Skoči na vsebino
DAMI34

MITAS SF+ kilometrina/anketa

koliko kkm dosegate z zadnjo SF+  

44 članov je glasovali

  1. 1. koliko km dosegam z zadnjo Mitas sf+



Priporočene objave

DAMI34    80611
DAMI34

 

 

Načeloma naj ne bo to široka debata o kilometrinah, ki jih dosegate z MS sf+ zadnjo gumo, lahko pa je kratek opis stila vožnje in tipa motorja, solo ali v dvoje, ter dodatno še prva guma (doseg)

Za vse ostalo je že odprta tema.

Moj glas je oddan, gumo vedno menjam takoj ko se dotakne indikatorja ali še prej. Prva mi naredi do 8kkm, vendar je zadnje 2kkm že bolj trikotna in moteča za vožnjo. 50% vožnje naredim v dvoje.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Snecer    20735
Snecer

S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.

Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.

Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.

Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.

Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
KARMEN1    5611
KARMEN1

Zadnja 6100, prednja je še gor. Menjam takoj, ko je na indikatorju. Pobralo mi je sredino. Vozim vedno sama, brez prtljage. 

Gre, kolikor gre moj motor  Honda nc750s. Če bi na svetu biki samo ovinki, bi vozila samo v ovinke. Tako pa, grem tudi po ravnem :blush:.

P.s.: zadnja ( je nova)mi je zadnjič zdrsnila na zalivki in v dežju na prehodu ha pešce.

Popravljeno . Popravil KARMEN1

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Zivnorc    17547
Zivnorc

..oddal glas.

4-5kkm

motor: SS, 1000ccm 

stil vožnje: mešano. Večina km po regionalnih cestah lagano sportski...čez ovinke pa rad malo stisnem. Ni "ravninskega nažiganja", oz. "ON - OFF" vožnje.

vožnja v dvoje: ...odvisno od razpoloženja sopotnice.. s kakim kompletom gum veliko.... včasih malo.

obraba gume: odvisno od destinacije ...oz. od tipa asfalta ... ponavadi mi jo največ "poje" pod kotom kakih 30o ... na skrajnem boku jo po navadi malo ostane...včasih pa jo ostane tudi po sredini (če se večinoma vozim sam). 

Gumo menjam, ko povaljam indikatorje...ali pa mogoče še kako desetinko mm po indikatorjih.. (ko se indikatorji poravnajo z gumo)

Tlak: Solo 2,5/2,5 , ko so nove gume... nato postopoma, ko se guma obrablja,  (ko recimo skoraj dotaknem "grabljic" v profilu) višam tlak do 2,9bar (zadnja) ...prednja vedno 2,5bar.

S sopotnico 2,5/2,9 bar.

 

 

Še izkušnja od kolega:

SS motor 1000ccm, vozi izključno zelo hitro in samo po ovinkih (nič izletov...ravninskih voženj..itd)

... naredi cca 1600-2200km .  Tlak 2,2/1,9bar. Vedno sočasno menjani obe gumi.

 

 

Upam, da sem ti pomagal pri raziskavi  :D

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DAMI34    80611
DAMI34
pred 3 urami, Zivnorc pravi:

Upam, da sem ti pomagal pri raziskavi  :D

 

meni ne (ker te podatke poznam), Sneci je bil malo skeptičen nad podatki, ki jih večkrat zapišem. Saj na koncu se bo dobilo neko povprečje.

Zanimivo pa je, da jaz na GTju (173konjev, 144nm, vsaj 50% v dvoje in ravninskih delov) naredim isto kilometrino z gumami kot na Z900 (125konjičev, nekih 100nm in 100% solo vožnja) tlaki pri obeh predpisan štandard 2,5 in 2,9. Ko mi pa gre guma h koncu, pa prvo spustim na 2,3 in zadnjo nekje na 2,7 mam boljši občutek. Enako počnem v hladnem.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
skalaprava    4440
skalaprava

Še utemeljitev mojega glasu:

Če bi večino poti naredil po manj groben asfaltu, bi bila kilometrina morda tudi do 6k km, tako pa pade večina kilometrov po deloma zelo grobem asfaltu med Kočevjem in Dvorom in še to malo bolj dinamično od povprečja voznikov RT kravic (:whistle:), tako da kaj dosti več kot 4500km ne naredim, pa še to je indikator že kako desetinko poradiran. Na težjem motorju, kot je RT (260kg!), mitaska SF+ pri ožemanju kar trpi, pri meni še posebej prva, ki je po navadi že po dobrih 3500km ekstremno pobrana v smrekico in sem jo že nekajkrat menjal celo prej kot zadnjo, ki je bila še dobra za tisočaka kilometrov! Pa ne zaviram pozno v ovinek s prvo! Spodaj primer, kako jo radira spredaj na Dvorskih ovinkih. Do roba prva žal ne gre, začnejo prej cilindri radirati po asfaltu :naughty:

20150923_183224.thumb.jpg.70236fe9071c40bd3eb2b01c6d1801a9.jpg

Od kar je podmladek pri hiši je 95% voženj solo, tlak vedno 2.5/2.9 spredaj /zadaj

Vem pa da delajo določeni forumaši na enakem tipu motorju z Mitas SF+ tudi po 10.000km+......:ninja:

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
NX650    1026
NX650

Na zx9r so zdržale prednja in zadnja cca enako, na 3 tisoč so bile zrele za menjavo, na indikatorjih so bile že malo prej. Zadnja lepo obrabljena enakomerno, prednja pa v strehico... mogoče prednja še bolj pobrana kot zadnja... To je bila vožnja brez nekega nažiganja po ravnicah, šparal ga pa ravno nisem. Za ta denar veliko muzike... in vredna zaupanja...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
kronik    179
kronik
Ob 30. 7. 2018 ob 18:47, Snecer pravi:

 

 Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v po ....

Divjak!! Ili ipak ne!?! 

Ne znam vise?? 

 

Ja se isto kao i snecer vozim dinamicno :) :) :) 

 

Sam ( iako Imam kg za 1,5 osobu ), tu i tamo putna torba na zadnjem sjedistu ..... 

nazalost sa SF+ nikad preko 4,500km.

Redovito izmedju 3,800km i 4,200km ( ako policije nema... ) 

Motor S1000R 

tlaki:

Na Tuono V4R sam vozio 2,3 / 2,5 

na S1000R hladnije temp 2,3 / 2,5

                    Toplije temp 2,5 / 2,9

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
KARMEN1    5611
KARMEN1

Tako: 

Z zadnjo sem naredila 6100, s prednjo pa 10700 km. Cena nove zadnje je bila 86, prednje pa 70 eur, z montažo.

Obe gumi bi kateri drznejši šofer še nekaj km vozil, jaz sem menjala, ker se tako boljše počutim.

Zadnjo je pobralo po sredini, prvo pa po robovih.

Prci komplet sem dala gor maja, sedaj imam že obe drugi, naslednji mesec bom že menjala zadnjo.

Če bo šlo tako naprej, bom v eni sezoni menjala najmanj tri komplete gum.

Glede na to, da mi zadnja drži malo časa, bi morda morala razmisliti, da jo nadomestim s katero, ki ima tršo sredino.

 

Popravljeno . Popravil KARMEN1

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
semering    416
semering
Ob 30. 7. 2018 ob 18:31, DAMI34 pravi:

Načeloma naj ne bo to široka debata o kilometrinah, ki jih dosegate z MS sf+ zadnjo gumo, lahko pa je kratek opis stila vožnje in tipa motorja, solo ali v dvoje, ter dodatno še prva guma (doseg)

Za vse ostalo je že odprta tema.

Moj glas je oddan, gumo vedno menjam takoj ko se dotakne indikatorja ali še prej. Prva mi naredi do 8kkm, vendar je zadnje 2kkm že bolj trikotna in moteča za vožnjo. 50% vožnje naredim v dvoje.

Zelo pomembno;  S kako zmogljivim motociklom??

P.S. MiNa in avtomoto sta motorista na Mitaskah, katerima verjamem in sta mi govorila o taki kilometraži, da si ne upam tega napisati....

V bistvu pa sem tudi jaz z enduro (95 KM) naredil z Dunlopom 18.000 kilometrov (a nisem ravno 'penzionist'), pa bom šel za vsak slučaj še ene dvakrat na obalo in nazaj. Zdej si pa mislite, kar si hoč'te. :hmm::eek:

Popravljeno . Popravil semering

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Borutt    11728
Borutt
Ob 31. 7. 2018 ob 10:33, DAMI34 pravi:

meni ne (ker te podatke poznam), Sneci je bil malo skeptičen nad podatki, ki jih večkrat zapišem. Saj na koncu se bo dobilo neko povprečje.

Zanimivo pa je, da jaz na GTju (173konjev, 144nm, vsaj 50% v dvoje in ravninskih delov) naredim isto kilometrino z gumami kot na Z900 (125konjičev, nekih 100nm in 100% solo vožnja) tlaki pri obeh predpisan štandard 2,5 in 2,9. Ko mi pa gre guma h koncu, pa prvo spustim na 2,3 in zadnjo nekje na 2,7 mam boljši občutek. Enako počnem v hladnem.

Mogoče boš končno ugotovil, da močnejšega manj obvladaš in, da ga niti tretjino ne izkoristiš in posledično šibkejšega izkoristiš nekoliko bolj in tudi lažje obvladuješ. 

Tisto o nižanju tlaka, še posebej v hladnem, pa prenehaj prakticirati in pisati, da ne bo še kdo poskusil in si kaj naredil. 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DAMI34    80611
DAMI34
pred 48 minutami, Borutt pravi:

Mogoče boš končno ugotovil, da močnejšega manj obvladaš in, da ga niti tretjino ne izkoristiš in posledično šibkejšega izkoristiš nekoliko bolj in tudi lažje obvladuješ. 

Tisto o nižanju tlaka, še posebej v hladnem, pa prenehaj prakticirati in pisati, da ne bo še kdo poskusil in si kaj naredil. 

Si izpolnil anketo? Nisi, čvek je drugje.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
jskrablin    6537
jskrablin
pred 30 minutami, sesir pravi:

In kam si prestavil borutovo pametovanje? Ni bil govor o driftu pac pa da kuk borut svetuje napumpano gumo se tako debilno visok tlak uporablja za drift

Odstranil sem ga, tako kot tvoje pametovanje nazaj. Ne bom prestavljal, ker je bilo o tem že preveč prepirov. Ti se vozi z gumo na 0,00001 bar ker edino tako lima, borut naj se vozi z gumo na 10 bar da si v hladnem kaj ne naredi. Vsak nadaljni odziv na tega bo brisan brez pojasnila.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!