Skoči na vsebino

Moto Guzzi V85


thumper

Priporočene objave

pred 8 urami, Dadi pravi:

Jaz sem kupil Guzzija v datumu, ki je naveden v akciji. Poslal sem vprašanje na info@pvg in do danes nisem dobil odgovora. Prodajalec kjer sem ga kupil mi je povedal, da pvg dela spisek kupcev, ki smo ga kupili med akcijo in nas bodo naknadno obvestili. Upam, da bo kaj iz tega. Sem pa si za vsak slučaj naredil print scr v dokaz kaj obljubljajo!

Danes sem bil na PGV v Kopru in vprašal glede dodatne garancije. So precej dopustniško razpoloženi. Trgovec mi je zatrdil, da dodatna garancija velja, da imajo oni zavedeno v računalniku. Vseeno mi je čudno, da nimamo mi nikjer tega napisanega. Napisal sem si na garancijsko knjižico, da ne pozabim in zraven shranil print iz spletne strani. Upajmo, da velja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V italijanski FB skupini sem prebral, da je 29.7.2022 izšel nov update za V85tt euro5, ki prepreči zvoke - tolčenje ob visokih temperaturah. Ko sem bil na meji med Hrvaško in Bosno, se počasi pomikal naprej, se mi je kar segrel. zunanja temperatura 34 stopinj. Je kar nekaj časa potem bilo slišat tisto žvenketanje v levem cilindru. Imate tudi vi izkušnje s tem?  Italijani pravijo, da ob obisku servisa vedno naložijo aktualne software. Ta zadnji software naj bi rešil vse težave z vročino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, Versys65 said:

V italijanski FB skupini sem prebral, da je 29.7.2022 izšel nov update za V85tt euro5, ki prepreči zvoke - tolčenje ob visokih temperaturah. Ko sem bil na meji med Hrvaško in Bosno, se počasi pomikal naprej, se mi je kar segrel. zunanja temperatura 34 stopinj. Je kar nekaj časa potem bilo slišat tisto žvenketanje v levem cilindru. Imate tudi vi izkušnje s tem?  Italijani pravijo, da ob obisku servisa vedno naložijo aktualne software. Ta zadnji software naj bi rešil vse težave z vročino

Italjanski serviser ti bo najprej rekel, tankaj visoko oktansko gorivo. Probaj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta trenutek mi kapnilo, da kaj pa, če so pozabil dat drsnike na tačke? A na vaših so? Do zdaj so bli na vseh motorjih, ki sem jih mel, tako da ne vem zakaj jih tule ni🤨🤔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kontroliraj prednapetost zadnje vzmeti/višino motorja. vsekakor drsanja ne priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Dadi pravi:

S tačkami drsam v nagibih. Ali je kdo na njih dal drsnike? Ste dali original ali od konkurence?

🤔

Namreč, kot so ti napisali so potovalne enduro brez drsnikov. 

Je pa tako, nekateri motorji so za hudo polaganje kljub temu, da so kao visoke enduro sranje v nagibih. 

Eden takih je MTS, pa si lahko nastavljal kolikor si hotel vzmetenje je vse šlajsalo po tleh🤮

Super motor, toda to me je odbili do te mere, da sem jo prodal. 

 

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multistrada je res nizka. Sem si jo sposodil na Gardskem jezeru in na Passo Tonale... Brezveze, rajsal, da smo raj nehal, ker bi Luigi hotel, da placam nove dele za pol motorja. Ze tko je jokal, da kaj sem delal, da je zadnja luc ven padla.... Ja ne vem stari... Its a Ducati. 😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, DAMI34 pravi:

pa kontroliraj prednapetost zadnje vzmeti/višino motorja. vsekakor drsanja ne priporočam.

Sem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Kmet2 pravi:

🤔

Namreč, kot so ti napisali so potovalne enduro brez drsnikov. 

Je pa tako, nekateri motorji so za hudo polaganje kljub temu, da so kao visoke enduro sranje v nagibih. 

Eden takih je MTS, pa si lahko nastavljal kolikor si hotel vzmetenje je vse šlajsalo po tleh🤮

Super motor, toda to me je odbili do te mere, da sem jo prodal. 

 

Sem mel predlani mts 950 in sem tista jajca prodal v enem tednu. Mam še mt10 pa še nisem drajsal po tačkah. Medtem, ko sem jih pri fz1 zbrusil  da nisem mel kam zašraufat drsnikov. Vedno najprej našponam zadnji feder in tule sem tudi in je boljš...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Dadi pravi:

Sem mel predlani mts 950 in sem tista jajca prodal v enem tednu. Mam še mt10 pa še nisem drajsal po tačkah. Medtem, ko sem jih pri fz1 zbrusil  da nisem mel kam zašraufat drsnikov. Vedno najprej našponam zadnji feder in tule sem tudi in je boljš...

 

Vse moje endure sem šlajsal od opevanega GSA naprej. 

Edini, da se ne dotaknem ničesar, tudi polno naložen je KTM 1190 ADV. 

Staro AT imam dvignjeno za 4cm,obnovljeno vzmetenje pa drsam s sopotnico z tačkami po tleh.. 

Z leti ko ne bom več nabijal km in vozil samo kake balkanske hribčke me bo vrjetno minilo😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Kmet2 pravi:

Vse moje endure sem šlajsal od opevanega GSA naprej. 

Edini, da se ne dotaknem ničesar, tudi polno naložen je KTM 1190 ADV. 

Staro AT imam dvignjeno za 4cm,obnovljeno vzmetenje pa drsam s sopotnico z tačkami po tleh.. 

Z leti ko ne bom več nabijal km in vozil samo kake balkanske hribčke me bo vrjetno minilo😂

Moraš vedet, mam jest glih en tolk kil kot jih kažem na avatarju🤣 ti pa kot domnevam po postih-slikah kr nekaj več kot herkules, zato maš tolk izkušenj😃🙂😛 glede sliderjev bi jih pa rajši imel, da me opozorijo"nehaj pretiravat"!

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Dadi pravi:

Moraš vedet, mam jest glih en tolk kil kot jih kažem na avatarju🤣 ti pa kot domnevam po postih-slikah kr nekaj več kot herkules, zato maš tolk izkušenj😃🙂😛 glede sliderjev bi jih pa rajši imel, da me opozorijo"nehaj pretiravat"!

Nek povprečen slovenček od 110kg😏

Ko naložim prtljago in sopotnico še ni bilo motorja da nebi rabil nadgradit vzmetenja... Žal, kap za žep😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Dadi pravi:

Moraš vedet, mam jest glih en tolk kil kot jih kažem na avatarju🤣 ti pa kot domnevam po postih-slikah kr nekaj več kot herkules, zato maš tolk izkušenj😃🙂😛 glede sliderjev bi jih pa rajši imel, da me opozorijo"nehaj pretiravat"!

če maš tok kil kot v avatarju si povprečen Evropejec/Đapanezer za katerega je dimenzionirano vzmetenje. To je cca 60-70kg in nima kaj šlajsat po tleh razn..sori izjavi če je motor za en kurac in/ali ti preveč objesten :P . Odločitev prepuščam tebi. Rešitev pa je najbrž dvig zadaj (mogoče celo spredaj) za kak cm. Običajno dobiš odgovor v fb grupah, predvidevam, da za guzzi V85 tudi obstaja in so fantje pogruntali že vse.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dadi, kaj si pričakoval, če si pa divjak?! Ovinke voziš, ko če bi na dirki bil. 🙃Pa če se prav spomnim, si zadnje vzmetenje imel na default. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Andrejcer pravi:

@Dadi, kaj si pričakoval, če si pa divjak?! Ovinke voziš, ko če bi na dirki bil. 🙃Pa če se prav spomnim, si zadnje vzmetenje imel na default. 

Nope, sem dan zatem, ko sva šla na furo pojačal za dva klika😊divjak jaz? Se vozim v naseljih po omejitvah, po ovinkih pa tut! Saj veš, da je izven naselja 100 omejitev😇

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dadi, a ti živiš v sosednji Avstriji?:? Tam je zunaj naselja 100, na sončni strani pa je nekoliko nižja, ane?:yea1:

Posledično je tudi šlajsanja manj...😜

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 8. 2022 ob 16:42, Versys65 pravi:

V italijanski FB skupini sem prebral, da je 29.7.2022 izšel nov update za V85tt euro5, ki prepreči zvoke - tolčenje ob visokih temperaturah. Ko sem bil na meji med Hrvaško in Bosno, se počasi pomikal naprej, se mi je kar segrel. zunanja temperatura 34 stopinj. Je kar nekaj časa potem bilo slišat tisto žvenketanje v levem cilindru. Imate tudi vi izkušnje s tem?  Italijani pravijo, da ob obisku servisa vedno naložijo aktualne software. Ta zadnji software naj bi rešil vse težave z vročino

Poglej nekaj strani nazaj, sem pisal na to temo če se prav spomnim, sem pa rudi jaz zasledil to info na ITA fb strani MG, menda nova verzija centraline reši definitivno ta "občasni žvenket" tako za E4 kot za E5. Drugače pa ni nič narobe, rešiš pa že sedaj tako da voziš v malo višjih vrtljajih, lo domače eno prestavo nižje. Naš motor je dejansko oljno-zračno hlajen, več je obratov več olja pošlje motor na hlajenje v cilindre in posledično zmanjšuje temperaturo, ki lahko povzroči ta pojav (gre za nekontroliran samovžig) tako nekako po domače povedano. Bo morda kak strokovnjak še kaj povedal, jaz sem dal domačo razlago. Pojav je znan tudi pri drugih znamkah, tudi BMW...

Bistveno, bistveno se to zmanjša z tankanjem 98-100 oktanskega bencina, ki je bistveno boljše kvalitete.

V torek pokličem na Pvg in preverim, če ne pokličem v Trst na pooblaščen servis, javim kaj izvem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da malo opišem zadnji podvig z mojim V85 TT, v petek sva se z ženo odpravila na podaljšan vikend, cilj otok Rab. Prvič naloženi vsi 3 kovčki na polno in 2 potnika, torej največja obremenitev do sedaj. Če imam prave volumne original alu kovčkov so 33, 38 in 41 litrov, skupaj 112 litrov, tank torbe ne štejem.

Zadnji amortizer sem navil za 2 obrata na trše-vijak, ne vzmet, vzmeti nisem spreminjal, sem že na začetku prestavil za 1 zob na trše.

Nisem točno vedel kaj me čaka glede navora in moči, predvsem za prehitevanje in klance, priznam da sem bil malo skeptičen, ker se je naloženost čutila že, ko sem motor na mestu dajal iz centralnega stojala.

V petek sva štartala pozno iz Kp, nekje ob 17.30, na Kozini sva se dobila še z kolegom in sopotnico z GS-om 1200, tudi naložen, pa sva jo šusnila brez ustavljanja direkt do trajekta in gas na cilj do Barbata na Rabu, cca 200 km.

Na kratko izredno zadovoljen, praktično pri vožnji se ne pozna teža, gre in gre in vleče in pospešuje, le z menjalnikom moraš prav delati, pri Senju seveda je burja pojačala, vendar V85 TT to ni dosti ganilo, trd na svoji poti kot v tirnicah, menim da se tukaj pokaže kaj pomeni teža in prava porazdelitev te teže na motorju, Guzzi 💯 točk. Naj poudarim da za GS nisem niti približno zaostajal, vožnja je bila dinamična, seveda pa ne za super sport, saj tak niti ni naš stil vožnje.

Danes smo se vrnili, vmes kafe v Senju in pol proti KP. Komaj čakam naslednjo furo, Z Guzzijem smo vživali na polno in tako na Jadranki kot po Rabu se ta motor počuti doma, tudi po kaki bolj slabi cesti, ni ovir.

20220813_091543.jpg

20220813_091525.jpg

20220813_085641.jpg

20220813_093827.jpg

Slik nisem mogel obrniti, najbrž nekaj ne vem 🤔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem bil letos na dopustu v dveh in polni vsi 3 kovcki. Polno obremenjen nisem pa nic spreminjal nastavitve amortizerjev. Prevozila sva 1600 km po Bosni, tudi cca 30 km makadama in res je motor tekel kot mora. Nisem cutil nobenih tezav zaradi morebitne obremenjenosti. Vseeno bi bil vesel, ce mi kdo pokaze kako nastavljate amortizerje. Sem sicer bral v navodilih, vendar nisem hotel tikat nic.

Se mi je zdelo vse ok med voznjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Versys65 pravi:

Tudi jaz sem bil letos na dopustu v dveh in polni vsi 3 kovcki. Polno obremenjen nisem pa nic spreminjal nastavitve amortizerjev. Prevozila sva 1600 km po Bosni, tudi cca 30 km makadama in res je motor tekel kot mora. Nisem cutil nobenih tezav zaradi morebitne obremenjenosti. Vseeno bi bil vesel, ce mi kdo pokaze kako nastavljate amortizerje. Sem sicer bral v navodilih, vendar nisem hotel tikat nic.

Se mi je zdelo vse ok med voznjo!

Če ti je bilo ok, pol je ok 👌, ob priliki se lahko dobiva na kavi pa ti pokažem, če boš hotel poskusiti za naslednjič, je enostavno, ključ za nastavitev vzmeti je pod sedežem, pri tej nastavitvi gre bolj za to koliko se motor "vsede". Za naslednji podvig pa sva se z ženo pogovarjala prav za obisk Bosne in Sarajeva. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že nekajkrat sem zasledil, da je v tega nemirneža dobro tankat višje oktansko gorivo. Ampak glede na izkušnje, ko sem to probaval pri drugih motorjih, skuterjih in nisem opazil neke očitne razlike razen visokega računa, se mi je zdelo škoda denarja.
Sem se pa zadnjič odpravil domov iz službe, pa mi je kazalo le 50km preostanka goriva. Ne bom reskiral, ker po AC itak več pije, pa ravno toliko imam do MS, zato sem se ustavil na bližnjem Petrolu v MB. Vidim 100ko na ročki, pa si mislim, ajde da probamo. Račun je bil občutno višji, a že po poti domov so moja čutila zaznala tudi pri motorju občutno razliko.

Nisem želel nekaj prej pisat, zato sem si danes vzel čas, da malo potestiram v pogojih, kjer je bil moj nemirnež najbolj močan na karakterju t.i. nemirneža. Vožnja je bila po hitrostnih omejitvah, v višjih prestavah, torej nižjih obratih, v malo bolj zgoščenem prometu, brez dosti prehitevanja. Nisem se rad vozil pri taki hitrosti, niti v takem prometu, ker sem vedno moral nižat prestavo in ga vozit na višjih obratih, drugače je karakter nagajal.

Prva razlika, ki sem jo opazil je, da ima motor drugačen zvok: bolj tih oz. miren, tak, ki ti da občutek, da je tek motorja bolj tekoč, zadovoljen. Ne vem kako se drugače izrazit, nisem mehanik, je pa razlika očitna.

Druga razlika je, da je pospeševanje bolj gladko, saj pri nizkih obratih ni nemiren, ne prihaja do tistega "tresenja" oz. karakterja nemirneža. Prekmurci bi rekli, da motor malo cuka oz. se muči. 

Tretja razlika je, da se lahko zdaj brez problema voziš v višji prestavi pri manjši hitrosti, pa je še vseeno motor miren. Verjeli ali ne, v 6. prestavi pri hitrosti cca 65km/h, je bil tek motorja miren, tekoč, pa še lepo "gladko" je pospešil na cca. 100km/h.

Za četrto ne bi bil čisto siguren, bo treba več kilometrov prevozit, bi pa skoraj lahko trdil, da je tudi poraba nekaj nižja, ker tako nizko še nisem šel. 3,5L/100km mi je kazalo po tem 50km krogu.

Zdaj sem prevozil čez 4000km, tak da verjetno vem o čem govorim. Do zdaj sem tankal 95 oktansko gorivo, skoraj vedno na MOL črpalkah, ampak ta 100ka zdaj, pa me je zelo pozitivno presenetila. Priporočam, da probate, natočite ko je tank čisto prazen in poročate. Če še kaj opazim, pa vam z veseljem sporočim. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Andrejcer pravi:

Že nekajkrat sem zasledil, da je v tega nemirneža dobro tankat višje oktansko gorivo. Ampak glede na izkušnje, ko sem to probaval pri drugih motorjih, skuterjih in nisem opazil neke očitne razlike razen visokega računa, se mi je zdelo škoda denarja.
Sem se pa zadnjič odpravil domov iz službe, pa mi je kazalo le 50km preostanka goriva. Ne bom reskiral, ker po AC itak več pije, pa ravno toliko imam do MS, zato sem se ustavil na bližnjem Petrolu v MB. Vidim 100ko na ročki, pa si mislim, ajde da probamo. Račun je bil občutno višji, a že po poti domov so moja čutila zaznala tudi pri motorju občutno razliko.

Nisem želel nekaj prej pisat, zato sem si danes vzel čas, da malo potestiram v pogojih, kjer je bil moj nemirnež najbolj močan na karakterju t.i. nemirneža. Vožnja je bila po hitrostnih omejitvah, v višjih prestavah, torej nižjih obratih, v malo bolj zgoščenem prometu, brez dosti prehitevanja. Nisem se rad vozil pri taki hitrosti, niti v takem prometu, ker sem vedno moral nižat prestavo in ga vozit na višjih obratih, drugače je karakter nagajal.

Prva razlika, ki sem jo opazil je, da ima motor drugačen zvok: bolj tih oz. miren, tak, ki ti da občutek, da je tek motorja bolj tekoč, zadovoljen. Ne vem kako se drugače izrazit, nisem mehanik, je pa razlika očitna.

Druga razlika je, da je pospeševanje bolj gladko, saj pri nizkih obratih ni nemiren, ne prihaja do tistega "tresenja" oz. karakterja nemirneža. Prekmurci bi rekli, da motor malo cuka oz. se muči. 

Tretja razlika je, da se lahko zdaj brez problema voziš v višji prestavi pri manjši hitrosti, pa je še vseeno motor miren. Verjeli ali ne, v 6. prestavi pri hitrosti cca 65km/h, je bil tek motorja miren, tekoč, pa še lepo "gladko" je pospešil na cca. 100km/h.

Za četrto ne bi bil čisto siguren, bo treba več kilometrov prevozit, bi pa skoraj lahko trdil, da je tudi poraba nekaj nižja, ker tako nizko še nisem šel. 3,5L/100km mi je kazalo po tem 50km krogu.

Zdaj sem prevozil čez 4000km, tak da verjetno vem o čem govorim. Do zdaj sem tankal 95 oktansko gorivo, skoraj vedno na MOL črpalkah, ampak ta 100ka zdaj, pa me je zelo pozitivno presenetila. Priporočam, da probate, natočite ko je tank čisto prazen in poročate. Če še kaj opazim, pa vam z veseljem sporočim. 

 

Potrjujem, več oktanov pomeni boljše izgorevanje in predvsem bolj kontrolirano izgorevanje, kar se na našem motorju izrazito izkaže v praksi.

Sam tankam 98 ali 100 oktanov, ja drži, cena je višja, ampak vožnja in in vžitek je na višji ravni.

Na kaki drugi mašini tudi jaz nisem zaznal nekih prednosti med 95 in 100 oktani, tukaj pa ja, vse teče lepše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!