Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Simon-s

Odtrgalo jermen

Recommended Posts

Simon-s

Zdravo.

Sem nov tukaj in tudi nov med skuteristi zato se že v naprej opravičujem za kakšno butasto uprašanje.

Uglavnem pred kratkim se kupil Hondo Jazz 250,prodajalec je rekel da je motor pregledan in poservisiran,dal je tudi 1 mesec garancije vendar mi je včeraj po prvi dalši vožnji odtrgal jermen.......v Kopru torej dobrih 100km od doma.Pred tem sem naredil v okolici služba,izlet,trgovina....cca 700km vse ok dela res super.

Sedaj pa tisto kar me zanima...ali je normalno da je pokrov jermena po vožnji iz Lj do Kopra po stari cesti z dvema vroč skoraj kot auspuh,to sem opazil potem ko ga je odtrgalo,pa ne vem ali je to ok ali ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Verjetno je bil pac bogi jermen in kje gulo...ce strgan jermen je pac vec dela z menjavo/ciscenjem

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla
pred 10 urami, Simon-s pravi:

Zdravo.

Sem nov tukaj in tudi nov med skuteristi zato se že v naprej opravičujem za kakšno butasto uprašanje.

Uglavnem pred kratkim se kupil Hondo Jazz 250,prodajalec je rekel da je motor pregledan in poservisiran,dal je tudi 1 mesec garancije vendar mi je včeraj po prvi dalši vožnji odtrgal jermen.......v Kopru torej dobrih 100km od doma.Pred tem sem naredil v okolici služba,izlet,trgovina....cca 700km vse ok dela res super.

Sedaj pa tisto kar me zanima...ali je normalno da je pokrov jermena po vožnji iz Lj do Kopra po stari cesti z dvema vroč skoraj kot auspuh,to sem opazil potem ko ga je odtrgalo,pa ne vem ali je to ok ali ni.

Pokrov jermena ne bi smel biti vroč, ker je narejeno tako, da je dovolj prostora da se jemen ne dotika pokrova. Glede na to da ti jermen utrgalo po 1000 km od nakupa pojdi nazaj do prodajalaca. Upam da ti ni naredilo preveč škode na variomatu ali skloki. Drugače je potebno jermen menjati med 12000 in 15000 km. Glede na to, da se vozita dva je jermen bolj obremenjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-s

Ja garancije mi je dal en mesec tko da nimam kaj narest.

Dobr pa saj nima veze,jermen je naročen danes sem mal podiral,da bom vse lepo prepucal,pa mi nekaj ne gre v glavo ko sem hotel snet komplet  variomat mi je ostala gor puša in zadnji del,tako da so mi popadale vn une okrogle zgadeve uteži al kaj,

Ali je kaj važno kako so obrnjene,ker niso povsem okrogle.(to je eno tistih butastih uprašanj ki sem jih obljubil).oziroma dajte mi prosim povedat na kaj naj bom pozoren da nebom kaj zajebal.....in še kaj naj še naredim da se bom lahko brez skrbi vozil dalje,olje v motorju je zamenjano.vsaj tako je obljubil in videti je tudi čist.

Je pa letnik 03 in 38000 km

Vse svoje avtomobile prešraufam sam,menjam turbine in podobno,pri tem motorju pa se še malo učim,vsaj glede tega prenosa moči na kolo.

Hvala

Edited by Simon-s

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-s

Bolj ko gledam po internetu bolj ugotavljam da bi morali bit te valji lepo okrogli moji pa zgledajo kot bi jih nekdo zbrusu da imajo eno stran skor ravno.....bom popoldan slikal da bo lažje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Tiste (ne vec) okrogle zadeve so valjcki, in kot si prav ugotovil, imajo vlogo utezi pri variomatu - tezje kot so, pri nizjih vrtljajih bo drzalo motor na pospesevanju. Ce niso vec okrogli (oz. valjasti), so obrabljeni, jaz bi jih menjal, da bi lepse drseli/se kotalili po kanalu. Ne vem kako je za Jazz 250, za 50cc skuterje so po nekaj evrov na komplet. Ce ti je prej delovalo OK, stehtaj koliko tehta en valjcek, pa imas podatek katere kupiti (obstajajo razlicno tezki). Ce ti je deloval pri previsokih vrtljajih, vzemi gram tezje, ce pri prenizkih pa gram lazje.

 

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 13 minutami, Simon-s pravi:

Bolj ko gledam po internetu bolj ugotavljam da bi morali bit te valji lepo okrogli moji pa zgledajo kot bi jih nekdo zbrusu da imajo eno stran skor ravno.....bom popoldan slikal da bo lažje.

Svetujem...

Valjcki so v plasticnem ohisju....s casov postanejo ravne ploskve gor in takrat so za menjati...

Obrnjeni morajo biti tak,da se gusast del ob sukanju noce izmuznit iz plasticnega dela...Svetujem,da najdes na youtube tocen posnetek za tvoj mopi...

Na yamahi xmax 250 se je valjcke menjalo za dr.pulley gramaźo kot google najdu,da se svetuje...razlika baje očitna.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Zdaj vidiš, da prodajalec ni povedal vse resnice.

Zamenjaj valjčke, jermen, olje in oljni filter, olje v diferencialu, pa še zraćni filter preglej - pa imaš mir. Aha, jaz bi še zamenjal zavorno olje - ni neki strošek.

Potem pa samo gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-s
pred 1 uro, Zok pravi:

Tiste (ne vec) okrogle zadeve so valjcki, in kot si prav ugotovil, imajo vlogo utezi pri variomatu - tezje kot so, pri nizjih vrtljajih bo drzalo motor na pospesevanju. Ce niso vec okrogli (oz. valjasti), so obrabljeni, jaz bi jih menjal, da bi lepse drseli/se kotalili po kanalu. Ne vem kako je za Jazz 250, za 50cc skuterje so po nekaj evrov na komplet. Ce ti je prej delovalo OK, stehtaj koliko tehta en valjcek, pa imas podatek katere kupiti (obstajajo razlicno tezki). Ce ti je deloval pri previsokih vrtljajih, vzemi gram tezje, ce pri prenizkih pa gram lazje.

 

Ravno o tem sem hotu še mal podebatirat...men motor pospeši iz nule res dobro....samo se mi zdi da je okoli končne hitrosti ki je okol 120 mal preveč skor 9000 obratov (na rdečem)...torej kupim težje da bi ga malo manj matral.

Edited by Simon-s

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 8 minutami, Simon-s pravi:

Ravno o tem sem hotu še mal podebatirat...men motor pospeši iz nule res dobro....samo se mi zdi da je okoli končne hitrosti ki je okol 120 mal preveč skor 9000 obratov (na rdečem)...torej kupim težje da bi ga malo manj matral.

S težjimi valjčki bo malo slabše pospeševal in končna hitrost bo malo višja.

Jaz sem vse skupaj nabavljal pri mojem serviserju, ki je vedel kaj se menja in stvari tudi vgradil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
14 minutes ago, Scarabeo 500 said:

S težjimi valjčki bo malo slabše pospeševal in končna hitrost bo malo višja.

Tako je.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-s

Zdej je pa to tkole..bolj ko brskam bol vidim da je vse zjebano.Ta puša ki je na sliko nikakor noče dol tudi z apcigarjem ne,ko sem na internetu gledal bi moral enostavno dol,potem ugotovim da zunanja stran sploh nima več zobnokov in se lahko prosto vrti če ni zategnjena in še ena lopatka na vetrnici je polomljena.

IMG_20180731_161009.jpg

IMG_20180731_161036.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Mora it dol cist simpl...pac ko sestavljas moras puso malenkost namazat z oljem...pusa je sam nataknjena na ojnico in mora it lepo dol...

Na drugi sliki se vidi,da je variomat (fuc)pazi,da ne kupis najcenejsega....

Puso dobis novo ko kupis variomat....vsaj jz sem...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Ta "bankrenat" del ki na pusi mora it prvo dol!on spada na variomat!to je pokrovcek valjckov...lahko da je mal zapikalo ko utrgalo jermen...

Vse na pune z wd40 in pustit? Ne vem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-s

Evo danes mi je ratal dol dobit....cela jeba,ampak je ratal.

Dajte me prosim usmert kje naj kupim nov variomat,pa jermenico pa to,ker na internetu vedno naletim na skuterist.si(a je to vredu).

Hvala

Edited by Simon-s

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 10 urami, Simon-s pravi:

Evo danes mi je ratal dol dobit....cela jeba,ampak je ratal.

Dajte me prosim usmert kje naj kupim nov variomat,pa jermenico pa to,ker na internetu vedno naletim na skuterist.si(a je to vredu).

Hvala

Skuterist.si in frcomoto imata dobre cene...jz do zdaj narocal s cilinder.si

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-s

Medtem ko čakam še mal naglas razmišljam in mi ne gre v glavo zakaj je dal nekdo not 15 gramske valjčke kar je 5 gramov lažje od tovarniških.Sedaj vem zakaj sem motor komaj spravil čez 110 km/h in to seveda ornk v rdeče z obrati....dobrih 9500 pospeške je imel pa iz nule res nore.

Sedaj pa sem naročil 20 g od enega doktorja:lol1:pa da vidimo kako bo.

Mal me je strah da sploh nebom spoznal svojga motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • krucymucy
      Kawasaki je obelodanil specifikacije njihovega prototipa. 220kg, 10kW, domet 100km.  Ne vem na kaksnih substancah so, ker to je smesno. Zero SR/F ima pri isti tezi 2x domet, 7x moc.  Energica je tezja a ima 107kW motor in 21.5kWh baterijo. 
    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
      voc vrong vid ju ... 
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!