Skoči na vsebino

TM SMR 125


Sumorider

Priporočene objave

Pozdravljeni, 

Kupil sem si tm racing smr 125 2010... Znamka je italjanska in pri nas v slo ni skoraj nobenega dobavitelja za dele oz. Je slabo kar se tega tice. Motor sem peljal mehaniku ker je treba zrihtat par stvari, sam pa mi je potem razlozil da ta motor ni pametno imeti dolgo saj bom vlozil prevec denarja skozi cas, saj se bo rad kaj pokvaril pa se vecji servis bo treba nardit... Tisti ki imate take bolj sportne supermoto motorje dvotakt, kako vam grejo servisi ter kako pogosto, tudi kje vse dobavljate dele ali se splaca imet tak motor ali ne. Da ce menjam motor za koliko denarja naj kupim priblizno ter katero znamko (recimo ktm, husqvarna, husaberg itd.) s cim imate dobre izkusnje. 

Najlepsa hvala in lep pozdrav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V sloveniji tako al drugače brezveze kupovat dele ker je tujina cenejša, pa še zalogo imajo. Tm ni nič drugačen od husqvarne, ktm-a...mašina je taka kot je na krosu. Tako da stroška z generalko oz obnovo mašine je glih tolk kot z ostalimi.

Vsak motor je tempirana bomba. Lahko ti dela še 10 let, lahko ti zariba na naslednji furi. Te stvari se bolj točno določi ko se cilinder dol stakne ter preveri stanje bata, cilindra, gredi, glavne gredi ipd. Če nimaš konkretnega podatka kdaj je bila nazadnje narejena generalka nimaš nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljen,

hvala za odgovor.. imam približen podatek, kdaj je bila narejena generalka sicer pred približno 4-5k kilometri. Mehanik je pač razložil po svoje da bo motor dober še za 8 do 10k potem pa bo treba narediti generalno in to pri njemu ni računice, kar pa nwm zakaj. Kaj naj pa potem z motorjem naredim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Športni cvajkoti zahtevajo več pozornosti kot kaka štiritaktna počasna prdalica. To je dejstvo. Odvisno od tega, kako in koliko ga goniš je menjava bata na kakih 100 - 120 delovnih ur (kilometri tu nimajo veliko smisla, važne so delovne ure na motorju) za 125 kubičen motor kr standard. Ojnica... pojma nimam kolk zdrži. Načeloma se da najti servisni priročnik ali navodila za uporabo - tam not ponavadi pišejo (zelo konzervativni, primerni za dirkaško rabo) servisni intervali. Tako da začni s tem - pogruntaj kaj proizvajalec priporoča in v kolikor z mopedom lih ne tekmuješ se te intervale (razen menjave olja v menjalniku, to je minimalen strošek) podaljša za dvakrat brez problemov. Pa števec delovnih ur daj na motor.

Za ugotovitev trenutnega stanja ni druge kot motor odpret, pogledat stanje cilindra, bata, obročkov, ojnice, gredi. In se na podlagi tega odločit do kdaj približno bi naj stvari zdržale in po X delovnih urah preverit še enkrat. Mehaniku se verjetno preprosto ne ljubi ukvarjat z nekim delom od katerega nima lih mnogo zaslužka in ti je že vnaprej povedal da se s tem pač ne bo ukvarjal. Išči drugega mehanika. Plus potrebno je malo bolj razložit, kaj je to 'generalka'. Menjava bata ni generalka, to je redno vzdrževanje.

Kaj se splača in kaj ne se moraš sam odločit. Ostale znamke, ki še ponujajo cestno legalne 2T stroje (čeprav mislim da je po letu 2016 bilo konec tega heca vsaj pri KTM/Huski, od novejših 125 2T motorjev dvomim da je kak še cestno legalen, mogoče je 2018 Beta 125 RR-S homologirana) imajo podobne zahteve okoli vzdrževanja. Vsekakor pa to čisto poceni šport ni, vsaj v kolikor hočeš vozit solidno vzdrževan motor.

Evo priročnika za vzdrževanje tvojega mopeda - http://tmracingmotorcycles.com/wp-content/uploads/2009/08/2010-2-stroke-85-100-125-144.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še 10k dvomim da bo zdržal. Na 15k se dela generalko pri cestnih 2t (mito, rs) ki sta manj navita. Generalka nikakor ni poceni. Oziroma če delaš preventivno je znosno, ko enkrat zariba in po možnosti zvije ojnico, zariba še glavna gred ipd pol so kr stroški.

Preventiva je vedno boljša kot kurativa :D

Vedi da tudi ostali motorji ki si jih naštel ne zdržijo dosti dlje. Oziroma če se ti prejšni lastnik zlaže oz nemore dokazat kilometrov in kaj je res bilo zamenjano se zgodba veliko prej konča kot pri 15k :D

 

Js osebno ko kupim 2t crossa zase razkopljem top end (glava, cilinder, bat) ter prečekiram. Vedno se moreš zavedat da ko enkrat vložiš 500-700€ v obnovo, takrat se ne splača prodajat. V tem primeru se je pametneje odvozit še sezono, dve.

 

Kaj boš naredil se moreš sam odločit glede na to zakaj motor sploh rabiš. Če boš v dveh letih naredil 5000km in ga takrat tiščal do konca ga obdrži, stem da ti mehanik malo podrobneje pregleda oz oceni stanje mašine. 2t v nizkih kubikažah je za moje pojme veliko bolj zabaven motor kot 4t. Je pa štiritakten veliko bolj zanesljiv. Nevem kake omejitve maš glede izpita oz financ. Če se misliš vozit v strahu kdaj ti bo bat usekal, pol je najboljše da prodaš motor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj najlepša hvala za vajina odgovora...

top end je biu preverjen...je pa res da je mehanik sam po sebi bolj len pa še sam dela..ubistvu noče zapravljat cajta za te mlinčke pomojem..ko sem imel aprilio se mu ni dalo niti fergazerja do konca uštelat in je potem trokiral na srednjih obratih...

nikoli več ne peljem h njemu ker ma čakalne dobe ogromne.

ta moped imam za hobi hah, ja kar pomeni da nimam namena delat več kot 6k letno. Samo ko pa grem na furo ga pa ožemam. 

za mojo uporabo sem se odločil da bom moped zrihtal u nulo..kasneje ga bo itak še vozil brat..

obvezno pa bom dal gor števec ur.

še enkrat hvala in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!