si prvič falil.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
nofla
pred 3 urami, dreja_123 pravi:

Malo mi je bilo sumljivo, ker sem prišel že do odcepa za "Passo Duran" :D, nato pa še do odcepa "Passo Cibiana" :D

Vzel sem telefon, seveda tam ni bilo 4G pokritosti in sem se na soncu nekaj časa mučil, da sem ugotovil, da sem kar precej iz začrtane poti.

Še dobro, da mi je na črpalki prijazna gospa povedala, da bi moral za Passo Fedaia v Selva di Cadore (30 km nazaj) pri Cerkvi zaviti iz glavne ceste :(

Nato sem se vrnil, ter pri omenjeni cerkvi videl, da je tabla samo za Marmolado. Iz smeri, iz katere sem prvotno prišel, pa je tabla samo za kraj Alleghe, ostalega pa ni ! Prilagam slike iz Street View-ja.

table.thumb.jpg.1de248ac556cfea1de5da9bed08b907d.jpg

Nadaljeval sem v smeri Marmolade. Ko sem po lepi ovinkasti cesti prišel v dolino, sem zgleda zopet zgrešil. Najprej sem zavil desno proti Marmoladi, nato pa zopet desno za Passo Pordoi. Za passo Fedaia bi moral iti naravnost, v smeri Marmolade.

Nekje na poti:

IMG_20180719_124519.thumb.jpg.0252fcf6bfa100595161d5143f91b491.jpg

Passo Pordoi sem nato naskočil iz kraja Arabba.

IMG_20180719_132543.thumb.jpg.0ad72bfdf86f41d1e54335407bb5d136.jpg

Da ne bom slučajno prikrajšan, sem se nanj povzpel še v obratni smeri :D

Nato sem zopet prišel na začrtano pot. Sledili so Passo Sella, Passo Gardena ter spust v Corvaro.

IMG_20180719_140112.thumb.jpg.270bcbc1d1e2f6b3b9dd117c812942d5.jpg

Tam sem zopet natankal, ter v kraju La Villa Stern zavil desno za Passo Valparola ter Falzarego.

IMG_20180719_151039.thumb.jpg.31bfa87a0260e4867acbbbaeb336c7fc.jpg

Prispel zopet v Cortino in nato odpeketal proti domu - od Tolmezza dalje zopet po avtocesti...

 

LP Andrej

Tudi mi smo popolnoma enako zgrešili odcep za Fedaio ... vendar smo to ugotovili dokaj kmalu in smo v Dont-u zavili za Duran ter preko Agorda in Allegheja nazaj v pravo smer, na Fedaio, v Canazei in naprej ... je pa od Donta proti prelazu Duran cesta precej ozka in je potrebno biti zelo previden, saj so lokalci kar precej hitri ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

Ko tole berem se mi kar meša! Jaz sem se zaljubila v Dolomite in komaj čakam da grem spet na kak daljši izlet...po možnosti za par dni in se res navozim do nezavesti :panic:

Joooj, lepi Dolomiti! :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex

To pa res, ja. Te kar zasvoji .. :)

Midva sva spala v Ora-Auer, ok izhodišče, če imaš v planu tudi do Stelvia, passo Tonale, p Gavia, p Mendel, Jaufenpass ..

Glede benzina tudi drži, nujno pred mejo natankan do fulla, lahko tudi malo čez, ker cene pa imajo, ja .. :)

Edited by Tex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
    • ligenjček
      kje si pa ti pri buhtlih našel plastiko? 
    • D.J.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!