Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

  • 4 mesecev pozneje...

Kolegu se premika zadnji amortizer skupaj z eso levo desno za ene tri centi, na servisu pravijo da je to normalno????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
25 minutes ago, gtgs said:

 

Si me pogruntal; motor spakiran (že potuje), gume TKC 80 - je treba porabiti stare zaloge.

Lastovke grejo prezimovat na jug, midva pa bi rada na Konec sveta (in nazaj).

 

IMG_6073.thumb.JPG.5346270208217c2c79064e3cbdb706d3.JPG

IMG_6074.thumb.JPG.e5de1d4cd4f5e115d4a0774dee12f3c9.JPG

 

Super,upam da boš kaj delil z nami ki ostanemo v zimi...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

fino ga je raztrgal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DinDiin pravi:

Ja in? Mercedes G je tud 30 let iste oblike, ce je dobr, je pac dobr.

ful jih videvam na cesti, ja

ne govorim o dizajnu, ampak o odmični, poglej video, pa potem komentiraj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, Snečer said:

razložil, da kradejo ideje, 30let stare... 

Se starejse: AlfaRomeo  je uporabila VVT na cestnih avtih ze leta 1980, se pa spomnim clanka, da so to prvic uporabili 1936 leta na dirkalnem agregatu....

https://en.wikipedia.org/wiki/Variator_(variable_valve_timing)

 

 Torej je sama ideja o razlicnih timingih ventilov stara za ohoho let. Ko pride ideja, je potem lazje izpeljati nacin kako...Ceprav pa ocitno znajo nekateri zakomplicirati :)

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

v glavnem, ne vejo več, kako nafutrat tovarno in imet povpraševanje

+50ccm je najlažja fora

Čudno... Po prodaji vidim, da ni problema nafuftrat tovarno. Smešno zakaj potem ostali sledijo temu trendu +50ccm? 

Prodam gsa1250, menjam za versys 600 lahko z mojim doplačilom. ☺️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj cela ekonomija gre tako naprej.
Telefoni morajo biti kakšem mm večji, pa kašen megabajt več spomina, en Gx več, pa še eno kamero več, pa 100€ več.

Avti pa kakšen mm daljši, normno porabo kakšen deci manjšo (realno več ali manj enako), kakšen konj več in par 100€ več.

 

Drugače ne bi nihče zapravljal...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 25. 3. 2020 ob 19:34, Snečer pravi:

ful jih videvam na cesti, ja

ne govorim o dizajnu, ampak o odmični, poglej video, pa potem komentiraj

Ti ves cas komentiras o dizajnu boxer Gsa, k si ze tok brihtn, sm te spomnil. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tem videu je nasral kar nekah bedarij,naprimer,hilholder se da izklopit,motor ima tudi enduro mode in enduro pro za po makedamu vozt,ceprav nevem zakaj bi se z gs jebu offroad itd.....,mozakar deluje tko k da je z ms,ali da je Snecerjev sosed. ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, luxsa pravi:

V tem videu je nasral kar nekah bedarij,naprimer,hilholder se da izklopit,motor ima tudi enduro mode in enduro pro za po makedamu vozt,ceprav nevem zakaj bi se z gs jebu offroad itd.....,mozakar deluje tko k da je z ms,ali da je Snecerjev sosed. ? 

če bi pogledal njegov kanal in videoposnetke, bi vedel, da možak vozi GSa (sicer ne 1250), pa da zlo dobro obvlada offroad. Tudi kritike, ki jih izreka, so mogoče njemu pomembne, drugim lastnikom pa ne.

Zadnji tvoj stavek je pa blebetanje. Bi šlo tudi brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, luxsa pravi:

Ma dej,ce je tak expert bi se lahko pozanimu kaj je na mopedu.

Ma mislim, da je kar dobro pojasnil variabilno krmiljenje ventilov. In če te ne moti, roko na srce, pri 1250ccm te res ne sme, da je vžig samo 2x optimalen (poglej posnetek na 7.15), pa da mal niha sama krivulja konji/navor (itak da jih je stalno preveč) je čisto jasno in logično pojasnil. Z marsičem kar je povedal se strinjam. Tudi sama elektronska enota v agregatu ni ravno smiselno postavljena. Ampak ajd, to so detajli. In da se strinjam z njim, najbulši moped bi moral imeti najbulšo rešitev CVVT krmiljenje ventilov. Zakaj, ker je narbulši :P

Pa ne se tok sekirat, če je al ni strokovnjak. Predlagam, da pogledaš kup videoposnetkov (tudi H2sx je vmes) boš mogoče spoznal, da marsikje dobro razmišlja, utemeljuje in dokazuje.

In če že komentiram tipa (v ozadju je cela firma FortNine, ki je naredila videoposnetek), sem do sedaj spoznal, da marsikaj dobro ocenijo, da veliko vedo o motorjih, opremi, tehniki vožnje itd..in da nikjer (ga še ni mopeda na njihovi strani) ne hvalijo samo. Prispevki so dokaj uravnoteženi.

Greva dalje: 1250gs večkrat zelo pohvali vmes, v bistvu ga v glavnem samo hvali...dokler ne izreče tiste magične besede, ki zabolijo...da so nekateri japonci imeli variabilno krmiljenje že koncem 80ih leti.

DA laže?

Verjetno pa zaboli, ko ti na koncu posnetka povedal "verdict". 

Ampak veš, ocena je pač ocena, k sreči jo kdo upošteva, drugi pa kupujejo po drugačnih kriterijih.

ps. 15tisoč thumb up ma video, pa 319 thumb down. Rabiš še kako pojasnilo? :P ter 1900in več komentarjev.

Pa ne se bat, vse kar je omenil in skritiziral, ti nikol ne boš rabil.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, DAMI34 said:

dokler ne izreče tiste magične besede, ki zabolijo...da so nekateri japonci imeli variabilno krmiljenje že koncem 80ih leti.

Zakaj bi bolelo. Saj večino stvari ki uporabljamo so izumili že dolgo prej, tudi sedaj tako popularne turbinske polnilnike,....

Sem zadnjič bral, da je Aston Martin izdelal prvi novi motor po letu 1965. Pomeni da vsi motorji V8 in V12 so v osnovi konstruirani v 60 letih in samo "okoljevrstveno" predelani. A bi se ga branil ??? :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, ftp pravi:

Zakaj bi bolelo. Saj večino stvari ki uporabljamo so izumili že dolgo prej, tudi sedaj tako popularne turbinske polnilnike,....

Sem zadnjič bral, da je Aston Martin izdelal prvi novi motor po letu 1965. Pomeni da vsi motorji V8 in V12 so v osnovi konstruirani v 60 letih in samo "okoljevrstveno" predelani. A bi se ga branil ??? :nono:

mene in tebe ne boli, ker se nama jebe. Boli take, ki potem klobasajo podobne zmazke, kot ga je avtor, kateremu sem citiral. Pa ne samo tule, marsikje.

Na koncu se bomo morali naučiti, da če odkartamo 20 kek za moped in kljub temu da mislimo da držimo boga za jajca, pač kupujemo prenepihnjen in predrag marketing v prvi vrsti. Ne velja samo za narbulši moped. In kar ne pomeni, da kupujemo slabo, da ne bomo s tem zadovoljni, vendar lahko priznamo, da nas občasno tudi pošteno lupijo, da bi lahko nekatere zadeve bile boljše itd itd..zato pa so tudi neodvisne ocene motorjev. Drugače bi samo hvalili, kot se dogaja na prezentacijah mopedov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!