Skoči na vsebino

Piaggio Liberty 50 4t- svecka nima iskre


Priporočene objave

Pozdravljeni,ali mi lahko kdo pomaga .Na svecki ne dobim iskre.Imam novi akomulator.Sumim da je cdi in ali bi lahko bilo še kaj drugega.Prosil bi tudi če kdo 

ve , kateri cdi moram kupiti.Ali je pomembno katero je leto izdelave.Moj je 2007.Hvala za pomoč,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pa je pomemben letnik al sam da 50 4t.pa kaksne simptome je imel na začetku.kajti najprej mi je malo iskre dal,sedaj pa nič več.pa ali mi lahko poves tocno kateri model z cilindra trgovine,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, ales benic pravi:

a pa je pomemben letnik al sam da 50 4t.pa kaksne simptome je imel na začetku.kajti najprej mi je malo iskre dal,sedaj pa nič več.pa ali mi lahko poves tocno kateri model z cilindra trgovine,lp

Ce bi sploh poizkusil bi ti bilo jasno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, ales benic pravi:

ne zastopim kaj hoces povedat?ce pozkusim kaj?

Bom ti najdu tocen link....se danes...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ales benic pravi:

ne zastopim kaj hoces povedat?ce pozkusim kaj?

Poslji mail na cilinder.si in z veseljem ti bodo pomagali.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 8. 2018 ob 15:12, ales benic pravi:

Pozdravljeni,ali mi lahko kdo pomaga .Na svecki ne dobim iskre.Imam novi akomulator.Sumim da je cdi in ali bi lahko bilo še kaj drugega.Prosil bi tudi če kdo 

ve , kateri cdi moram kupiti.Ali je pomembno katero je leto izdelave.Moj je 2007.Hvala za pomoč,lp

Pozdravljeni,

Če pri vašem skuterju vžig ne dela je lahko razlog za to kot ste povedali CDI enota, lahko je tudi narobe kaj z statorjem ali magnetom.

Za izbiro CDI enote morate paziti samo da ne vzamete modela za skuterje z 2 taktnim agregatom ki ima 3-pinski vhod. Najlažje vam bo da z seboj v trgovino vzamete staro CDI enoto ter jo pokažite prodajalcu.

Najboljše vam je da CDI enoto kupite pri uradnem prodajalcu delov, saj se gre za elektronski del ki vas lahko hitro pusti na cedilu.

Uradni prodajalec: PIAGGIO CENTER LJUBLJANA, Kajuhova ulica 32D, 1000 Ljubljana.

Kataloška številka CDI enote: 6399785

Lep pozdrav, Marko

Popravljeno . Popravil Marko Jermen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, ales benic pravi:

koliko denarja pa približno košta,lp

Za primerjavo.. 22eu+ptt za gilero stalker 50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je pa napaka cdi,kajti ko pritisnem z roko na pin priklop mi motor normalno zalaufa.Pin priklop je ok,samo nekaj v cdi enoti mi nagaja.Pomoje da nekaj z kontakti na vezju ali pa z kondenzatorji.Celo cdi enoto sem odprl in umaknil tisto strjeno maso.LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ales benic pravi:

koliko denarja pa približno košta,lp

Pozdravljen,

Se gre kar za drago zadevo ki pride okoli 95€ (original), se pa da dobiti kakšno kopijo v spletnih trgovinah ali na raznih spletnih oglasnikih.

Lep pozdrav, Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 8. 2018 ob 18:32, ales benic pravi:

se pravi važno je da je 4 pinski in za 4 taktni,lp

Pozdravljen,

Ste kaj že ugotovili kaj je bilo narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja,bila je cdi enota.

Sedaj pa imam še eno vprašanje.Ko skuter prižgem mrzel,mi kadi iz izpuha sivi dim,približno par minut,nato pa neha in skuter dela normalno.Se pravi ko se segreje.Na netu sem pa bral da 4t ne bi smeli kaditi.

Ali mi lahko še za to kdo kaj svetuje,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ales benic pravi:

ja,bila je cdi enota.

Sedaj pa imam še eno vprašanje.Ko skuter prižgem mrzel,mi kadi iz izpuha sivi dim,približno par minut,nato pa neha in skuter dela normalno.Se pravi ko se segreje.Na netu sem pa bral da 4t ne bi smeli kaditi.

Ali mi lahko še za to kdo kaj svetuje,lp

Kater CDI imaš in ali je blokiran?

Ali ti kadi v prostem teku ali ko dodaš plin?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ne vem ce je blokiran cdi,vem samo da prižiga normalno, mi jo je prijatelj prinesel.kako pa vem razliko?

ponavadi je kadil v prostem teku,danes pa ko sem na fergazerju sukal tisti vijak za štelanje zraka ali bencina,pa ko sem prizgal motor

mi pa ni nic kadilo.Ja ampak ponavadi mi je kadilo v prostem teku,ko pa se je motor dobro ogrel pol je pa nehal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ales benic pravi:

to ne vem ce je blokiran cdi,vem samo da prižiga normalno, mi jo je prijatelj prinesel.kako pa vem razliko?

ponavadi je kadil v prostem teku,danes pa ko sem na fergazerju sukal tisti vijak za štelanje zraka ali bencina,pa ko sem prizgal motor

mi pa ni nic kadilo.Ja ampak ponavadi mi je kadilo v prostem teku,ko pa se je motor dobro ogrel pol je pa nehal.

Če je CDI blokiran veš tako da motor ne dobi svojih končnih obratov se pravi se ne zvrti do konca.

Lahko da je kondenz vendar bi potem kadil bel dim, če pa je dim bolj črn je pa preveč bencina v mešanici. Tovarniška nastavitev za Piaggio 4 taktne motorje je 1 obrat in 3/4. Poglej tudi štarter mrzlega vžiga.

Še prej pa očisti komplet upljinjač.

Od sedaj ko ti kadi iz izpuha redno preverjaj nivo olja v mašini saj je tudi možnost da ti pije olje in ga porablja z bencinom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo ce bi pil olje ,pol bi tudi ko je vroč kadil,je pa dim bolj bel kot črn.

se pravi tisti šraub zašravbam do konca pol pa 1obrat in 3/4 odvijem,kajti prej je bil za ene 5 obratov odšravban,predno sem ga zašravbal,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, ales benic pravi:

samo ce bi pil olje ,pol bi tudi ko je vroč kadil,je pa dim bolj bel kot črn.

se pravi tisti šraub zašravbam do konca pol pa 1obrat in 3/4 odvijem,kajti prej je bil za ene 5 obratov odšravban,predno sem ga zašravbal,lp

To je res, vendar lahko pije tudi čisto malo olja tako da tega neopazimo.Zato treba redno preverjati nivo olja tudi tako preventivno.

Da, vijak zašraufaj do konca (ne premočno da ga ne zlomiš) dokler se sam ne ustavi. In potem odšraufaš na 1 obrat in 3/4. To je tovarniška nastavitev, venar se lahko razlikuje glede na prevožene kilometre, predelave ipd... Ta vijak uravnava mešanico bencina v prostem teku.

5 celotnih obratov je preveč in problem bi bil če bi ta vijak zgubil, ker se ga ne da kupiti kot originalni del, ker za njega ne obstaja kataloška številka.

Lep pozdrav, Marko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 ok,to smo zrihtali,

mam še eno vprasanje,koliko obloge na sklopki je še priporocljivo in katere federce moram dati gor.sedaj imam originalne,pa me zanima trdota originalnih v primerjavi z barvnimi.rad bi da mi skuter spelje pri nizkih obratih.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, ales benic pravi:

 ok,to smo zrihtali,

mam še eno vprasanje,koliko obloge na sklopki je še priporocljivo in katere federce moram dati gor.sedaj imam originalne,pa me zanima trdota originalnih v primerjavi z barvnimi.rad bi da mi skuter spelje pri nizkih obratih.

lp

Pozdravljen,

Vsi barvni od Malossija ali Polinija so trši kot originalni.

Npr. najmehkejši od Malossija je trši kot original.

Za boljši popešek na original 50ccm je najboljše kupiti Malossi Multivar 2000 in dati lažje valjčke.

Če pa imate blokiran CDI ga morate odblokirati saj vam on omejuje obrate in z tem tudi slabše pospeške. (Če nimate odblokiranega CDI-ja, potem variomat ali federci ne bodo pokazali izkoristka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!