Skoči na vsebino

Moto Guzzi V85


thumper

Priporočene objave

Ma to so te glupe fore, ki se gleda kako ima motor od motorja postavljeno os motorja glede na kolesa, ja guzzi ima inžinirsko rečeno vzdolžni V, ma za vse ki gledajo motorje po domače ima V "počez" v okvirju. Več ljudi bo zastoplo če nekdo reče da ima guzzi V "počez" ali prečno, kot pa če rečejo da ima vzdolžno postavljen motor (ko se logično vidi da V štrli vn jz okvirja ;)) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, thumper pravi:

jaz tudi nisem še nukoli vozil MG s prečno postavljenim agregatom..pa je v garaži nevda 750 anniversario SE ..

guzzi ima vzdolžno postavljen V2 agregat .. :OK:

Mislil sem glede na smer vožnje......... tudi na spletni strani MG predstavljao svoje motorje  tako ...... tudi pri vseh testih motorjev V  in boxer zasnove ..........seveda, če pa gledamo na postavitev osi vrtenja koles  je pa zadeva drugačna........ kakorkoli cilindri so pri kolenih pa gledamo tako ali drugače  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, smasher pravi:

Ma to so te glupe fore, ki se gleda kako ima motor od motorja postavljeno os motorja glede na kolesa, ja guzzi ima inžinirsko rečeno vzdolžni V, ma za vse ki gledajo motorje po domače ima V "počez" v okvirju. Več ljudi bo zastoplo če nekdo reče da ima guzzi V "počez" ali prečno, kot pa če rečejo da ima vzdolžno postavljen motor (ko se logično vidi da V štrli vn jz okvirja ;)) 

 

pred 12 urami, Luka66 pravi:

Mislil sem glede na smer vožnje......... tudi na spletni strani MG predstavljao svoje motorje  tako ...... tudi pri vseh testih motorjev V  in boxer zasnove ..........seveda, če pa gledamo na postavitev osi vrtenja koles  je pa zadeva drugačna........ kakorkoli cilindri so pri kolenih pa gledamo tako ali drugače  :)

oprostita oba .. postavljenost agregata pri motornih vozilih je določena glede vrtenja glavne gredi . neglede na vse ostalo...in tega vidva nne bost spremenila..

sama postavljenost cilindrov s tem nima veze.. tudi če vgradiš zvezda agregat..

luka - podaš copy-paste in link iz spletne strani?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zapenjajte spet. Vsi vemo o čem je govora.

Dejstvo je, da tudi BMW-ja zvrača, če nabiješ gas pa tega očitno nikogar ne moti. No, razen Chrisa Pfeiferja in mene...:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, thumper pravi:

 

oprostita oba .. postavljenost agregata pri motornih vozilih je določena glede vrtenja glavne gredi . neglede na vse ostalo...in tega vidva nne bost spremenila..

sama postavljenost cilindrov s tem nima veze.. tudi če vgradiš zvezda agregat..

luka - podaš copy-paste in link iz spletne strani?

Ne želim nič spremenit, sem imel očitno napačno predstavo, sam sem vedno gledal postavitve valjev in tudi v testih je v večini tako napisano, saj v velikih primerih še posebej v avto industriji, je zadeva skladna,  očitno vsi premalo vemo in se vse življenje učimo  :) .....priznam pa, da mi je bolj pomembno kako imam na motorju postavljene valje, kot pa kako je obrnjena glavna gred in kam se vrti, ker ne vozim GP  :)      hvala za prijazno razlago, koristno :OK:

Poglej, uradno spletno stran, od MG, ki je lepo urejena, razlagajo zgodovino pišejo o agregatih in uniqe set the engine.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

One final thought: Don’t be confused by Moto Guzzi, which totally goes its own way as usual by calling its bikes Transverse Twins in its spec sheets. Those cylinders jutting out on both sides are transverse maybe, but Guzzis all have longitudinal crankshafts passing power into their shaft final drives.

https://www.motorcycle.com%2Fask-mo-anything%2Ftransverse-longitudinal-crankshafts.html&psig=AOvVaw3-dq7GOKlBN1euSDwSpkp_&ust=1544175781950235

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Joker pravi:

Ne zapenjajte spet. Vsi vemo o čem je govora.

Dejstvo je, da tudi BMW-ja zvrača, če nabiješ gas pa tega očitno nikogar ne moti. No, razen Chrisa Pfeiferja in mene...:smoke:

mene ni motilo, ker je že tolko drugega blo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kakšno je razmerje cen ITA/SLO ?  če primerjam V7 III rough je ita - 8990 , slo-8690 ?? roamer v9 ita-10040 , slo-10499 ?? mgx 21  ita-24090 , slo- 24990 ?? 

pri nas bo sigurno cena okoli 12 ali pa še kaj čez.. to bo pa s tem cenejšim vzmetenjem že kar zasoljeno..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/14/2019 at 10:10 AM, thumper said:

kakšno je razmerje cen ITA/SLO ?  če primerjam V7 III rough je ita - 8990 , slo-8690 ?? roamer v9 ita-10040 , slo-10499 ?? mgx 21  ita-24090 , slo- 24990 ?? 

pri nas bo sigurno cena okoli 12 ali pa še kaj čez.. to bo pa s tem cenejšim vzmetenjem že kar zasoljeno..

Pri sedanjem motorju je bila cena novega v Slo 13500e z vsemi dajatvami v It kupil enakega za export ceno 10000e brez dajatev.

Pričakujem, da bi lahko dobil v Pordenoneju naslednjo zimo V85 za 9500e.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, Bostjan L said:

Pri sedanjem motorju je bila cena novega v Slo 13500e z vsemi dajatvami v It kupil enakega za export ceno 10000e brez dajatev.

Pričakujem, da bi lahko dobil v Pordenoneju naslednjo zimo V85 za 9500e.

Star model in letnik boš normalno dobil ceneje, lahko tudi kakega malo rabljenega.  Naslednjo zimo bo verjetno že kak update na tem modelu ali adventure verzija. Počakaj še eno leto ali več dlje in bo star še cenejši ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, Bostjan L said:

Pri sedanjem motorju je bila cena novega v Slo 13500e z vsemi dajatvami v It kupil enakega za export ceno 10000e brez dajatev.

Pričakujem, da bi lahko dobil v Pordenoneju naslednjo zimo V85 za 9500e.

 

Kako dolgo nazaj je blo to? Ce bi to pocel danes, ni profita. 10 000€+10%dmv(nad1000ccm)+22%DDV...13 420€. Pred dvigom dmv na 10% in ddv na 22% se je nek poznalo. Na oko bi reku, 5%?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Kugelschreiber said:

 

Kako dolgo nazaj je blo to? Ce bi to pocel danes, ni profita. 10 000€+10%dmv(nad1000ccm)+22%DDV...13 420€. Pred dvigom dmv na 10% in ddv na 22% se je nek poznalo. Na oko bi reku, 5%?

Da pred dvigom dmvja leta 2010. V Slo sem plačal malo manj kot jurja davka, plus sto eur homologacija, plus prevoz, plus pizza in normalna registracija sto eur. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Danes sem šel uč vržt na tega Guzzija. Izgled in izdelava izgledata na nivoju. Pozicija je odlična. Vetrna zaščita majhna (ampak saj to je vendar motor ). Trenutno ne kupujem drugega motorja - finančno nesposoben :) , če pa bi ga, bi bil vsaj za mene to nakup številka 1.

Sam sem sicez nakolnjen Hondam... ampak bi ga vzel pred AT1000 ali BMW 850 (BMW ni na seznamu zaželjenih motorjev). Na 1000ccm je vse preveč glomazno in nepotrebno preveč ene nepotrebne moči in konjev.

Zakaj? Zato ker zgleda motor , brez nepotrebne navlake, vse je postavljeno tako kot je treba "lično". 

Dizajn pa italijan itak vedno zadanejo v polno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 4/16/2019 at 2:41 PM, Kawl said:

(BMW ni na seznamu zaželjenih motorjev)

A nimaš več LTja? Pa zakaj bi se ti zamerili do tre mere da jih nočeš več? a nisi mel tud GSja?

Pri v85 me čudi, da  ne najdem nit ene fotke motorja z litimi kolesi. Tele, na šprikle so tube type.Pa sm za hec gotel pogledat na slovenski uradni strani. Ojoj ojoj.  

 

http://www.motoguzzi.si/

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testne vožnje so v Pordenoneju:

http://www.crmmoto.com

Cena z davkom je v Italiji 11.490 e

Export cena bi morala biti krepko pod 10k e.

Mislim da se splače na eno brezplačno testno vožnjo pod Dolomite do Aviana :) tapravo ceno dobiš pri italjanu samo ustno v njegovi pisarni.

Prodajalec govori in piše angleško ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!