Skoči na vsebino

Moto Guzzi V85


thumper

Priporočene objave

On 8/29/2018 at 8:36 AM, Bostjan L said:

Meni, podoben traktor (1200) dela že kar dolgo časa, prepotoval severni del afrike in nekaj malega azije. Brez kakršnekoli napake na mašini ali kjerkoli na mopedu :) na števcu je šestmestna številka ;) Kupljen v Pordenoneju.

Primerjava: stari vs novi

39973375_10212904174695253_9043844267897782272_n.thumb.jpg.d3d6fed3bb88b12ff1e4a48c9d92e04e.jpg

pa nism zasledil, da bi tale v86 menjal Stelvia. Bodo pa baje kmalu pokazali nov 1200ccm motor, engine, za euro4, 

 

mi je pa v65 hud ko poper. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Reklamni video za bodoče kupce.

 

Kot zanimivost sem opazil da imata nekaj skupnega s starim stelviem; Sprednja in zadnje kolo (plus vpetje TT špic), bremze in ogledala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, motolover said:

Na EICMI me ni prepričal. Estetsko je lepo narejen, kar se opreme tiče, pa zastarel...

Pol je tko kt jaz, moram ga met..... ?

Sajt tud s staro opremo se da dobr gont, sam mal bl počasi

Popravljeno . Popravil nejc74
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, nejc74 said:

Pol je tko kt jaz, moram ga met..... ?

Sajt tud s staro opremo se da dobr gont, sam mal bl počasi

Da motor danes nima niti tubeless koles je res malo zadaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Snecer said:

tudi tenere 700 nima tubeless

ne vem kako imajo na dakarju specialke

Obroči z zračnicami so cernejši, to je edini razlog zakaj bo tak tudi na Yamahi. 

Hard Enduro specialke imajo notri penasto zračnico Mousse, ki se ne da predreti. Tisto je druga stvar, najbrž imajo na Dakarju podobne ali pa vsaj tiste heavy duty zračnice, ki so same po sebi že kot neka guma. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. The Moto Guzzi V85 TT features three riding modes:

  • Road: Medium level of MGCT traction control, ABS active on both wheels, and a “prompt” throttle response.
  • Rain: High level of traction control, ABS active on both wheels, gentle throttle response.
  • Off-road: Low level of traction control, ABS only active on the front wheel (can deactivate front wheel), gentle throttle response and increased engine braking.

Moto Guzzi says the 41mm fork and shock with separate tank are both adjustable in terms of shock preload and hydraulic rebound.

za 11.000e pač dandanes že težko pričakuješ kaj več ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, motolover said:

Da motor danes nima niti tubeless koles je res malo zadaj. 

Ima tubless kolesa. Ima enaka kolesa kot moj Stelvio. Špice so neprodušne....... malo boljše narejeno kot na ostalih premium znamkami ;)

Aha, še link na izdelovalca felten

https://www.alpina-wheels.com

Imajo tudi karbonske za Bmwja :)

Popravljeno . Popravil Bostjan L
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, motolover pravi:

Obroči z zračnicami so cernejši, to je edini razlog zakaj bo tak tudi na Yamahi. 

Ceno najbolj odraža število izdelanih komadov in uporabljeni materiali. Maloserijski izdelki so delani "ročno" zato je cena temu primerna. Obroči z naperami so v vsakem primeru dražji od "ulitkov".

OT, zanimiv motorček tale GUZZI.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Bostjan L said:

Ima tubless kolesa. Ima enaka kolesa kot moj Stelvio. Špice so neprodušne....... malo boljše narejeno kot na ostalih premium znamkami ;)

 

Nekje sem zasledil, da nima. na njihovi uradni strani pišejo samo dimenzije. če bi bile tubeless in Alpina, bi se verjetno konkretno pohvalili. 

Če so špice ob stani, ni potrebe po nepredušnosti. Niti strahu, da bood puščale.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našel!

Odgovor Guzzija glede tubeless gum na V85:

 got a reply from Piaggio NA. It says something like this:

As you know we are presently using tube type tires and rims on the V85TT, because it allows easier fixes in off road environments and would allow a rider to get back on the road or trail quickly. Moto Guzzi also wanted to bring this vehicle to market at the best possible price. We hope to offer a tubeless option in the future.

My guess is that the person that replied doesn't actually ride, or if they do, they never tried to remove and re-install a tire with hand tools by the side of the road or trail, because that part doesn't make any sense. The part about trying to bring the bike to market at the best possible price does sound right. Granted, Suzuki manages to put tubeless wire wheels on the V-Strom for less than $500 surcharge (vs. cast wheels, not tube-type wire wheels, the cost difference for the V85 should be even smaller, the only difference is in the rim, not number of parts, assembly process, etc.), so it's not really that much we are talking about. And I really hope the last part is true, and they are considering offering a tubeless option in the future.

Gustavo

 

1 hour ago, MiNa said:

Ceno najbolj odraža število izdelanih komadov in uporabljeni materiali. Maloserijski izdelki so delani "ročno" zato je cena temu primerna. Obroči z naperami so v vsakem primeru dražji od "ulitkov".

OT, zanimiv motorček tale GUZZI.

Odgovor Guzzijka pove točno to, kar sem rekel. Dajo kolesa z zračnico, ker so cenejša od tistih brez. Ne delam primerjave med litimi in tistimi z naperami, adventure motorji imajo navadno slednje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, motolover said:

Našel!

Odgovor Guzzija glede tubeless gum na V85:

 got a reply from Piaggio NA. It says something like this:

As you know we are presently using tube type tires and rims on the V85TT, because it allows easier fixes in off road environments and would allow a rider to get back on the road or trail quickly. Moto Guzzi also wanted to bring this vehicle to market at the best possible price. We hope to offer a tubeless option in the future.

My guess is that the person that replied doesn't actually ride, or if they do, they never tried to remove and re-install a tire with hand tools by the side of the road or trail, because that part doesn't make any sense. The part about trying to bring the bike to market at the best possible price does sound right. Granted, Suzuki manages to put tubeless wire wheels on the V-Strom for less than $500 surcharge (vs. cast wheels, not tube-type wire wheels, the cost difference for the V85 should be even smaller, the only difference is in the rim, not number of parts, assembly process, etc.), so it's not really that much we are talking about. And I really hope the last part is true, and they are considering offering a tubeless option in the future.

Gustavo

 

Odgovor Guzzijka pove točno to, kar sem rekel. Dajo kolesa z zračnico, ker so cenejša od tistih brez. Ne delam primerjave med litimi in tistimi z naperami, adventure motorji imajo navadno slednje. 

Prav imaš, izgleda enako kot na mojem Stelviu ampak ni.

Bo pa lažje zračnice flikat.

Podatki iz uradnih strani:

717302234_ScreenShot2018-12-01at19_29_10.png.3ea12e3aeb086e09b906d18872d6dda0.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Bostjan L said:

Prav imaš, izgleda enako kot na mojem Stelviu ampak ni.

Bo pa lažje zračnice flikat.

 

Lažje je zaflikati tubeless. Po desetih minutah se pelješ, pri zračnici komaj snameš kolo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj potovalni za po asfaltu zgleda in za ne previsoko rasle, zaradi majhnega hoda vzmetenja in višine sedeža le 83 cm...vizuelno mi je lep in bi ga imel, če bi se na njem dobro počutil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, motolover pravi:

Podatki o suhi teži? kdo še to objavlja?

 

vsi? poleg mokre teže, pri tem je 229 cirka

kaj te je zmotilo? 

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Snecer said:

vsi? poleg mokre teže, pri tem je 229 cirka

kaj te je zmotilo? 

Moti me varljivo objavljanje suhe teže, glede na to, da morajo proizvajalci objavljati težo z vsemi tekočinami in gorivom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Moti me varljivo objavljanje suhe teže, glede na to, da morajo proizvajalci objavljati težo z vsemi tekočinami in gorivom. 

na tvoji domači strani objavljajo dry in wet, pri čemer za wet pojasnijo da to ni pol tank

no, 230kg ima, konkurenca gs 850 al komu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za par kilogramov se ne splača sekirat, tudi olja niso upoštevali, teža je podobna kot pri konkurenci...za T 700 se ne spomnim trenutno. Najtežja je potem roba, ki jo rabimo za na pot, kovčki z vsebino plus dodatki...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!