Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

pred 15 urami, IZTOK pravi:

Ko bom menjal bo definitivno v izboru. Skoda le, da so opremo razvrstili v pakete in moras k koristni in zazeljeni opremi hoces noces dodati se cel kup manj potrebne krame. Tako paketi kot celota precej podrazijo osnovo.

Ni ti treba kupovati paketov. Vsako del opreme lahko odkljukaš posamično.

Konfigurator

 

pred 15 urami, skalaprava pravi:

Bemfl je marketing in striženje naštudiral v nulo. Primer je pa prav ta novi model GS 1250.

Vsak drug proizvajalec bi ob prenovljenem agregatu ponudil še prenovljeno zunanjo obliko, da bi se že na daleč razlikoval od modela 1200. Ampak ne, bemfel tega ni naredil, oni so samo novi agregat vstavili v staro obleko, zagnali marketing in prodajajo kljub temu ko zmešani. Ko se bo prah okoli 1250 malo polegel čez kake tri ali štiri leta, bodo pa zunanjost spremenili, agregata seveda ne bodo pipali in spet bodo zagnali marketing, kao novi GS je spet zunaj....prodaja bo spet skočila do neba.

Nekaj mi je prišlo na uho, da že naslednje leto...

 

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Morda cenovno, ker na nekem primerjalnem testu je dobil več točk navaden GS. Tudi zame je navaden idealen, Adv je že večja teža in morda primernejši za najvišje in najmočnejše motoriste? Nisem ju primerjal ampak sam bi izbral navadnega, čeprav sem pred nakupom iskal adv vendar sčasoma spoznaš, da je včasih bolje malo manj...moje mnenje :?

Nedavno sem bil pred to dilemo. Želel sem si lažji motocikel. Navaden GS mi je bil sicer v tem pogledu bolj všeč. Vendar je potrebno vzeti v zakup slabšo zaščito pred "elementi" in nižje sedenje. Slednje je zame, pri mojih 200+cm, pomemben faktor.

Na koncu pa, ko se poglobiš v razliko v ceni hitro ugotoviš, da moraš pri navadnem za platišča z naperami doplačati 440€ pa za ščitnike rok 100€ ob tem pa serijsko nima nobene cevne zaščite...

Skratka, ADV je po mojem absolutno vreden razlike v ceni. Sta pa oba (pre)draga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Quest pravi:

Prijatelj prodajal GS 1200 novega cca 3000 km triplle black brez praske. Ni imel vseh treh paketov, ker mu je bila določena oprama-dodatki nepomembni. Šparal je -varčeval zakaj če ne potrebujem. Ko so kupci spraševali o opremi in izvedeli da nima vseh treh paketov so enostavno odnehali. Se je kar namučil prodat, čeprav je bila cena ugodna. Samo informacija.

Kaj pa vem, Jaz sem mojega prodal kar hitro pa niti ABS-a ni imel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Joker pravi:

Kaj pa vem, Jaz sem mojega prodal kar hitro pa niti ABS-a ni imel...

Saj je šel v mesecu dni. Ampak vsi na prvo žogo tripack je? In kar nekaj jih je zaradi tega odnehalo.   Kdor se odloči  investirati toliko denarja za nekaj potem tudi hoče imeti vso navlako. Če posamično opremo dodajaš je malo za dodat da imaš vse tripacke. Stvar odločitve posameznika. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Joker, zate je nedvomno prava izbira ADV, kolikor sem sam prevozil bi mi pa prišel prav ene par dni v letu, kadar se vozi velike razdalje po avtocesti, tam ni sedenje nikoli dovolj visoko...sem se presedal na zadnji sedež. V ostalih 98% vožnje je zame dovolj. Bolj prav se mi zdi, da vsak izbere po svojih potrebah, ne po ugodnejših ponudbah?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Morda cenovno, ker na nekem primerjalnem testu je dobil več točk navaden GS. Tudi zame je navaden idealen, Adv je že večja teža in morda primernejši za najvišje in najmočnejše motoriste? Nisem ju primerjal ampak sam bi izbral navadnega, čeprav sem pred nakupom iskal adv vendar sčasoma spoznaš, da je včasih bolje malo manj...moje mnenje :?

Meni ADV pase kot ulit. GS bi mi bil verjetno prenizek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Joker pravi:

Ni ti treba kupovati paketov. Vsako del opreme lahko odkljukaš posamično.

Konfigurator

 

Nekaj mi je prišlo na uho, da že naslednje leto...

 

Nedavno sem bil pred to dilemo. Želel sem si lažji motocikel. Navaden GS mi je bil sicer v tem pogledu bolj všeč. Vendar je potrebno vzeti v zakup slabšo zaščito pred "elementi" in nižje sedenje. Slednje je zame, pri mojih 200+cm, pomemben faktor.

Na koncu pa, ko se poglobiš v razliko v ceni hitro ugotoviš, da moraš pri navadnem za platišča z naperami doplačati 440€ pa za ščitnike rok 100€ ob tem pa serijsko nima nobene cevne zaščite...

Skratka, ADV je po mojem absolutno vreden razlike v ceni. Sta pa oba (pre)draga.

Platisca z naperami, zascita rok pa se par bedarij je pri vseh konkurentih serijsko v ceni. BMW pa hoce ekstra racunat.

No no moj vtis o voznji je odlicen, vsec mi je tudi, vseeno pa bom se sprobal prej pomaranco 1250 GT pa morda se Duceja MTS 1200. Na prvo zogo ne grem glede na njihove cenovne igrice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, IZTOK pravi:

Meni ADV pase kot ulit. GS bi mi bil verjetno prenizek.

Verjamem, sva podobne višine. Ko pa montiraš vse tri kovčke (že prazni original vario so težki) je že razlika...višina ni problem.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Joker pravi:

Nekaj mi je prišlo na uho, da že naslednje leto...

To bi me presenetilo, ker sta po mojm naslednje leto za prenovo na vrsti modela S1000XR in S1000R (domnevam  da vsaj nove maske z full LED in seveda novi TFT iz RR-a, pa spet kakih 5KM gor). Oba modela datirata še v 2014 oz.2015, pa bi bil že čas kakšne bolj vidne prenove, kot so samo nove barvne sheme.

Bemfel pa ponavadi ne dela konkurence pri predstavitvah med novimi modeli v lastni hiši, zato dvomim da bo drugo leto že nov model GS-a........pa tudi bi bilo grdo do vseh lastnikov, ki so si letos omislil novi R1250GS, da jim že drugo leto razvrednotiš motor!

Lahko pa se seveda totalno motim.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, IZTOK pravi:

Platisca z naperami, zascita rok pa se par bedarij je pri vseh konkurentih serijsko v ceni. BMW pa hoce ekstra racunat.

No no moj vtis o voznji je odlicen, vsec mi je tudi, vseeno pa bom se sprobal prej pomaranco 1290 GT pa morda se Duceja MTS 1200. Na prvo zogo ne grem glede na njihove cenovne igrice.

prosim, ne mi krast 40

Moraš vedeti, da je pomaranča bolj nejked kot pa advenčer, da so mere manjše in se niti pod razno ne more primerjati z gabariti ter udobjem SUVa. Ma pa druge kvalitete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

prosim, ne mi krast 40

Moraš vedeti, da je pomaranča bolj nejked kot pa advenčer, da so mere manjše in se niti pod razno ne more primerjati z gabariti ter udobjem SUVa. Ma pa druge kvalitete.

Ma, ti to meni nakladas, da slucajno ne bi kupil ker si mi favs :ras:

No brez heca, tako majhen tudi ni in dobi se povisan vizir. Glej, morda mi pa sede, je treba probat. Itak ne kupujem Adventure zaradi terenskih izpadov, pac je pri BMW tako, da ce kupis v paketu stane manj kot dokupovanje. Zato model ADV, drugace bi mi tudi GS ustrezal. Ma pa KTM tudi 1290 ADV ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno uprasanje,ko se vozm 175 cez ride pa 250 po avtocesti me mot centralno stojalo,sem ga hoto dol snel pa nima navadnga sraufa,kako to dol snet.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, luxsa said:

Eno uprasanje,ko se vozm 175 cez ride pa 250 po avtocesti me mot centralno stojalo,sem ga hoto dol snel pa nima navadnga sraufa,kako to dol snet.?

A to ga še ulaufavaš, ker mene tudi hitreje sploh ne moti. V dveh seveda, pa polno naložen.   :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DinDiin pravi:

A kdo ve kaksne opcije ponuja tale Easy3 pri BMWju na koncu? 

33 + 33 + 33

plačaš + obroki + odkup

plačaš + obroki + vrneš motor in vzameš novega na Easy3

To je leasing z balonom. Tako pravijo Ameri temu.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, luxsa pravi:

Je ze ulaufan,2500km,centralca bi res rad dol dal pa ne vem kako.?

1147236359_Zajetaslika1.thumb.JPG.62e58483c331ad24d0f1faa05d5a1bb5.JPG

Če si to mislil. Sicer je za K50 ampak bi moralo biti enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, luxsa pravi:

Bom probal,hvala.

 

Iz pujsa vzameš cente in jih v raztegnjeno vzmet zatlačiš v navoje. Gre lažje dol in gor.t9205.gif

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Quest pravi:

33 + 33 + 33

plačaš + obroki + odkup

plačaš + obroki + vrneš motor in vzameš novega na Easy3

To je leasing z balonom. Tako pravijo Ameri temu.

pa še tretja opcija je, in sicer, plačaš, + obroki + nadaljevanje obrokov.

Dejansko majo zlo dobro financiranje ki ti omogoča da za razumno začetno plačilo ter cca 200€ (+-50€) mesečno (odvisno od modela) furaš nov moped vsaka 3 leta.

Recimo 750 GS-ka oreng naložena pride dobre 4 jurje pologa, pa 33 obrokov po nekih 16x eur, kar je kar znosna cifra.

Če bi mel še kaj tacga za skretovje na 4 kolesih bi jih prodajal k žemlje. Sicer pa v svetu velja, da se prevoznih sredstev ne lasti ampak se jih najema. Lastništvo je smotrno le za nepremičnino pa še to samo če imaš namen vedno živeti na isti lokaciji.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@farang 

Opcija je tudi (sem imel pozimi "napad" bawarizma, pa sem razmišljal o GSu) da za tretji obrok, če nimaš keša, vzameš kredo na banki in položiš še zadnjo triintridesetino.

Verjetno je potrebno motor zavarovat kasko.....kar  je še , blizu jurja na leto.....,???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kasko je verjetno sigurno, pa bl 1500 k 1000, odvisnood vez :)

 

Financiranje je mikavno ja, 7k butnes na pult, potlej 3 leta obroke, pol gres pa po novga :)

Popravljeno . Popravil DinDiin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎10‎.‎4‎.‎2019 ob 9:47, luxsa pravi:

Bom probal,hvala.

Drgače pa z fleksom gre sigurno :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No včeraj prevzel svojega prvega GS-a in sicer ADV 1250 :)

Po 150km lahko samo rečem... mama mija. Motor je nor. Najbolj zanimiv je pa njegov nov motor. 

Res je, da ga ne smem čez 5000 obratov ampak že to 4000 obratov ima preveč moči.
Bom pa še kaj napisal, ko se motorja malo navadim.

@Snecer  razmišljam pa, da bi menjal za versysa, ker tisto so pa mokre sanje ?

Popravljeno . Popravil Vito23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!