.... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...in na to sluz se lepi prah s ceste, ki je črn...in v kombinaciji s to sluzjo vse to skup izgleda kot saje.
...tudi, če jo mažeš s Hidraol..ali Scottoil, bo veriga malo črna od finega prahu.....
...ne bo pa na verigi finega peska...in debelejšega prahu, ki ga lepijo nase razni spreji ala Motul ...dry lube...itd..... ki so mnogo gostejši od olja in limajo nase ves ta abrazivni material.
... če mažeš z oljem, se to ne dogaja, ker je olje redko in ti skupaj s tem prahom leti dol z verige....
Mažem nekje na vsakem postanku , na okoli 200 - 400 kilometrov. Ročno, s plastično flaško 1 dcl kapnem, nekje od 5 - 8 kapljic na verigo na zadnjem zobniku.
WD-40 uporabljam za "suho" čiščenje verige pred pranjem motorja.... ravno tako za čiščenje platišča.... in pa za zaščito verige po pranju motorja.
Odkar uporabljam olje za mazanje verige.... uporabljam samo olje...
Torej:
Že nekaj let uporabljam samo olje za mazanje verige. ... do predkratkim Scottoil rdeči... zdej, ko mi ga je pa zmanjkalo, pa mineralno hidravlično olje HIDRAOL 46...
.... recimo tole: https://agromehanika.si/e-trgovina/izdelek/olje-ina-hidraol-hd-46-4l
imaš za 100 let.
V glavnem, ko se spravim čistiti motor, ga dam na stojala, motor užgem.... dam v neko prestavo, da se kolo vrti.... z WD-40 našpricam verigo.... motor ugasnem... s suho cunjo v manj kot minuti obrišem verigo do visokega sijaja... ravno tako pošpricam in obrišem platišče....
.... nato spet zakurblam motor dam v "brzino", spet pošpricam z WD-40 z vseh strani (par sekund) .... nato pa samo z oljno kapalko nakapljam s kakimi 10-20 kapljicami po verigi, da se namaže - razmaže... pustim, da laufa kako minuto......in to je to. Veriga kot fabriško nova.
...aja... pa uporabljam oiler ... na enemu Scottoiler... na drugemu pa hoummejd oiler... obadva delata brezhibno.
...aja... na tistemu za na pisto pa samo vsake toliko cajta malo pokapljam olja po verigi.... (recimo vsaki drugi izhod...)
Tudi ribolov je lahko prekleto drag hobi - odvisno kako se ga lotis. Znanec je sel za en mesec lovit v USA - jaz bistva v njegovem pocetju ne vidim, kot verjetno on ne vidi bistva v mojih hobijih...
Ce na hitro primerjam stroske mopedov in avta - motorja v povprecju pijeta 8 litrov (en 6, drugi 10), avto 10-11. Registracija enega mopeda je 100 eur, drugega slabih 200, registracija avta 800, bog ne daj, da si izmisljujem se kak AO+, parking, sajbe, nedaj boze kasko. Gume na mopedih menjujem 2x pogosteje, a so pol cenejse. Nadgradnje motorjev so bistveno cenejse in jih je bistveno manj kot pri avtu. Letos sem naredil na avtu en mali in en veliki servis, menjal akumulator (95 Ah), marca naslednje leto planiram servis avtomatskega menjalnika in transfer boxa (liter olja je 50 eur, ekvivalenta ni) - nic od tega ni poceni spas. Aja, pa enemu mopedu sem privoscil litij akku - ajde, 120 eur. All in all - oba motorja skupaj me staneta bistveno manj kot avto. Imata pa se eno veliko prednost - ce stojita in se ne ukvarjam z njima, ne trosita skoraj nic, medtem ko je avto nujno zlo, ki je v pogonu vsak dan, in mora biti ves cas 100% izpraven.
sam poznam samo 2 125 cc nakeda ybr-ko pa hyosunga gt sam zih nista sam ta dva tko da bi prosil da mi poveste vse ka jih poznate
iskal sem po forumu pa nisem nič primernega našel :rolleyes:
hvala za odgovore