Skoči na vsebino
Kugelschreiber

BMW R 1250 GS 2019

Priporočene objave

DAMI34    77466
DAMI34

Ko in če se odpira nova tema, poskušajte slediti original oznakam kot so navedene v grupi posamezne znamke. Je potem lažje razvrščanje po abecedi in iskanje.

136Nm navora je pa že oujeeee :D

Če razumem, bo imel tudi variabilno krmiljenje ventilov. 

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Quest    2324
Quest
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

136Nm navora je pa že oujeeee

t2629.gif

la potenza massima passa da 125 a 136 cavalli e la coppia massima incrementa il suo valore da 125 a 143 Nm. 

136 Hp in 143 Nm  (če je res)c0314.gif

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DAMI34    77466
DAMI34
pred 44 minutami, Quest pravi:

t2629.gif

la potenza massima passa da 125 a 136 cavalli e la coppia massima incrementa il suo valore da 125 a 143 Nm. 

136 Hp in 143 Nm  (če je res)c0314.gif

ups zatipkal sem se, saj sem mislil okrog 140, samo ta večopravilnost. Jebenti služba me moti :( sem pa vedu da je veliko Nm, ker je samo 1 manj kot pa SDGT :P

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
skalaprava    4215
skalaprava

 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Če razumem, bo imel tudi variabilno krmiljenje ventilov. 

Ne samo da bo imel "tudi" variabilno krmiljenje, ampak je ravno to bistveni del tokratne prenove.

Bavarci zdaj v bistvu s tem samo dohitevajo konkurenco....recimo novi multištrudl.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DAMI34    77466
DAMI34
pred 1 minuto, skalaprava pravi:

 

Ne samo da bo imel "tudi" variabilno krmiljenje, ampak je ravno to bistveni del tokratne prenove.

Bavarci zdaj v bistvu s tem samo dohitevajo konkurenco....recimo novi multištrudl.

ja po podatkih zgleda zlo kul.

Zna bit da bo hudičevo elastičen agregat z ravno prav moči povsod.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Kugelschreiber    855
Kugelschreiber
20 minutes ago, motolover said:

Brezvezen filmček, na sliki pa sploh ni ta model. 

tu je pravi:

 

Sej sem objavil tudu tega. Tadruzga pa sm prej polinkal kot pogledal. in ja, internetni nategić. 

 

si že naročil?

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
motolover    5484
motolover
40 minutes ago, Kugelschreiber said:

Sej sem objavil tudu tega. Tadruzga pa sm prej polinkal kot pogledal. in ja, internetni nategić. 

 

si že naročil?

se zgodi... ;) 

Nisem, menjal bi za Adventure, ta pride leto kasneje.  Sploh pa sem si rekel, da pred 100.000km ne menjam. Neke mejnike si je treba postaviti, drugače te preveč zanese. 

Junija sem govoril z voznikom, ki je tudi vozil na teh offroad posnetkih v Bovcu in na Vršiču in je rekel, da je konkretna razlika. V glavnem, če poskušaš je treba biti pripravljen na skušnjavo :) 

47 minutes ago, Tedybear said:

Snemano v SLO.

Cena? 22K začetna?

Ne verjamem, da bo kaj dosti višja od zdajšnjega, kake 3% gre ponavadi gor. 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
MiNa    9017
MiNa

Variabilno krmiljenje ventilov je že zelo stara pogruntavščina tako, da bi tole lahko vključili že ob resnični prenovi agregata leta `13. Prebrisani ko :devil: so tile "švabi". Prodajne številke bodo šle zoped v nebo.

Ko Sergei Bubka, ki je 35krat popravljal svetovni rekord, vsakič pa zgrabil kopico denarja.

Popravljeno . Popravil MiNa

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Kugelschreiber    855
Kugelschreiber
1 hour ago, MiNa said:

Variabilno krmiljenje ventilov je že zelo stara pogruntavščina tako, da bi tole lahko vključili že ob resnični prenovi agregata leta `13. Prebrisani ko :devil: so tile "švabi". Prodajne številke bodo šle zoped v nebo.

Ko Sergei Bubka, ki je 35krat popravljal svetovni rekord, vsakič pa zgrabil kopico denarja.

Prebrisanost se vidi tocno u tem, da svojga kozolca ne spreminjajo prevc pogosto. Bmflar kupi, in ma aktualn motor 5 let. Ktmjevc pa leto in pol, pa ze dajo ven /update/facelift/revolution. Ktm 1190 je prsu 14ga, in je ziher  super motor, pa je ze tri modele in en radikaln restyling nazaj..g/s se isto klice 10let, in zgleda tud hudo podobno...pa recmo moc, 1ookw. To cifro je Tiger explorer presegu ze  2012....nemci majo Trg in trzenje hudo hudo nastudirano. Se tud pri ducatiju pozna, da je audijev. 

 

@skalaprava, nategnen sm se Pocutu, ker sm pricakoval kak clanek o gs 1250, dobil pa powerpoint z renderjei neke zmesnjave med med 1150 in 1250. 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
skalaprava    4215
skalaprava

Včeraj malo poslušal jodlarja iz 1000PS. Danes in jutri so testne vožnje novinarjev v Španiji, tako da bodo jutri zvečer na voljo že prvi vtisi in posnetki iz testnih voženj. 

Sicer pa bo novi GS na voljo že od oktobra naprej, težji bo za dobrih 5 kg od starega, že serijsko pa bo po novem vsak opremljen z LED sprednjim žarometom, 6.5" barvni TFT barvni zaslon,...., pa osnovna cena je v nemčiji višja za 800€ napram staremu modelu.

Bo pa seveda še vedno precej novih doplačilnih bombončkov, ki bo ceno iz osnovnih 16k€+ potisnila z lahkoto preko dvajset čukov. 

Za tiste, ki šprehate nemško:

P.S.

Hkrati se v senci GS-a predstavlja tudi prenovljeni RT z novim agregatom.

Popravljeno . Popravil skalaprava

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Kawl    731
Kawl

Kje vi vsi delate da si lahko privoščite 16.000€ za motor. To je meni veliko že za avto kaj šele za motor. Se mi zdi da sem siromak med vami. Ce bi vsak od vas nekaj doniral bi si ga pa lahko kupil :)

Popravljeno . Popravil Kawl

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!