Jump to content

Suzuki GSX 750 S


benc75

Recommended Posts

Lep pozdrav vsem...zanima me če ima kdo izkušnje s prve roke oziroma je sam lastnik GSX S-750...rad bi čimveč informacij ker imam namen kupiti 2 nova motorja...če je kdo pripravljen posoditi motor za test mu tudi plačam, pri nas namreč ni trgovine, kjer bi se dalo testirat ta motor...hvala LP

 

011618-2018-suzuki-gsx-s750-long-term-review-f.jpg.dfc85bf34ccaf6d83c325d22dc86e032.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljen,

sam si dva tedna lastim točno ta motor. Za mene vajenega maxiscooterjev je motor projektil :) Oblikovno mi je bil najbolj všeč, med Kawasakijem z900, Yamaho MT09 in Aprilio Shiver. Sem pa iskal točno takšnega z zlatimi vilicami in dobil zadnjega v Sloveniji. Novi modeli imajo črno vilico. Jutri grem na prvi servis v Kranj, naredil 1000km, vse kar lahko rečem je da je fantastičen, lega v ovinkih, zavore, udobje vse super. Najbolj me moti edino pocukavanje v nizkih obratih, recimo pri vožnji skozi naselja. Motor pa fantastičen, poraba do sedaj 4,9l.. jaz merim 188cm in 95kg in mi ni neudoben (največ v kosu prevozil 240km brez bolečin :) ) naročeno imam krajšo zavorno in kuplung ročico in Shad stranske poltrde kovčke, za kakšen daljši izlet.

 

jaz sem ga kupil tudi brez testa, vse kar sem sprobal je bila 1min sedenja na njem, pa še to čisto slučajno :)

 

IMG_20180807_193058.jpg

IMG_20180807_192813.jpg

IMG_20180807_193032.jpg

Edited by Robertos664
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hvala Robertos664 za informacije in za slikce :)

Tudi sam se odločam zanj ker se mi bolj dopade kot tekmeci....to o črnih vilicah nisem vedel...o cukanju pa sem že slišal samo realno ne vem koliko je to moteče, menda ima ročica za plin nekaj prostega hoda na začetku in potem kar naenkrat prime....je to to?

kje pa si ga kupil če ni skrivnost?

LP Marko

 

Edited by benc75
Link to comment
Share on other sites

on off efekt (v glavnem ko veriga, pa gumijast blažilnik zagrabita, pa mal cukne in seveda agregat) je zaznati pri marsikaterem mopedu, ščasoma se ga navadiš in priučiš, da podzavestno ne zapiraš popolnoma do nule plina, ter ga s tem omiliš.

ps. če cuka motor v nizkih obratih enostavno prestaviš eno dol

Link to comment
Share on other sites

Kupil sem ga pri Panigazu v Kranju, kjer so še edini imeli 2017 model, je bil kar nekaj ceneje in seveda z zlatimi vilicami..

Cukanja pa je bilo danes že manj (bil na prvem servisu v Kranju in naredil danes 380km), verjetno sem se že navadil na občutljivo dodajanje gasa :) 

 

Link to comment
Share on other sites

zdi se mi čudno, ker sem imel že kar nekaj motorjev in pri nobenemu ni bilo tega čutit...mogoče se bo udelalo :)

drugače pa taka barvna kombinacija je meni osebno všeč, moja boljša polovica se še odloča med modro in črno mat...

Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, benc75 pravi:

zdi se mi čudno, ker sem imel že kar nekaj motorjev in pri nobenemu ni bilo tega čutit...mogoče se bo udelalo :)

.

nič se ne bo udelalo, ti se boš navadil. :D

Eni agregati malo bolj drugi malo manj cuknejo z nule. Nekateri rešujejo problem z 2 loputama, eno krmili elektronika, drugi drugače..to je žal lastnostr agregata, ampak kot pravim, se navadiš.

Link to comment
Share on other sites

pred 11 minutami, benc75 pravi:

dami34 si se že peljal z GSX-S 750?

ne, poznam pa to "cukanje" kot praviš. Recimo XJ6 je imela podobno, pa Z900 tudi, če odpustiš gas, SX 2014 dalje...eni bolj eni malo manj izraženo. Prosti hod na gasi (zajla) pa je običajen in po večini manualov 2-3mm.

Hočem povedati, da to ni hiba motorja.

Link to comment
Share on other sites

...eno je cukanje, ko spustiš in nato dodaš gas....

..drugo je pa "zapozneli"gas.

Pri prvi stvari se da , če ima ročka plina preveč mrtvega hoda, pletenico nastaviti (skrajšati) z vijakom na pletenici (tik pred ročko oblečen v gumo)...in se zmanjša zračnost...oz. mrtvi hod na minimum....

....in pa zategniti verigo na min. dovoljen poves verige.

...pri drugi stvari pa je zapozneli gas...to pa se dogaja pri motorjih, ki imajo "ride by wire" sistem. To me je zelo motilo pri recimo Yamahi MT-10.....Za tegale Suzukija ne vem...ga še nisem vozil.

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, Robertos664 pravi:

Moje osebno mnenje:

Preveč je sestavnih delov, preklopov, zglobov, kar mi ni všeč. Teh zložljivih ročk na cestnem motorju ne rabiš.

Jaz bi na tvojem mestu zamenjal kitajske vijake s kvalitetnimi in jih nato preventivno zalepil z LocTite. (predstavljaj si, da ti izpade en (nepotreben) vijak na ročki zavore).

Aluminij je dober.

Tudi jaz imam aftermarket ročke...ampak čisto navadne....

..kot pravim: Moje osebno mnenje.

Pa še nekaj: Menda te aftermarket ročke hitreje strgajo pletenico (zajlo) sklopke. Meni se je to zgodilo prejšnjo soboto.(pletenica stara manj kot eno leto, ki sem jo dal narediti na servisu v Lj.)  Ostal brez sklopke 50km od doma. Naredil sem si novo pletenico + še eno nadomestno, ki jo imam pod sedežem (en končni čepek je demontažni, da ni treba podirati pol motorja ob zamenjavi pletenice).

Ko boš montiral ročki,  močno namaži luknjo in čepek od pletenice s kako PTFE  (teflonsko) mastjo....ali kaj podobnega, da ostane mastno...in večkrat podmaži....tudi na drugi strani na ročici sklopke na mašini.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, Robertos664 pravi:

zgledajo v redu...a boš še kaj drugega dal nanj? 

sam bom, takoj ko kupim zamenjal obema še stabilizator krmila, športne auspuhe in vsaj na mojga dodal pokrov zadnjega sedeža, led smerokaze in nosilec tablice...

 

 

Edited by benc75
Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2018 at 7:32 PM, benc75 said:

zdi se mi čudno, ker sem imel že kar nekaj motorjev in pri nobenemu ni bilo tega čutit...mogoče se bo udelalo :)

Praktično pri vseh novejših motorjih (Euro 4) je ta off/on efekt prisoten. Ko med vožnjo spustiš gas, bi se moral vbrizg goriva ustaviti, ko dodaš gas, se vbrizgne gorivo v valj in motor se požene. Takrat cukne. Eni to rešujejo tako, da namestijo custom software, ki ne ustavi povsem vbrizga goriva, ko spustiš gas.

Isto je pri avtih, ampak pri avtu je več možnosti za kompenzacijo, nosilci motorja za začetek, so pa tudi avti v določenem obdobju nenormalno cukali, ko si dodal gas.

Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2018 at 7:12 PM, benc75 said:

Hvala Robertos664 za informacije in za slikce :)

Tudi sam se odločam zanj ker se mi bolj dopade kot tekmeci....to o črnih vilicah nisem vedel...o cukanju pa sem že slišal samo realno ne vem koliko je to moteče, menda ima ročica za plin nekaj prostega hoda na začetku in potem kar naenkrat prime....je to to?

kje pa si ga kupil če ni skrivnost?

LP Marko

 

Preveri pletenice od plina, ce so prav nastavljene/zategnjene..radi reda.

99% je problem v poziciji TPS senzorja.  - Treba ga bo ponastavit.

1% software  - Nalozit kaksno drugo mapo.

IMHO

PS: kar precej motorjev ima to "hibo" serijsko...k sreci pa se jo da pri vecini motorjev resit 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pa so prišle ročke. Narejene zelo zelo kvalitetno, res v nulo. Proti originalom zgledajo prav hitech.. :)

Montaža verjetno jutri. 

IMG_20180828_085548.jpg

IMG_20180828_085552.jpg

IMG_20180828_085617.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

midva sva bla ta čas v TC-ju in si ogledala plavega...črnega sva videla pri dilerju v Italiji, rdečega slučajno v Nemčiji...in se je obema najbolj dopadu plav...

je pa res kot praviš Robertos664, da je že s črnimi prednjimi vilicami, verjetno bo to modelno leto 2019...pa vseeno ne zgleda slabo :)

vnaprej pa že gledam za stabilizator krmila, ga ni mogoče dobit...Hyperpro ga ne dela, LSL tud ne, dobi se samo kitajske...

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, benc75 pravi:

vnaprej pa že gledam za stabilizator krmila, ga ni mogoče dobit...Hyperpro ga ne dela, LSL tud ne, dobi se samo kitajske...

....pa ga je mogoče kam pritrditi..... da ga ne boš kupil...potem pa ga pritrdil z elektro vezicami in MacGyver trakom?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • lima
      By lima
      3. Srečanje Lastnic in lastnikov Africa Twin motorjev, 04.07.2020.
       

    • Vrucarakija
      By Vrucarakija
      Imam tezavo z omenjenim motorjem sklopka mi je zacela spodrsavat...imam jze 55000km z njim ...sem z obale a je tu kaksen specialist za te motorje al bliznja okolica...motor mi je vsec in bi ga rad popravu...vsaka info je dobrodosla hvala 

    • Roman AT
      By Roman AT
      3.srečanje lastnic / lastnikov motorjev Honda Africa Twin v Sloveniji.

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!