Skoči na vsebino

Moto Guzzi V85


thumper

Priporočene objave

Danes sem si to zadevo pobliže pogledal. Lep za znoret, po mojih merilih. Proti moji trenutni gajbi se mi je zdel mal majhen, recimo, številko manjši.

Kar mi pa ne sede.....76KM. Prestop iz 118 na 76 KM ob recimo istem namenu, (voznja v dvoje, Dolomiti, Balkan...) je pač vredno razmisleka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Tedybear pravi:

Danes sem si to zadevo pobliže pogledal. Lep za znoret, po mojih merilih. Proti moji trenutni gajbi se mi je zdel mal majhen, recimo, številko manjši.

Kar mi pa ne sede.....76KM. Prestop iz 118 na 76 KM ob recimo istem namenu, (voznja v dvoje, Dolomiti, Balkan...) je pač vredno razmisleka.

Ni to nek "norček" na cesti, kot je zame recimo Tracer 900 bil. V85 TT dejansko predstavlja bolj umirjeno zadevo od zgoraj naštetega. Tracerja si lahko tudi v višje obrate spuščal, noro navora je imel, prehitevanje z njim je bila prava zabava. Ni pa V85 TT tako zelo podhranjen, kot kaže razlika v KM. Sigurno se bi občutila razlika s sopotnikom pri pospeševanju, drugače se pa ga lepo in hitro da peljat čez ovinke, tudi kak avto bliskovito prehitet, le v pravi prestavi mora biti pred manevrom. V tem trenutku, za to kar jaz rabim, je več kot dovolj. Pa tudi bolj varen se mi zdi, ko ga ne meče po cesti sem ter tja, kot mojega predhodnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Tedybear pravi:

Danes sem si to zadevo pobliže pogledal. Lep za znoret, po mojih merilih. Proti moji trenutni gajbi se mi je zdel mal majhen, recimo, številko manjši.

Kar mi pa ne sede.....76KM. Prestop iz 118 na 76 KM ob recimo istem namenu, (voznja v dvoje, Dolomiti, Balkan...) je pač vredno razmisleka.

Številke povedo nekaj, definitivno pa ne vse, motor pojdi in preizkusi, nato bo slika jasna, pelje se zelo suvereno, jaz osebno ne čutim pomanjkanja moči, pa sem imel tudi močnejše motorje. Test, test...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 6. 2022 ob 12:59, Tedybear pravi:

Danes sem si to zadevo pobliže pogledal. Lep za znoret, po mojih merilih. Proti moji trenutni gajbi se mi je zdel mal majhen, recimo, številko manjši.

Kar mi pa ne sede.....76KM. Prestop iz 118 na 76 KM ob recimo istem namenu, (voznja v dvoje, Dolomiti, Balkan...) je pač vredno razmisleka.

Sem podobnega mnenja....sam si sebe čez kako leto predstavljam na njem...sam če bodo dali not novo mašino V100, se pravi TT100... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, siks said:

Sem podobnega mnenja....sam si sebe čez kako leto predstavljam na njem...sam če bodo dali not novo mašino V100, se pravi TT100... 

Sem se poigraval z idejo o downsizingu, za kak lazji in manjsi motor od mojga caponorda. Po 1000km z novim vStromom 650 sem mnenja da solo bi šlo čisto OK, v dvoje se manjko kar opazi, in potovanje postane precej manj prijetno.…

 

Ta Guzzi mi je hudo všeč, sem pozoren na njih. Recimo, nisem ga še videl z litimi kolesi. Opažam pa zelo malo TTjev z dvema. Velika večina so solo v sedlu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Andrejcer pravi:

Prvi servis mimo, vse ok.
Dobil sem še Ermax vizir, Light black verzijo. Namestitev je enostavna. Meni izgleda noro dobro, vetrna zaščita pa neprimerno boljša. V zgornjo polovico čelade pride veter, ki pa ni turbolenten. Pri 130km/h se po AC pelješ kot kralj, saj gre tok zraka tudi čez ramena. Nič več premetavanja. Pravi lepotec je zdaj. :)

image.thumb.jpeg.11eb06d780be060cea4ff1a545cda3fa.jpeg

ps. 

Na fotografiji izpade malenkost drugače zaradi editiranja, v živo je res lepo nežno črn.

Top izgled, meni en najlepših touring vizirjev za TT, v živo mora biti še lepši 👍

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se vam zdi ta dodatek, že nekaj časa ga gledam, pa sem že skoraj pred nakupom 😁.

Mnenja uporabnikov so zelo pozitivna, menda dobro ščiti ob dežju.

Screenshot_20220607-201507_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220607-201527_Samsung Internet.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Matjaž10 pravi:

Kaj se vam zdi ta dodatek, že nekaj časa ga gledam, pa sem že skoraj pred nakupom 😁.

Mnenja uporabnikov so zelo pozitivna, menda dobro ščiti ob dežju.

Screenshot_20220607-201507_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220607-201527_Samsung Internet.jpg

Izgleda dobro. Če boš nabavil, potem kaj poročaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend sem jih videl par. Pa mi je padel v oči en ki je imel mat srebrn rezervar mislim da mu pravi guzzi "champagne" barva. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obljuba dela dolg...sem totalno presenečen po prvih 115 km nad porabo...😀 čisti faracajh...! Ko bom spraznil tank bom videl koklikšna je realna poraba.

Bom pa kar takoj zamenjal original šipco. Na testu sem vozil s touring šipco in je bilo odlično... sem pa še malo v dvomih katero kupit🤔duhov mi predlaga nastavljivo pa nisem čist prepričan. Kaj mislite ali bi bila boljša kot original?

20220613_111444.jpg

20220613_145112.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poraba je poleti vsaj pol litra manjša kot pozimi, če ne liter. Pa običajno še pade tja po prvem servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Dadi pravi:

Bom pa kar takoj zamenjal original šipco. Na testu sem vozil s touring šipco in je bilo odlično... sem pa še malo v dvomih katero kupit🤔duhov mi predlaga nastavljivo pa nisem čist prepričan. Kaj mislite ali bi bila boljša kot original?

Ne vem kak je original touring vizir, ker ga nisem imel priložnosti sprobat. Mogoče mi ti lahko opišeš.
Ti pa lahko povem, da Ermax deflektira zrak v zgornji del čelade (moja višina 182cm) in ne povzroča turbulence. Dobiš pa ga v več možnih barvah. Čakal sem na pošiljko iz FR nekje teden dni. 
Me pa tudi zanima, kaj bo Puig ustvaril. Velja za enega najboljših, na njihovi strani pa pod MG V85 najdeš, da je v izdelavi. 
Drugače se pa jaz bližam 2k km, pa je moja poraba tam nekje 4.3L/100km. Vožnja po magistrali, po AC se dvigne za kak liter.

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Andrejcer pravi:

Ne vem kak je original touring vizir, ker ga nisem imel priložnosti sprobat. Mogoče mi ti lahko opišeš.
Ti pa lahko povem, da Ermax deflektira zrak v zgornji del čelade (moja višina 182cm) in ne povzroča turbulence. Dobiš pa ga v več možnih barvah. Čakal sem na pošiljko iz FR nekje teden dni. 
Me pa tudi zanima, kaj bo Puig ustvaril. Velja za enega najboljših, na njihovi strani pa pod MG V85 najdeš, da je v izdelavi. 
Drugače se pa jaz bližam 2k km, pa je moja poraba tam nekje 4.3L/100km. Vožnja po magistrali, po AC se dvigne za kak liter.

S kje pa si? A bi lahko probal tvojega, da vidim, če mi šipca odgovarja? Lahko pridem še danes...🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Dadi pravi:

...moj šejki ...

😄 
Zbiramo nadimke: nemirnež, šejki, ... 🤪
Se pa bo res lepo umiril že pred prvim servisom, po servisu pa še bolj. Tak kot je @Matjaž10 omenil. Nasmešek se ti bo definitivno širil. ;) 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 5. 2022 ob 12:03, Andrejcer pravi:

- čiščenje je res zelo preprosto, saj so vsi predeli lepo dostopni. Motor pustim, da se ohladi, sprednji del pošpricam s čistilom za merčes, felne s čistilom za felne, pustim dve minuti in sperem z visokotlačnim čistilcem (K7), ki ga imam povezanega na zbiralnik deževnice (destilirana voda = nič vodnih madežev). Dejansko je v slabih 10. minutah motor kot nov, brez ene flekice in to brez uporabe gobe ali krpe. In ja, nič več je8anja z verigo. Kardan "rules",😎  

 



Katero čistilo za mrčes uporabljaš in kdaj zjutraj to soboto lahko pridem za sprobat glede šipce? Mi pošlješ na zs naslov?

Hvala in lp

 

 

 

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 6. 2022 ob 14:47, Dadi pravi:

No pa sem se odločil. Črn je moj, imam že vin in to je to...14 dni nazaj test me je prepričal. Sicer čist drug stil  kot mt10, pa vendar mi paše preprostost, univerzalnost z lahkoto po makadamu, kardan, udobnost sedeža za celodnevno vožnjo. V ponedeljek ga dobim in dam slike gor. Na začetku naslednjega meseca napadem dolomite z veseljem! Lp

Čestitke in polno lepih km, črn ima tudi svoj šarm, dušo pa Guzzi itak ima, vedno več nas je, lepo, lepo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Andrejcer pravi:

😄 
Zbiramo nadimke: nemirnež, šejki, ... 🤪
Se pa bo res lepo umiril že pred prvim servisom, po servisu pa še bolj. Tak kot je @Matjaž10 omenil. Nasmešek se ti bo definitivno širil. ;) 

Good vibrations...very good 😁👍

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Dadi pravi:

Prvi tank goriva je šel...in tole je čist neverjetno! Kljub dejstvu, da sem bil kar hiter, sem gledal na pravilno utekanje in sem izkoriščal navor pri katerem se vse skupaj vrti na relativno nizkih 4000 obratih. Nisem presegel predpisane hitrosti 135km.  Kilometri so se kar vrstili, nasmešek pa ni in ni izginil...moj šejki se lahko z enim tankom pelje prekleto daleč! Slike povedo vse, dejanska poraba prvega tanka je prevoženih 440 in natočil sem 17.98. Izračun kaže 4.08! Že zdaj sem prepričan, da se da naredit z enim tankom 500km! 

20220615_181829.jpg

20220615_214539.jpg

Se da, preizkušeno, z km pade poraba, motorju pa raste moč in navor, kot da bi se odpiral z km, neverjetni šparovček, z tem TT-jem je Guzzi res naredil velikanski korak v pravo smer, pa še brezčasni design ima, jaz se ga še kar ne morem nagledat, včasih grem kar v garažo, ga odgrnem, ga gledam, kot otroci 🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!