Skoči na vsebino

Moto Guzzi V85


thumper

Priporočene objave

Mislim da bo v SLO problem servis . Italija pa je za marsikoga predaleč. Na naših cestah bo praznik, ko ga boš videl. Škoda

Popravljeno . Popravil Fadil
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, krucymucy said:

Sem prisel pogledat, ce je uspel motolover spisat prvo objavo, ki ne vsebuje omembe BMW-ja.

Tudi tokrat ni izneveril.

Lahko, da govorim o Uralu, tudi ta ima bokser motor. 

 

9 hours ago, Snecer said:

ima pa bokser bolj izpostavljene cilindre pri padcu

s pravo zaščito se ne poškodujejo. 

29 minutes ago, Joker said:

In še enkrat: Kateri koli motor sem kupil, nisem ob nakupu niti pomislil na vprašanje, kako ga bom pobral...

odvisno kje in kako ga nameravaš uporabljati. Za po asfaltu res nima smisla o tem razmišljati. 

O pobiranju se pogovarjam, ker je ta Guzzi nekako namenjen tudi vožnjam izven asfalta. Vsaj tako izgleda. 

2 hours ago, DAMI34 said:

In ker ta Guzzi ne bo nikoli pariral znamkam, ki so res off road usmerjene, sploh ne vidim potrebe po tolikšni debati.

Misli pa parirati motorjem namenjenim lažjemu offroadu. Tako je debata na mestu.

27 minutes ago, Fadil said:

Mislim da bo v SLO problem servis . Italija pa je za marsikoga predaleč. Na naših cestah bo praznik, ko ga boš videl. Škoda

Mogoče rabljeni iz Italije, ko bodo izven garancije, domačih mojstrov za Guzzije je kar nekaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, motolover pravi:

 

Misli pa parirati motorjem namenjenim lažjemu offroadu. Tako je debata na mestu.

Sori amapak guzzi v off road segmentu nima kaj parirati in ne bo, pa čeprav se lahko po kakem makedamu z njim zapelješ. 

Mislim pa da nihče, ki se vsaj malo resno ukvarja v vožnjo izven asfaltnih cest, ni ob tem guzziju niti trznil, kaj šele dvignil obrv.

Da debata je na mestu, ker se terenske vožnje tiče, kar se šminkeraja, kar "guzzi V85" tudi je tiče, pa je čisto brezpredmetna, oziroma teža ne igra bistvene vloge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

Sori amapak guzzi v off road segmentu nima kaj parirati in ne bo, pa čeprav se lahko po kakem makedamu z njim zapelješ. 

Malo izven asfalta bo pa šel, če nekateri še s cestaki vozijo off road...:naughty:Ashampoo_Snap_2018_12.03_19h12m58s_002_.png.79673dbbbeaa587719b0e1b07e43026b.pngAshampoo_Snap_2018_12.03_19h12m30s_001_.png.f71cb8245cdac2e8b0b9b7d759e4eadf.png  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, motolover pravi:

Lahko, da govorim o Uralu, tudi ta ima bokser motor. 

 

s pravo zaščito se ne poškodujejo. 

odvisno kje in kako ga nameravaš uporabljati. Za po asfaltu res nima smisla o tem razmišljati. 

O pobiranju se pogovarjam, ker je ta Guzzi nekako namenjen tudi vožnjam izven asfalta. Vsaj tako izgleda. 

Misli pa parirati motorjem namenjenim lažjemu offroadu. Tako je debata na mestu.

Mogoče rabljeni iz Italije, ko bodo izven garancije, domačih mojstrov za Guzzije je kar nekaj.

Ural je BMW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, vandrovec said:

Malo izven asfalta bo pa šel, če nekateri še s cestaki vozijo off road...:naughty:  

Meni se zdi, da so ga naredili ravno v namen parirati ostalim velikim enduro motorjem in vzeti del pogače že obstoječim. 

Kar se tiče izraza offroada: makadam je še vedno cesta, samo ni asfalt. Temu bi morali reči, off the pavement, ne off road. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motolover pravi:

to je jasno, ni pa več BMW.

Citiraj

The official version reads that, after long discussion and debate, the BMW R71 motorcycle was decided to most closely match the Red Army's requirements. Five units were covertly purchased through intermediaries in neutral Sweden and smuggled to Russia. Soviet engineers in Moscow busily dismantled the 5 BMWs. They copied every detail of the BMW design and made moulds and dies to produce their own engines and gearboxes in Moscow. Everything about the bike was reverse engineered. Early in 1941, the first trial samples of M-72 motorcycles were shown to Stalin, who immediately approved production of the motorcycles. 

klon BMWja, BMW je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

In ker ta Guzzi ne bo nikoli pariral znamkam, ki so res off road usmerjene, sploh ne vidim potrebe po tolikšni debati.

katere znamke so off road usmerjene ????  in koliko takih motorjev vidiš v realnosti najmanj s tkc 80 , ki so gume 80% asfalt 40% teren ali bolj grobimi??

pred 2 urami, Fadil pravi:

Mislim da bo v SLO problem servis . Italija pa je za marsikoga predaleč. Na naših cestah bo praznik, ko ga boš videl. Škoda

noup..servis bi več problem..pvg,marćelo .. pa še kdo..

pred 1 uro, motolover pravi:

Lahko, da govorim o Uralu, tudi ta ima bokser motor. 

Misli pa parirati motorjem namenjenim lažjemu offroadu. Tako je debata na mestu.

ural je kopija švaba..pa ne bmfle..

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Sori amapak guzzi v off road segmentu nima kaj parirati in ne bo, pa čeprav se lahko po kakem makedamu z njim zapelješ. 

Mislim pa da nihče, ki se vsaj malo resno ukvarja v vožnjo izven asfaltnih cest, ni ob tem guzziju niti trznil, kaj šele dvignil obrv.

Da debata je na mestu, ker se terenske vožnje tiče, kar se šminkeraja, kar "guzzi V85" tudi je tiče, pa je čisto brezpredmetna, oziroma teža ne igra bistvene vloge.

načeloma kar paše v klaso triumpha tiger 800 xc in f 800 gs ..toliko kot se njemu omenjena konkurenca vozi off road bo tudi v85tt zmogel..

pred eno uro, motolover pravi:

Njet!

 

pred eno uro, Snecer pravi:

klon BMWja, BMW je to

ni kopija bmfle..je pa delan po švabu ja.. ni samo bmfla delala bokserjev..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, thumper pravi:

ni kopija bmfle..je pa delan po švabu ja.. ni samo bmfla delala bokserjev..

..res je. Tudi v spačku je bil bokser motor...kar ustreza podobi tega avtomobila....:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, BIF pravi:

..res je. Tudi v spačku je bil bokser motor...kar ustreza podobi tega avtomobila....:D

malo se zadrži..to je moto forum.. in kontra argumenti s področja škatel niso zaželjeni.. agregat,ki ga omenjaš je delo ferdinanda..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, vandrovec pravi:

Malo izven asfalta bo pa šel, če nekateri še s cestaki vozijo off road...:naughty:Ashampoo_Snap_2018_12.03_19h12m58s_002_.png.79673dbbbeaa587719b0e1b07e43026b.pngAshampoo_Snap_2018_12.03_19h12m30s_001_.png.f71cb8245cdac2e8b0b9b7d759e4eadf.png  

tok kot en triumph xc, al pa en Z900, je vse odvisno od lastnika. Sicer pa nisem zapisal da se ne da z njim po šodru, ampak nekdo, ki se resno bavi z offroadom bo verjetno posegel po drugačnih blagovnih znamkah in drugačnih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, thumper pravi:

katere znamke so off road usmerjene ????  in koliko takih motorjev vidiš v realnosti najmanj s tkc 80 , ki so gume 80% asfalt 40% teren ali bolj grobimi??

 

kdo bo kupil Guzota za resno ritje po blatu in šodru? Samo to je point, ko se o teži razpravlja. Jaz trdim, da pri tem motorju za kupca ni bistvena teža, da se bo sekiral za 10 kg. In da, komot se da z njim marsikje potovati, če ga predhodno pripraviš.

pred 15 urami, thumper pravi:

 

načeloma kar paše v klaso triumpha tiger 800 xc in f 800 gs ..toliko kot se njemu omenjena konkurenca vozi off road bo tudi v85tt zmogel..

 

načeloma nihče teh motorjev ne uporablja za resen off road, kjer igra vlogo teža. 

načeloma se pa strinjam, da je dovolj konkurenčen in primeren za podobne poti, kot jih z zgornjima modeloma opraviš. Predvsem so to potovanja, ki so lahko tudi po slabši podlagi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 hours ago, vandrovec said:

Malo izven asfalta bo pa šel, če nekateri še s cestaki vozijo off road...:naughty:Ashampoo_Snap_2018_12.03_19h12m58s_002_.png.79673dbbbeaa587719b0e1b07e43026b.png  

Še nekaj slovenskih majstrov, ki so testirali predhodnika V85 (Stelvio) z ostalimi motorji.

Pravijo da je šla Afrika plavat  :)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

tok kot en triumph xc, al pa en Z900, je vse odvisno od lastnika. Sicer pa nisem zapisal da se ne da z njim po šodru, ampak nekdo, ki se resno bavi z offroadom bo verjetno posegel po drugačnih blagovnih znamkah in drugačnih motorjih.

Malo pa pretiravaš, poglej zgornji video in povej, če bi prišel z Zjem tam gor?  Potovalni enduro je potovalni enduro, kdor se pa resno bavi z offroadom bo posegel po drugi kategoriji motorjev, ne blagovnih znamkah...:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, vandrovec pravi:

Malo pa pretiravaš, poglej zgornji video in povej, če bi prišel z Zjem tam gor?  Potovalni enduro je potovalni enduro, kdor se pa resno bavi z offroadom bo posegel po drugi kategoriji motorjev, ne blagovnih znamkah...:)

No sej, kaj sem pa napisal, isto kot ti v zadnjem stavku. Predvsem pa sem razmišljal o teži, in trdil, da ne igra bistvene vloge, ker se ne bo kupec na podlagi nje odločal.

Če pa špekuliram na video, primeren obutek in pravi šofer pride z vsaki jajci čez. Kar pa ja pri takih zadevah bistveno je tudi dovolj nizek sedež, da ga loviš z nogami. Še vzmetenje (hod) na tem blatu ne igra neke vloge. Večini kupcev bo kr škoda motorja za po takem.

Pa preden začnemo dalje, Z sem vrgel tako vmes za primerjavo in definitivno se tudi s cestnimi endurami ne more primerjat za izvencestno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledal semsi ga lani na EICMI, kjer so ga premierno prikazali in mi je izgledal hudooo  dobro....za v domačo garažo   :)...nikoli nisem vozil MG s prečno postavljenim V motorjem.....sem pa včeraj slučajno govoril z enim mehanikom, ki je motorist in med drugim servisira tudi MG in je dejal, da ni bilo nobenih problemov z agragati, da imjo dva bloka........ enega za kubiture do 750ccm in enega za večje kubiture, vse preverjena tehnika.....da pa ga med vožnji potegne v stran, ko se da gas in ko se vzame, "čar" takega motorja, enim hudo všeč, drugim pa sranje....... kot rečeno nisem ga nikoli imel, nisem ga nikoli vozil mi je pa na zelo všeč  :)

DSC02622.JPG

DSC02623.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Luka66 pravi:

...nikoli nisem vozil MG s prečno postavljenim V motorjem.....sem pa včeraj slučajno govoril z enim mehanikom, ki je motorist in med drugim servisira tudi MG in je dejal, da ni bilo nobenih problemov z agragati, da imjo dva bloka......

DSC02622.JPG

DSC02623.JPG

jaz tudi nisem še nukoli vozil MG s prečno postavljenim agregatom..pa je v garaži nevda 750 anniversario SE ..

guzzi ima vzdolžno postavljen V2 agregat .. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!